רכבים חשמליים ועמדות טעינה | נתונים טכניים
-
אני משתעשע באיזשהו רעיון לעמדות טעינה
ומחפש נתונים על המצב הקיים בישראל
האם יש דרך לדעת נתונים (אפילו כלליים, כמובן שרשמיים יהיו עוד יותר טובים) על מספר עמדות הטעינה הציבוריות בישראל
כנ"ל האם יש אומדן של מספר / אחוזים (ביחס למחזיקי כלי הרכב החשמליים) של עמדות הטעינה הפרטיות
כמו כן אשמח למידע מהמבינים האם באופן כללי יש מצב שאדם קונה רכב חשמלי על דעת להטעינו בעמדה ציבורית נטו
ושאלה אחרונה לסיום (בינתיים) מה ההפרש בעלויות בין טעינה ביתית למחיר ממוצע של טעינה בעמדה ציבורית
כל מידע או הפניה למקור מידע יקדם אותי
תודה רבה
-
@Lexus אני לא יודע נתונים בארץ, אבל בגלל שזה בפורום 'מדברים רכב' ארשה לעצמי להעיר שלכאו' מדובר בשוק מאוד רווחי, אילון מאסק בנה לפני 6 7 שנים מאות נקודות טעינה באירופה עם 10 עמדות בכל מקום, ואז צחקו עליו שהוא מבזבז כסף על שוק קטן, היום הוא מרוויח מזה בלי סוף.
-
@Lexus כתב ברכבים חשמליים ועמדות טעינה | נתונים טכניים:
כמו כן אשמח למידע מהמבינים האם באופן כללי יש מצב שאדם קונה רכב חשמלי על דעת להטעינו בעמדה ציבורית נטו
ושאלה אחרונה לסיום (בינתיים) מה ההפרש בעלויות בין טעינה ביתית למחיר ממוצע של טעינה בעמדה ציבורית
מחיר הטענה בעמדת טעינה הוא בערך פי 4 מטעינה בבית כך שזה לא משתלם. למעשה הטענה ציבורית תעלה כמו נסיעה ברכב היברידי.
לרכב חשמלי יש חסרונות והוא ישתלם רק כשיש עמדה טעינה ביתית.
-
@מאיר כתב ברכבים חשמליים ועמדות טעינה | נתונים טכניים:
לרכב חשמלי יש חסרונות והוא ישתלם רק כשיש עמדה טעינה ביתית.
אבל ודאי שאם אין עמדות ציבוריות אז הרכב הרבה פחות יעיל
@מאיר כתב ברכבים חשמליים ועמדות טעינה | נתונים טכניים:
מחיר הטענה בעמדת טעינה הוא בערך פי 4 מטעינה בבית כך שזה לא משתלם
אז למה חצי מהחניות בירושלים באזורים מסוימים יש בהם עמדת הטענה?
-
@Lexus כתב ברכבים חשמליים ועמדות טעינה | נתונים טכניים:
כמו כן אשמח למידע מהמבינים האם באופן כללי יש מצב שאדם קונה רכב חשמלי על דעת להטעינו בעמדה ציבורית נטו
אנשים המקבלים רכב מהעבודה והתדלוק [ההטענה] על חשבון העבודה, [עכשיו מקדמים סוג של דלקן להטענת רכבים חשמליים].