קניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108
-
@נייטרון-חפשי כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
למעשה אף אחד כאן לא ענה על השאלה שנשאלה (מה הסיכונים של אייגו ודומיו והאם המחיר שווה את הסיכון) הנושא מעניין גם אותי ואשמח למידע.
לא נראה לי שאחדש לך משהו אבל בכל אופן…
מדובר ברכב פשוט וקטן ובקיצור מינימלי [בגודל, בנוחות, באבזור, בבידוד רעש, ביציבות, בבטיחות] אך גם זול לאחזקה [בקניה, בדלק, בתיקונים, באגרה, בביטוח]
החסרון בגירסא האוטו’ היא כמובן הגיר הרובוטי חד מצמדי, שהוא 1.מעצבן 2.מצריך החלפת קלאצים [בין 100 ל150 אק"מ] 3.לפעמים סובל מתקלות נוספות .
השאלה היתה ביחס לסוזוקי אלטו, זה ההבדל המשמעותי העיקרי, הגיר באוטו’@יצחק-רשטונ כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
2.מצריך החלפת קלאצים [בין 100 ל150 אק"מ]
מה עלות ההחלפה? יש גם מחשב גיר שצריך להחליף?
-
@נייטרון-חפשי כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
למעשה אף אחד כאן לא ענה על השאלה שנשאלה (מה הסיכונים של אייגו ודומיו והאם המחיר שווה את הסיכון) הנושא מעניין גם אותי ואשמח למידע.
לא נראה לי שאחדש לך משהו אבל בכל אופן…
מדובר ברכב פשוט וקטן ובקיצור מינימלי [בגודל, בנוחות, באבזור, בבידוד רעש, ביציבות, בבטיחות] אך גם זול לאחזקה [בקניה, בדלק, בתיקונים, באגרה, בביטוח]
החסרון בגירסא האוטו’ היא כמובן הגיר הרובוטי חד מצמדי, שהוא 1.מעצבן 2.מצריך החלפת קלאצים [בין 100 ל150 אק"מ] 3.לפעמים סובל מתקלות נוספות .
השאלה היתה ביחס לסוזוקי אלטו, זה ההבדל המשמעותי העיקרי, הגיר באוטו’@יצחק-רשטונ כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
החסרון בגירסא האוטו’ היא כמובן הגיר הרובוטי חד מצמדי
יש לו עוד בעיה ידועה של אכילת שמן ברמה של ליטר+ לקילומטר
עריכה: 1000 ק’'מ -
@יצחק-רשטונ כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
החסרון בגירסא האוטו’ היא כמובן הגיר הרובוטי חד מצמדי
יש לו עוד בעיה ידועה של אכילת שמן ברמה של ליטר+ לקילומטר
עריכה: 1000 ק’'מ@אלוף-העולם-1 כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
@יצחק-רשטונ כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
החסרון בגירסא האוטו’ היא כמובן הגיר הרובוטי חד מצמדי
יש לו עוד בעיה ידועה של אכילת שמן ברמה של ליטר+ לקילומטר
גם לו גם לאייגו ושותפיו?
-
@יצחק-רשטונ כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
החסרון בגירסא האוטו’ היא כמובן הגיר הרובוטי חד מצמדי
יש לו עוד בעיה ידועה של אכילת שמן ברמה של ליטר+ לקילומטר
עריכה: 1000 ק’'מ@אלוף-העולם-1 כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
ש לו עוד בעיה ידועה של אכילת שמן ברמה של ליטר+ לקילומטר
נשמע קצת מוזר מה שאתה אומר נסעתי על אחד כזה כ1000 ק"מ ולא קרה כלום לפי דבריך היה צריך להחליף מנוע 5 פעמים
-
רכב שאוכל שמן (לא נזילות) פירושו מנוע שחוק, או משימוש (ק"מ גבוה) או מחוסר בתחזוקה שזרז את הבלאי, לפעמים ה’מחלה’ הזאת של אכילת שמן היא דווקא סמן לאיכות, כי כל רכב אחר בשלב כזה של אכילת שמן היה מתפגר מזמן.
-
רכב שאוכל שמן (לא נזילות) פירושו מנוע שחוק, או משימוש (ק"מ גבוה) או מחוסר בתחזוקה שזרז את הבלאי, לפעמים ה’מחלה’ הזאת של אכילת שמן היא דווקא סמן לאיכות, כי כל רכב אחר בשלב כזה של אכילת שמן היה מתפגר מזמן.
-
@נייטרון-חפשי כנראה שיצא לו להיפגש עם רכב גמור לגמרי כי ליטר על כל ק"מ זה פסיכי לגמרי
@צילפינגים כתב בקניית רכב עד 13000 איזה כדאי ומה בעניין האייגו/סטרואן C1\פיגו 107/108:
נראה שיצא לו להיפגש עם רכב גמור לגמרי כי ליטר על כל ק"מ זה פסיכי לגמרי
נראה לי שהוא התכוון בדרך גוזמא, ליטר לק"מ = חור בקרטר!
-
@נייטרון-חפשי @צילפינגים @Klonimoos
ואוווו
בטעות שכחתי לכתוב את המספר- 1000 וישר כתבתי קילומטר…
אולי כי המספרים בצד המקלדת היו כבויים.