דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 110.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • M MEM

        פוסט זה נמחק!

        ט מנותק
        ט מנותק
        טייס קרבי
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #661
        פוסט זה נמחק!
        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ט טייס קרבי

          פוסט זה נמחק!

          M מחובר
          M מחובר
          MEM
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #662
          פוסט זה נמחק!
          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M MEM

            פוסט זה נמחק!

            ט מנותק
            ט מנותק
            טייס קרבי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #663
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • EBAE מחובר
              EBAE מחובר
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #664

              מודעה מסוכנות בחדרה, דורש בדיקה היטב, אבל אם זה נכון זו מציאה ענקית
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/u1r5lks6?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd
              מבדיקה שטחית במשומשת הק"מ יכול להיות אמיתי, אבל אין טסט כבר כמה חודשים, וייתכן גם שהכלב קבור בתאונה כלשהי שהוא עבר. בקיצור - למרות שאני נגד בדיקת מכון, כאן כן כדאי.

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • shineS מנותק
                shineS מנותק
                shine
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #665

                לא א גרויסע מציאה
                אבל יכול לעניין את מי שמחפש
                יונדאי I35
                שנה - 2016
                רמת גימור - Supreme
                ק"מ - 150,000
                מחיר - 41,000
                מודיעין עילית
                שוב, לא מציאה מטורפת, אבל נחמד
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/gc09kz85?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=10&pagination=1

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA

                  מודעה מסוכנות בחדרה, דורש בדיקה היטב, אבל אם זה נכון זו מציאה ענקית
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/u1r5lks6?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd
                  מבדיקה שטחית במשומשת הק"מ יכול להיות אמיתי, אבל אין טסט כבר כמה חודשים, וייתכן גם שהכלב קבור בתאונה כלשהי שהוא עבר. בקיצור - למרות שאני נגד בדיקת מכון, כאן כן כדאי.

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #666

                  @EBA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                  מודעה מסוכנות בחדרה, דורש בדיקה היטב, אבל אם זה נכון זו מציאה ענקית
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/u1r5lks6?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd
                  מבדיקה שטחית במשומשת הק"מ יכול להיות אמיתי, אבל אין טסט כבר כמה חודשים, וייתכן גם שהכלב קבור בתאונה כלשהי שהוא עבר. בקיצור - למרות שאני נגד בדיקת מכון, כאן כן כדאי.

                  אין טסט מספטמבר 2024
                  זה אומר שצריך להעביר 2 טסטים
                  הק"מ אמיתי
                  אבל בהחלט יש מחירים טובים יותר

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיישהמ מיישה

                    @EBA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    מודעה מסוכנות בחדרה, דורש בדיקה היטב, אבל אם זה נכון זו מציאה ענקית
                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/u1r5lks6?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd
                    מבדיקה שטחית במשומשת הק"מ יכול להיות אמיתי, אבל אין טסט כבר כמה חודשים, וייתכן גם שהכלב קבור בתאונה כלשהי שהוא עבר. בקיצור - למרות שאני נגד בדיקת מכון, כאן כן כדאי.

                    אין טסט מספטמבר 2024
                    זה אומר שצריך להעביר 2 טסטים
                    הק"מ אמיתי
                    אבל בהחלט יש מחירים טובים יותר

                    M מחובר
                    M מחובר
                    MEM
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #667

                    @מיישה כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    @EBA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    מודעה מסוכנות בחדרה, דורש בדיקה היטב, אבל אם זה נכון זו מציאה ענקית
                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/u1r5lks6?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd
                    מבדיקה שטחית במשומשת הק"מ יכול להיות אמיתי, אבל אין טסט כבר כמה חודשים, וייתכן גם שהכלב קבור בתאונה כלשהי שהוא עבר. בקיצור - למרות שאני נגד בדיקת מכון, כאן כן כדאי.

                    אין טסט מספטמבר 2024
                    זה אומר שצריך להעביר 2 טסטים
                    הק"מ אמיתי
                    אבל בהחלט יש מחירים טובים יותר

                    לא להעביר - לשלם אגרה כפולה…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • בר אורייןב מנותק
                      בר אורייןב מנותק
                      בר אוריין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי בר אוריין
                      #668

                      בעיני מציאה מטורפת
                      הונדה סיוויק 2012 רק 10000
                      פורסמה לפני כמה שעות
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/n53qp82p?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=3

                      אפשר להוסיף את זה למי שמעוניין
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/irrp54p1?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=3

                      ר על הטוב שלךע 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • בר אורייןב בר אוריין

                        בעיני מציאה מטורפת
                        הונדה סיוויק 2012 רק 10000
                        פורסמה לפני כמה שעות
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/n53qp82p?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=3

                        אפשר להוסיף את זה למי שמעוניין
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/irrp54p1?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=3

                        ר מנותק
                        ר מנותק
                        רפאל יהושע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי רפאל יהושע
                        #669

                        @בר-אוריין

                        בסיוויק המוכר הוא אחמד…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • נ מנותק
                          נ מנותק
                          נהג צעיר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                          #670
                          פוסט זה נמחק!
                          shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נהג צעיר

                            פוסט זה נמחק!

                            shineS מנותק
                            shineS מנותק
                            shine
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #671
                            פוסט זה נמחק!
                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • shineS shine

                              פוסט זה נמחק!

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נהג צעיר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #672
                              פוסט זה נמחק!
                              shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נהג צעיר

                                פוסט זה נמחק!

                                shineS מנותק
                                shineS מנותק
                                shine
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי shine
                                #673
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • בר אורייןב בר אוריין

                                  בעיני מציאה מטורפת
                                  הונדה סיוויק 2012 רק 10000
                                  פורסמה לפני כמה שעות
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/n53qp82p?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=3

                                  אפשר להוסיף את זה למי שמעוניין
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/irrp54p1?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=3

                                  על הטוב שלךע מנותק
                                  על הטוב שלךע מנותק
                                  על הטוב שלך
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                  #674
                                  פוסט זה נמחק!
                                  LexusL חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                                    פוסט זה נמחק!

                                    LexusL מנותק
                                    LexusL מנותק
                                    Lexus
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #675
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                                      פוסט זה נמחק!

                                      חובק עולםח מנותק
                                      חובק עולםח מנותק
                                      חובק עולם
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #676
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        א.ב.
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #677

                                        מחיר ממש טוב יחסית לדגם (צריך לשים לב שהטסט הולך ליגמר)
                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yunpkexv

                                        יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א א.ב.

                                          מחיר ממש טוב יחסית לדגם (צריך לשים לב שהטסט הולך ליגמר)
                                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yunpkexv

                                          יוניי מנותק
                                          יוניי מנותק
                                          יוני
                                          מגיה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #678

                                          @א.ב. כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                          מחיר ממש טוב יחסית לדגם (צריך לשים לב שהטסט הולך ליגמר)
                                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yunpkexv

                                          בד"כ כשיש רק תמונה אחת זה אומר דרשני
                                          במיוחד שלכאו’ התמונה היא לא של הרכב הנמכר כי היא כותבת שהרכב בצבע זהב

                                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ש מנותק
                                            ש מנותק
                                            שלום זכר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #679
                                            פוסט זה נמחק!
                                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • ש שלום זכר

                                              פוסט זה נמחק!

                                              ג מנותק
                                              ג מנותק
                                              גיל
                                              מאסטר מגיה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                              #680

                                              @שלום-זכר אני לא בטוח שהרכב במצב מכני מצוין, לאור הפרטים הכתובים שם, בפרט עדות המוכר ש"צריך יישור קו"…
                                              ומי מדבר על המצב החיצוני ומראה שמאלית העומדת בכוח המשיכה של הצלוטייפ, וטמבון שנמצא במקומו בכוח הברגים…

                                              או בקיצור: ”מִכַּף רֶגֶל וְעַד רֹאשׁ אֵין בּוֹ מְתֹם, פֶּצַע וְחַבּוּרָה וּמַכָּה טְרִיָּה, לֹא זֹרוּ וְלֹא חֻבָּשׁוּ וְלֹא רֻכְּכָה בַּשָּׁמֶן“ (ישעיהו א, ו)

                                              אה, ושכחתי לציין את זה ראשון - סוכנות.

                                              אגב, המראה החיצוני הוא של רכב שהבעלים לא יודע לנהוג (או לחנות), מכל הכיוונים, ויש יס"ל שהוא גם לא יודע לתחזק את הרכב.


                                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              7

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36
                                              • 43
                                              • 44

                                              78

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום