דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. שבר קטן בשמשה קדמית

      שבר קטן בשמשה קדמית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      12 פוסטים 5 כותבים 587 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא מנותק
        אבי יםא מנותק
        אבי ים
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
        החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
        יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
        וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
        ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
        מה דעתכם
        להחליף?
        לסתום את החור?
        או להמשיך ככה?

        ראובן שבתיר ה I הכל בעזרת השםה 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אבי יםא אבי ים

          ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
          החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
          יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
          וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
          ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
          מה דעתכם
          להחליף?
          לסתום את החור?
          או להמשיך ככה?

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

          ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
          החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי

          לא עובר טסט

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          אבי יםא I 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • אבי יםא אבי ים

            ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
            החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
            יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
            וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
            ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
            מה דעתכם
            להחליף?
            לסתום את החור?
            או להמשיך ככה?

            ה מנותק
            ה מנותק
            הונדה אינסייט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אבי-ים
            לתקן. זה יכול להמשיך להיסדק תוך כדי נסיעה עם הזמן

            אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

              ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
              החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי

              לא עובר טסט

              אבי יםא מנותק
              אבי יםא מנותק
              אבי ים
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @ראובן-שבתי יש לי גם בעיה בממיר
              כך שבלאו הכי הרכב עובר טסט “בתשלום”

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הונדה אינסייט

                @אבי-ים
                לתקן. זה יכול להמשיך להיסדק תוך כדי נסיעה עם הזמן

                אבי יםא מנותק
                אבי יםא מנותק
                אבי ים
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @הונדה-אינסייט כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                לתקן. זה יכול להמשיך להיסדק תוך כדי נסיעה עם הזמן

                בטוח?
                זה לא סדק

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                  ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
                  החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי

                  לא עובר טסט

                  I מנותק
                  I מנותק
                  ITAMAR25
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @ראובן-שבתי כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                  לא עובר טסט

                  מנסיון על בערך כזה דבר ועבר
                  זה לא ממש משהו שבולט בעין

                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • I ITAMAR25

                    @ראובן-שבתי כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                    לא עובר טסט

                    מנסיון על בערך כזה דבר ועבר
                    זה לא ממש משהו שבולט בעין

                    אבי יםא מנותק
                    אבי יםא מנותק
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                    #7

                    @ITAMAR25 המצב אצלך החמיר או נשאר אותו דבר?

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אבי יםא אבי ים

                      @ITAMAR25 המצב אצלך החמיר או נשאר אותו דבר?

                      I מנותק
                      I מנותק
                      ITAMAR25
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אבי-ים נכון לעכשיו כ-4 חודשים שהרכב אצלי לא גדל כלום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אבי יםא אבי ים

                        ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
                        החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
                        יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
                        וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
                        ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
                        מה דעתכם
                        להחליף?
                        לסתום את החור?
                        או להמשיך ככה?

                        I מנותק
                        I מנותק
                        ITAMAR25
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                        וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם

                        מחליפים לך לתואם כולל חיישני גשם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אבי יםא אבי ים

                          ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
                          החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
                          יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
                          וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
                          ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
                          מה דעתכם
                          להחליף?
                          לסתום את החור?
                          או להמשיך ככה?

                          הכל בעזרת השםה מנותק
                          הכל בעזרת השםה מנותק
                          הכל בעזרת השם
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @אבי-ים זה בגלל שאתה בחור טוב לך על זה

                          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                          אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                            @אבי-ים זה בגלל שאתה בחור טוב לך על זה

                            אבי יםא מנותק
                            אבי יםא מנותק
                            אבי ים
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @הכל-בעזרת-השם תודה
                            נראה לי שאני אנסה להזמין ולעשות את זה
                            אם זה אכן יקרה אני אעלה תמונות בעז"ה

                            אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אבי יםא אבי ים

                              @הכל-בעזרת-השם תודה
                              נראה לי שאני אנסה להזמין ולעשות את זה
                              אם זה אכן יקרה אני אעלה תמונות בעז"ה

                              אבי יםא מנותק
                              אבי יםא מנותק
                              אבי ים
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                              נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)

                              בדקתי היום באור
                              יש סדק קטנטן
                              והבור עצמו הוא לא כמעט ולא פתוח מלמעלה
                              כלומר מלמעלה יש חור פצפון (פחות מ-1 מ"מ) מלמטה זה סגור לגמרי ובאמצע יש שבר
                              מה עושים, מגרדים/שוברים את החלק החיצוני בכדי שיהיה אפשר לתקן?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מראות ושמשות

                              104

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.7k

                              נושאים

                              131.3k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום