דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. ווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט

      ווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      8 פוסטים 7 כותבים 439 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ח מנותק
        ח מנותק
        חנינא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        איך מגבירים את הווליום לוויז
        הווליום שלו יותר חלש משמעותית מהווליום של מוזיקה וכדו’ כדי שאני ישמע אני צריך לשים כמעט על השיא של הווליום
        בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט
        מולטימדיה TS10S אם זה משנה (מחנות מומלצת כך שכנראה לא מזויף)
        אשמח להסבר מפורט
        תודה מראש

        צילפינגיםצ מאירמ א KlonimoosK 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ח חנינא

          איך מגבירים את הווליום לוויז
          הווליום שלו יותר חלש משמעותית מהווליום של מוזיקה וכדו’ כדי שאני ישמע אני צריך לשים כמעט על השיא של הווליום
          בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט
          מולטימדיה TS10S אם זה משנה (מחנות מומלצת כך שכנראה לא מזויף)
          אשמח להסבר מפורט
          תודה מראש

          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @חנינא כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

          בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט

          על החלק הזה אני יודע לענות גם לי זה קרה במולטימדיה שלי [לא T10] נכנסתי להגדרות של האפליקציה ואיפסתי אותה [נקה איחסון ומטמון] הכל חזר על מקומו בשלום חשוב להדגיש שלא מחקתי את האפילקציה אלא רק איפסתי אותה…

          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
          איזור ירושלים
          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חנינא

            איך מגבירים את הווליום לוויז
            הווליום שלו יותר חלש משמעותית מהווליום של מוזיקה וכדו’ כדי שאני ישמע אני צריך לשים כמעט על השיא של הווליום
            בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט
            מולטימדיה TS10S אם זה משנה (מחנות מומלצת כך שכנראה לא מזויף)
            אשמח להסבר מפורט
            תודה מראש

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @חנינא כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

            איך מגבירים את הווליום לוויז
            הווליום שלו יותר חלש משמעותית מהווליום של מוזיקה וכדו’ כדי שאני ישמע אני צריך לשים כמעט על השיא של הווליום
            בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט
            מולטימדיה TS10S אם זה משנה (מחנות מומלצת כך שכנראה לא מזויף)
            אשמח להסבר מפורט
            תודה מראש

            לבטח ר’ @טכנולוג יוכל לקשר לשרשור שדן בעניין

            ליצירת קשר לחץ כאן

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חנינא

              איך מגבירים את הווליום לוויז
              הווליום שלו יותר חלש משמעותית מהווליום של מוזיקה וכדו’ כדי שאני ישמע אני צריך לשים כמעט על השיא של הווליום
              בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט
              מולטימדיה TS10S אם זה משנה (מחנות מומלצת כך שכנראה לא מזויף)
              אשמח להסבר מפורט
              תודה מראש

              א מנותק
              א מנותק
              אינטרקום
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @חנינא
              לוויז יש ווליום עצמאי שפועל בנפרד מהגדרות המערכת.

              תכנס להגדרות הווייז, ושם יש הגדרות שמע, שם תוכל להגדיר עצמת שמע.

              יש להניח, שאם תעשה איפוס הגדרות לאפליקציה כהמלצתו של @צילפינגים זה יסדר גם את זה.

              ליצירת קשר netfree119@gmail.com

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ח חנינא

                איך מגבירים את הווליום לוויז
                הווליום שלו יותר חלש משמעותית מהווליום של מוזיקה וכדו’ כדי שאני ישמע אני צריך לשים כמעט על השיא של הווליום
                בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט
                מולטימדיה TS10S אם זה משנה (מחנות מומלצת כך שכנראה לא מזויף)
                אשמח להסבר מפורט
                תודה מראש

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                #5

                @חנינא כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט

                @מאיר כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                לבטח ר’ @טכנולוג יוכל לקשר לשרשור שדן בעניין

                אעזור לו כרגיל…

                דובר בזה כאן.


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מאירמ מאיר

                  @חנינא כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                  איך מגבירים את הווליום לוויז
                  הווליום שלו יותר חלש משמעותית מהווליום של מוזיקה וכדו’ כדי שאני ישמע אני צריך לשים כמעט על השיא של הווליום
                  בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט
                  מולטימדיה TS10S אם זה משנה (מחנות מומלצת כך שכנראה לא מזויף)
                  אשמח להסבר מפורט
                  תודה מראש

                  לבטח ר’ @טכנולוג יוכל לקשר לשרשור שדן בעניין

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מאיר כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                  @חנינא כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                  איך מגבירים את הווליום לוויז
                  הווליום שלו יותר חלש משמעותית מהווליום של מוזיקה וכדו’ כדי שאני ישמע אני צריך לשים כמעט על השיא של הווליום
                  בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט
                  מולטימדיה TS10S אם זה משנה (מחנות מומלצת כך שכנראה לא מזויף)
                  אשמח להסבר מפורט
                  תודה מראש

                  לבטח ר’ @טכנולוג יוכל לקשר לשרשור שדן בעניין

                  קצת בדאצ’ה אפעס אז אני רואה את ההודעות באיחור משמעותי…

                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אינטרקום

                    @חנינא
                    לוויז יש ווליום עצמאי שפועל בנפרד מהגדרות המערכת.

                    תכנס להגדרות הווייז, ושם יש הגדרות שמע, שם תוכל להגדיר עצמת שמע.

                    יש להניח, שאם תעשה איפוס הגדרות לאפליקציה כהמלצתו של @צילפינגים זה יסדר גם את זה.

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אינטרקום כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                    יש להניח, שאם תעשה איפוס הגדרות לאפליקציה כהמלצתו של @צילפינגים זה יסדר גם את זה.

                    כאמור בשרשור שפתחתי בדיוק על זה [ואם פות"ש היה עושה חיפוש קטן הוא היה מוצא את זה במכה ראשונה!] אצלי זה לא עזר. אנסה שוב ואעדכן.
                    ובכלל הבעיה התחילה רק אחרי איפוס כולל של כל המערכת.

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                      @חנינא כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                      בנוסף אומר חצי משפט בקול חצי בשקט

                      על החלק הזה אני יודע לענות גם לי זה קרה במולטימדיה שלי [לא T10] נכנסתי להגדרות של האפליקציה ואיפסתי אותה [נקה איחסון ומטמון] הכל חזר על מקומו בשלום חשוב להדגיש שלא מחקתי את האפילקציה אלא רק איפסתי אותה…

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חנינא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @צילפינגים כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                      נכנסתי להגדרות של האפליקציה

                      סלח לי על הבורות איפה אני מוצא את ההגדרות של האפליקציה
                      זה במסך של וויז ?

                      @אינטרקום כתב בווליום בוויז וחצי משפט בקול חצי בשקט:

                      תכנס להגדרות הווייז, ושם יש הגדרות שמע, שם תוכל להגדיר עצמת שמע.

                      שם זה על המקסימום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      30

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.7k

                      נושאים

                      131.2k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום