-
@שמיל-שמיל אצל מוסכים רשמיים כמעט לא שייך המושג ניקוי - מחליפים וגמרנו… או שים תוסף דלק…
אני דיברתי עם כמה חברים - מוסכניקים “כבדים” שפירקו עשרות (אם לא מאות) מנועים ומתעסקים בזה יומם וליל וכולם טענו שזה ממש יעיל, אחד מהם אפילו גילה לי שיש לו כזה מכונה (לא מתקרבת למכונה של עוני שהביא אותה מחו"ל) וכולם ממש המליצו על זה,
העולם היום לא משקיע במנועי בנזין במיוחד לא בישנים… וזה הסיבה לדעתי שפחות מקובל התחום הזה…
לעניין הריסת המנוע אני חושב שזה לא כמו עשיית הפלאשינג ששם שמים חומר במקום שלא מיועד לחומרים כאלו ולכן הם צריכים להיות עדינים יותר כדי לא לפגוע בחלקים פנימיים של המנוע כמו משאבות ושסתומים שלא נועדו לעמוד עם חומרים חזקים ולכן גם בצדק לפעמים זה עושה נזק, ולכן לא עושים את זה סתם…
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו ובדיוק כמו שלפעמים מתדלקים 98 שזה יותר אוקטן שמנקה וכמו תוספי דלק כך גם עוני עובד הוא פשוט עושה את זה בצורה יותר יעילה וארוכה והתוצאות מדברים בעד עצמם וכמו שכתב נייטרון התותח!!! -
@MENI
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף, לא צריך להיות עם אוטו ישן מדי בשביל זה, זה עדיין שימושי גם לעולם המודרני ולא רק הישן.
איזה חברה המכשיר שלו?!, אולי אפשר לראות קצת יותר מידע על המכשיר ופעולתו, אולי קצת מידע מרחבי הרשת בעולם.
מעריך את חלוקת הנסיון שלכם, אבל אני קצת סובל מזה שאני ‘ליטפאק’, רוצה יותר מידע על זה, זה עדיין חריג ששני אנשים בארץ מסתובבים עם מכשיר מיוחד לזה.[אחפש בסרטון אם אני רואה את שם החברה, אשמח אם אתה יודע אם תוכל לעדכן אותי]
-
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף
לענ’'ד אני חלוק עליו, לא צריך כל 30 אלף, אולי אחרי 100 +
נראה לי גם @נייטרון-חפשי ו @MENI יסכימו על זה…
עריכה: עכשיו אני רואה ש @נייטרון-חפשי כבר כתב את זה. תודה @gogo -
@Klonimoos כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף
לענ’'ד אני חלוק עליו, לא צריך כל 30 אלף, אולי אחרי 100 +
נראה לי גם @נייטרון-חפשי ו @MENI יסכימו על זה…@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא טוען - כל 40,000. לדעתי התועלת לא מצדיק את המחיר.
-
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו
זה לא כזה חומר כימי חזק, משהו כמו סבון כלים של פיירי, וכפי שהבנתי ממנו זו הסיבה שהתהליך לוקח זמן, כי הוא לא מוריד גושי לכלוך כמו הפלאשינג אלא מפרק את החומר לאט לאט.
-
סרטון בנושא לא באמת דומה כי התהליך שם הוא רק 4 דקות.
-
@נייטרון-חפשי רק באתי להדגיש שמערכת השמן יותר עדינה ממערכת פליטה וEGR ולכן מן הסתם יותר עמידה לחומרים חזקים שמפרקים פיח…
-
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס… -
@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
נותן שירות בכל חלקי הארץ לעשות את הטיפול.
הוא יגיע לנתיבות?