יונדאי סונטה רועד בנסיעה
-
@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
@פשוטער-איד בדקתי
זה יכול להיות צירייה?
@י-שטרן זה עדיין יכול להיות תושבות?יכול להיות תושבות או איזון גלגלים
-
@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
@פשוטער-איד בדקתי
מה בדקת?
אם המנוע עובד ברמזור על דרייב ופוסקים הרעידות.
אז אכן כדאי להתחיל עם איזון גלגלים כמו שכתב @צילפינגים .
רק אם על דרייב בעצירה זה עדיין רועד זה כיוון אחר, של תושבת וכדו’. -
@Klonimoos כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
@פשוטער-איד בדקתי
מה בדקת?
אם המנוע עובד ברמזור על דרייב ופוסקים הרעידות.
אז אכן כדאי להתחיל עם איזון גלגלים כמו שכתב @צילפינגים .
רק אם על דרייב בעצירה זה עדיין רועד זה כיוון אחר, של תושבת וכדו’.מה שבדקתי זה לחץ אויר.
בעניין התושבות, חשבתי שאולי בגלל שזה היברידי,
אז כשאני עומד ברמזור, על דרייב,
האוטו עובר לסוללה, והמנוע נכבה,
ואולי גם אם פוסקים הרעידות זה לא שולל את התושבות.
אני צודק?עוד כיוון שחבר אמר לי זה צירייה, יש ממש בדבריו?
-
@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
עוד כיוון שחבר אמר לי זה צירייה, יש ממש בדבריו?
יש אפשרות כזו אבל בד"כ אם זה ציריה אז זה בקמ"ש יותר גבוה כדאי להתחיל מהקל אל הכבד להתחיל בבדיקה האם זה תושבות מנוע [הכי זול זה רק להציץ…] אח"כ איזון גלגלים ואח"כ לפנות לציריה שבוודאי תעלה יותר יקר
-
ציריה תקולה תגרום לרעידות בעיקר בהאצה. וניתן להרגיש אותם בבירור בהאצה עם הגה עד הסוף לצד אחד (ימין למשל) כי כך מופעל עליהם יותר לחץ (על השמאלית במשל), במגרש חניה ולא צריך קמ"ש גבוה.
בעיות במתלים (איזון, חופשים בתפוח הגה/פרונט) אמורים להתגבר עם המהירות. ניתן לוודא זאת ע"י העברה לניוטרל בירידה כשיש רעידות (הבטיחות באחריות הבודק בלבד, אל תנסה אם אתה לא בטוח בעצמך).
לפי התיאור זה נשמע רעידות של המנוע, האם הרעידות קיימות בעיקר בטורים נמוכים? החלפת פלאגים בזמן? נורת מנוע דולקת? ואם כן האם עשית בדיקת מחשב? -
@נייטרון-חפשי כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
האם הרעידות קיימות בעיקר בטורים נמוכים? החלפת פלאגים בזמן?
בטורים גבוהים זה לא יכול ליהיות קשור לפלאגים?
-
@Klonimoos כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
בטורים גבוהים זה לא יכול ליהיות קשור לפלאגים?
יכול? כן! אבל פחות מורגש.
-
@נייטרון-חפשי כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
לפי התיאור זה נשמע רעידות של המנוע, האם הרעידות קיימות בעיקר בטורים נמוכים? החלפת פלאגים בזמן? נורת מנוע דולקת? ואם כן האם עשית בדיקת מחשב?
אין נורת מנוע,
הרעידות הם בעיקר בטורים נמוכים כמדומני.
מה שבטוח שמעל 80 קמש לא מרגישים בכלל.יש לי כיון לבדוק האם זה במנוע או משהו בגלגלים/צירייה-
לתת גז על פארקינג ולבדוק אם האוטו רועד
זה נכון? -
@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
לתת גז על פארקינג ולבדוק אם האוטו רועד
זה נכון?אם כבר אז בדיוק הפוך, בעליה על דרייב בלי גז תרגיש את הרעידות הכי חזק.
@נייטרון-חפשי כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
החלפת פלאגים בזמן?
-
@נייטרון-חפשי כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
בעליה על דרייב בלי גז תרגיש את הרעידות הכי חזק.
למה?
לא הבנתי@נייטרון-חפשי כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
החלפת פלאגים בזמן?
לא יודע מתי הוחלף לאחרונה,
אבל אין נורת תקלה -
@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
בעליה על דרייב בלי גז תרגיש את הרעידות הכי חזק.
למה?
לא הבנתילפני השאלות, נכון או לא?
ההסבר הוא, שכשבוכנה אחת לא עובדת או מאחרת המנוע בעצם מדלג עליה וזה הרעידות, וככל שהמהירות עולה יותר קל לו לדלג עליה בגלל האינרציה (חוק ההתמד) ומצד שני ככל שהעומס עולה (בעליה) מלבד מה שמהירות המנוע יורדת יותר קשה לצבור תנופה כדי ל’דלג’ על הבעייה.@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
החלפת פלאגים בזמן?
לא יודע מתי הוחלף לאחרונה,
אבל אין נורת תקלהכשפלגים מדליקים נורה (אם בכלל) זה הרבה הרבה אחרי שצריך להחליף.
-
@נייטרון-חפשי כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
בעליה על דרייב בלי גז תרגיש את הרעידות הכי חזק.
למה?
לא הבנתילפני השאלות, נכון או לא?
ההסבר הוא, שכשבוכנה אחת לא עובדת או מאחרת המנוע בעצם מדלג עליה וזה הרעידות, וככל שהמהירות עולה יותר קל לו לדלג עליה בגלל האינרציה (חוק ההתמד) ומצד שני ככל שהעומס עולה (בעליה) מלבד מה שמהירות המנוע יורדת יותר קשה לצבור תנופה כדי ל’דלג’ על הבעייה.@spider כתב ביונדאי סונטה רועד בנסיעה:
החלפת פלאגים בזמן?
לא יודע מתי הוחלף לאחרונה,
אבל אין נורת תקלהכשפלגים מדליקים נורה (אם בכלל) זה הרבה הרבה אחרי שצריך להחליף.
אני יבדוק.
מה שחשבתי לבדוק עם גז על פארקינג,
זה תושבות מנוע