דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הודעות המערכת
      4. נכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע

      נכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הודעות המערכת
      100 פוסטים 18 כותבים 4.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        ניהול טכני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
        #1

        הוחלף הלייק והדיס מחיצים ללייקים אמיתיים
        89da74d9-a6c0-4398-9ec5-a76cb0adb80f-image.png
        הוסתרו התמונות בציטוטים
        42cc851c-77f7-4417-8f14-984fc79366aa-image.png
        c167f995-a39b-4fef-aca3-e86053d80fda-image.png
        הוסתר כותרת הועבר
        1cc77f47-abeb-43ed-a463-1ef127bf3286-image.png

        עדכון: בוצע החלפה לאימוג’ים יפים וחדישים!
        במקום:
        b5ee30e1-7b76-4b06-9c86-0a0951590b31-image.png
        החלפנו ל
        ae9be76e-6424-45eb-b82f-19dae6227603-image.png

        לבקשת @מוטי-ברנד ורבים נוסף (תקופת הרצה) הצגת פוסט בעת ריחוף
        9d121001-b98d-4f62-af76-fda856218aee-image.png
        יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?
        תכתבו פה בשרשור

        ג KlonimoosK צבי דורש ציוןצ ט גגגגג 6 תגובות תגובה אחרונה
        24
        • יוסי לוינטלי מנותק
          יוסי לוינטלי מנותק
          יוסי לוינטל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          תודה רבה מאוד משדרג את חויית השימוש בפורום

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנד
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי ברנד
            #3

            אשמח שיהיה אפשרות לרחף מעל הפוסט כמו במתמחים טופ ובפרוג שיראה לך מה יש בפוסט מבלי להיכנס

            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
            וסימים של נטפרי 0527661381
            דברו איתי 2086841@gmail.com
            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • יוסי לוינטלי מנותק
              יוסי לוינטלי מנותק
              יוסי לוינטל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              אולי שיהיה מסומן בצורה יותר ברורה מה תגובה להודעה קודמת ומה הודעה חדשה

              ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                הוחלף הלייק והדיס מחיצים ללייקים אמיתיים
                89da74d9-a6c0-4398-9ec5-a76cb0adb80f-image.png
                הוסתרו התמונות בציטוטים
                42cc851c-77f7-4417-8f14-984fc79366aa-image.png
                c167f995-a39b-4fef-aca3-e86053d80fda-image.png
                הוסתר כותרת הועבר
                1cc77f47-abeb-43ed-a463-1ef127bf3286-image.png

                עדכון: בוצע החלפה לאימוג’ים יפים וחדישים!
                במקום:
                b5ee30e1-7b76-4b06-9c86-0a0951590b31-image.png
                החלפנו ל
                ae9be76e-6424-45eb-b82f-19dae6227603-image.png

                לבקשת @מוטי-ברנד ורבים נוסף (תקופת הרצה) הצגת פוסט בעת ריחוף
                9d121001-b98d-4f62-af76-fda856218aee-image.png
                יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?
                תכתבו פה בשרשור

                ג מנותק
                ג מנותק
                גיל
                מאסטר מגיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                #5

                @ראובן-שבתי אל תשכח לציין שגם הצבע של סיירת הפיקוח השתנה מירוק לשחור… פראק אמיתי…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  הוחלף הלייק והדיס מחיצים ללייקים אמיתיים
                  89da74d9-a6c0-4398-9ec5-a76cb0adb80f-image.png
                  הוסתרו התמונות בציטוטים
                  42cc851c-77f7-4417-8f14-984fc79366aa-image.png
                  c167f995-a39b-4fef-aca3-e86053d80fda-image.png
                  הוסתר כותרת הועבר
                  1cc77f47-abeb-43ed-a463-1ef127bf3286-image.png

                  עדכון: בוצע החלפה לאימוג’ים יפים וחדישים!
                  במקום:
                  b5ee30e1-7b76-4b06-9c86-0a0951590b31-image.png
                  החלפנו ל
                  ae9be76e-6424-45eb-b82f-19dae6227603-image.png

                  לבקשת @מוטי-ברנד ורבים נוסף (תקופת הרצה) הצגת פוסט בעת ריחוף
                  9d121001-b98d-4f62-af76-fda856218aee-image.png
                  יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?
                  תכתבו פה בשרשור

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @ראובן-שבתי כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                  תודה רבה! מעריכים מאד!
                  זה דורש המון זמן של השקעה ומחשבה ועשיה שלא ע’'מ לקבל פרס. תודה!

                  הוסתרו התמונות בציטוטים

                  אם יש כזה דבר, אז אולי ציטוט של יותר מ 5 שורות וכדו’ גם יוסתר… לפעמים יש פה (לפני שאני עורך אותם…🤗 ) ציטוטים של מגילות…

                  יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?

                  1. האופציה לסקרים שנעלמה עם הזמן…
                  2. אולי התראה על כל דיסלייק בחלון קופץ של ‘‘האם אתה בטוח’’ כמו של מחיקה…
                  3. אצלי בכל אופן לא עובד החיפוש בעברית של האימוג’ים.
                    נחשוב על עוד רעיונות…
                    שוב, תודה!

                  @גיל כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                  @ראובן-שבתי אל תשכח לציין שגם הצבע של סיירת הפיקוח השתנה מירוק לשחור… פראק אמיתי…

                  גם המשטרות בישראל עברו לשחור לא לפני הרבה זמן… 😉
                  אהבת את משל הפראקים…


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  ג ראובן שבתיר 3 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @ראובן-שבתי כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                    תודה רבה! מעריכים מאד!
                    זה דורש המון זמן של השקעה ומחשבה ועשיה שלא ע’'מ לקבל פרס. תודה!

                    הוסתרו התמונות בציטוטים

                    אם יש כזה דבר, אז אולי ציטוט של יותר מ 5 שורות וכדו’ גם יוסתר… לפעמים יש פה (לפני שאני עורך אותם…🤗 ) ציטוטים של מגילות…

                    יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?

                    1. האופציה לסקרים שנעלמה עם הזמן…
                    2. אולי התראה על כל דיסלייק בחלון קופץ של ‘‘האם אתה בטוח’’ כמו של מחיקה…
                    3. אצלי בכל אופן לא עובד החיפוש בעברית של האימוג’ים.
                      נחשוב על עוד רעיונות…
                      שוב, תודה!

                    @גיל כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                    @ראובן-שבתי אל תשכח לציין שגם הצבע של סיירת הפיקוח השתנה מירוק לשחור… פראק אמיתי…

                    גם המשטרות בישראל עברו לשחור לא לפני הרבה זמן… 😉
                    אהבת את משל הפראקים…

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7
                    פוסט זה נמחק!
                    יוסי לוינטלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                      הוחלף הלייק והדיס מחיצים ללייקים אמיתיים
                      89da74d9-a6c0-4398-9ec5-a76cb0adb80f-image.png
                      הוסתרו התמונות בציטוטים
                      42cc851c-77f7-4417-8f14-984fc79366aa-image.png
                      c167f995-a39b-4fef-aca3-e86053d80fda-image.png
                      הוסתר כותרת הועבר
                      1cc77f47-abeb-43ed-a463-1ef127bf3286-image.png

                      עדכון: בוצע החלפה לאימוג’ים יפים וחדישים!
                      במקום:
                      b5ee30e1-7b76-4b06-9c86-0a0951590b31-image.png
                      החלפנו ל
                      ae9be76e-6424-45eb-b82f-19dae6227603-image.png

                      לבקשת @מוטי-ברנד ורבים נוסף (תקופת הרצה) הצגת פוסט בעת ריחוף
                      9d121001-b98d-4f62-af76-fda856218aee-image.png
                      יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?
                      תכתבו פה בשרשור

                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                      צבי דורש ציון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @ראובן-שבתי תודה רבה על הכל!
                      אני אישית דווקא די התחברתי לצורת ההצבעות הקודמת (חוץ מזה שצריך שאני יראה אם הצבעתי) שבה זה רק “בעד או נגד” ומי שרוצה לעשות לייק יכול לעשות באימוג’ים, ואז זה גם מחלק בין “הערכה/נכון” לבין “אהבתי”. ואז גם מי שמצביע למטה זה לא בעיה, אלא פשוט “לא מסכים”. אבל כמובן - לא אני המכריע בעניין!

                      לגבי האימוג’ים - ממש חיכיתי לשינוי…

                      ושוב, ממש תודה רבה על ההשקעה!!

                      כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                      (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                        אשמח שיהיה אפשרות לרחף מעל הפוסט כמו במתמחים טופ ובפרוג שיראה לך מה יש בפוסט מבלי להיכנס

                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        ניהול טכני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מוטי-ברנד כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                        אשמח שיהיה אפשרות לרחף מעל הפוסט כמו במתמחים טופ ובפרוג שיראה לך מה יש בפוסט מבלי להיכנס

                        בוצע
                        כרגע הוספתי
                        יש מצב שזה יכביד על הפורום ונאלץ להוריד את זה עד שנעבור לשרת חזק יותר
                        בינתים זה נוסף

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • שלמהש מנותק
                          שלמהש מנותק
                          שלמה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @ראובן-שבתי כמובן שזה נושא שנטחן (לא רואה סיבה לשרשר את זה עוד אם אין למגיב פתרון קונקרטי!)
                          אבל עיננו הרואות איך שרשורים הופכים ארוכים ארוכים ולו מהסיבה שאין אישר מנטפרי להשמיש כאן בפורום את הצ’אט בין משתמשים, בו בזמן שבפורום אחר שמשתמש באותה פלטפורמה (ולבינתיים בעל חשיפה הרבה יותר גבוהה) כן יש האפשרות
                          צריך באם יהיה למישהו רעיון איך לקבל מנטפרי אישור כזה, כשמאיר סיפר פעם שנטפרי אמרו לו כמענה לטענתו שיש פורומים שזה כן פתוח שיגיד להם איזה פורום והם יחסמו אותו על אתר (תרתי משמע)
                          יבורכו המסייעים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • KlonimoosK Klonimoos

                            @ראובן-שבתי כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                            תודה רבה! מעריכים מאד!
                            זה דורש המון זמן של השקעה ומחשבה ועשיה שלא ע’'מ לקבל פרס. תודה!

                            הוסתרו התמונות בציטוטים

                            אם יש כזה דבר, אז אולי ציטוט של יותר מ 5 שורות וכדו’ גם יוסתר… לפעמים יש פה (לפני שאני עורך אותם…🤗 ) ציטוטים של מגילות…

                            יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?

                            1. האופציה לסקרים שנעלמה עם הזמן…
                            2. אולי התראה על כל דיסלייק בחלון קופץ של ‘‘האם אתה בטוח’’ כמו של מחיקה…
                            3. אצלי בכל אופן לא עובד החיפוש בעברית של האימוג’ים.
                              נחשוב על עוד רעיונות…
                              שוב, תודה!

                            @גיל כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                            @ראובן-שבתי אל תשכח לציין שגם הצבע של סיירת הפיקוח השתנה מירוק לשחור… פראק אמיתי…

                            גם המשטרות בישראל עברו לשחור לא לפני הרבה זמן… 😉
                            אהבת את משל הפראקים…

                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתי
                            ניהול טכני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @Klonimoos כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                            אם יש כזה דבר, אז אולי ציטוט של יותר מ 5 שורות וכדו’ גם יוסתר… לפעמים יש פה (לפני שאני עורך אותם… ) ציטוטים של מגילות…

                            למה לא מראש לעשות ציטוט חלקי?
                            מדגישים רק את השורה שרוצים ואז לוחצים על ציטוט

                            שלמהש ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                              @Klonimoos כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                              אם יש כזה דבר, אז אולי ציטוט של יותר מ 5 שורות וכדו’ גם יוסתר… לפעמים יש פה (לפני שאני עורך אותם… ) ציטוטים של מגילות…

                              למה לא מראש לעשות ציטוט חלקי?
                              מדגישים רק את השורה שרוצים ואז לוחצים על ציטוט

                              שלמהש מנותק
                              שלמהש מנותק
                              שלמה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                              #12
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                @Klonimoos כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                                אם יש כזה דבר, אז אולי ציטוט של יותר מ 5 שורות וכדו’ גם יוסתר… לפעמים יש פה (לפני שאני עורך אותם… ) ציטוטים של מגילות…

                                למה לא מראש לעשות ציטוט חלקי?
                                מדגישים רק את השורה שרוצים ואז לוחצים על ציטוט

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טכנולוג
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                #13

                                @ראובן-שבתי גם אני חושב שעדיף להשאיר כך כי אם נניח אני מצטט מישהו שכתב משהו לפני שבוע לפעמים כדי להבין מה אני רוצה צריך לקרוא את כל מה שההוא כתב ואם לא יהיה אפשר לצטט הכל זה חבל
                                אני מתחבר לדבריך שכשמצטטים מישהו ניתן ורצוי לצטט רק את החלק הרלוונטי בדבריו ולא את כל ההודעה שלו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • יוסי לוינטלי יוסי לוינטל

                                  אולי שיהיה מסומן בצורה יותר ברורה מה תגובה להודעה קודמת ומה הודעה חדשה

                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתי
                                  ניהול טכני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יוסי-לוינטל כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                                  אולי שיהיה מסומן בצורה יותר ברורה מה תגובה להודעה קודמת ומה הודעה חדשה

                                  אם עושים תגובה או ציטוט זה נראה אחרת מתגובה חדשה
                                  אז מה כוונתך?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • KlonimoosK Klonimoos

                                    @ראובן-שבתי כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                                    תודה רבה! מעריכים מאד!
                                    זה דורש המון זמן של השקעה ומחשבה ועשיה שלא ע’'מ לקבל פרס. תודה!

                                    הוסתרו התמונות בציטוטים

                                    אם יש כזה דבר, אז אולי ציטוט של יותר מ 5 שורות וכדו’ גם יוסתר… לפעמים יש פה (לפני שאני עורך אותם…🤗 ) ציטוטים של מגילות…

                                    יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?

                                    1. האופציה לסקרים שנעלמה עם הזמן…
                                    2. אולי התראה על כל דיסלייק בחלון קופץ של ‘‘האם אתה בטוח’’ כמו של מחיקה…
                                    3. אצלי בכל אופן לא עובד החיפוש בעברית של האימוג’ים.
                                      נחשוב על עוד רעיונות…
                                      שוב, תודה!

                                    @גיל כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                                    @ראובן-שבתי אל תשכח לציין שגם הצבע של סיירת הפיקוח השתנה מירוק לשחור… פראק אמיתי…

                                    גם המשטרות בישראל עברו לשחור לא לפני הרבה זמן… 😉
                                    אהבת את משל הפראקים…

                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתי
                                    ניהול טכני
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @Klonimoos כתב בנכנסו כמה שינויים לפורום יש לכם עוד רעיונות תכתבו ונשתדל לבצע:

                                    האופציה לסקרים שנעלמה עם הזמן…

                                    נוסף

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי סימן נושא זה כשאלה ב
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                                    • ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתי
                                      ניהול טכני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתי
                                        ניהול טכני
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתי
                                          ניהול טכני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                          #18

                                          נוסף התראות קופצות למטה על התראות (הצביעו בעד הפוסט שלך/הזכירו אותך וכדו’)
                                          b5c35a19-f6a5-46f8-a632-c4fc7898ffd9-image.png
                                          יש לציין שהרבה מהשיפורים פה הם בעזרת @צדיק-תמים ותודה לו על זה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5
                                          • ראובן שבתיר מנותק
                                            ראובן שבתיר מנותק
                                            ראובן שבתי
                                            ניהול טכני
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                            #19

                                            אופצייה לערוך פוסט בצורה מהירה עם כפתור בהתאמה אישית
                                            8e7e5cf9-a560-47e5-af62-d32ce71652c6-image.png
                                            יש אפשרות שנה סמל לבחירת הסמל
                                            בלחיצה על הכפתור ניתן לערוך בקלות את ההודעה
                                            קרדיט שוב @צדיק-תמים

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                              הוחלף הלייק והדיס מחיצים ללייקים אמיתיים
                                              89da74d9-a6c0-4398-9ec5-a76cb0adb80f-image.png
                                              הוסתרו התמונות בציטוטים
                                              42cc851c-77f7-4417-8f14-984fc79366aa-image.png
                                              c167f995-a39b-4fef-aca3-e86053d80fda-image.png
                                              הוסתר כותרת הועבר
                                              1cc77f47-abeb-43ed-a463-1ef127bf3286-image.png

                                              עדכון: בוצע החלפה לאימוג’ים יפים וחדישים!
                                              במקום:
                                              b5ee30e1-7b76-4b06-9c86-0a0951590b31-image.png
                                              החלפנו ל
                                              ae9be76e-6424-45eb-b82f-19dae6227603-image.png

                                              לבקשת @מוטי-ברנד ורבים נוסף (תקופת הרצה) הצגת פוסט בעת ריחוף
                                              9d121001-b98d-4f62-af76-fda856218aee-image.png
                                              יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לחדש/להוסיף/לשנות/שמעצבן?
                                              תכתבו פה בשרשור

                                              ט מנותק
                                              ט מנותק
                                              טכנולוג
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                              #20
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5

                                              4

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום