דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מתיחת רצועת אלטרנטור

      מתיחת רצועת אלטרנטור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      19 פוסטים 8 כותבים 788 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y מנותק
        Y מנותק
        YOLEVI
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        לאחרונה הרכב מיילל בפרט לאחר ההנעה ובפרט שמזגן דלוק
        אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי איך למתוח את הרצועה במיצובישי לנסר 2008
        תודה רבה

        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
        3276568@gmail.com
        0583276568

        הכל בעזרת השםה פתוח לשמועפ יצחק רשטוני 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • Y YOLEVI

          לאחרונה הרכב מיילל בפרט לאחר ההנעה ובפרט שמזגן דלוק
          אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי איך למתוח את הרצועה במיצובישי לנסר 2008
          תודה רבה

          הכל בעזרת השםה מנותק
          הכל בעזרת השםה מנותק
          הכל בעזרת השם
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

          לאחרונה הרכב מיילל בפרט לאחר ההנעה ובפרט שמזגן דלוק
          אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי איך למתוח את הרצועה במיצובישי לנסר 2008
          תודה רבה

          אם הרצוע ישנה אולי כדאי להחליף ולא למתוח

          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

            @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

            לאחרונה הרכב מיילל בפרט לאחר ההנעה ובפרט שמזגן דלוק
            אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי איך למתוח את הרצועה במיצובישי לנסר 2008
            תודה רבה

            אם הרצוע ישנה אולי כדאי להחליף ולא למתוח

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

            ם הרצוע ישנה אולי כדאי להחליף ולא למתוח

            מה העלות של זה כולל עבודה?
            ואיך אפשר לדעת אם היא ישנה?
            תודה רבה

            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com
            0583276568

            הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOLEVI

              לאחרונה הרכב מיילל בפרט לאחר ההנעה ובפרט שמזגן דלוק
              אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי איך למתוח את הרצועה במיצובישי לנסר 2008
              תודה רבה

              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @YOLEVI עיין מקרה דומה שהסתיים בחוסר שמן הגה

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                @YOLEVI עיין מקרה דומה שהסתיים בחוסר שמן הגה

                Y מנותק
                Y מנותק
                YOLEVI
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @פתוח-לשמוע כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                @YOLEVI עיין מקרה דומה שהסתיים בחוסר שמן הגה

                אצלי אני רואה את המיכל של השמן הגה והוא נראה מלא

                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                3276568@gmail.com
                0583276568

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Y YOLEVI

                  @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                  ם הרצוע ישנה אולי כדאי להחליף ולא למתוח

                  מה העלות של זה כולל עבודה?
                  ואיך אפשר לדעת אם היא ישנה?
                  תודה רבה

                  הכל בעזרת השםה מנותק
                  הכל בעזרת השםה מנותק
                  הכל בעזרת השם
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                  @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                  ם הרצוע ישנה אולי כדאי להחליף ולא למתוח

                  מה העלות של זה כולל עבודה?
                  ואיך אפשר לדעת אם היא ישנה?
                  תודה רבה

                  בין 200 ל 300
                  ואם לא החליפו ב זמן האחרון של ה3 שנים האחרונות אז צריך להחליף

                  טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                  Y פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                    @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                    @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                    ם הרצוע ישנה אולי כדאי להחליף ולא למתוח

                    מה העלות של זה כולל עבודה?
                    ואיך אפשר לדעת אם היא ישנה?
                    תודה רבה

                    בין 200 ל 300
                    ואם לא החליפו ב זמן האחרון של ה3 שנים האחרונות אז צריך להחליף

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @הכל-בעזרת-השם
                    תודה על התשובה
                    מה יקרה אם אני רק ימתח? זה עלול להיקרע בהמשך?
                    אם כן אז זה יכול ליצר נזק?
                    כלומר אני שואל מה הדחיפות להחליף, למה לא לחכות שיקרע?

                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                    3276568@gmail.com
                    0583276568

                    הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y YOLEVI

                      @הכל-בעזרת-השם
                      תודה על התשובה
                      מה יקרה אם אני רק ימתח? זה עלול להיקרע בהמשך?
                      אם כן אז זה יכול ליצר נזק?
                      כלומר אני שואל מה הדחיפות להחליף, למה לא לחכות שיקרע?

                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השם
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                      @הכל-בעזרת-השם
                      תודה על התשובה
                      מה יקרה אם אני רק ימתח? זה עלול להיקרע בהמשך?
                      אם כן אז זה יכול ליצר נזק?
                      כלומר אני שואל מה הדחיפות להחליף, למה לא לחכות שיקרע?

                      התשובה היא כן
                      ואם יקרע זה יכול לגרום לנזק בגלל שהמשאבת מים מסתובבת מהרצוע

                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                      Y נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      4
                      • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                        @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                        @הכל-בעזרת-השם
                        תודה על התשובה
                        מה יקרה אם אני רק ימתח? זה עלול להיקרע בהמשך?
                        אם כן אז זה יכול ליצר נזק?
                        כלומר אני שואל מה הדחיפות להחליף, למה לא לחכות שיקרע?

                        התשובה היא כן
                        ואם יקרע זה יכול לגרום לנזק בגלל שהמשאבת מים מסתובבת מהרצוע

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YOLEVI
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @הכל-בעזרת-השם תודה רבה
                        יש בזה חברות מומלצות של רצועה או שהכל אותו דבר?

                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                        3276568@gmail.com
                        0583276568

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                          @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                          @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                          ם הרצוע ישנה אולי כדאי להחליף ולא למתוח

                          מה העלות של זה כולל עבודה?
                          ואיך אפשר לדעת אם היא ישנה?
                          תודה רבה

                          בין 200 ל 300
                          ואם לא החליפו ב זמן האחרון של ה3 שנים האחרונות אז צריך להחליף

                          פתוח לשמועפ מנותק
                          פתוח לשמועפ מנותק
                          פתוח לשמוע
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                          מה העלות של זה כולל עבודה?
                          ואיך אפשר לדעת אם היא ישנה?
                          תודה רבה

                          בין 200 ל 300

                          אני רציתי להחליף קניתי 2 רצועות ב85 ומכונאי אמר לי 100 ש"ח על העבודה
                          תכתוב מאיפה בארץ אולי אחד המומחים יחלץ לעזרה

                          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                          הם אלו שיודעים לשאול
                          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                            @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                            @הכל-בעזרת-השם
                            תודה על התשובה
                            מה יקרה אם אני רק ימתח? זה עלול להיקרע בהמשך?
                            אם כן אז זה יכול ליצר נזק?
                            כלומר אני שואל מה הדחיפות להחליף, למה לא לחכות שיקרע?

                            התשובה היא כן
                            ואם יקרע זה יכול לגרום לנזק בגלל שהמשאבת מים מסתובבת מהרצוע

                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשי
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                            מה יקרה אם אני רק ימתח? זה עלול להיקרע בהמשך?
                            אם כן אז זה יכול ליצר נזק?
                            כלומר אני שואל מה הדחיפות להחליף, למה לא לחכות שיקרע?

                            התשובה היא כן
                            ואם יקרע זה יכול לגרום לנזק בגלל שהמשאבת מים מסתובבת מהרצוע

                            וגם שאתה עלול להתקע באמצע נסיעה, בכביש 90, באיזור שדמות מחולה/עינות קדם, שעה וחצי לפני שבת, בלי שתיה…

                            pikolinou@gmail.com

                            שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                              @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                              מה העלות של זה כולל עבודה?
                              ואיך אפשר לדעת אם היא ישנה?
                              תודה רבה

                              בין 200 ל 300

                              אני רציתי להחליף קניתי 2 רצועות ב85 ומכונאי אמר לי 100 ש"ח על העבודה
                              תכתוב מאיפה בארץ אולי אחד המומחים יחלץ לעזרה

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YOLEVI
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @פתוח-לשמוע אני מאופקים אם יש מישהו באזור אשמח

                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                              3276568@gmail.com
                              0583276568

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                @הכל-בעזרת-השם כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                מה יקרה אם אני רק ימתח? זה עלול להיקרע בהמשך?
                                אם כן אז זה יכול ליצר נזק?
                                כלומר אני שואל מה הדחיפות להחליף, למה לא לחכות שיקרע?

                                התשובה היא כן
                                ואם יקרע זה יכול לגרום לנזק בגלל שהמשאבת מים מסתובבת מהרצוע

                                וגם שאתה עלול להתקע באמצע נסיעה, בכביש 90, באיזור שדמות מחולה/עינות קדם, שעה וחצי לפני שבת, בלי שתיה…

                                שלמהש מנותק
                                שלמהש מנותק
                                שלמה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                #13

                                @נייטרון-חפשי כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                וגם שאתה עלול להתקע באמצע נסיעה, בכביש 90, באיזור שדמות מחולה/עינות קדם, שעה וחצי לפני שבת, בלי שתיה…

                                wow קרה לי בישיבה משהו דומה
                                ערב סגרירי, והגשם מטפטף לו בחדווה, מה יותר מתאים אם לא לסוע לחמת גדר (ללא רשמי ההוא שצמוד לגדר?!) נסענו אני יחד עם שני חברים עם רובר 25 (לא רינג’ רובר😆 )
                                c5e27901-88cc-43fd-ae64-7c8c1bd01ca4-image.png
                                נסענו…
                                🎵 2:00 בלילה על הכביש המוליך🎵 …
                                קאבום💥 רצועת אלטרנטור! כמה מטרים נוספים והרכב עצר (מזל שבעליה) דירדרנו אותו אחורה בין משאית למשאית ועמדנו בצד
                                אחד מהחברים אמר שיש למשטרה שירות וחילוץ התווכחנו ואז הוא התקשר😧
                                באו זוג שוטרים שכמובן אמרו לנו תעיפו מכאן את האוטו לא מעניין אותנו איך
                                הזמנו גרר וביקשנו ממנו לגרור את הרכב ל מגדל העמק (שם חבר נוסף שלנו גר) לבית הקברות
                                השחר כבר הפציע, שחרית בשטיבלך דשם
                                אפילו פגשנו את ישראל דרעי (דוד של החבר) שאמר לנו מה אתם עושים כאן?!
                                סיפרנו לו וקיבלנו ממנו 150 ש’'ח לנסיעות💪
                                בחור מקומי ששמע אותנו הכריח אותנו לבא לארוחת בוקר מטורפת🍛 🥖 🥐
                                ולמעשה הרכב (כנראה) עד היום מעלה אבק בבית הקברות של מגדל העמק

                                מסקנה לא שווה!

                                כאן בשביל לעזור :)

                                המפותחה מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                9
                                • שלמהש שלמה

                                  @נייטרון-חפשי כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                  וגם שאתה עלול להתקע באמצע נסיעה, בכביש 90, באיזור שדמות מחולה/עינות קדם, שעה וחצי לפני שבת, בלי שתיה…

                                  wow קרה לי בישיבה משהו דומה
                                  ערב סגרירי, והגשם מטפטף לו בחדווה, מה יותר מתאים אם לא לסוע לחמת גדר (ללא רשמי ההוא שצמוד לגדר?!) נסענו אני יחד עם שני חברים עם רובר 25 (לא רינג’ רובר😆 )
                                  c5e27901-88cc-43fd-ae64-7c8c1bd01ca4-image.png
                                  נסענו…
                                  🎵 2:00 בלילה על הכביש המוליך🎵 …
                                  קאבום💥 רצועת אלטרנטור! כמה מטרים נוספים והרכב עצר (מזל שבעליה) דירדרנו אותו אחורה בין משאית למשאית ועמדנו בצד
                                  אחד מהחברים אמר שיש למשטרה שירות וחילוץ התווכחנו ואז הוא התקשר😧
                                  באו זוג שוטרים שכמובן אמרו לנו תעיפו מכאן את האוטו לא מעניין אותנו איך
                                  הזמנו גרר וביקשנו ממנו לגרור את הרכב ל מגדל העמק (שם חבר נוסף שלנו גר) לבית הקברות
                                  השחר כבר הפציע, שחרית בשטיבלך דשם
                                  אפילו פגשנו את ישראל דרעי (דוד של החבר) שאמר לנו מה אתם עושים כאן?!
                                  סיפרנו לו וקיבלנו ממנו 150 ש’'ח לנסיעות💪
                                  בחור מקומי ששמע אותנו הכריח אותנו לבא לארוחת בוקר מטורפת🍛 🥖 🥐
                                  ולמעשה הרכב (כנראה) עד היום מעלה אבק בבית הקברות של מגדל העמק

                                  מסקנה לא שווה!

                                  המפותחה מנותק
                                  המפותחה מנותק
                                  המפותח
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                                  #14

                                  @שלמה

                                  מחר אני במגדל יש שם גם את המפתחות באוטו?😉 😉

                                  מתקין מערכות מולטימדיה
                                  טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                  בצפת והסביבה
                                  לפרטים: במייל שבפרופיל

                                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלמהש שלמה

                                    @נייטרון-חפשי כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                    וגם שאתה עלול להתקע באמצע נסיעה, בכביש 90, באיזור שדמות מחולה/עינות קדם, שעה וחצי לפני שבת, בלי שתיה…

                                    wow קרה לי בישיבה משהו דומה
                                    ערב סגרירי, והגשם מטפטף לו בחדווה, מה יותר מתאים אם לא לסוע לחמת גדר (ללא רשמי ההוא שצמוד לגדר?!) נסענו אני יחד עם שני חברים עם רובר 25 (לא רינג’ רובר😆 )
                                    c5e27901-88cc-43fd-ae64-7c8c1bd01ca4-image.png
                                    נסענו…
                                    🎵 2:00 בלילה על הכביש המוליך🎵 …
                                    קאבום💥 רצועת אלטרנטור! כמה מטרים נוספים והרכב עצר (מזל שבעליה) דירדרנו אותו אחורה בין משאית למשאית ועמדנו בצד
                                    אחד מהחברים אמר שיש למשטרה שירות וחילוץ התווכחנו ואז הוא התקשר😧
                                    באו זוג שוטרים שכמובן אמרו לנו תעיפו מכאן את האוטו לא מעניין אותנו איך
                                    הזמנו גרר וביקשנו ממנו לגרור את הרכב ל מגדל העמק (שם חבר נוסף שלנו גר) לבית הקברות
                                    השחר כבר הפציע, שחרית בשטיבלך דשם
                                    אפילו פגשנו את ישראל דרעי (דוד של החבר) שאמר לנו מה אתם עושים כאן?!
                                    סיפרנו לו וקיבלנו ממנו 150 ש’'ח לנסיעות💪
                                    בחור מקומי ששמע אותנו הכריח אותנו לבא לארוחת בוקר מטורפת🍛 🥖 🥐
                                    ולמעשה הרכב (כנראה) עד היום מעלה אבק בבית הקברות של מגדל העמק

                                    מסקנה לא שווה!

                                    מאירמ מנותק
                                    מאירמ מנותק
                                    מאיר
                                    מנהל ראשי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @שלמה כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                    מסקנה לא שווה!

                                    מה לא שווה? לנסוע עם רצועה קרועה או סתם כך ליסוע עם רובר…

                                    ליצירת קשר לחץ כאן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המפותחה המפותח

                                      @שלמה

                                      מחר אני במגדל יש שם גם את המפתחות באוטו?😉 😉

                                      שלמהש מנותק
                                      שלמהש מנותק
                                      שלמה
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                      #16

                                      @המפותח כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                      מחר אני במגדל יש שם גם את המפתחות באוטו?

                                      קצת על הרכב
                                      כישלון
                                      הרבה על הרכב
                                      כישלון חרוץ

                                      היינו חונים ביש חסד ברחוב שלמה המלך
                                      וברכב היו מורכבים חלפים מכל הרכבים הנטושים שהיו שם
                                      (בעל הוולוו ובעל הסובארו DL תרמו הכי הרבה)
                                      (הבהרה לא הייתי בעל הרכב ולא המשאיל ללא רשות)

                                      @מאיר כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                      מה לא שווה? לנסוע עם רצועה קרועה או סתם כך ליסוע עם רובר…

                                      גם וגם דווקא היו לרכב ביצועים, ידני😍

                                      כאן בשביל לעזור :)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y YOLEVI

                                        לאחרונה הרכב מיילל בפרט לאחר ההנעה ובפרט שמזגן דלוק
                                        אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי איך למתוח את הרצועה במיצובישי לנסר 2008
                                        תודה רבה

                                        יצחק רשטוני מנותק
                                        יצחק רשטוני מנותק
                                        יצחק רשטונ
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                        #17

                                        @YOLEVI כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                        איך למתוח את הרצועה

                                        לרצועה יש מותחן שמותח אותה לבד , אם היא ישנה/סדוקה צריך להחליף אותה

                                        יש בזה חברות מומלצות של רצועה או שהכל אותו דבר?

                                        חפש מדינת ייצור נחשבת לדוגמא גרמניה או ארצות הברית [אם אתה רוצה חברה ספציפית יש בשוק רצועות של קונטיננטל הגרמנית אבל אם לא תמצא לך על פי הכלל הזה ]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • נייטרון חפשינ מנותק
                                          נייטרון חפשינ מנותק
                                          נייטרון חפשי
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @המפותח
                                          אם תתן לסמיילים יותר מקום (שורה ריקה) הם יצליחו לחייך…

                                          @שלמה
                                          אהבתי.
                                          בעיקר את הרכב (אגב, ככה נראה בתמונות הפריוס דור 1)
                                          אבל בשביל רצועה לזרוק אוטו?
                                          הכרתי פעם מוכשר אחד דלפון שלא רצה להשקיע באוטו ולכן במשך תקופה היה מותח את הגרביים של אשתו שפג תוקפם במקום רצועה, אבל בעצם אני נזכר שהיית אז בחור.
                                          אז רבותיי, תלמדו לאלתר ותגיעו רחוק!

                                          pikolinou@gmail.com

                                          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                            @המפותח
                                            אם תתן לסמיילים יותר מקום (שורה ריקה) הם יצליחו לחייך…

                                            @שלמה
                                            אהבתי.
                                            בעיקר את הרכב (אגב, ככה נראה בתמונות הפריוס דור 1)
                                            אבל בשביל רצועה לזרוק אוטו?
                                            הכרתי פעם מוכשר אחד דלפון שלא רצה להשקיע באוטו ולכן במשך תקופה היה מותח את הגרביים של אשתו שפג תוקפם במקום רצועה, אבל בעצם אני נזכר שהיית אז בחור.
                                            אז רבותיי, תלמדו לאלתר ותגיעו רחוק!

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @נייטרון-חפשי כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                            אבל בשביל רצועה לזרוק אוטו?

                                            נוצר נזק לאלטרנטור והוא לא הצליח להשיג חלפים ורצועה

                                            @המפותח כתב במתיחת רצועת אלטרנטור:

                                            מחר אני במגדל יש שם גם את המפתחות באוטו?

                                            תעדכן אותי אם הרכב שם

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-שאר מכלולי הרכב

                                            55

                                            מחובר

                                            3.0k

                                            משתמשים

                                            9.7k

                                            נושאים

                                            130.5k

                                            פוסטים
                                            • התחברות

                                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון
                                            0
                                            • דף הבית
                                            • תקנון הפורום
                                            • מילון מושגים המלא
                                            • המדריך המלא למשתמש
                                            • פוסטים אחרונים
                                            • משתמשים
                                            • חיפוש גוגל בפורום
                                            • פנייה למנהל הפורום