דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 178.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תלת אופןת תלת אופן

        @מיכאלוש כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        טוב לדעת שבקיבוצים אין משטרה …

        בהחלט!
        שם @… נתן לי את אחד מהנסיעות הראשונות שלי…
        ולא על התלת אופן…

        צבי דורש ציוןצ מנותק
        צבי דורש ציוןצ מנותק
        צבי דורש ציון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #441

        @תלת-אופן אם כבר הקפצת…

        ביד 2 אין משטרה?😊

        כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
        (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ידניי ידני

          מישהו יכול להסביר לי את כל המלל?Screenshot_20250508_094251_Chrome.jpg

          ע מנותק
          ע מנותק
          עניו כמשה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #442

          @ידני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

          מישהו יכול להסביר לי את כל המלל?Screenshot_20250508_094251_Chrome.jpg

          כנראה בינה מלאכותית

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תלת אופןת תלת אופן

            @מיכאלוש כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

            טוב לדעת שבקיבוצים אין משטרה …

            בהחלט!
            שם @… נתן לי את אחד מהנסיעות הראשונות שלי…
            ולא על התלת אופן…

            המפותחה מנותק
            המפותחה מנותק
            המפותח
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
            #443

            @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

            @מיכאלוש כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

            טוב לדעת שבקיבוצים אין משטרה …

            בהחלט!
            שם @… נתן לי את אחד מהנסיעות הראשונות שלי…
            ולא על התלת אופן…

            על הידני לפחות ?

            מתקין מערכות מולטימדיה
            טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
            בצפת והסביבה
            לפרטים: במייל שבפרופיל

            תלת אופןת תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • המפותחה המפותח

              @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

              @מיכאלוש כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

              טוב לדעת שבקיבוצים אין משטרה …

              בהחלט!
              שם @… נתן לי את אחד מהנסיעות הראשונות שלי…
              ולא על התלת אופן…

              על הידני לפחות ?

              תלת אופןת מנותק
              תלת אופןת מנותק
              תלת אופן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #444

              @המפותח כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

              > על הידני לפחות ?

              לא בידני אני באמצע שיעורים, אצלו…

              מנגו כשר טוב לעבודת השם

              המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תלת אופןת תלת אופן

                @המפותח כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                > על הידני לפחות ?

                לא בידני אני באמצע שיעורים, אצלו…

                המפותחה מנותק
                המפותחה מנותק
                המפותח
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                #445

                @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                @המפותח כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                > על הידני לפחות ?

                לא בידני אני באמצע שיעורים, אצלו…

                מתי טסט ?
                אם תרצה להמר לידני תפנה אליי
                🤪🤪

                מתקין מערכות מולטימדיה
                טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                בצפת והסביבה
                לפרטים: במייל שבפרופיל

                תלת אופןת תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המפותחה המפותח

                  @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  @המפותח כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  > על הידני לפחות ?

                  לא בידני אני באמצע שיעורים, אצלו…

                  מתי טסט ?
                  אם תרצה להמר לידני תפנה אליי
                  🤪🤪

                  תלת אופןת מנותק
                  תלת אופןת מנותק
                  תלת אופן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #446

                  @המפותח

                  התכוונתי שזה לא היה על ידני
                  כי בידני אני באמצע שיעורים אצלו, אבל אין לו הרבה זמן בשבילי
                  טסט? אני לא צריך!
                  גם שיעורים לא, רק רכב ידני כדי ללמוד מעשית ולא רק ידיעה תאורטית!

                  מנגו כשר טוב לעבודת השם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #447

                    ממש כמו בכותרת - קצת הגזימו…
                    d3669a2c-0d06-40b9-a2c5-10c2f748aab8-image.png


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • M מנותק
                      M מנותק
                      MEIR
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #448

                      צילום מסך 2025-05-13 180334.png

                      אבי יםא ShebsaleS צבי דורש ציוןצ 3 תגובות תגובה אחרונה
                      10
                      • M MEIR

                        צילום מסך 2025-05-13 180334.png

                        אבי יםא מנותק
                        אבי יםא מנותק
                        אבי ים
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #449

                        @MEIR אבל ל"אבו טבלה" יש סובארו לאונה לא אאוטבק…

                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אבי יםא אבי ים

                          @MEIR אבל ל"אבו טבלה" יש סובארו לאונה לא אאוטבק…

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #450

                          @אבי-ים מי שיש לו עיזים לא תמיד יודע להבדיל בין הדגמים… הוא יודע רק “סובארו”, וה"אאוטבק" זה הראשון ברשימה מן הסתם.

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • M MEIR

                            צילום מסך 2025-05-13 180334.png

                            ShebsaleS מנותק
                            ShebsaleS מנותק
                            Shebsale
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #451

                            @MEIR זה נשמע שהוא הקליט את המודעה, אולי הוא לא יודע לכתוב…

                            תיווך רכבים זולים
                            ‏‪052-817-9859‬‏

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • M MEIR

                              צילום מסך 2025-05-13 180334.png

                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #452

                              @MEIR לפי הבן אדם זה נשמע שגנב רכב ורוצה למכור אותו, לכן לא כל כך משנה לו המחיר. פעם היה לו מספיק אוכל לעיזים והיום נגמר אז מוכר את האוטו ב8,000 ש"ח לעוד כמה חודשי אוכל?? נשמע מוזר…

                              כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                              (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יוניי מנותק
                                יוניי מנותק
                                יוני
                                מגיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #453
                                פוסט זה נמחק!
                                שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • יוניי יוני

                                  פוסט זה נמחק!

                                  שלמהש מנותק
                                  שלמהש מנותק
                                  שלמה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                  #454
                                  פוסט זה נמחק!
                                  LexusL E 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • שלמהש שלמה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    LexusL מנותק
                                    LexusL מנותק
                                    Lexus
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #455
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • שלמהש שלמה

                                      פוסט זה נמחק!

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      ez058
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ez058
                                      #456
                                      פוסט זה נמחק!
                                      שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • E ez058

                                        פוסט זה נמחק!

                                        שלמהש מנותק
                                        שלמהש מנותק
                                        שלמה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #457
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • מאירמ מנותק
                                          מאירמ מנותק
                                          מאיר
                                          מנהל ראשי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #458

                                          e559f62d-7a3a-420b-9693-c99fc57ef69c-image.png

                                          ליצירת קשר לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8
                                          • ג מנותק
                                            ג מנותק
                                            גיל
                                            מאסטר מגיה
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #459

                                            20ad608c-c0d1-4041-b97e-2e9e0b3e370e-image.png
                                            מוקדש לך @שלמה אם אתה חובב גם בייגלה…


                                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                            שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            4
                                            • ג גיל

                                              20ad608c-c0d1-4041-b97e-2e9e0b3e370e-image.png
                                              מוקדש לך @שלמה אם אתה חובב גם בייגלה…

                                              שלמהש מנותק
                                              שלמהש מנותק
                                              שלמה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #460

                                              @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              מוקדש לך @שלמה אם אתה חובב גם בייגלה…

                                              בביגלה יש שתי סוגים יש את הבייגל ההוא הגדול עם השומשום או סירופ מתקתק מה שבעצם מוכרים במאפיות,
                                              ויש את הבייגלה הנמכר בתוך שקית של @מאיר בייגל או אוסם. כאלה קטנים וקשים שצריך לאכול כמות יפה כדי לשבוע!
                                              כך גם כאן מדובר באקסנט 1.4 ולא ב1.6 או במילים אחרות אני אוהב בייגל ולא בייגלה

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              7

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 21
                                              • 22
                                              • 23
                                              • 24
                                              • 25
                                              • 60
                                              • 61

                                              58

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום