קולות מעניינים לוויז - להורדה!
-
בלי לזלזל במקוריות של הרעיון אני חושב שקול בוויז בכלל לא אמור להיות מעניין, וכן אחרי פעמיים אתה כבר חורק שיניים ומתעצבן על הוויז למה לא הבנת מה לעשות
@מתושלח-הבבלי כתב בקולות מעניינים לוויז - להורדה!:
בלי לזלזל במקוריות של הרעיון אני חושב שקול בוויז בכלל לא אמור להיות מעניין, וכן אחרי פעמיים אתה כבר חורק שיניים ומתעצבן על הוויז למה לא הבנת מה לעשות
אני אישית לא משתמש בקול שלו זה סתם חופר לי.
אני משתמש רק להתראות זה ממש מציל גם חיים וגם ממון לפעמים…
ואו אז זה נחמד לשמוע משהו שמעלה קצת חיוך…תוספת:
בקשה אישית למי שאולי יש או יכול לייצר משהו איכותי, שבו יהיו רק הקלטות קצרות מאד – ברורות – ורק קריטיות בלי ‘‘מתחיל בנסיעה’’ הגעת ליעד, ו- טעית מחשב מסלול וכדו’ אלא רק שוטרים וכדו’ בלבד.
-
יש לי מכשיר של דרך המלך.
אם מישהו יכול להתקין לי את הקולות במכשיר הזה או לייעץ לי איך עושים זאת - אשמח!@לוחצגז
עריכה:

-
יש לי מולטימדיה המתחברת לאינטרנט דרך סטיק 1 ג’יגה של יוסי תקשורת - נטפרי
האם אפשר להוריד ויתחבר כנ"ל?אגב בכלל על פי רוב לא עובד כלל קול ההנחיה בווייז, רק לעיתים רחוקות, ורק כשהמוזיקה עובדת ברקע.
ברוב הפעמים מופיע טוען קבצים קוליים 0 אחוז

דעתכם?
-
סליחה על ההקפצה
הורדתי חלק מהקולות (דווקא ירד תוך פחות מ10 שניות)
אני לוחץ מצד ימין על הפרטים- ובאמת שומע את כל ההקלטות (משמע-שהקובץ באמת ירד)
אבל כשאני בוחר את זה -הוא נותן לי הכל באנגלית בחירת מחדל
אציין שאני עם TS10S -
@אביעד
תשחק עם זה קצת…
אם אני לא טועה, אחרי הקול יש לך לרדת עוד ולבחור שפה.
(גם אצלי היה הבעיה הזאת וחיפשתי בהגדרות ומצאתי…) -
@EBA כתב בקולות מעניינים לוויז - להורדה!:
אם יש תוכן לא ראוי באחד מהקולות, נא לעדכן אותי מיידית, תודה.
אם אתה מתקין את הקולות בוויז אצלך
אתה יכול לשמוע את כל ההוראות בפעם אחת ע"י לחיצה על הסמל השמאלי וגם אפשר להסיר את הקול מהמכשיר שםיישר כח ענק על כל אלו שמחת אותי מאוד
מהקול של ברקוני קצת התאכזבתי חסר כמה מילים שמאוד מאפיינות אותו)
@יעקב-מ.-פינס כתב בקולות מעניינים לוויז - להורדה!:
אתה יכול לשמוע את כל ההוראות בפעם אחת ע"י לחיצה על הסמל השמאלי וגם אפשר להסיר את הקול מהמכשיר שם
לא מצאתי
אתה יכול להדריך אותי? -
@יעקב-מ.-פינס כתב בקולות מעניינים לוויז - להורדה!:
אתה יכול לשמוע את כל ההוראות בפעם אחת ע"י לחיצה על הסמל השמאלי וגם אפשר להסיר את הקול מהמכשיר שם
לא מצאתי
אתה יכול להדריך אותי?@שמואל-ש.

זה כמובן רק בקולות שהורדת לוויז ולא הקולות המותקנים -
@שמואל-ש.

זה כמובן רק בקולות שהורדת לוויז ולא הקולות המותקנים@יעקב-מ.-פינס לא (או לו…) מוצא את זה אצלי

עריכה: אצלי זה בגרירה עם האצבע שמאלה מעל גבי הקול
