דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 178.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @Shebsale תגובה לתגובה
        תחזור למעלה על המודעה שהגבתי ותבין

        משה אייזנבאךמ מחובר
        משה אייזנבאךמ מחובר
        משה אייזנבאך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #364

        @משה-אייזנבאך עכשיו אני מבין שהסבירו בשבילי
        [הרב המקדים וכו עיין לעיל]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • טוסוןט מחובר
          טוסוןט מחובר
          טוסון
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #365

          b64156ae-bd16-4a06-a564-e090845f89a2-image.png באמת רציתי לסוע לגולן הסורי, עכשיו יש לי גם זחל"מ בשביל זה

          יכול להיות שהביאו את זה כבר פה? לא מצאתי, אבל אם כן קבלו את התנצלותי

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)
          נחייה ולא…

          צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            b64156ae-bd16-4a06-a564-e090845f89a2-image.png באמת רציתי לסוע לגולן הסורי, עכשיו יש לי גם זחל"מ בשביל זה

            יכול להיות שהביאו את זה כבר פה? לא מצאתי, אבל אם כן קבלו את התנצלותי

            צבי דורש ציוןצ מנותק
            צבי דורש ציוןצ מנותק
            צבי דורש ציון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
            #366

            @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..
            אני מתכוון בהתייחס לאיך שזה מוצג במודעה כמובן

            כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
            (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

            טוסוןט אביחיא 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

              @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..
              אני מתכוון בהתייחס לאיך שזה מוצג במודעה כמובן

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #367

              @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2: >

              @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

              הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
              וחבל על דאבדין ולא משתכחין

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)
              נחייה ולא…

              צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • טוסוןט טוסון

                @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2: >

                @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                צבי דורש ציוןצ מנותק
                צבי דורש ציוןצ מנותק
                צבי דורש ציון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
                #368

                @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                ועם זה הוא מצפה שאסע לגולן הסורי🤔🤔

                כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                  @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                  וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                  ועם זה הוא מצפה שאסע לגולן הסורי🤔🤔

                  טוסוןט מחובר
                  טוסוןט מחובר
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #369

                  @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                  וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                  ועם זה הוא מצפה שאסע לגולן הסורי🤔🤔

                  עקרונית אין בעיה לסוע לגולן הסורי איתו אם הוא תקין אבל בעליות נוסעים על 30 ומזגן מפעילים רק בירידה…
                  בדיוק היום אמרתי למישהו שMPV זה רכב לטיולי אביב

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)
                  נחייה ולא…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                    @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..
                    אני מתכוון בהתייחס לאיך שזה מוצג במודעה כמובן

                    אביחיא מנותק
                    אביחיא מנותק
                    אביחי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #370

                    @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                    @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                    את זה אתה משלם בקניה. את השאר בתחנת דלק.

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אביחיא אביחי

                      @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                      @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                      את זה אתה משלם בקניה. את השאר בתחנת דלק.

                      טוסוןט מחובר
                      טוסוןט מחובר
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #371

                      @אביחי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                      @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                      @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                      את זה אתה משלם בקניה. את השאר בתחנת דלק.

                      יש לו מערכת גז ואפילו מיכל 80 ליטר
                      אז יוצא בחשבון כמו רכב של 1/8
                      אולי זה מה שהוא התכוון שמגיע לגולן הסורי 80 ליטר* 1/3 מגיע לגולן הסורי…

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)
                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ג מנותק
                        ג מנותק
                        גיל
                        מאסטר מגיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                        #372

                        נהנה מרמת ה-IQ של אנשים.
                        טרח למחוק את המספר, אבל רק בתמונה אחת…
                        אותי אישית גם הצחיקה האירוניה בכך שרכב נמכר בעקבות נסיעה…
                        cf3c8070-ff9f-4a58-bac6-15b62f671277-image.png


                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                        אבי יםא Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                        5
                        • ג מנותק
                          ג מנותק
                          גיל
                          מאסטר מגיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                          #373

                          אכן יום קשה היום. תמיד חשבתי שלנשים אין שגיאות כתיב, ושאין להן מה לעשות על ג’אמפי…
                          הטעות כואבת…
                          c678c14b-3bef-44a5-9e19-7387444ebb75-image.png
                          @יעקב-מ.-פינס אולי תציע ליד2 תיקון שגיאות אוטומטי (ובשביל הקטע תקרא לו טיכון שגיעות הותומתי)?
                          אגב, יש לי גם על השגה על התרתי דסתרי - דורשת|גמישה.


                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                          אביחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • ג גיל

                            אכן יום קשה היום. תמיד חשבתי שלנשים אין שגיאות כתיב, ושאין להן מה לעשות על ג’אמפי…
                            הטעות כואבת…
                            c678c14b-3bef-44a5-9e19-7387444ebb75-image.png
                            @יעקב-מ.-פינס אולי תציע ליד2 תיקון שגיאות אוטומטי (ובשביל הקטע תקרא לו טיכון שגיעות הותומתי)?
                            אגב, יש לי גם על השגה על התרתי דסתרי - דורשת|גמישה.

                            אביחיא מנותק
                            אביחיא מנותק
                            אביחי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #374

                            @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                            ושאין להן מה לעשות על ג’אמפי…

                            ועוד עם וו גרירה…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ג גיל

                              נהנה מרמת ה-IQ של אנשים.
                              טרח למחוק את המספר, אבל רק בתמונה אחת…
                              אותי אישית גם הצחיקה האירוניה בכך שרכב נמכר בעקבות נסיעה…
                              cf3c8070-ff9f-4a58-bac6-15b62f671277-image.png

                              אבי יםא מנותק
                              אבי יםא מנותק
                              אבי ים
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #375

                              @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                              נהנה מרמת ה-IQ של אנשים.

                              א. תסתכל על דגם הרכב, תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך שאלות
                              ב. תסתכל על דגם הרכב תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך רצון ללעוג לו

                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • אבי יםא אבי ים

                                @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                נהנה מרמת ה-IQ של אנשים.

                                א. תסתכל על דגם הרכב, תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך שאלות
                                ב. תסתכל על דגם הרכב תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך רצון ללעוג לו

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גיל
                                מאסטר מגיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                #376

                                @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                א. תסתכל על דגם הרכב, תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך שאלות
                                ב. תסתכל על דגם הרכב תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך רצון ללעוג לו

                                א. אני תמיד שואל שאלות (בעיה אישית).
                                ב. להפך, זה מה שעושה את הרצון.


                                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מיישהמ מיישה פיצל נושא זה ב
                                • E מנותק
                                  E מנותק
                                  ez058
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ez058
                                  #377

                                  תוך כמה זמן לוקח לכם להבין מה הוא רוצה?
                                  צילום מסך 2025-04-29 020059.png
                                  ||ראש של ערבי - אם לא למדת עברית - לפחות תעשה תרגום גוגל||

                                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • E ez058

                                    תוך כמה זמן לוקח לכם להבין מה הוא רוצה?
                                    צילום מסך 2025-04-29 020059.png
                                    ||ראש של ערבי - אם לא למדת עברית - לפחות תעשה תרגום גוגל||

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תלת גוונא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #378
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמוע
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #379

                                      מה הלוז?

                                      ‏‏צילום מסך (32).png \

                                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                      הם אלו שיודעים לשאול
                                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • פתוח לשמועפ מחובר
                                        פתוח לשמועפ מחובר
                                        פתוח לשמוע
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #380

                                        לאיפה להתקשר?
                                        ‏‏צילום מסך (33).png

                                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                        הם אלו שיודעים לשאול
                                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                        KlonimoosK יוסף 0י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        8
                                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                          לאיפה להתקשר?
                                          ‏‏צילום מסך (33).png

                                          KlonimoosK מנותק
                                          KlonimoosK מנותק
                                          Klonimoos
                                          מייבין סיירת פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #381

                                          @פתוח-לשמוע כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          לאיפה להתקשר?
                                          ‏‏צילום מסך (33).png

                                          ממש סימלי למה שכתוב בחתימה שלך… הוא רצה שתשאל…😉


                                          ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • KlonimoosK Klonimoos

                                            @פתוח-לשמוע כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                            לאיפה להתקשר?
                                            ‏‏צילום מסך (33).png

                                            ממש סימלי למה שכתוב בחתימה שלך… הוא רצה שתשאל…😉

                                            פתוח לשמועפ מחובר
                                            פתוח לשמועפ מחובר
                                            פתוח לשמוע
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                                            #382

                                            @Klonimoos
                                            בהתחלה חשבתי שא"א לכתוב מספרים ואז ראיתי I20

                                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                            הם אלו שיודעים לשאול
                                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                              לאיפה להתקשר?
                                              ‏‏צילום מסך (33).png

                                              יוסף 0י מנותק
                                              יוסף 0י מנותק
                                              יוסף 0
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #383

                                              @פתוח-לשמוע כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              לאיפה להתקשר?
                                              ‏‏צילום מסך (33).png

                                              לדעתי הוא כתב את ההודעה עם הקלדה קולית…🤦

                                              יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 17
                                              • 18
                                              • 19
                                              • 20
                                              • 21
                                              • 60
                                              • 61

                                              62

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום