דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. טיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.

      טיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      65 פוסטים 10 כותבים 2.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ברי קלמנוביץב מנותק
        ברי קלמנוביץב מנותק
        ברי קלמנוביץ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני נמצא על תדר לא משנה איזה ברדיו, שומעים כמה שניות ואח"כ זה עושה צפצוף קטן ועובר לתדר אחר. מה הסיבה ומה יש לעשות?

        המפותחה י הכל בעזרת השםה מיישהמ 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

          אני נמצא על תדר לא משנה איזה ברדיו, שומעים כמה שניות ואח"כ זה עושה צפצוף קטן ועובר לתדר אחר. מה הסיבה ומה יש לעשות?

          המפותחה מנותק
          המפותחה מנותק
          המפותח
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ברי-קלמנוביץ כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

          אני נמצא על תדר לא משנה איזה ברדיו, שומעים כמה שניות ואח"כ זה עושה צפצוף קטן ועובר לתדר אחר. מה הסיבה ומה יש לעשות?

          רדיו מקורי או מולטידיה?

          מתקין מערכות מולטימדיה
          טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
          בצפת והסביבה
          לפרטים: במייל שבפרופיל

          ברי קלמנוביץב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המפותחה המפותח

            @ברי-קלמנוביץ כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

            אני נמצא על תדר לא משנה איזה ברדיו, שומעים כמה שניות ואח"כ זה עושה צפצוף קטן ועובר לתדר אחר. מה הסיבה ומה יש לעשות?

            רדיו מקורי או מולטידיה?

            ברי קלמנוביץב מנותק
            ברי קלמנוביץב מנותק
            ברי קלמנוביץ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @המפותח רדיו מקורי, לא נגעו במערכת המקורית של הרכב כך נראה לי.

            המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

              @המפותח רדיו מקורי, לא נגעו במערכת המקורית של הרכב כך נראה לי.

              המפותחה מנותק
              המפותחה מנותק
              המפותח
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @ברי-קלמנוביץ כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

              @המפותח רדיו מקורי, לא נגעו במערכת המקורית של הרכב כך נראה לי.

              אני לא מכיר את הרדיו הזה
              נחכה לאלה שמבינים

              אולי תשדרג למולטידיה?

              מתקין מערכות מולטימדיה
              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
              בצפת והסביבה
              לפרטים: במייל שבפרופיל

              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ סימן נושא זה כשאלה ב
              • המפותחה המפותח

                @ברי-קלמנוביץ כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                @המפותח רדיו מקורי, לא נגעו במערכת המקורית של הרכב כך נראה לי.

                אני לא מכיר את הרדיו הזה
                נחכה לאלה שמבינים

                אולי תשדרג למולטידיה?

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                #5

                @המפותח כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                אולי תשדרג למולטידיה?

                או שתחליף למערכת פשוטה שעולה גג עד 100 ש’‘ח.
                לענ’'ד, ואני מדגיש לעניות, המערכת שלך סיימה את תפקידה כרדיו.


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                ברי קלמנוביץב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • KlonimoosK Klonimoos

                  @המפותח כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                  אולי תשדרג למולטידיה?

                  או שתחליף למערכת פשוטה שעולה גג עד 100 ש’‘ח.
                  לענ’'ד, ואני מדגיש לעניות, המערכת שלך סיימה את תפקידה כרדיו.

                  ברי קלמנוביץב מנותק
                  ברי קלמנוביץב מנותק
                  ברי קלמנוביץ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                  #6

                  @Klonimoos יש מישהו שמתעסק עם זה היום? לא כולם עוברים למולטימדיה? א"כ אפשר קישור אולי איפה אפשר להשיג?

                  ט KlonimoosK 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                    @Klonimoos יש מישהו שמתעסק עם זה היום? לא כולם עוברים למולטימדיה? א"כ אפשר קישור אולי איפה אפשר להשיג?

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                    #7

                    @ברי-קלמנוביץ אם לא בא לך לקנות מולטימדיה פשוט תנסה לקנות מערכת מקורית ממי שהחליף למולטימדיה (יתכן שאפי’ יהיה מי שמוכן לתת לך בחינם) זה לא אמור לעלות יקר כי אין לזה ביקוש
                    וההחלפה די פשוטה
                    או שתקנה רדיו דיסק או mp5 תראה כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/23098

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                      @Klonimoos יש מישהו שמתעסק עם זה היום? לא כולם עוברים למולטימדיה? א"כ אפשר קישור אולי איפה אפשר להשיג?

                      KlonimoosK מנותק
                      KlonimoosK מנותק
                      Klonimoos
                      מייבין סיירת פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                      #8

                      @ברי-קלמנוביץ
                      אם יש לך כסף, ורצון להתפנק שדרג למולטימדיה,
                      אם לא, תעשה כמו שאמרתי, בכל חנות בארץ מערכת פשוטה באיזור המאה ש’‘ח.
                      אפשר להזמין מאלי, מערכת פשוטה, יותר משוכללת, (בלוטוס ועוד…) ב40₪ אפי’ (±) ההתקנה פשוטה פשוטה.


                      ''חכם לב, יקח מצוות!''
                      🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                      ברי קלמנוביץב 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                        @Klonimoos יש מישהו שמתעסק עם זה היום? לא כולם עוברים למולטימדיה? א"כ אפשר קישור אולי איפה אפשר להשיג?

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טכנולוג
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • KlonimoosK Klonimoos

                          @ברי-קלמנוביץ
                          אם יש לך כסף, ורצון להתפנק שדרג למולטימדיה,
                          אם לא, תעשה כמו שאמרתי, בכל חנות בארץ מערכת פשוטה באיזור המאה ש’‘ח.
                          אפשר להזמין מאלי, מערכת פשוטה, יותר משוכללת, (בלוטוס ועוד…) ב40₪ אפי’ (±) ההתקנה פשוטה פשוטה.

                          ברי קלמנוביץב מנותק
                          ברי קלמנוביץב מנותק
                          ברי קלמנוביץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @Klonimoos @טכנולוג
                          ואתם אומרים לכאו’ שזה הבעיה?
                          ללכת ע"ז?
                          או שיכול להיות סיבות נוספות?

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                            @Klonimoos @טכנולוג
                            ואתם אומרים לכאו’ שזה הבעיה?
                            ללכת ע"ז?
                            או שיכול להיות סיבות נוספות?

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טכנולוג
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                            #11

                            @ברי-קלמנוביץ לא אמרנו מה הבעיה יתכן שזה משהו פשוט אבל מכיוון שהמערכת הקיימת אין בה כלום חוץ מרדיו אז לא שווה יותר מידי להשקיע כסף וזמן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                              אני נמצא על תדר לא משנה איזה ברדיו, שומעים כמה שניות ואח"כ זה עושה צפצוף קטן ועובר לתדר אחר. מה הסיבה ומה יש לעשות?

                              י מנותק
                              י מנותק
                              י. שטרן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי י. שטרן
                              #12

                              @ברי-קלמנוביץ כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                              אני נמצא על תדר לא משנה איזה ברדיו, שומעים כמה שניות ואח"כ זה עושה צפצוף קטן ועובר לתדר אחר. מה הסיבה ומה יש לעשות?

                              יש מצב שזה פשוט נתקע על מצב סריקת תחנות?
                              לי ביונדאי i 30cw היה לי גם בעיה כזאת, עד שנתקלתי בכפתור בשם ta וכשלחצתי עליו, זה הפסיק את סריקת התחנות
                              אם תמצא ספר רכב אולי תמצא שם משהו שיעזור לך לבטל את זה
                              בהצלחה!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                י. שטרן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                https://www.toyota.co.il/owners/parts-and-accessories/owners-manuals
                                קישור לספר רכב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • KlonimoosK Klonimoos

                                  @ברי-קלמנוביץ
                                  אם יש לך כסף, ורצון להתפנק שדרג למולטימדיה,
                                  אם לא, תעשה כמו שאמרתי, בכל חנות בארץ מערכת פשוטה באיזור המאה ש’‘ח.
                                  אפשר להזמין מאלי, מערכת פשוטה, יותר משוכללת, (בלוטוס ועוד…) ב40₪ אפי’ (±) ההתקנה פשוטה פשוטה.

                                  ברי קלמנוביץב מנותק
                                  ברי קלמנוביץב מנותק
                                  ברי קלמנוביץ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברי קלמנוביץ
                                  #14

                                  @Klonimoos @טכנולוג
                                  כנראה שהחלטתי להשתדרג למילטומדיה יש למישהו מידע או קישור לאלי אקספרס? ובאיזו לבחור איזה אנדרואיד וכדו’?

                                  המפותחה ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                                    @Klonimoos @טכנולוג
                                    כנראה שהחלטתי להשתדרג למילטומדיה יש למישהו מידע או קישור לאלי אקספרס? ובאיזו לבחור איזה אנדרואיד וכדו’?

                                    המפותחה מנותק
                                    המפותחה מנותק
                                    המפותח
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                                    #15

                                    @ברי-קלמנוביץ כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                                    @Klonimoos @טכנולוג
                                    כנראה שהחלטתי להשתדרג למילטומדיה יש למישהו מידע או קישור לאלי אקספרס? ובאיזו לבחור איזה אנדרואיד וכדו’?

                                    יש לך את זה

                                    צבע t10 1
                                    זה עם מצלמת רוורס וכו’
                                    ואם אתה צריך התקנה אתה יכול לפנות אליי

                                    מתקין מערכות מולטימדיה
                                    טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                    בצפת והסביבה
                                    לפרטים: במייל שבפרופיל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                                      @Klonimoos @טכנולוג
                                      כנראה שהחלטתי להשתדרג למילטומדיה יש למישהו מידע או קישור לאלי אקספרס? ובאיזו לבחור איזה אנדרואיד וכדו’?

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טכנולוג
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @ברי-קלמנוביץ עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/14447

                                      המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ט טכנולוג

                                        @ברי-קלמנוביץ עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/14447

                                        המפותחה מנותק
                                        המפותחה מנותק
                                        המפותח
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                                        #17

                                        @טכנולוג כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                                        @ברי-קלמנוביץ עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/14447

                                        מה ששם אחד מהקישורים המוכר לא שולח t10
                                        אז הבאתי לו את הקישור הנכון ישירות משמה כדי שלא יתבלבל

                                        מתקין מערכות מולטימדיה
                                        טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                        בצפת והסביבה
                                        לפרטים: במייל שבפרופיל

                                        ברי קלמנוביץב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המפותחה המפותח

                                          @טכנולוג כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                                          @ברי-קלמנוביץ עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/14447

                                          מה ששם אחד מהקישורים המוכר לא שולח t10
                                          אז הבאתי לו את הקישור הנכון ישירות משמה כדי שלא יתבלבל

                                          ברי קלמנוביץב מנותק
                                          ברי קלמנוביץב מנותק
                                          ברי קלמנוביץ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @המפותח
                                          ויש לך אולי קודי קופונים?

                                          טוסוןט המפותחה 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                                            @המפותח
                                            ויש לך אולי קודי קופונים?

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @ברי-קלמנוביץ כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                                            @המפותח
                                            ויש לך אולי קודי קופונים?

                                            חכה לראשון לחודש

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)
                                            נחייה ולא…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ברי קלמנוביץב ברי קלמנוביץ

                                              @המפותח
                                              ויש לך אולי קודי קופונים?

                                              המפותחה מנותק
                                              המפותחה מנותק
                                              המפותח
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @ברי-קלמנוביץ כתב בטיוטה קורולה 2009 שיש בעיות עם הרדיו.:

                                              @המפותח
                                              ויש לך אולי קודי קופונים?

                                              בראשון לתשיעי עוד יומיים

                                              פה @טכנולוג מעדכן

                                              מתקין מערכות מולטימדיה
                                              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                              בצפת והסביבה
                                              לפרטים: במייל שבפרופיל

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              10

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום