דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 147 כותבים 193.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא מנותק
        אבי יםא מנותק
        אבי ים
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
        #1075

        וואוו
        ניסאן נתנו על הקשקאי 14 שנות אחריות???
        91eaaf41-3822-46ee-a87f-dd7fbe5d10dc-image.png

        מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • אבי יםא אבי ים

          וואוו
          ניסאן נתנו על הקשקאי 14 שנות אחריות???
          91eaaf41-3822-46ee-a87f-dd7fbe5d10dc-image.png

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1076

          @אבי-ים 🤣 את נסיעת המבחן לא ראית לנכון להקיף בעיגול??

          ליצירת קשר לחץ כאן

          אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • מאירמ מאיר

            @אבי-ים 🤣 את נסיעת המבחן לא ראית לנכון להקיף בעיגול??

            אבי יםא מנותק
            אבי יםא מנותק
            אבי ים
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1077
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אריאלושא מנותק
              אריאלושא מנותק
              אריאלוש
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1078

              האלה שיש להם מקום לכתוב בדיחות, ואין להם מקום לכתוב דברים על הרכב…
              אנשים שמחים!!! - מקווה שגם אתם!🤤
              b47f0ae0-90c8-4417-ae9d-7308c5804c13-צילום מסך 2026-05-14 152851.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • נתי 2נ מנותק
                נתי 2נ מנותק
                נתי 2
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1079

                לא ברור מה הוא מוכר
                ad5b99b4-f068-4dcf-b9c2-9a7d4fb3a3ac-{467D9718-9888-4143-A7EC-0C170D067A70}.png

                אריאלושא אהרן 4א 2 תגובות תגובה אחרונה
                12
                • נתי 2נ נתי 2

                  לא ברור מה הוא מוכר
                  ad5b99b4-f068-4dcf-b9c2-9a7d4fb3a3ac-{467D9718-9888-4143-A7EC-0C170D067A70}.png

                  אריאלושא מנותק
                  אריאלושא מנותק
                  אריאלוש
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1080

                  @נתי-2
                  1+1 😅

                  נתי 2נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ShebsaleS מנותק
                    ShebsaleS מנותק
                    Shebsale
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1081
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אריאלושא אריאלוש

                      @נתי-2
                      1+1 😅

                      נתי 2נ מנותק
                      נתי 2נ מנותק
                      נתי 2
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1082

                      @אריאל-קמחי
                      בטח אתה מתכוון ל-2+1

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נתי 2נ נתי 2

                        לא ברור מה הוא מוכר
                        ad5b99b4-f068-4dcf-b9c2-9a7d4fb3a3ac-{467D9718-9888-4143-A7EC-0C170D067A70}.png

                        אהרן 4א מחובר
                        אהרן 4א מחובר
                        אהרן 4
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1083

                        @נתי-2

                        @נתי-2 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                        לא ברור מה הוא מוכר

                        ברור מאוד הוא מוכר
                        לוקשען !!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ShebsaleS מנותק
                          ShebsaleS מנותק
                          Shebsale
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1084
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב מנותק
                            ב מנותק
                            בבציק
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1085

                            ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                            טוסוןט נייטרון חפשינ מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                            8
                            • ב בבציק

                              ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                              טוסוןט מנותק
                              טוסוןט מנותק
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                              #1086

                              @בבציק אני הייתי יותר ממליץ על זה
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
                              ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)

                              נחייה ולא…

                              אבי יםא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • טוסוןט טוסון

                                @בבציק אני הייתי יותר ממליץ על זה
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
                                ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ

                                אבי יםא מנותק
                                אבי יםא מנותק
                                אבי ים
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1087

                                @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                550,000 קּ”מ

                                לא זו בלבד אלא יש גם וו גרירה!
                                אם היא לא מתה עד עכשיו היא לא תמות אף פעם…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • טוסוןט טוסון

                                  @בבציק אני הייתי יותר ממליץ על זה
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
                                  ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ

                                  א מחובר
                                  א מחובר
                                  איש גמזו
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                                  #1088

                                  @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                  אני הייתי יותר ממליץ על זה

                                  אם היו עולים אותו דבר, אדרבה, אבל מדובר כאן בכפול 3,
                                  עכ״פ זה כבר עולה יותר מהסמארטפון…

                                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ב בבציק

                                    ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשי
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                                    #1089

                                    @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                    בטח הוא גוי.

                                    pikolinou@gmail.com

                                    אריאלושא ח ק 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    3
                                    • א איש גמזו

                                      @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      אני הייתי יותר ממליץ על זה

                                      אם היו עולים אותו דבר, אדרבה, אבל מדובר כאן בכפול 3,
                                      עכ״פ זה כבר עולה יותר מהסמארטפון…

                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                      #1090

                                      @איש-גמזו ואף על פי כן, גם התמורה היא פי 3 אם לא פי 13
                                      וזה גם תלוי איזה סמארטפון יש לך (ח”ו)

                                      החצי טאצ׳ ה”י החסום שלי עלה 400 ש”ח
                                      אם היה לי רישיון ידני, והייתי קצת יותר קרוב למיקום, יש לי תחושה שלכה”פ הייתי בודק אותו
                                      זו כמות ק”מ שמחייבת שהרכב לא הוזנח, אלא טופל כדבעי, ובטח החליפו קלאצ׳ ובולמים וכו‘ כבר פעמיים

                                      @נייטרון-חפשי זה ע”ד נישט אין שאבעס…

                                      אתה יותר קרוב לדפנה, בטח מעניין אותך הג׳אז…

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)

                                      נחייה ולא…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                        @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                        בטח הוא גוי.

                                        אריאלושא מנותק
                                        אריאלושא מנותק
                                        אריאלוש
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1091

                                        @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        אבל למה בשבת?
                                        בטח הוא גוי.

                                        אם הוא מדבר על סמרטפון ויש לו ווטסאפ אז… אולי הוא גוי…😆 😆 😆
                                        סתם ח"ו… בא נדון לכף זכות… הוא יהודי וזה לצרכי פרנסה… (למכור את הגורטאות שלו…) ובשבת הוא התכוון למוצ"ש, כי הכל הולך אחר החיתום…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                          @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                          בטח הוא גוי.

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים Y0737
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1092

                                          @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          בל למה בשבת?

                                          כנראה הגיר עובד על ‘‘השהיית גרמא’’ ובתמימותו חושב שזה מתיר ח’'ו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ב בבציק

                                            ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                                            מאירמ מנותק
                                            מאירמ מנותק
                                            מאיר
                                            מנהל ראשי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1093

                                            @בבציק הוא כתב זמין בערבים ובשבת. אל תקרי “בערבים” אלא “כמו ערבים” שהערבים עובדים בשבת…

                                            ליצירת קשר לחץ כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            5
                                            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                              @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                              בטח הוא גוי.

                                              ק מנותק
                                              ק מנותק
                                              קלאטש
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #1094

                                              @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                              בטח הוא גוי.

                                              בשבת נפגשים בשטיבל

                                              “בעודו הולך לביתו מבית הכנסת ביום שישי בערב עם ידידו מוישה, הוא הזכיר לו “נישט שבת גערעדט (לא מדברים על זה בשבת, אבל) אני מוכר את המכונית שלי. אתה מכיר מישהו שמעוניין לקנות אותה?
                                              “אוזניו של מוישה הזדקפו כששמע זאת, והוא השיב: “איזה מזל! אני עצמי מחפש לקנות מכונית נישט שבת גערעדט.
                                              נישט שבת גערעדט כמה אתה רוצה בשביל המכונית?”
                                              ראובן חשב לרגע ואמר, “נישט שבת גערעדט, בשביל מכונית נהדרת שכזאת, לא יכול לרדת לפחות מעשרת אלפים.”
                                              זה היה קצת יקר בשביל מוישה, שהשיב “נישט שבת גערעדט אני אחשוב על זה.”

                                              בשבת בבוקר, מוישה ניגש לראובן לאחר תפילת שחרית “נישט שבת גערעדט אתה יכול לרדת במחיר?”,
                                              וראובן השיב לו “נישט שבת גערעדט כבר מכרתי את המכונית! ”
                                              מקור

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 53
                                              • 54
                                              • 55
                                              • 56
                                              • 57
                                              • 62
                                              • 63

                                              54

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום