דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!

      מאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      25 פוסטים 6 כותבים 962 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        8888 - גישה להגדרות מתקדמות

        114477 - מפעיל את מצב המפתחים (לאחר שעליך לבצע את הפרוצדורה הרגילה: גע במספר הבנייה במסך המידע של המערכת מספר פעמים עד שכתוב שאתה מפתח כעת.)

        22558800 איפוס להגדרות היצרן

        15935700 מכבה את מצב שינה (לא נבדק על ידי עצמי)

        332211 - מציג טמפרטורה ומהירות שעון

        996633 - מייצא קובץ תצורה כלשהו

        111222 - Ylog (רישום סצנות שונות)
        להגדרות מתקדמות יש כלי sysdump וניפוי באגים (כולל הגדרות “מודם למחשב”)

        789789 - מסך עם כפתורים שנראים כמו פקדי קיצורי דרך אבל לא עושים כלום. בפינה יש כפתור שאומר “הדפסת נתונים” פותח שכבת-על כדי לקבל ולהעביר נתונים (נראה כתקשורת canbus).

        456456 - בדיקת MMI (כלים להתקני חומרה שונים)

        555666 - סוג של תפריט מידע על מכשיר/בדיקת חומרה. זה בסינית (אולי זהה ל-6655? ראה פוסט למטה)

        1122 / 2211 - שניהם קופצים בועה עם טקסט סיני. חשבתי שהם זהים בהתחלה אבל יש להם דמויות שונות. (בשניהם יש את המילה “log”)

        6655 - פותח מסך שנראה זהה ל-555666 אבל אלה גם בסינית אז אני לא יודע אם יש הבדלים. במיוחד כאשר אתה נכנס לתפריט זה עם כל אחד מהקודים, הוא יקליט קטע אודיו מהמיקרופון ויפעיל אותו.

        4455 - מצב מהנדס (הרבה דברים כאן כדי לחקור, כולל מעטפת adb)

        5544 - חומרי GPS

        1212 - הודעה שאומרת “סלוג הועתק לבלתי ידוע”

        2121 - נראה שזה פשוט לוקח אותך הביתה

        45645600 - הורד קובץ mcu

        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        Y ראובן שבתיר 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מיישהמ מיישה

          8888 - גישה להגדרות מתקדמות

          114477 - מפעיל את מצב המפתחים (לאחר שעליך לבצע את הפרוצדורה הרגילה: גע במספר הבנייה במסך המידע של המערכת מספר פעמים עד שכתוב שאתה מפתח כעת.)

          22558800 איפוס להגדרות היצרן

          15935700 מכבה את מצב שינה (לא נבדק על ידי עצמי)

          332211 - מציג טמפרטורה ומהירות שעון

          996633 - מייצא קובץ תצורה כלשהו

          111222 - Ylog (רישום סצנות שונות)
          להגדרות מתקדמות יש כלי sysdump וניפוי באגים (כולל הגדרות “מודם למחשב”)

          789789 - מסך עם כפתורים שנראים כמו פקדי קיצורי דרך אבל לא עושים כלום. בפינה יש כפתור שאומר “הדפסת נתונים” פותח שכבת-על כדי לקבל ולהעביר נתונים (נראה כתקשורת canbus).

          456456 - בדיקת MMI (כלים להתקני חומרה שונים)

          555666 - סוג של תפריט מידע על מכשיר/בדיקת חומרה. זה בסינית (אולי זהה ל-6655? ראה פוסט למטה)

          1122 / 2211 - שניהם קופצים בועה עם טקסט סיני. חשבתי שהם זהים בהתחלה אבל יש להם דמויות שונות. (בשניהם יש את המילה “log”)

          6655 - פותח מסך שנראה זהה ל-555666 אבל אלה גם בסינית אז אני לא יודע אם יש הבדלים. במיוחד כאשר אתה נכנס לתפריט זה עם כל אחד מהקודים, הוא יקליט קטע אודיו מהמיקרופון ויפעיל אותו.

          4455 - מצב מהנדס (הרבה דברים כאן כדי לחקור, כולל מעטפת adb)

          5544 - חומרי GPS

          1212 - הודעה שאומרת “סלוג הועתק לבלתי ידוע”

          2121 - נראה שזה פשוט לוקח אותך הביתה

          45645600 - הורד קובץ mcu

          Y מנותק
          Y מנותק
          YOLEVI
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @מיישה כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

          114477 - מפעיל את מצב המפתחים (לאחר שעליך לבצע את הפרוצדורה הרגילה: גע במספר הבנייה במסך המידע של המערכת מספר פעמים עד שכתוב שאתה מפתח כעת.)

          במזויפת כמה שתלחץ על מצב בויליד זה לא יכתוב שאתה מפתח…

          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
          3276568@gmail.com
          0583276568

          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y YOLEVI

            @מיישה כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

            114477 - מפעיל את מצב המפתחים (לאחר שעליך לבצע את הפרוצדורה הרגילה: גע במספר הבנייה במסך המידע של המערכת מספר פעמים עד שכתוב שאתה מפתח כעת.)

            במזויפת כמה שתלחץ על מצב בויליד זה לא יכתוב שאתה מפתח…

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @YOLEVI כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

            @מיישה כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

            114477 - מפעיל את מצב המפתחים (לאחר שעליך לבצע את הפרוצדורה הרגילה: גע במספר הבנייה במסך המידע של המערכת מספר פעמים עד שכתוב שאתה מפתח כעת.)

            במזויפת כמה שתלחץ על מצב בויליד זה לא יכתוב שאתה מפתח…

            נכון

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              נדמה לי שאתם טועים
              Screenshot_20240915-130607.png Screenshot_20240915-130619.png

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיישהמ מיישה

                8888 - גישה להגדרות מתקדמות

                114477 - מפעיל את מצב המפתחים (לאחר שעליך לבצע את הפרוצדורה הרגילה: גע במספר הבנייה במסך המידע של המערכת מספר פעמים עד שכתוב שאתה מפתח כעת.)

                22558800 איפוס להגדרות היצרן

                15935700 מכבה את מצב שינה (לא נבדק על ידי עצמי)

                332211 - מציג טמפרטורה ומהירות שעון

                996633 - מייצא קובץ תצורה כלשהו

                111222 - Ylog (רישום סצנות שונות)
                להגדרות מתקדמות יש כלי sysdump וניפוי באגים (כולל הגדרות “מודם למחשב”)

                789789 - מסך עם כפתורים שנראים כמו פקדי קיצורי דרך אבל לא עושים כלום. בפינה יש כפתור שאומר “הדפסת נתונים” פותח שכבת-על כדי לקבל ולהעביר נתונים (נראה כתקשורת canbus).

                456456 - בדיקת MMI (כלים להתקני חומרה שונים)

                555666 - סוג של תפריט מידע על מכשיר/בדיקת חומרה. זה בסינית (אולי זהה ל-6655? ראה פוסט למטה)

                1122 / 2211 - שניהם קופצים בועה עם טקסט סיני. חשבתי שהם זהים בהתחלה אבל יש להם דמויות שונות. (בשניהם יש את המילה “log”)

                6655 - פותח מסך שנראה זהה ל-555666 אבל אלה גם בסינית אז אני לא יודע אם יש הבדלים. במיוחד כאשר אתה נכנס לתפריט זה עם כל אחד מהקודים, הוא יקליט קטע אודיו מהמיקרופון ויפעיל אותו.

                4455 - מצב מהנדס (הרבה דברים כאן כדי לחקור, כולל מעטפת adb)

                5544 - חומרי GPS

                1212 - הודעה שאומרת “סלוג הועתק לבלתי ידוע”

                2121 - נראה שזה פשוט לוקח אותך הביתה

                45645600 - הורד קובץ mcu

                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתי
                ניהול טכני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיישה כבר הגענו למסקנה שזה לא מזויף
                אלא זה מערכת אחרת בשם QF001
                נמאס לי כבר מהמילה מזויפת
                זה לא TS10

                ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ט טכנולוג

                  נדמה לי שאתם טועים
                  Screenshot_20240915-130607.png Screenshot_20240915-130619.png

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                  נדמה לי שאתם טועים
                  Screenshot_20240915-130607.png Screenshot_20240915-130619.png

                  איך נכנסת לאפשרויות מפתח?

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיישהמ מיישה

                    @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                    נדמה לי שאתם טועים
                    Screenshot_20240915-130607.png Screenshot_20240915-130619.png

                    איך נכנסת לאפשרויות מפתח?

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                    #7

                    @מיישה עם קוד 114477 ואח"כ 7 לחיצות על בוליד

                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                    ראובן שבתיר Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                    5
                    • ט טכנולוג

                      @מיישה עם קוד 114477 ואח"כ 7 לחיצות על בוליד

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @טכנולוג יש לו אופצייה לניפוי באגים אלחוטי?

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        @טכנולוג יש לו אופצייה לניפוי באגים אלחוטי?

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טכנולוג
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @ראובן-שבתי בעיקרון כן כבר כתבתי את זה בעבר אבל לא ניסיתי בפועל להתקין עליו קיידרואיד (אין לי את האפליקציה של הניפוי באגים האלחוטי)

                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                        מיישהמ ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טכנולוג

                          @ראובן-שבתי בעיקרון כן כבר כתבתי את זה בעבר אבל לא ניסיתי בפועל להתקין עליו קיידרואיד (אין לי את האפליקציה של הניפוי באגים האלחוטי)

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                          #10

                          @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                          @ראובן-שבתי בעיקרון כן כבר כתבתי את זה בעבר אבל לא ניסיתי בפועל להתקין עליו קיידרואיד (אין לי את האפליקציה של הניפוי באגים האלחוטי)

                          אתה רציני???

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מיישהמ מיישה

                            @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                            @ראובן-שבתי בעיקרון כן כבר כתבתי את זה בעבר אבל לא ניסיתי בפועל להתקין עליו קיידרואיד (אין לי את האפליקציה של הניפוי באגים האלחוטי)

                            אתה רציני???

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טכנולוג
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                            #11

                            @מיישה תראה כאן
                            @טכנולוג כתב בתגובות על "הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!":

                            @מיישה אם זו ה"מזוייפת" אז ככל הנראה יש לה ניפוי באגים אלחוטי כברירת מחדל (לא ניסיתי בפועל להתקין קיידרואיד) יש על זה שרשור בxda בן מאות עמודים יש כמה חברות שמוכרות את המערכת הזו כבר יותר משנתיים (תחת שם אחר כמובן אבל עם אותו מפרט ואותו תפריט) ומעבר לבעיית הניפוי באגים היא פצצה יש לי אותה כמעט שנתיים

                            כתבתי את זה מיד כשהעלית את התמונות

                            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ט טכנולוג

                              @מיישה תראה כאן
                              @טכנולוג כתב בתגובות על "הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!":

                              @מיישה אם זו ה"מזוייפת" אז ככל הנראה יש לה ניפוי באגים אלחוטי כברירת מחדל (לא ניסיתי בפועל להתקין קיידרואיד) יש על זה שרשור בxda בן מאות עמודים יש כמה חברות שמוכרות את המערכת הזו כבר יותר משנתיים (תחת שם אחר כמובן אבל עם אותו מפרט ואותו תפריט) ומעבר לבעיית הניפוי באגים היא פצצה יש לי אותה כמעט שנתיים

                              כתבתי את זה מיד כשהעלית את התמונות

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                              יש על זה שרשור בxda בן מאות עמודים

                              יש לך קישור?
                              יש לך עוד קודים ודברים להועיל?

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיישהמ מיישה

                                @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                                יש על זה שרשור בxda בן מאות עמודים

                                יש לך קישור?
                                יש לך עוד קודים ודברים להועיל?

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טכנולוג
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                #13

                                @מיישה זה היצרן shenzhen jitu technology co
                                והקישור לשרשור של המערכת המקורית הוא כאן https://xdaforums.com/t/general-discussion-qf001-roco-k706-head-units-with-uis-7862s-not-fyt-based-read-first-post-first.4525675/
                                השם היותר נכון הוא k706

                                screenshot_20230101-020309.png

                                אם תשלח לי את האפליקציה של הניפוי באגים אוכל לבדוק ממש עכשיו
                                יש גם שרשור ייעודי של קושחות אבל נראה לי שזה טיפה שונה https://xdaforums.com/t/firmware-qf001-roco-k706-head-units-with-uis-7862a-7862s-not-fyt-based.4541261/

                                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טכנולוג

                                  @מיישה זה היצרן shenzhen jitu technology co
                                  והקישור לשרשור של המערכת המקורית הוא כאן https://xdaforums.com/t/general-discussion-qf001-roco-k706-head-units-with-uis-7862s-not-fyt-based-read-first-post-first.4525675/
                                  השם היותר נכון הוא k706

                                  screenshot_20230101-020309.png

                                  אם תשלח לי את האפליקציה של הניפוי באגים אוכל לבדוק ממש עכשיו
                                  יש גם שרשור ייעודי של קושחות אבל נראה לי שזה טיפה שונה https://xdaforums.com/t/firmware-qf001-roco-k706-head-units-with-uis-7862a-7862s-not-fyt-based.4541261/

                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @טכנולוג

                                  אם תשלח לי את האפליקציה של הניפוי באגים אוכל לבדוק ממש עכשיו

                                  https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1sFfCQANzCLoDakCW7o4RgczPmZaPIwI2

                                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                  ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @טכנולוג

                                    אם תשלח לי את האפליקציה של הניפוי באגים אוכל לבדוק ממש עכשיו

                                    https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1sFfCQANzCLoDakCW7o4RgczPmZaPIwI2

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @מיישה אני עם נטפרי שלח עם כוכביות או ישירות למייל שלי

                                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ט טכנולוג

                                      @מיישה אני עם נטפרי שלח עם כוכביות או ישירות למייל שלי

                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישה
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                                      @מיישה אני עם נטפרי שלח עם כוכביות או ישירות למייל שלי

                                      נשלח לבדיקה

                                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ט טכנולוג

                                        @מיישה עם קוד 114477 ואח"כ 7 לחיצות על בוליד

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YOLEVI
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                                        #17

                                        @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                                        @מיישה עם קוד 114477 ואח"כ 7 לחיצות על בוליד

                                        איפה היית עד היום???
                                        שלח תמונה של מסך הבית

                                        @מיישה זה מה שבעצם כתוב בפוסט של הקודים, שאחרי הקוד הזה ללחוץ 7 פעמים על בויליד…

                                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                        3276568@gmail.com
                                        0583276568

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מיישהמ מיישה

                                          @טכנולוג

                                          אם תשלח לי את האפליקציה של הניפוי באגים אוכל לבדוק ממש עכשיו

                                          https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1sFfCQANzCLoDakCW7o4RgczPmZaPIwI2

                                          ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טכנולוג
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @מיישה כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                                          @טכנולוג

                                          אם תשלח לי את האפליקציה של הניפוי באגים אוכל לבדוק ממש עכשיו

                                          https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1sFfCQANzCLoDakCW7o4RgczPmZaPIwI2

                                          כנראה צריך אפליקציה אחרת Remote ADB Shell אני מטפל בזה

                                          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ט טכנולוג

                                            @ראובן-שבתי בעיקרון כן כבר כתבתי את זה בעבר אבל לא ניסיתי בפועל להתקין עליו קיידרואיד (אין לי את האפליקציה של הניפוי באגים האלחוטי)

                                            ה מנותק
                                            ה מנותק
                                            הכהן
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                                            @ראובן-שבתי בעיקרון כן כבר כתבתי את זה בעבר אבל לא ניסיתי בפועל להתקין עליו קיידרואיד (אין לי את האפליקציה של הניפוי באגים האלחוטי)

                                            אני ינסה מחר בעז"ה להתקין קיידרואיד.

                                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ט טכנולוג

                                              @מיישה כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                                              @טכנולוג

                                              אם תשלח לי את האפליקציה של הניפוי באגים אוכל לבדוק ממש עכשיו

                                              https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1sFfCQANzCLoDakCW7o4RgczPmZaPIwI2

                                              כנראה צריך אפליקציה אחרת Remote ADB Shell אני מטפל בזה

                                              ה מנותק
                                              ה מנותק
                                              הכהן
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @טכנולוג כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                                              @מיישה כתב במאגר קודים שנטען לי שזה עבור T10 המזוייפת, אשמח לבודקים!:

                                              @טכנולוג

                                              אם תשלח לי את האפליקציה של הניפוי באגים אוכל לבדוק ממש עכשיו

                                              https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1sFfCQANzCLoDakCW7o4RgczPmZaPIwI2

                                              כנראה צריך אפליקציה אחרת Remote ADB Shell אני מטפל בזה

                                              א"א להתקין בדרך הרגילה? תעדכנו.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              60

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום