דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. בקשת המלצה למצלמת דרך לרכב

      בקשת המלצה למצלמת דרך לרכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      51 פוסטים 15 כותבים 3.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • YKingsmartY מנותק
        YKingsmartY מנותק
        YKingsmart
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש למישהו המלצה על מצלמה איכותית במחיר סביר מאלי אקספרס?
        אני יודע שיש בזה הרבה סוגים עם אופציות שונות, אשמח לקבל קישור למשהו טוב, מומלץ כמובן מנסיון.

        אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

        מייל
        Ykingsmart1@gmail.com

        ק מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • YKingsmartY YKingsmart

          יש למישהו המלצה על מצלמה איכותית במחיר סביר מאלי אקספרס?
          אני יודע שיש בזה הרבה סוגים עם אופציות שונות, אשמח לקבל קישור למשהו טוב, מומלץ כמובן מנסיון.

          ק מנותק
          ק מנותק
          קינג קומפיוטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
          #2

          @YKingsmart כמה זה מחיר סביר?
          המצלמה הסינית הכי טובה זה DDPAI Z40 יש לך אותה פה
          ב100 דולר קדמית ואחורית
          https://he.aliexpress.com/item/1005004458554847.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.21.52e2586axkIFfG&gatewayAdapt=glo2isr
          מעבר לזה יש את המצלמות של blackvue או VIOFO שהם יותר יקרים
          זה החנות של VIOFO

          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • YKingsmartY YKingsmart

            יש למישהו המלצה על מצלמה איכותית במחיר סביר מאלי אקספרס?
            אני יודע שיש בזה הרבה סוגים עם אופציות שונות, אשמח לקבל קישור למשהו טוב, מומלץ כמובן מנסיון.

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @YKingsmart
            זוהי מצלמת הדרך הטובה ביותר היום
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6yCaN
            תערוך בירור.

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            ראובן שבתיר ק 2 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • מיישהמ מיישה

              @YKingsmart
              זוהי מצלמת הדרך הטובה ביותר היום
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6yCaN
              תערוך בירור.

              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתי
              ניהול טכני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

              @YKingsmart
              זוהי מצלמת הדרך הטובה ביותר היום
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6yCaN
              תערוך בירור.

              אולי תפרט מה מיוחד בה
              יש מצלמות ב40 שקל
              זה מצלמה ממש יקרה
              זה עובד גם על בטריה?

              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                @YKingsmart
                זוהי מצלמת הדרך הטובה ביותר היום
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6yCaN
                תערוך בירור.

                אולי תפרט מה מיוחד בה
                יש מצלמות ב40 שקל
                זה מצלמה ממש יקרה
                זה עובד גם על בטריה?

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                @YKingsmart
                זוהי מצלמת הדרך הטובה ביותר היום
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6yCaN
                תערוך בירור.

                אולי תפרט מה מיוחד בה
                יש מצלמות ב40 שקל
                זה מצלמה ממש יקרה
                זה עובד גם על בטריה?

                זה מצלמה עם איכות שבמציאות כבמוצהר.
                יש להם אפליקצייה מאד מושקעת ונוחה שניתן דרכה לבצע מגוון רחב של פעולות.
                החיישנים שלהם איכותיים מאד ומחזיקים שנים, ולא נהרסים מהשמש.
                דפדף בקארספורום ותראה מה כותבים עליה.
                הראשונה שהוזכרה ג"כ ממש מעולה, אבל אם אתה רוצה משהו טיל, זה זה!
                אגב, קישור מוזל יותר לראשונה שהוזכרה.

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                ראובן שבתיר YKingsmartY 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מיישה

                  @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                  @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                  @YKingsmart
                  זוהי מצלמת הדרך הטובה ביותר היום
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6yCaN
                  תערוך בירור.

                  אולי תפרט מה מיוחד בה
                  יש מצלמות ב40 שקל
                  זה מצלמה ממש יקרה
                  זה עובד גם על בטריה?

                  זה מצלמה עם איכות שבמציאות כבמוצהר.
                  יש להם אפליקצייה מאד מושקעת ונוחה שניתן דרכה לבצע מגוון רחב של פעולות.
                  החיישנים שלהם איכותיים מאד ומחזיקים שנים, ולא נהרסים מהשמש.
                  דפדף בקארספורום ותראה מה כותבים עליה.
                  הראשונה שהוזכרה ג"כ ממש מעולה, אבל אם אתה רוצה משהו טיל, זה זה!
                  אגב, קישור מוזל יותר לראשונה שהוזכרה.

                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתי
                  ניהול טכני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                  #6

                  @מיישה זה עובד רק כשהרכב עובד?
                  זה מצלמה אחת בלבד?
                  לי יש עדיפות למצלמה כפולה אחורית וקדמית

                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    @מיישה זה עובד רק כשהרכב עובד?
                    זה מצלמה אחת בלבד?
                    לי יש עדיפות למצלמה כפולה אחורית וקדמית

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                    @מיישה זה עובד רק כשהרכב עובד?
                    זה מצלמה אחת בלבד?
                    לי יש עדיפות למצלמה כפולה אחורית וקדמית

                    מי?
                    הראשונה או השניה?

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיישהמ מיישה

                      @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                      @מיישה זה עובד רק כשהרכב עובד?
                      זה מצלמה אחת בלבד?
                      לי יש עדיפות למצלמה כפולה אחורית וקדמית

                      מי?
                      הראשונה או השניה?

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                      #8

                      @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                      @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                      @מיישה זה עובד רק כשהרכב עובד?
                      זה מצלמה אחת בלבד?
                      לי יש עדיפות למצלמה כפולה אחורית וקדמית

                      מי?
                      הראשונה או השניה?

                      שתיהם
                      אני יסביר לך, אני לא הולך לשלם 300 שקל על המצלמה שעובדת רק שכהרכב עובד.
                      ואני לא ישלם 300 שקל על מצלמה שמכסה לי רק מקדימה (כ"ש שלא אשלם 600)

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                        @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                        @מיישה זה עובד רק כשהרכב עובד?
                        זה מצלמה אחת בלבד?
                        לי יש עדיפות למצלמה כפולה אחורית וקדמית

                        מי?
                        הראשונה או השניה?

                        שתיהם
                        אני יסביר לך, אני לא הולך לשלם 300 שקל על המצלמה שעובדת רק שכהרכב עובד.
                        ואני לא ישלם 300 שקל על מצלמה שמכסה לי רק מקדימה (כ"ש שלא אשלם 600)

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                        #9

                        @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                        @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                        @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                        @מיישה זה עובד רק כשהרכב עובד?
                        זה מצלמה אחת בלבד?
                        לי יש עדיפות למצלמה כפולה אחורית וקדמית

                        מי?
                        הראשונה או השניה?

                        שתיהם
                        אני יסביר לך, אני לא הולך לשלם 300 שקל על המצלמה שעובדת רק שכהרכב עובד.
                        ואני לא ישלם 300 שקל על מצלמה שמכסה לי רק מקדימה (כ"ש שלא אשלם 600)

                        בשניה אתה יכול לראות שיש אפשרות לקנות קיט (מין שנאי שמתחבר למצבר, וכך יש אפשרות שהמצלמה תעבוד 24/7)
                        ובראשונה אמנם לא מצורף, אני קניתי בנפרד, והתקנתי, עובד פגז.
                        אם אתה לא הולך להשתמש באפליקצייה, ולא רוצה להשקיע מידיי הרבה, תזמין את זאת
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_De0NkBP
                        ותזמין קיט בנפרד.

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                          @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                          @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                          @מיישה זה עובד רק כשהרכב עובד?
                          זה מצלמה אחת בלבד?
                          לי יש עדיפות למצלמה כפולה אחורית וקדמית

                          מי?
                          הראשונה או השניה?

                          שתיהם
                          אני יסביר לך, אני לא הולך לשלם 300 שקל על המצלמה שעובדת רק שכהרכב עובד.
                          ואני לא ישלם 300 שקל על מצלמה שמכסה לי רק מקדימה (כ"ש שלא אשלם 600)

                          בשניה אתה יכול לראות שיש אפשרות לקנות קיט (מין שנאי שמתחבר למצבר, וכך יש אפשרות שהמצלמה תעבוד 24/7)
                          ובראשונה אמנם לא מצורף, אני קניתי בנפרד, והתקנתי, עובד פגז.
                          אם אתה לא הולך להשתמש באפליקצייה, ולא רוצה להשקיע מידיי הרבה, תזמין את זאת
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_De0NkBP
                          ותזמין קיט בנפרד.

                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתי
                          ניהול טכני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                          ותזמין קיט בנפרד.

                          תוכל להראות לי מוצר כזה?
                          תודה

                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתי
                            ניהול טכני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            דרך אגב @מיישה יש לך מצלמה אחורית וקדמית?
                            ושילמת על כל אחד 300 שקל?

                            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                              דרך אגב @מיישה יש לך מצלמה אחורית וקדמית?
                              ושילמת על כל אחד 300 שקל?

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                              #12

                              @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                              דרך אגב @מיישה יש לך מצלמה אחורית וקדמית?
                              ושילמת על כל אחד 300 שקל?

                              מה פתאום!
                              שניהם יחד פחות מ300
                              נראה לי עלה לי 250 במבצעים.
                              קיט
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DeE5CNx

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              ראובן שבתיר 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מיישהמ מיישה

                                @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                דרך אגב @מיישה יש לך מצלמה אחורית וקדמית?
                                ושילמת על כל אחד 300 שקל?

                                מה פתאום!
                                שניהם יחד פחות מ300
                                נראה לי עלה לי 250 במבצעים.
                                קיט
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_DeE5CNx

                                ראובן שבתיר מנותק
                                ראובן שבתיר מנותק
                                ראובן שבתי
                                ניהול טכני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                מה פתאום!
                                שניהם יחד פחות מ300

                                מה שמת באחורי?
                                אני קניתי משהו זמני ב40 שקל
                                הגיע ממש מהר ועובד נחמד

                                ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיישהמ מיישה

                                  @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                  דרך אגב @מיישה יש לך מצלמה אחורית וקדמית?
                                  ושילמת על כל אחד 300 שקל?

                                  מה פתאום!
                                  שניהם יחד פחות מ300
                                  נראה לי עלה לי 250 במבצעים.
                                  קיט
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DeE5CNx

                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתי
                                  ניהול טכני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                  קיט
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DeE5CNx

                                  לא כל כך הבנתי איך זה מתחבר למצבר

                                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                    @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                    מה פתאום!
                                    שניהם יחד פחות מ300

                                    מה שמת באחורי?
                                    אני קניתי משהו זמני ב40 שקל
                                    הגיע ממש מהר ועובד נחמד

                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישה
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                    @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                    מה פתאום!
                                    שניהם יחד פחות מ300

                                    מה שמת באחורי?
                                    אני קניתי משהו זמני ב40 שקל
                                    הגיע ממש מהר ועובד נחמד

                                    646be0df-6446-4518-a312-0b7897aacf8e-image.png

                                    @ראובן-שבתי כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                    @מיישה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                    קיט
                                    https://s.click.aliexpress.com/e/_DeE5CNx

                                    לא כל כך הבנתי איך זה מתחבר למצבר

                                    עם “גנב זרם”
                                    או פשוט לחוט הצהוב והשחור של המולטימדיה.

                                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                    דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ק קינג קומפיוטר

                                      @YKingsmart כמה זה מחיר סביר?
                                      המצלמה הסינית הכי טובה זה DDPAI Z40 יש לך אותה פה
                                      ב100 דולר קדמית ואחורית
                                      https://he.aliexpress.com/item/1005004458554847.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.21.52e2586axkIFfG&gatewayAdapt=glo2isr
                                      מעבר לזה יש את המצלמות של blackvue או VIOFO שהם יותר יקרים
                                      זה החנות של VIOFO

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טכנולוג
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                      #16

                                      @YKingsmart יש לי את הz50 לענ"ד היא טובה יותר מהa500s יש לה צילום ב4k וחיישנים של סוני מתקדמים הרבה יותר מהa500s וגם מפתח צמצם גדול יותר מה גם שהיא ללא סוללה דבר שגורם לה להיות עמידה הרבה יותר בשמש והחום
                                      אבל בשלושת המצלמות (z40 , z50 ,a500s) ניתן לקנות עם קדמי ואחורי ועם קיט לחיבור לקופסת פיוזים

                                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • YKingsmartY מנותק
                                        YKingsmartY מנותק
                                        YKingsmart
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        סך הכל מצלמה 😂
                                        אני רואה עוררתי כאן נושא טעון😝

                                        אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                        מייל
                                        Ykingsmart1@gmail.com

                                        שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • YKingsmartY YKingsmart

                                          סך הכל מצלמה 😂
                                          אני רואה עוררתי כאן נושא טעון😝

                                          שלמהש מנותק
                                          שלמהש מנותק
                                          שלמה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @YKingsmart אני נהנה מהפשוטה שמגיעה עם המערכות 40 שקלים🤗

                                          כאן בשביל לעזור :)

                                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • שלמהש שלמה

                                            @YKingsmart אני נהנה מהפשוטה שמגיעה עם המערכות 40 שקלים🤗

                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @שלמה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                            @YKingsmart אני נהנה מהפשוטה שמגיעה עם המערכות 40 שקלים🤗

                                            זה לא מצלמת דרך

                                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                            שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מיישהמ מיישה

                                              @שלמה כתב בבקשת המלצה למצלמת דרך לרכב:

                                              @YKingsmart אני נהנה מהפשוטה שמגיעה עם המערכות 40 שקלים🤗

                                              זה לא מצלמת דרך

                                              שלמהש מנותק
                                              שלמהש מנותק
                                              שלמה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @מיישה מה ז’תומרת?

                                              מצלמת דרך

                                              כאן בשביל לעזור :)

                                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              42

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום