דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. שבר קטן בשמשה קדמית

      שבר קטן בשמשה קדמית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      12 פוסטים 5 כותבים 587 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא אבי ים

        ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
        החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
        יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
        וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
        ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
        מה דעתכם
        להחליף?
        לסתום את החור?
        או להמשיך ככה?

        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        ניהול טכני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

        ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
        החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי

        לא עובר טסט

        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

        אבי יםא I 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • אבי יםא אבי ים

          ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
          החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
          יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
          וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
          ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
          מה דעתכם
          להחליף?
          לסתום את החור?
          או להמשיך ככה?

          ה מנותק
          ה מנותק
          הונדה אינסייט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @אבי-ים
          לתקן. זה יכול להמשיך להיסדק תוך כדי נסיעה עם הזמן

          אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

            ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
            החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי

            לא עובר טסט

            אבי יםא מחובר
            אבי יםא מחובר
            אבי ים
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @ראובן-שבתי יש לי גם בעיה בממיר
            כך שבלאו הכי הרכב עובר טסט “בתשלום”

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה הונדה אינסייט

              @אבי-ים
              לתקן. זה יכול להמשיך להיסדק תוך כדי נסיעה עם הזמן

              אבי יםא מחובר
              אבי יםא מחובר
              אבי ים
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @הונדה-אינסייט כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

              לתקן. זה יכול להמשיך להיסדק תוך כדי נסיעה עם הזמן

              בטוח?
              זה לא סדק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
                החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי

                לא עובר טסט

                I מנותק
                I מנותק
                ITAMAR25
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @ראובן-שבתי כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                לא עובר טסט

                מנסיון על בערך כזה דבר ועבר
                זה לא ממש משהו שבולט בעין

                אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • I ITAMAR25

                  @ראובן-שבתי כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                  לא עובר טסט

                  מנסיון על בערך כזה דבר ועבר
                  זה לא ממש משהו שבולט בעין

                  אבי יםא מחובר
                  אבי יםא מחובר
                  אבי ים
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                  #7

                  @ITAMAR25 המצב אצלך החמיר או נשאר אותו דבר?

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אבי יםא אבי ים

                    @ITAMAR25 המצב אצלך החמיר או נשאר אותו דבר?

                    I מנותק
                    I מנותק
                    ITAMAR25
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @אבי-ים נכון לעכשיו כ-4 חודשים שהרכב אצלי לא גדל כלום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אבי יםא אבי ים

                      ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
                      החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
                      יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
                      וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
                      ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
                      מה דעתכם
                      להחליף?
                      לסתום את החור?
                      או להמשיך ככה?

                      I מנותק
                      I מנותק
                      ITAMAR25
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                      וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם

                      מחליפים לך לתואם כולל חיישני גשם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אבי יםא אבי ים

                        ראיתי עכשיו בשמשה הקדמית בור קטן משהו כמו 3 מ"מ על 8 מ"מ נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)
                        החור מורגש בצד החיצוני ולא בצד הפנימי
                        יש לי ביטוח שמשות אבל השאלה אם מוכרחים להחליף?
                        וגם אם יחליפו, ככל הנראה יחליפו לחליפי - יהיה לי בעיה עם החיישן גשם
                        ואולי שווה לתקן-לסתום את החור
                        מה דעתכם
                        להחליף?
                        לסתום את החור?
                        או להמשיך ככה?

                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השם
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @אבי-ים זה בגלל שאתה בחור טוב לך על זה

                        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                          @אבי-ים זה בגלל שאתה בחור טוב לך על זה

                          אבי יםא מחובר
                          אבי יםא מחובר
                          אבי ים
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @הכל-בעזרת-השם תודה
                          נראה לי שאני אנסה להזמין ולעשות את זה
                          אם זה אכן יקרה אני אעלה תמונות בעז"ה

                          אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אבי יםא אבי ים

                            @הכל-בעזרת-השם תודה
                            נראה לי שאני אנסה להזמין ולעשות את זה
                            אם זה אכן יקרה אני אעלה תמונות בעז"ה

                            אבי יםא מחובר
                            אבי יםא מחובר
                            אבי ים
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @אבי-ים כתב בשבר קטן בשמשה קדמית:

                            נראה שאין סדק (אני אבדוק מחר שוב…)

                            בדקתי היום באור
                            יש סדק קטנטן
                            והבור עצמו הוא לא כמעט ולא פתוח מלמעלה
                            כלומר מלמעלה יש חור פצפון (פחות מ-1 מ"מ) מלמטה זה סגור לגמרי ובאמצע יש שבר
                            מה עושים, מגרדים/שוברים את החלק החיצוני בכדי שיהיה אפשר לתקן?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מראות ושמשות

                            68

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            131.3k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום