דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 118.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
        הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #403

        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
        הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

        סוכנות

        טוס לאט סע מהרט 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • טוסוןט טוסון

          https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
          שווה?
          לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
          הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
          הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

          Y מנותק
          Y מנותק
          YOLEVI
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
          #404

          @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

          https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
          שווה?
          לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
          הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
          הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

          אם מעניין אותך מכיר מישהו עם אותו רכב עם אותם נתונים, עם טסט ארוך יותר מסתמא, באותו מחיר
          שכחתי את הפרט הכי חשוב: בבני ברק

          טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • נהוראינ נהוראי

            פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #405

            @נהוראי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

            פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

            התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

            יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • Y YOLEVI

              @נהוראי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

              פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

              התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #406

              @YOLEVI כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

              התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

              נהוראי תותח …

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • Y YOLEVI

                @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                שווה?
                לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                אם מעניין אותך מכיר מישהו עם אותו רכב עם אותם נתונים, עם טסט ארוך יותר מסתמא, באותו מחיר
                שכחתי את הפרט הכי חשוב: בבני ברק

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #407

                @YOLEVI מעניין מאוד,(למרות שאני לא מחפש לעצמי אלא לאבא שלי, שהוא גר בבני ברק)
                אני אגיד לו לשלוח לך מייל מחר

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טוסוןט טוסון

                  @YOLEVI מעניין מאוד,(למרות שאני לא מחפש לעצמי אלא לאבא שלי, שהוא גר בבני ברק)
                  אני אגיד לו לשלוח לך מייל מחר

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YOLEVI
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #408
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                    @YOLEVI כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

                    נהוראי תותח …

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #409

                    @יצחק-רשטונ כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    נהוראי תותח …

                    בלמצוא מציאות?
                    אז @נהוראי תמשיך להביא לנו מציאות, צריך גם 5 וגם 7 מקומות…

                    מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • Y YOLEVI

                      @יצחק-רשטונ כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                      נהוראי תותח …

                      בלמצוא מציאות?
                      אז @נהוראי תמשיך להביא לנו מציאות, צריך גם 5 וגם 7 מקומות…

                      מצויין 101מ מנותק
                      מצויין 101מ מנותק
                      מצויין 101
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #410

                      @YOLEVI
                      ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                      נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                      פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                      הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                      הפלאפון שלו הוא 0526405292
                      בתקווה שעזרתי

                      Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #411

                        מציאה?
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
                        d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

                        שיפור החיפוש ביד2

                        קורולה אברכיםק נהוראינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • טוסוןט טוסון

                          @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                          הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                          סוכנות

                          טוס לאט סע מהרט מנותק
                          טוס לאט סע מהרט מנותק
                          טוס לאט סע מהר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #412
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LexusL Lexus

                            מציאה?
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
                            d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

                            קורולה אברכיםק מנותק
                            קורולה אברכיםק מנותק
                            קורולה אברכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #413

                            @Lexus 4cf178dc-d633-4884-b22f-e73b028efc90-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טוסוןט טוסון

                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                              הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                              סוכנות

                              טוס לאט סע מהרט מנותק
                              טוס לאט סע מהרט מנותק
                              טוס לאט סע מהר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #414

                              @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                              סוכנות

                              ואז?

                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                סוכנות

                                ואז?

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #415

                                @טוס-לאט-סע-מהר הם מרמים בד"כ בכל דבר אפשרי
                                (לא הסוכנות הזו ספציפית, אני לא מכיר אותם. אבל 90% מוציאים שם רע לכל היתר)
                                תחפש בפורום על זה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • Y YOLEVI

                                  @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                  https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                                  שווה?
                                  לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                                  הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                                  הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                                  אם מעניין אותך מכיר מישהו עם אותו רכב עם אותם נתונים, עם טסט ארוך יותר מסתמא, באותו מחיר
                                  שכחתי את הפרט הכי חשוב: בבני ברק

                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #416
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • LexusL Lexus

                                    מציאה?
                                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
                                    d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראי
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                                    #417

                                    @Lexus כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                    מציאה?

                                    בהחלט, השאלה מה מצב הבטריה - האם היא הוחלפה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מצויין 101מ מנותק
                                      מצויין 101מ מנותק
                                      מצויין 101
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי מצויין 101
                                      #418

                                      הונדה אינסייט
                                      240000 ק"מ 11000
                                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                                      ידניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מצויין 101מ מצויין 101

                                        הונדה אינסייט
                                        240000 ק"מ 11000
                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                                        ידניי מנותק
                                        ידניי מנותק
                                        ידני
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #419

                                        @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                        הונדה אינסייט
                                        240000 ק"מ 11000
                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                                        1. בלי סוללה
                                        2. בלי טסט, פחות מציאה…
                                        נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ידניי ידני

                                          @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                          הונדה אינסייט
                                          240000 ק"מ 11000
                                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                                          1. בלי סוללה
                                          2. בלי טסט, פחות מציאה…
                                          נהוראינ מנותק
                                          נהוראינ מנותק
                                          נהוראי
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #420

                                          @ידני עדיין זה יוצא בסה"כ 15,000 ש"ח שזה מחיר ממש טוב,
                                          בפרט שתמיד אפשר להוריד עוד מהמחיר המפורסם.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מצויין 101מ מצויין 101

                                            @YOLEVI
                                            ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                                            נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                                            פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                                            הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                                            הפלאפון שלו הוא 0526405292
                                            בתקווה שעזרתי

                                            Yaron'sY מנותק
                                            Yaron'sY מנותק
                                            Yaron's
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #421

                                            @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                            @YOLEVI
                                            ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                                            נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                                            פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                                            הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                                            הפלאפון שלו הוא 0526405292
                                            בתקווה שעזרתי

                                            מה אומרים המומחים בפורום?
                                            פריוס בכזה קילומטר זה בסדר לקנות?
                                            בטריה 5 שנים מהחברה זה טוב?
                                            והאם זה באמת מציאה??

                                            Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • Yaron'sY Yaron's

                                              @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                              @YOLEVI
                                              ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                                              נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                                              פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                                              הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                                              הפלאפון שלו הוא 0526405292
                                              בתקווה שעזרתי

                                              מה אומרים המומחים בפורום?
                                              פריוס בכזה קילומטר זה בסדר לקנות?
                                              בטריה 5 שנים מהחברה זה טוב?
                                              והאם זה באמת מציאה??

                                              Yaron'sY מנותק
                                              Yaron'sY מנותק
                                              Yaron's
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #422

                                              זה נראה לי מציאה בגלל הקילומטר, להחלטת המומחים
                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/18ldntyj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=5

                                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 25
                                              • 26
                                              • 27
                                              • 28
                                              • 29
                                              • 43
                                              • 44

                                              3

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום