התייעצות ברכישת קורולה
-
טויטה קורולה 2011 90,000 קילומטר יד 3 32k שווה?
מצד אחד אולי שווה כבר שנתונים נמוכים יותר שנראים אותו דבר עם קילומטרז’ נמוך ויותר זולים.
מצד שני אולי שווה כבר להוסיף עוד איזה 8k ולקבל את הצורה החדשה של קורולה מ2013 או פריוס.
מה דעתכם ממש יעזור זה דורש תשובה דיי מידית -
@יוסי-סגל כתב במה אתם אומרים על זה?:
עם קילומטרז’ נמוך ויותר זולים.
אתה מחפש זול או שמא…
@יוסי-סגל כתב במה אתם אומרים על זה?:
להוסיף עוד איזה 8k
??
-
@יוסי-סגל צריך לבדוק טוב טוב שאין צינורות יבשים וכדומה כי האוטו יותר עמד מאשר נסע
חוץ מזה לא הבנתי האם אתה מחפש@יוסי-סגל כתב במה אתם אומרים על זה?:
עם קילומטרז’ נמוך ויותר זולים
או
@יוסי-סגל כתב במה אתם אומרים על זה?:
להוסיף עוד איזה 8k
-
@יוסי-סגל כתב במה אתם אומרים על זה?:
90,000 קילומטר יד 3
אם הרכב היה יד אחת זה היה מסתדר לי שאדם אחד נסע בו ממש קצת, אבל הרכב עבר 3 ידים, נשמע לי חשוד ששלושתם נסעו בו קצת, יכול להיות גם שהמוכר אדם אמין, ואת הדיאטה בקילומטרז’ עשה הבעלים שלפניו, או שלפני פניו.
-
שנתונים נמוכים יותר לא יראו אותו דבר
מתיחת הפנים היתה ב2008 והשנתיים הראשונות שלה רובוטיות
אם חשוב לך המראה של הרכב אין לך לאן לרדתבענין הק"מ יש כאלה דברים, אם אתה לא מצונן תלך אחרי חוש הריח שלך…
-
@סוסיתא-2024 2010 זה לא אוטומטי?
חוצמיזה השאלה בכללי זה עיסקה משתלמת, דהיינו לא דחוף לי קילומטר כזה נמוך אני יכול לחיות גם עם יותר גבוה השאלה היא האם זה משוקלל דרמטי במחיר? -
@יוסי-סגל כתב במה אתם אומרים על זה?:
@סוסיתא-2024 2010 זה לא אוטומטי?
חוצמיזה השאלה בכללי זה עיסקה משתלמת, דהיינו לא דחוף לי קילומטר כזה נמוך אני יכול לחיות גם עם יותר גבוה השאלה היא האם זה משוקלל דרמטי במחיר?2010 כן, אבל גם אם יהיה הבדל במחיר הוא לא יהיה משמעותי
באופן כללי השיקול כאן בין האפשרויות די תלוי בנתונים שלך
פריוס תהיה חסכונית יותר ואם חשוב לך חסכון אז זה זה (בנסיעות פנים)
אישית אני חושב שאם היה לי ברירה בין שני דורות בהפרש קטן יחסית הייתי הולך על הדור המתקדם יותר מבחינת השוק העתידי של הרכב אבל זה הרגשה שלי אני לא מבין גדול -
@יוסי-סגל כתב בהתייעצות ברכישת קורולה:
טויטה קורולה 2011 90,000 קילומטר יד 3 32k שווה?
יש היסטוריית טיפולים? היסטוריית טסטים? אולי כך תוכל לאמת את הק"מ.
מצד אחד הרכב נדיר עם הק"מ הזה ויהיה לך ממש קל למכור (במיוחד אם יש לך אופציה לאמת ולהוכיח את הק"מ) אך מצד שני גם קורולה שכזו עם 280 אק"מ, אם היא שמורה וטופלה בזמן היא תסע טוב מאד ובכחצי מחיר! הקורולה היא טנק שקשה להשמיד…
יש לתת את הדעת לכמות הק"מ שתעשה איתה. אם אתה נוסע 50 אק"מ בשנה, כל ערכה ירד בכשנתיים וחצי ואתה תפסיד עליה הרבה לעומת רכב שנרכש כבר עם ק"מ גבוה ובדידי הווה עובדא
-
לעת עתה החלטתי לרדת מהשנתונים 11 12 כיון שהצורה שלהם פחות מצאה חן בעיני אשתי.
ב2013 הבנתי שיש גיר רציף השאלות שלי הם: אני מבין שגיר רציף זה חסכוני יותר, זה משמעותי?
הבנתי שגיר רציף הוא פחות אמין ויכול ללכת השאלה האם הגיר הרציף של קורולה כן אמין או שזה בכל זאת הוספה של סיכון? -
@יוסי-סגל כתב בהתייעצות ברכישת קורולה:
שגיר רציף זה חסכוני יותר, זה משמעותי?
הוא קצת יותר חסכוני מהדור הקודם של הקורולה אם כן לא בהפרש גדול מבחינת אמינות זה גיר כמו שיש באוריס שהוא אמין ואם כבר באוריס וכן בחיסכון עסקינן אז למה שלא תלך על האוריס אתה תצליח למצוא שנתונים יותר גבוהים באוריס באותו מחיר של הדור החדש של הקורולה וגם יותר חסכוני מהקורולה…
בהצלחה -
@יוסי-סגל כתב בהתייעצות ברכישת קורולה:
ש הבדל באמינות בין אוריס לקורולה?
מלבד הבטריה הכל זה טויוטה על כל מעלותיה באמינות ואין הבדל בינהם
@יוסי-סגל כתב בהתייעצות ברכישת קורולה:
איזה שנתון באוריס מקביל ל2013 בטויטה
אזור 2013 ומעלה