דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 147 כותבים 193.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוסוןט טוסון

        @בבציק אני הייתי יותר ממליץ על זה
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
        ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ

        אבי יםא מנותק
        אבי יםא מנותק
        אבי ים
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1087

        @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        550,000 קּ”מ

        לא זו בלבד אלא יש גם וו גרירה!
        אם היא לא מתה עד עכשיו היא לא תמות אף פעם…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • טוסוןט טוסון

          @בבציק אני הייתי יותר ממליץ על זה
          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
          ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ

          א מנותק
          א מנותק
          איש גמזו
          כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
          #1088

          @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

          אני הייתי יותר ממליץ על זה

          אם היו עולים אותו דבר, אדרבה, אבל מדובר כאן בכפול 3,
          עכ״פ זה כבר עולה יותר מהסמארטפון…

          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ב בבציק

            ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
            #1089

            @בבציק אבל למה בשבת? 😩
            בטח הוא גוי.

            pikolinou@gmail.com

            אריאלושא ח ק 3 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • א איש גמזו

              @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

              אני הייתי יותר ממליץ על זה

              אם היו עולים אותו דבר, אדרבה, אבל מדובר כאן בכפול 3,
              עכ״פ זה כבר עולה יותר מהסמארטפון…

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
              #1090

              @איש-גמזו ואף על פי כן, גם התמורה היא פי 3 אם לא פי 13
              וזה גם תלוי איזה סמארטפון יש לך (ח”ו)

              החצי טאצ׳ ה”י החסום שלי עלה 400 ש”ח
              אם היה לי רישיון ידני, והייתי קצת יותר קרוב למיקום, יש לי תחושה שלכה”פ הייתי בודק אותו
              זו כמות ק”מ שמחייבת שהרכב לא הוזנח, אלא טופל כדבעי, ובטח החליפו קלאצ׳ ובולמים וכו‘ כבר פעמיים

              @נייטרון-חפשי זה ע”ד נישט אין שאבעס…

              אתה יותר קרוב לדפנה, בטח מעניין אותך הג׳אז…

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                בטח הוא גוי.

                אריאלושא מנותק
                אריאלושא מנותק
                אריאלוש
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1091

                @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                אבל למה בשבת?
                בטח הוא גוי.

                אם הוא מדבר על סמרטפון ויש לו ווטסאפ אז… אולי הוא גוי…😆 😆 😆
                סתם ח"ו… בא נדון לכף זכות… הוא יהודי וזה לצרכי פרנסה… (למכור את הגורטאות שלו…) ובשבת הוא התכוון למוצ"ש, כי הכל הולך אחר החיתום…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                  בטח הוא גוי.

                  ח מחובר
                  ח מחובר
                  חיים Y0737
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1092

                  @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  בל למה בשבת?

                  כנראה הגיר עובד על ‘‘השהיית גרמא’’ ובתמימותו חושב שזה מתיר ח’'ו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב בבציק

                    ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1093

                    @בבציק הוא כתב זמין בערבים ובשבת. אל תקרי “בערבים” אלא “כמו ערבים” שהערבים עובדים בשבת…

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                      @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                      בטח הוא גוי.

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קלאטש
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1094

                      @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                      @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                      בטח הוא גוי.

                      בשבת נפגשים בשטיבל

                      “בעודו הולך לביתו מבית הכנסת ביום שישי בערב עם ידידו מוישה, הוא הזכיר לו “נישט שבת גערעדט (לא מדברים על זה בשבת, אבל) אני מוכר את המכונית שלי. אתה מכיר מישהו שמעוניין לקנות אותה?
                      “אוזניו של מוישה הזדקפו כששמע זאת, והוא השיב: “איזה מזל! אני עצמי מחפש לקנות מכונית נישט שבת גערעדט.
                      נישט שבת גערעדט כמה אתה רוצה בשביל המכונית?”
                      ראובן חשב לרגע ואמר, “נישט שבת גערעדט, בשביל מכונית נהדרת שכזאת, לא יכול לרדת לפחות מעשרת אלפים.”
                      זה היה קצת יקר בשביל מוישה, שהשיב “נישט שבת גערעדט אני אחשוב על זה.”

                      בשבת בבוקר, מוישה ניגש לראובן לאחר תפילת שחרית “נישט שבת גערעדט אתה יכול לרדת במחיר?”,
                      וראובן השיב לו “נישט שבת גערעדט כבר מכרתי את המכונית! ”
                      מקור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • אריאלושא מנותק
                        אריאלושא מנותק
                        אריאלוש
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                        #1095

                        איך אני אוהב את החבדניקי’ם שאצלם הכל 7…😆 😆 😆
                        אין עליהם בעולם!
                        שבע יפול צדיק וקם…

                        בקטע טוב… העיקר לחייך!!!

                        7e04e372-dfe6-40b2-8a25-3513ccad7afc-צילום מסך 2026-05-18 142632.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • נתי 2נ מנותק
                          נתי 2נ מנותק
                          נתי 2
                          כתב נערך לאחרונה על ידי נתי 2
                          #1096

                          מישהו מצליח לפענח מה הוא כותב? טקסט קישור

                          מתושלח הבבלימ תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • נתי 2נ מנותק
                            נתי 2נ מנותק
                            נתי 2
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1097
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נתי 2נ מנותק
                              נתי 2נ מנותק
                              נתי 2
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1098
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נתי 2נ נתי 2

                                מישהו מצליח לפענח מה הוא כותב? טקסט קישור

                                מתושלח הבבלימ מנותק
                                מתושלח הבבלימ מנותק
                                מתושלח הבבלי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1099

                                @נתי-2 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                לא למד ליבה טקסט קישור

                                3 יחידות עברית 🤣

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איש 1א מנותק
                                  איש 1א מנותק
                                  איש 1
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1100

                                  {D788D4FF-33F8-4D36-B6C5-2AAF93F36655}.png.jpg
                                  בקיצור הבן אדם נשמע ממש בכושר…

                                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • נתי 2נ נתי 2

                                    מישהו מצליח לפענח מה הוא כותב? טקסט קישור

                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1101

                                    @נתי-2 לחסומים…

                                    ba47f78a-cb53-472b-b7fe-82a122eceab9-image.png

                                    אריאלושא אהרן 4א ק 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                      @נתי-2 לחסומים…

                                      ba47f78a-cb53-472b-b7fe-82a122eceab9-image.png

                                      אריאלושא מנותק
                                      אריאלושא מנותק
                                      אריאלוש
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                                      #1102

                                      @תודה-לבורא-עולם-0
                                      יש חסומים ליד 2???

                                      תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • איש 1א איש 1

                                        {D788D4FF-33F8-4D36-B6C5-2AAF93F36655}.png.jpg
                                        בקיצור הבן אדם נשמע ממש בכושר…

                                        אבי יםא מנותק
                                        אבי יםא מנותק
                                        אבי ים
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                                        #1103

                                        @איש-1 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        בקיצור הבן אדם נשמע ממש בכושר…

                                        זה מה שמפריע לך?
                                        הבנ"א מוכר רכב 2019!!! מלא תקלות
                                        וכותב
                                        4e2db090-cfc7-433a-ba35-2aa742d6f7f9-image.png

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח מחובר
                                          ח מחובר
                                          חיים Y0737
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1104

                                          שימו לב לא ללעוג לבן אדם באופן אישי זה גובל בלשוה’'ר והוצאת שם רע

                                          מתושלח הבבלימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12
                                          • ח חיים Y0737

                                            שימו לב לא ללעוג לבן אדם באופן אישי זה גובל בלשוה’'ר והוצאת שם רע

                                            מתושלח הבבלימ מנותק
                                            מתושלח הבבלימ מנותק
                                            מתושלח הבבלי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1105

                                            @חיים-Y0737 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                            שימו לב לא ללעוג לבן אדם באופן אישי זה גובל בלשוה’'ר והוצאת שם רע

                                            אין לי מושג מי הבנאדם אישית אני מדבר על המודעה

                                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

                                              @חיים-Y0737 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              שימו לב לא ללעוג לבן אדם באופן אישי זה גובל בלשוה’'ר והוצאת שם רע

                                              אין לי מושג מי הבנאדם אישית אני מדבר על המודעה

                                              ח מחובר
                                              ח מחובר
                                              חיים Y0737
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #1106

                                              @מתושלח-הבבלי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              אני מדבר על המודעה

                                              אפשר לצחוק ממודעה שמנוסחת בבדיחות הדעת, אבל לא לכתוב על בנאדם שלא למד ליבה וכו’ אולי מישהו מכיר אותו וכו’
                                              חכמים הזהרו בדבריכם

                                              מתושלח הבבלימ אריאלושא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              5

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 53
                                              • 54
                                              • 55
                                              • 56
                                              • 57
                                              • 61
                                              • 62

                                              97

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום