דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 178.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ShebsaleS Shebsale

        צילום מסך 2025-04-14 ב-6.27.12.png

        משה אייזנבאךמ מנותק
        משה אייזנבאךמ מנותק
        משה אייזנבאך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #359
        פוסט זה נמחק!
        ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

          פוסט זה נמחק!

          ShebsaleS מנותק
          ShebsaleS מנותק
          Shebsale
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #360
          פוסט זה נמחק!
          אביחיא משה אייזנבאךמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ShebsaleS Shebsale

            פוסט זה נמחק!

            אביחיא מנותק
            אביחיא מנותק
            אביחי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #361

            @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

            @משה-אייזנבאך ?

            זה היה תגובה לפוסט הזה
            @משה-אייזנבאך פעם הבאה תגיב עם ציטוט

            צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • אביחיא אביחי

              @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

              @משה-אייזנבאך ?

              זה היה תגובה לפוסט הזה
              @משה-אייזנבאך פעם הבאה תגיב עם ציטוט

              צבי דורש ציוןצ מנותק
              צבי דורש ציוןצ מנותק
              צבי דורש ציון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #362

              @אביחי אין לו אפשרות לצטט כי זה תמונה, ועדיין לא החזירו את האפשרות לראות על איזה פוסט התגובה.
              אבל יפה שעלית על זה…

              כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
              (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ShebsaleS Shebsale

                פוסט זה נמחק!

                משה אייזנבאךמ מנותק
                משה אייזנבאךמ מנותק
                משה אייזנבאך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #363

                @Shebsale תגובה לתגובה
                תחזור למעלה על המודעה שהגבתי ותבין

                משה אייזנבאךמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                  @Shebsale תגובה לתגובה
                  תחזור למעלה על המודעה שהגבתי ותבין

                  משה אייזנבאךמ מנותק
                  משה אייזנבאךמ מנותק
                  משה אייזנבאך
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #364

                  @משה-אייזנבאך עכשיו אני מבין שהסבירו בשבילי
                  [הרב המקדים וכו עיין לעיל]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #365

                    b64156ae-bd16-4a06-a564-e090845f89a2-image.png באמת רציתי לסוע לגולן הסורי, עכשיו יש לי גם זחל"מ בשביל זה

                    יכול להיות שהביאו את זה כבר פה? לא מצאתי, אבל אם כן קבלו את התנצלותי

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)
                    נחייה ולא…

                    צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • טוסוןט טוסון

                      b64156ae-bd16-4a06-a564-e090845f89a2-image.png באמת רציתי לסוע לגולן הסורי, עכשיו יש לי גם זחל"מ בשביל זה

                      יכול להיות שהביאו את זה כבר פה? לא מצאתי, אבל אם כן קבלו את התנצלותי

                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                      צבי דורש ציון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
                      #366

                      @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..
                      אני מתכוון בהתייחס לאיך שזה מוצג במודעה כמובן

                      כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                      (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                      טוסוןט אביחיא 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                        @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..
                        אני מתכוון בהתייחס לאיך שזה מוצג במודעה כמובן

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #367

                        @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2: >

                        @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                        הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                        וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)
                        נחייה ולא…

                        צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טוסוןט טוסון

                          @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2: >

                          @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                          הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                          וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                          צבי דורש ציוןצ מנותק
                          צבי דורש ציוןצ מנותק
                          צבי דורש ציון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
                          #368

                          @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                          וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                          ועם זה הוא מצפה שאסע לגולן הסורי🤔🤔

                          כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                          (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                            @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                            הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                            וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                            ועם זה הוא מצפה שאסע לגולן הסורי🤔🤔

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #369

                            @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                            @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                            הMPV הוא רכב שעשה את שלו.
                            וחבל על דאבדין ולא משתכחין

                            ועם זה הוא מצפה שאסע לגולן הסורי🤔🤔

                            עקרונית אין בעיה לסוע לגולן הסורי איתו אם הוא תקין אבל בעליות נוסעים על 30 ומזגן מפעילים רק בירידה…
                            בדיוק היום אמרתי למישהו שMPV זה רכב לטיולי אביב

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                              @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..
                              אני מתכוון בהתייחס לאיך שזה מוצג במודעה כמובן

                              אביחיא מנותק
                              אביחיא מנותק
                              אביחי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #370

                              @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                              @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                              את זה אתה משלם בקניה. את השאר בתחנת דלק.

                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אביחיא אביחי

                                @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                                את זה אתה משלם בקניה. את השאר בתחנת דלק.

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                #371

                                @אביחי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                @טוסון אני ממש לא מבין בזה, אבל זה לא נשמע קצת מוזר המכיר הממש זול? או שזה טעות חמורה שלי במחירים?..

                                את זה אתה משלם בקניה. את השאר בתחנת דלק.

                                יש לו מערכת גז ואפילו מיכל 80 ליטר
                                אז יוצא בחשבון כמו רכב של 1/8
                                אולי זה מה שהוא התכוון שמגיע לגולן הסורי 80 ליטר* 1/3 מגיע לגולן הסורי…

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)
                                נחייה ולא…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גיל
                                  מאסטר מגיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                  #372

                                  נהנה מרמת ה-IQ של אנשים.
                                  טרח למחוק את המספר, אבל רק בתמונה אחת…
                                  אותי אישית גם הצחיקה האירוניה בכך שרכב נמכר בעקבות נסיעה…
                                  cf3c8070-ff9f-4a58-bac6-15b62f671277-image.png


                                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                  אבי יםא Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ג מנותק
                                    ג מנותק
                                    גיל
                                    מאסטר מגיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                    #373

                                    אכן יום קשה היום. תמיד חשבתי שלנשים אין שגיאות כתיב, ושאין להן מה לעשות על ג’אמפי…
                                    הטעות כואבת…
                                    c678c14b-3bef-44a5-9e19-7387444ebb75-image.png
                                    @יעקב-מ.-פינס אולי תציע ליד2 תיקון שגיאות אוטומטי (ובשביל הקטע תקרא לו טיכון שגיעות הותומתי)?
                                    אגב, יש לי גם על השגה על התרתי דסתרי - דורשת|גמישה.


                                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                    אביחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • ג גיל

                                      אכן יום קשה היום. תמיד חשבתי שלנשים אין שגיאות כתיב, ושאין להן מה לעשות על ג’אמפי…
                                      הטעות כואבת…
                                      c678c14b-3bef-44a5-9e19-7387444ebb75-image.png
                                      @יעקב-מ.-פינס אולי תציע ליד2 תיקון שגיאות אוטומטי (ובשביל הקטע תקרא לו טיכון שגיעות הותומתי)?
                                      אגב, יש לי גם על השגה על התרתי דסתרי - דורשת|גמישה.

                                      אביחיא מנותק
                                      אביחיא מנותק
                                      אביחי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #374

                                      @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      ושאין להן מה לעשות על ג’אמפי…

                                      ועוד עם וו גרירה…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גיל

                                        נהנה מרמת ה-IQ של אנשים.
                                        טרח למחוק את המספר, אבל רק בתמונה אחת…
                                        אותי אישית גם הצחיקה האירוניה בכך שרכב נמכר בעקבות נסיעה…
                                        cf3c8070-ff9f-4a58-bac6-15b62f671277-image.png

                                        אבי יםא מנותק
                                        אבי יםא מנותק
                                        אבי ים
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #375

                                        @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        נהנה מרמת ה-IQ של אנשים.

                                        א. תסתכל על דגם הרכב, תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך שאלות
                                        ב. תסתכל על דגם הרכב תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך רצון ללעוג לו

                                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • אבי יםא אבי ים

                                          @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          נהנה מרמת ה-IQ של אנשים.

                                          א. תסתכל על דגם הרכב, תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך שאלות
                                          ב. תסתכל על דגם הרכב תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך רצון ללעוג לו

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גיל
                                          מאסטר מגיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                          #376

                                          @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          א. תסתכל על דגם הרכב, תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך שאלות
                                          ב. תסתכל על דגם הרכב תיזכר מי נוסע בו בד"כ ולא יהיה לך רצון ללעוג לו

                                          א. אני תמיד שואל שאלות (בעיה אישית).
                                          ב. להפך, זה מה שעושה את הרצון.


                                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מיישהמ מיישה פיצל נושא זה ב
                                          • E מנותק
                                            E מנותק
                                            ez058
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ez058
                                            #377

                                            תוך כמה זמן לוקח לכם להבין מה הוא רוצה?
                                            צילום מסך 2025-04-29 020059.png
                                            ||ראש של ערבי - אם לא למדת עברית - לפחות תעשה תרגום גוגל||

                                            ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            4
                                            • E ez058

                                              תוך כמה זמן לוקח לכם להבין מה הוא רוצה?
                                              צילום מסך 2025-04-29 020059.png
                                              ||ראש של ערבי - אם לא למדת עברית - לפחות תעשה תרגום גוגל||

                                              ת מנותק
                                              ת מנותק
                                              תלת גוונא
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #378
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 17
                                              • 18
                                              • 19
                                              • 20
                                              • 21
                                              • 60
                                              • 61

                                              56

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום