מה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס
-
-
שניהם רכבים אמינים מאוד
לגבי החיסכון הפריוס תהיה חסכונית יותר
האינסייט פחות
מבחינת הק''מ שניהם מגיעים לק''מ מאוד גבוה
לגבי שאלתך
צריך לבדוק לגופו של כל רכב
מה יותר שמור
בכל אופן פריוס צריך לבדוק מה מצב הסוללה -
@BENZI כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:
רציתי לשאול אולי מישהו יודע מה עדיף הונדה אינסיט היברידי או טויוטה פריוס היבריד נציין שההונדה פחות קילומטר אך שנתיים פחות מאשר הטויוטה פריוס!!
לדעתי זה חוץ מהעניין של החיסכון שהזכיר @שמואל-קליין העניין הוא שאם אתה גר במקום הררי לדוג' כמו צפת או ירושלים הונדה אינסייט פחות יהיה טוב הוא ממש לא מחבב עליות ולהתאמץ בחיים.. הוא יעבור את העליה אבל אחרי הרבה רעש והתאמצות יתר
-
מנסיוני עד 2012 ההבדל בין פריוס לאינסייט עזוב דלק ומרווח
הפריוס זה כוח של מטוס יחסית לרכב אינסייט מה שכן האינסייט הרבה יותר חסכוני בעניין התחזוקההיה לי את שנהם מדבר מניסיון לא מהשערות -
@יוסי-התחכמוני לדעתי הפריוס יותר מרווחת בהרבה
וגם חסכונית מבחינת הדלק
וגם חסכונית מבחינת תחזוקה.
יש לי פריוס 2010 ונסעתי איתה כ80 אלף ק"מ ללא תקלות, ואפילו ברקסים לא החלפתי.
רק טיפולים תקופתיים עשיתי -
הם נראים דומים כי לשניהם עיצוב דומה וקצת עתידני לזמנם ושניהם היברידים אבל באמת הם שונים לחלוטין
לטויוטה יש מערכת ההנעה היברידית באמת לעומתה ההונדה שהיא רק סמי היברידית
ומה ההבדל ?
בטויוטה יש מנוע חשמלי ובטרייה חזקים [82 כ"ס ו21 קג"מ] שיכולים עד מהירות מסוימת להסיע את הרכב לבד ולכבות את המנוע בנזין בחלק גדול מהנסיעה וגם כששניהם פועלים בעזרת מפצל הכח הרכב משתמש הרבה גם בעזרתה של מערכת החשמל וככה מושג החיסכון הגדול בדלק
בהונדה לאומת זאת הרכב פועל כמעט כרכב בנזין רגיל ורק שיש לו מנוע חשמלי קטן [13 כ"ס] שמעט מקל עליו את הנסיעה , יש גם הבדל בסוג הבטריה ובאופן בו הכח החשמלי משתלב עם הבנזין , בכל אופן ההונדה לא באמת היברידית
אז איך באמת גם ההונדה חסכונית?
התשובה נעוצה בהבדל השני בין הדגמים
הפריוס הוא רכב מרווח מאד ויש לו מנוע 1800 עם נצילות אנרגטית גבוהה
האינסייט לאומת זאת הוא סופר מיני עם איפור והוא מבוסס לחלוטין על הונדה ג'אז היברידית ויש לו כמוה מנוע 1330 ועיקר החיסכון הוא בגלל שמדובר ברכב סופר מיני עם משקל נמוך ומנוע קטן [תראו שאין הבדל גדול בצריכת דלק בין ג'אז היברידית לג'אז רגילה]ומכאן מגיע גם ההבדל השלישי
בטויוטה מכיוון שהסוללה משמשת תפקיד מרכזי בהנעה וגם יש לה סוג סוללה מסוים שאוגר אנרגיה ליותר זמן , הסוללה חייבת סף מינימום בשביל לתפקד ומתחת לסף זה חייבים להחליף את הסוללה
ההונדה לאומתה נוסעת תכלס' כרכב רגיל וגם סוג הסוללה אוגר את האנרגיה לזמן קצר יותר ולכן בדרך כלל אין לה בעיות של סוללה .מבחינת אמינות שניהם רכבים שנחשבים למאד אמינים אם כי בטויוטה כמו שנכתב חשוב מאד להבין את מצב הסוללה ובהונדה יש גיר רציף ויש לבדוק שטופל בזמן
-
@איתמר-פריוס
זה מה שהתכוונתי איתך בכל מילה אבל
חכה חכה בסוללה כמה הרפתקאות אא"כ אתה מבוטח -
@יצחק-רשטונ כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פרויוס:
בהונדה לאומת זאת הרכב פועל כמעט כרכב בנזין רגיל ורק שיש לו מנוע חשמלי קטן [13 כ"ס] שמעט מקל עליו את הנסיעה
המנוע החשמלי הקטן מסייע בהאצות, שיוט במהירות נמוכה, ומניע את הרכב.
צילום מספר רכב של הונדה, שמסביר את סיוע הסוללה. -
@BENZI כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:
ומה ההבדל בין השנים של הטויוטה פריוס
@מאיר כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:
בגדול דיברו על זה פה ושם
קריינא דאיגרתא....
@מאיר כתב בכמה ק"מ מקסימלי יכולים להגיע הפריוס ואיוניק:
עד 2009 הפריוס היתה עגלה בעליות. אך מאז הוכנס לה מנוע 1800 שפתר את הבעיה. אבל מכיוון שהגיר רציף והתאוצה לא מקבלת משמעות בסלד (וברעש) לא כ''כ מרגישים את התאוצה אך ישנה גם ישנה.
-
@BENZI כתב במה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוס:
רציתי לשאול אולי מישהו יודע מה עדיף הונדה אינסיט היברידי או טויוטה פריוס היבריד נציין שההונדה פחות קילומטר אך שנתיים פחות מאשר הטויוטה
טויטה הוציאה את הפריוס היא השקיעה בזה באמת כולל בידוד וצריכת דלק
-
@הכל-בעזרת-השם בגלל שטיוטה הציגה את הפריוס ב1997 הונדה אמרו גם אנחנו רוצים והציגו את האינסייט ב1999, רק שבהונדה אמרו למה טויוטה עושה כזה עסק?! בא נייצר רכב דומה נדחוף מנוע חשמלי של בלנדר מוט ונדביק לו מדבקות הייבריד
סטלנים