דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. רכישת רכב
  3. מה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס

מה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רכישת רכב
14 פוסטים 11 כותבים 372 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • BENZIB BENZI

    רציתי לשאול אולי מישהו יודע מה עדיף הונדה אינסיט היברידי או טויוטה פריוס היבריד נציין שההונדה פחות קילומטר אך שנתיים פחות מאשר הטויוטה פריוס!!

    צילפינגיםצ מנותק
    צילפינגיםצ מנותק
    צילפינגים
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
    #5

    @BENZI כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:

    רציתי לשאול אולי מישהו יודע מה עדיף הונדה אינסיט היברידי או טויוטה פריוס היבריד נציין שההונדה פחות קילומטר אך שנתיים פחות מאשר הטויוטה פריוס!!

    סקירה על הונדה אינסייט

    לדעתי זה חוץ מהעניין של החיסכון שהזכיר @שמואל-קליין העניין הוא שאם אתה גר במקום הררי לדוג’ כמו צפת או ירושלים הונדה אינסייט פחות יהיה טוב הוא ממש לא מחבב עליות ולהתאמץ בחיים… הוא יעבור את העליה אבל אחרי הרבה רעש והתאמצות יתר

    התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • יוסי התחכמוניי מנותק
      יוסי התחכמוניי מנותק
      יוסי התחכמוני
      כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
      #6

      מנסיוני עד 2012 ההבדל בין פריוס לאינסייט עזוב דלק ומרווח
      הפריוס זה כוח של מטוס יחסית לרכב אינסייט מה שכן האינסייט הרבה יותר חסכוני בעניין התחזוקה

      היה לי את שנהם מדבר מניסיון לא מהשערות

      איתמר פריוסא תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יוסי התחכמוניי יוסי התחכמוני

        מנסיוני עד 2012 ההבדל בין פריוס לאינסייט עזוב דלק ומרווח
        הפריוס זה כוח של מטוס יחסית לרכב אינסייט מה שכן האינסייט הרבה יותר חסכוני בעניין התחזוקה

        היה לי את שנהם מדבר מניסיון לא מהשערות

        איתמר פריוסא מנותק
        איתמר פריוסא מנותק
        איתמר פריוס
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @יוסי-התחכמוני לדעתי הפריוס יותר מרווחת בהרבה
        וגם חסכונית מבחינת הדלק
        וגם חסכונית מבחינת תחזוקה.
        יש לי פריוס 2010 ונסעתי איתה כ80 אלף ק"מ ללא תקלות, ואפילו ברקסים לא החלפתי.
        רק טיפולים תקופתיים עשיתי

        יוסי התחכמוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        2
        • BENZIB BENZI

          רציתי לשאול אולי מישהו יודע מה עדיף הונדה אינסיט היברידי או טויוטה פריוס היבריד נציין שההונדה פחות קילומטר אך שנתיים פחות מאשר הטויוטה פריוס!!

          איתמר פריוסא מנותק
          איתמר פריוסא מנותק
          איתמר פריוס
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @BENZI פריוס יותר מרווחת, יותר טכנולוגית, יותר חסכונית, ויותר אמינה.
          עד 2009 זה דור 2 פחות מומלץ
          עד 2016 זה דור 3 שמומלץ מאוד
          עד 2024 זה דור 4 שזה בעצם שיפור של דור 3

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטונ
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
            #9

            הם נראים דומים כי לשניהם עיצוב דומה וקצת עתידני לזמנם ושניהם היברידים אבל באמת הם שונים לחלוטין

            לטויוטה יש מערכת ההנעה היברידית באמת לעומתה ההונדה שהיא רק סמי היברידית
            ומה ההבדל ?
            בטויוטה יש מנוע חשמלי ובטרייה חזקים [82 כ"ס ו21 קג"מ] שיכולים עד מהירות מסוימת להסיע את הרכב לבד ולכבות את המנוע בנזין בחלק גדול מהנסיעה וגם כששניהם פועלים בעזרת מפצל הכח הרכב משתמש הרבה גם בעזרתה של מערכת החשמל וככה מושג החיסכון הגדול בדלק
            בהונדה לאומת זאת הרכב פועל כמעט כרכב בנזין רגיל ורק שיש לו מנוע חשמלי קטן [13 כ"ס] שמעט מקל עליו את הנסיעה , יש גם הבדל בסוג הבטריה ובאופן בו הכח החשמלי משתלב עם הבנזין , בכל אופן ההונדה לא באמת היברידית
            אז איך באמת גם ההונדה חסכונית?
            התשובה נעוצה בהבדל השני בין הדגמים
            הפריוס הוא רכב מרווח מאד ויש לו מנוע 1800 עם נצילות אנרגטית גבוהה
            האינסייט לאומת זאת הוא סופר מיני עם איפור והוא מבוסס לחלוטין על הונדה ג’אז היברידית ויש לו כמוה מנוע 1330 ועיקר החיסכון הוא בגלל שמדובר ברכב סופר מיני עם משקל נמוך ומנוע קטן [תראו שאין הבדל גדול בצריכת דלק בין ג’אז היברידית לג’אז רגילה]

            ומכאן מגיע גם ההבדל השלישי
            בטויוטה מכיוון שהסוללה משמשת תפקיד מרכזי בהנעה וגם יש לה סוג סוללה מסוים שאוגר אנרגיה ליותר זמן , הסוללה חייבת סף מינימום בשביל לתפקד ומתחת לסף זה חייבים להחליף את הסוללה
            ההונדה לאומתה נוסעת תכלס’ כרכב רגיל וגם סוג הסוללה אוגר את האנרגיה לזמן קצר יותר ולכן בדרך כלל אין לה בעיות של סוללה .

            מבחינת אמינות שניהם רכבים שנחשבים למאד אמינים אם כי בטויוטה כמו שנכתב חשוב מאד להבין את מצב הסוללה ובהונדה יש גיר רציף ויש לבדוק שטופל בזמן

            ידניי תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • איתמר פריוסא איתמר פריוס

              @יוסי-התחכמוני לדעתי הפריוס יותר מרווחת בהרבה
              וגם חסכונית מבחינת הדלק
              וגם חסכונית מבחינת תחזוקה.
              יש לי פריוס 2010 ונסעתי איתה כ80 אלף ק"מ ללא תקלות, ואפילו ברקסים לא החלפתי.
              רק טיפולים תקופתיים עשיתי

              יוסי התחכמוניי מנותק
              יוסי התחכמוניי מנותק
              יוסי התחכמוני
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @איתמר-פריוס
              זה מה שהתכוונתי איתך בכל מילה אבל
              חכה חכה בסוללה כמה הרפתקאות אא"כ אתה מבוטח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                הם נראים דומים כי לשניהם עיצוב דומה וקצת עתידני לזמנם ושניהם היברידים אבל באמת הם שונים לחלוטין

                לטויוטה יש מערכת ההנעה היברידית באמת לעומתה ההונדה שהיא רק סמי היברידית
                ומה ההבדל ?
                בטויוטה יש מנוע חשמלי ובטרייה חזקים [82 כ"ס ו21 קג"מ] שיכולים עד מהירות מסוימת להסיע את הרכב לבד ולכבות את המנוע בנזין בחלק גדול מהנסיעה וגם כששניהם פועלים בעזרת מפצל הכח הרכב משתמש הרבה גם בעזרתה של מערכת החשמל וככה מושג החיסכון הגדול בדלק
                בהונדה לאומת זאת הרכב פועל כמעט כרכב בנזין רגיל ורק שיש לו מנוע חשמלי קטן [13 כ"ס] שמעט מקל עליו את הנסיעה , יש גם הבדל בסוג הבטריה ובאופן בו הכח החשמלי משתלב עם הבנזין , בכל אופן ההונדה לא באמת היברידית
                אז איך באמת גם ההונדה חסכונית?
                התשובה נעוצה בהבדל השני בין הדגמים
                הפריוס הוא רכב מרווח מאד ויש לו מנוע 1800 עם נצילות אנרגטית גבוהה
                האינסייט לאומת זאת הוא סופר מיני עם איפור והוא מבוסס לחלוטין על הונדה ג’אז היברידית ויש לו כמוה מנוע 1330 ועיקר החיסכון הוא בגלל שמדובר ברכב סופר מיני עם משקל נמוך ומנוע קטן [תראו שאין הבדל גדול בצריכת דלק בין ג’אז היברידית לג’אז רגילה]

                ומכאן מגיע גם ההבדל השלישי
                בטויוטה מכיוון שהסוללה משמשת תפקיד מרכזי בהנעה וגם יש לה סוג סוללה מסוים שאוגר אנרגיה ליותר זמן , הסוללה חייבת סף מינימום בשביל לתפקד ומתחת לסף זה חייבים להחליף את הסוללה
                ההונדה לאומתה נוסעת תכלס’ כרכב רגיל וגם סוג הסוללה אוגר את האנרגיה לזמן קצר יותר ולכן בדרך כלל אין לה בעיות של סוללה .

                מבחינת אמינות שניהם רכבים שנחשבים למאד אמינים אם כי בטויוטה כמו שנכתב חשוב מאד להבין את מצב הסוללה ובהונדה יש גיר רציף ויש לבדוק שטופל בזמן

                ידניי מנותק
                ידניי מנותק
                ידני
                כתב נערך לאחרונה על ידי ידני
                #11

                @יצחק-רשטונ כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פרויוס:

                בהונדה לאומת זאת הרכב פועל כמעט כרכב בנזין רגיל ורק שיש לו מנוע חשמלי קטן [13 כ"ס] שמעט מקל עליו את הנסיעה

                המנוע החשמלי הקטן מסייע בהאצות, שיוט במהירות נמוכה, ומניע את הרכב.
                👇 צילום מספר רכב של הונדה, שמסביר את סיוע הסוללה.Screenshot_20240814_133819_Gallery.jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • מאירמ מאיר

                  @BENZI כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:

                  ומה ההבדל בין השנים של הטויוטה פריוס

                  בגדול דיברו על זה פה ושם ואולי ר’ @טכנולוג יוכל לתת קישור. תן יותר פרטים איזה שנתון, ק"מ, ומחיר וכל פרט שאתה יודע בכדי שתקבל תשובה קונקרטית.

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מגיה מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #12

                  @BENZI כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:

                  ומה ההבדל בין השנים של הטויוטה פריוס

                  @מאיר כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:

                  בגדול דיברו על זה פה ושם

                  קריינא דאיגרתא…😉

                  @מאיר כתב בכמה ק"מ מקסימלי יכולים להגיע הפריוס ואיוניק:

                  עד 2009 הפריוס היתה עגלה בעליות. אך מאז הוכנס לה מנוע 1800 שפתר את הבעיה. אבל מכיוון שהגיר רציף והתאוצה לא מקבלת משמעות בסלד (וברעש) לא כ’'כ מרגישים את התאוצה אך ישנה גם ישנה.


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • BENZIB BENZI

                    רציתי לשאול אולי מישהו יודע מה עדיף הונדה אינסיט היברידי או טויוטה פריוס היבריד נציין שההונדה פחות קילומטר אך שנתיים פחות מאשר הטויוטה פריוס!!

                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השם
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                    #13

                    @BENZI כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:

                    רציתי לשאול אולי מישהו יודע מה עדיף הונדה אינסיט היברידי או טויוטה פריוס היבריד נציין שההונדה פחות קילומטר אך שנתיים פחות מאשר הטויוטה

                    טויטה הוציאה את הפריוס היא השקיעה בזה באמת כולל בידוד וצריכת דלק

                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                    שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                      @BENZI כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:

                      רציתי לשאול אולי מישהו יודע מה עדיף הונדה אינסיט היברידי או טויוטה פריוס היבריד נציין שההונדה פחות קילומטר אך שנתיים פחות מאשר הטויוטה

                      טויטה הוציאה את הפריוס היא השקיעה בזה באמת כולל בידוד וצריכת דלק

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                      #14

                      @הכל-בעזרת-השם בגלל שטיוטה הציגה את הפריוס ב1997 הונדה אמרו גם אנחנו רוצים והציגו את האינסייט ב1999, רק שבהונדה אמרו למה טויוטה עושה כזה עסק?! בא נייצר רכב דומה נדחוף מנוע חשמלי של בלנדר מוט ונדביק לו מדבקות הייבריד
                      סטלנים🤙 🤦

                      כאן בשביל לעזור :)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 😆
                      10

                      6

                      מחובר

                      1.4k

                      משתמשים

                      4.7k

                      נושאים

                      63.8k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום