דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 118.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
        #393

        מה אומרים על זה?
        קיה ריו 2012
        36b6dfd1-4701-460d-b367-9cbefcf4b0eb-image.png

        שיפור החיפוש ביד2

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • LexusL Lexus

          מה אומרים על זה?
          קיה ריו 2012
          36b6dfd1-4701-460d-b367-9cbefcf4b0eb-image.png

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #394

          @Lexus תביא את מספר הרכב ואולי נגלה מה הסוכנות עשתה לק"מ שלו

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • EBAE EBA

            @Lexus תביא את מספר הרכב ואולי נגלה מה הסוכנות עשתה לק"מ שלו

            LexusL מנותק
            LexusL מנותק
            Lexus
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
            #395

            @EBA
            https://meshumeshet.com/c/5506579
            5168cf74-91e3-4415-944f-c30a7bf1cf49-image.png
            הרכב מתייבש להנאתו כבר 5 שנים !!!
            קרדיט ל @מיכאלוש על האתר הנפלא

            שיפור החיפוש ביד2

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
              #396

              https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
              שווה?
              לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
              הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
              הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              יוניי Y 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מאירמ מנותק
                מאירמ מנותק
                מאיר
                מנהל ראשי
                כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                #397

                יכול להיות מציאה: הונדה סיוויק 2006 (צורה חדשה) עם מערכת גז, הטסט נגמר עכשיו ב6,000 שח.
                https://www.yad2.co.il/s/c/7i1zumqk

                ליצירת קשר לחץ כאן

                ShebsaleS טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • מאירמ מאיר

                  יכול להיות מציאה: הונדה סיוויק 2006 (צורה חדשה) עם מערכת גז, הטסט נגמר עכשיו ב6,000 שח.
                  https://www.yad2.co.il/s/c/7i1zumqk

                  ShebsaleS מנותק
                  ShebsaleS מנותק
                  Shebsale
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #398

                  @מאיר יד 9???

                  תיווך רכבים זולים
                  ‏‪052-817-9859‬‏

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר

                    יכול להיות מציאה: הונדה סיוויק 2006 (צורה חדשה) עם מערכת גז, הטסט נגמר עכשיו ב6,000 שח.
                    https://www.yad2.co.il/s/c/7i1zumqk

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #399

                    @מאיר הטסט נגמר ב22.04

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט טוסון

                      https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                      שווה?
                      לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                      הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                      הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                      יוניי מנותק
                      יוניי מנותק
                      יוני
                      מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #400

                      @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                      שווה?
                      לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח

                      מאד יכול להיות שכן
                      אבל חייב מייבין שיבדוק (לא מכיר מישהו ספציפית)
                      זה לוקח פחות דלק משלי (זה הדגם החדש)

                      רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                      גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יוניי יוני

                        @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                        שווה?
                        לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח

                        מאד יכול להיות שכן
                        אבל חייב מייבין שיבדוק (לא מכיר מישהו ספציפית)
                        זה לוקח פחות דלק משלי (זה הדגם החדש)

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #401

                        @יוני לא רוצה לחרוג יותר מדי, זה באר שבע יש לך מישהו שיכול לבדוק לי?
                        ויש לך מושג כמה זה שותה? אולי אני אקח את המציאה של @מאיר

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוס לאט סע מהרט מנותק
                          טוס לאט סע מהרט מנותק
                          טוס לאט סע מהר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #402

                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                          הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                            הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #403

                            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                            הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                            סוכנות

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            טוס לאט סע מהרט 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • טוסוןט טוסון

                              https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                              שווה?
                              לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                              הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                              הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YOLEVI
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                              #404

                              @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                              https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                              שווה?
                              לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                              הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                              הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                              אם מעניין אותך מכיר מישהו עם אותו רכב עם אותם נתונים, עם טסט ארוך יותר מסתמא, באותו מחיר
                              שכחתי את הפרט הכי חשוב: בבני ברק

                              טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • נהוראינ נהוראי

                                פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YOLEVI
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #405

                                @נהוראי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

                                התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

                                יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • Y YOLEVI

                                  @נהוראי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                  פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

                                  התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטונ
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #406

                                  @YOLEVI כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                  התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

                                  נהוראי תותח …

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • Y YOLEVI

                                    @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                    https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                                    שווה?
                                    לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                                    הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                                    הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                                    אם מעניין אותך מכיר מישהו עם אותו רכב עם אותם נתונים, עם טסט ארוך יותר מסתמא, באותו מחיר
                                    שכחתי את הפרט הכי חשוב: בבני ברק

                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                    #407

                                    @YOLEVI מעניין מאוד,(למרות שאני לא מחפש לעצמי אלא לאבא שלי, שהוא גר בבני ברק)
                                    אני אגיד לו לשלוח לך מייל מחר

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)

                                    נחייה ולא…

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @YOLEVI מעניין מאוד,(למרות שאני לא מחפש לעצמי אלא לאבא שלי, שהוא גר בבני ברק)
                                      אני אגיד לו לשלוח לך מייל מחר

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      YOLEVI
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #408
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                        @YOLEVI כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                        התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

                                        נהוראי תותח …

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YOLEVI
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #409

                                        @יצחק-רשטונ כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                        נהוראי תותח …

                                        בלמצוא מציאות?
                                        אז @נהוראי תמשיך להביא לנו מציאות, צריך גם 5 וגם 7 מקומות…

                                        מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • Y YOLEVI

                                          @יצחק-רשטונ כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                          נהוראי תותח …

                                          בלמצוא מציאות?
                                          אז @נהוראי תמשיך להביא לנו מציאות, צריך גם 5 וגם 7 מקומות…

                                          מצויין 101מ מנותק
                                          מצויין 101מ מנותק
                                          מצויין 101
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                          #410

                                          @YOLEVI
                                          ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                                          נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                                          פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                                          הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                                          הפלאפון שלו הוא 0526405292
                                          בתקווה שעזרתי

                                          Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • LexusL מנותק
                                            LexusL מנותק
                                            Lexus
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #411

                                            מציאה?
                                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
                                            d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

                                            שיפור החיפוש ביד2

                                            קורולה אברכיםק נהוראינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            1
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                                              הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                                              סוכנות

                                              טוס לאט סע מהרט מנותק
                                              טוס לאט סע מהרט מנותק
                                              טוס לאט סע מהר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #412
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 28
                                              • 29
                                              • 30
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 43
                                              • 44

                                              6

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום