דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עיתונאות רכב
      3. סייברטראק בישראל???

      סייברטראק בישראל???

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עיתונאות רכב
      34 פוסטים 15 כותבים 2.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        פתוח בנטפרי

        ליצירת קשר לחץ כאן

        EBAE מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        5
        • מאירמ מאיר

          פתוח בנטפרי

          EBAE מחובר
          EBAE מחובר
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @מאיר איזה דבר מכוער ה’ ישמור

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          הכל בעזרת השםה שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            @מאיר איזה דבר מכוער ה’ ישמור

            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @EBA אל תסתכל בקנקן אלא במה

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • לך תדעל מנותק
              לך תדעל מנותק
              לך תדע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
              #4

              נניח ויש תקציב (🙃), אבל איזה רשיון צריך לדבר הזה?..
              (שאלת תם…)

              1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

              אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לך תדעל לך תדע

                נניח ויש תקציב (🙃), אבל איזה רשיון צריך לדבר הזה?..
                (שאלת תם…)

                אושר מתקרבא מנותק
                אושר מתקרבא מנותק
                אושר מתקרב
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @לך-תדע כתב בסייברטראק בישראל???:

                אבל איזה רשיון צריך לדבר הזה?..

                לא יאומן, אבל רישיון ב רגיל, זה שוקל ‘‘רק’’ 3 טון


                מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מאירמ מאיר

                  פתוח בנטפרי

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מאיר שאלת השאלות מבחינתי היא איך מדינת ישראל מסכימה להכניס דבר כזה לאזרח ה’פשוט’?

                  אני תופס את הראש ושואל את עצמי מה יקרה אם מחבל יבוא עם כלי כזה לעשות פיגוע דריסה על שונאיהם של ישראל, מי יעצור אותו?

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר

                    @מאיר שאלת השאלות מבחינתי היא איך מדינת ישראל מסכימה להכניס דבר כזה לאזרח ה’פשוט’?

                    אני תופס את הראש ושואל את עצמי מה יקרה אם מחבל יבוא עם כלי כזה לעשות פיגוע דריסה על שונאיהם של ישראל, מי יעצור אותו?

                    אושר מתקרבא מנותק
                    אושר מתקרבא מנותק
                    אושר מתקרב
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                    #7

                    @מאיר זה לא באמת מוגן ירי
                    רק הדלתות מוגנות מירי אקדחים, רובים כבר עוברים אותה
                    גם השמשות והחלונות לא ממוגנים


                    מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                    מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                      @לך-תדע כתב בסייברטראק בישראל???:

                      אבל איזה רשיון צריך לדבר הזה?..

                      לא יאומן, אבל רישיון ב רגיל, זה שוקל ‘‘רק’’ 3 טון

                      לך תדעל מנותק
                      לך תדעל מנותק
                      לך תדע
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                      #8

                      @אושר-מתקרב כתב בסייברטראק בישראל???:

                      לא יאומן, אבל רישיון ב רגיל, זה שוקל ‘‘רק’’ 3 טון

                      מצטער לאכזב, אבל לא.
                      ליתר דיוק 5 ק"ג פחות (גרסת הביסט כבר חורגת מ-3 טון), אבל! זה רק המשקל העצמי!
                      (הדרגות ברשיון הן לפי המשקל הכולל)

                      1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • EBAE EBA

                        @מאיר איזה דבר מכוער ה’ ישמור

                        שלמהש מנותק
                        שלמהש מנותק
                        שלמה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @EBA כתב בסייברטראק בישראל???:

                        איזה דבר מכוער ה’ ישמור

                        בבקשה סייברטראק ירוקה
                        קרדיט וכן ל @מוטי-ברנד שסיפר לי על זה

                        1bdcedd7-cb6d-4a02-868a-ec744400f860-image.png

                        או שזה יותר מסתדר לך בעין
                        ad44e4d8-4281-462a-be53-510aa7ad9909-image.png

                        ובכלל יש לטסלה קטע כזה😂
                        b3192613-2833-4fda-bce1-c7fa7cbf6060-image.png

                        כאן בשביל לעזור :)

                        אושר מתקרבא א שלמהש 3 תגובות תגובה אחרונה
                        25
                        • שלמהש שלמה

                          @EBA כתב בסייברטראק בישראל???:

                          איזה דבר מכוער ה’ ישמור

                          בבקשה סייברטראק ירוקה
                          קרדיט וכן ל @מוטי-ברנד שסיפר לי על זה

                          1bdcedd7-cb6d-4a02-868a-ec744400f860-image.png

                          או שזה יותר מסתדר לך בעין
                          ad44e4d8-4281-462a-be53-510aa7ad9909-image.png

                          ובכלל יש לטסלה קטע כזה😂
                          b3192613-2833-4fda-bce1-c7fa7cbf6060-image.png

                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרב
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @שלמה אוי, זה טוב


                          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                            @שלמה אוי, זה טוב

                            שלמהש מנותק
                            שלמהש מנותק
                            שלמה
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                            #11

                            @אושר-מתקרב
                            כתבו שם גם את השורה הבאה
                            ceab49f4-6cd8-4392-87ac-482387c0044d-image.png
                            חלונות שחורים. ממוגנים כדורי פינג פונג

                            כאן בשביל לעזור :)

                            מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • שלמהש שלמה

                              @אושר-מתקרב
                              כתבו שם גם את השורה הבאה
                              ceab49f4-6cd8-4392-87ac-482387c0044d-image.png
                              חלונות שחורים. ממוגנים כדורי פינג פונג

                              מאירמ מנותק
                              מאירמ מנותק
                              מאיר
                              מנהל ראשי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @שלמה כתב בסייברטראק בישראל???:

                              @אושר-מתקרב
                              כתבו שם גם את השורה הבאה
                              ceab49f4-6cd8-4392-87ac-482387c0044d-image.png
                              חלונות שחורים. ממוגנים כדורי פינג פונג

                              שכחו להוסיף גלגלי אל תקר

                              ליצירת קשר לחץ כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יצחק רשטוני מנותק
                                יצחק רשטוני מנותק
                                יצחק רשטונ
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                אני בכלל לא מבין את המצבי רוח של מר אלון מאסק , בטסלות הרגילות הוא עשה אקזיט של חיסכון במשקל ויצר את כל הרכב מיריעות אלומיניום מתוח ופה הקערה התהפכה על פיה והרכב עשוי מפלדה מגולוונת ושוקל המון
                                אז אני מבין שכאן מדובר ברכב שהדגש שלו הוא על חוסן ויכולות שטח אבל בסופו של דבר לי אישית זה מרגיש שהוא פשוט אוהב להיות שונה מכולם

                                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                  אני בכלל לא מבין את המצבי רוח של מר אלון מאסק , בטסלות הרגילות הוא עשה אקזיט של חיסכון במשקל ויצר את כל הרכב מיריעות אלומיניום מתוח ופה הקערה התהפכה על פיה והרכב עשוי מפלדה מגולוונת ושוקל המון
                                  אז אני מבין שכאן מדובר ברכב שהדגש שלו הוא על חוסן ויכולות שטח אבל בסופו של דבר לי אישית זה מרגיש שהוא פשוט אוהב להיות שונה מכולם

                                  KlonimoosK מנותק
                                  KlonimoosK מנותק
                                  Klonimoos
                                  מייבין סיירת פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יצחק-רשטונ כתב בסייברטראק בישראל???:

                                  פשוט אוהב להיות שונה מכולם

                                  ופוק חזי שכל מצליחן שתראה בעולם בד’'כ, התחיל מהאהבה לזה.


                                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלמהש שלמה

                                    @EBA כתב בסייברטראק בישראל???:

                                    איזה דבר מכוער ה’ ישמור

                                    בבקשה סייברטראק ירוקה
                                    קרדיט וכן ל @מוטי-ברנד שסיפר לי על זה

                                    1bdcedd7-cb6d-4a02-868a-ec744400f860-image.png

                                    או שזה יותר מסתדר לך בעין
                                    ad44e4d8-4281-462a-be53-510aa7ad9909-image.png

                                    ובכלל יש לטסלה קטע כזה😂
                                    b3192613-2833-4fda-bce1-c7fa7cbf6060-image.png

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אוהב ספר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @שלמה כתב בסייברטראק בישראל???:

                                    בבקשה סייברטראק ירוקה

                                    מישהו כבר חשב על זה לפני 4 שנים…
                                    פרטים בסרטון…
                                    https://www.youtube.com/watch?v=8QeC1XY7xBg

                                    אוטופוןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • א אוהב ספר

                                      @שלמה כתב בסייברטראק בישראל???:

                                      בבקשה סייברטראק ירוקה

                                      מישהו כבר חשב על זה לפני 4 שנים…
                                      פרטים בסרטון…
                                      https://www.youtube.com/watch?v=8QeC1XY7xBg

                                      אוטופוןא מנותק
                                      אוטופוןא מנותק
                                      אוטופון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @אוהב-ספר זה לא נפתח בנטפרי!!!

                                      KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אוטופוןא אוטופון

                                        @אוהב-ספר זה לא נפתח בנטפרי!!!

                                        KlonimoosK מנותק
                                        KlonimoosK מנותק
                                        Klonimoos
                                        מייבין סיירת פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @אוטופון
                                        יש לי נטפרי ב’'ה, וזה כן נפתח לי.
                                        יתכן וקשור להגדרות שלך בנטפרי.


                                        ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                        🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלמהש שלמה

                                          @EBA כתב בסייברטראק בישראל???:

                                          איזה דבר מכוער ה’ ישמור

                                          בבקשה סייברטראק ירוקה
                                          קרדיט וכן ל @מוטי-ברנד שסיפר לי על זה

                                          1bdcedd7-cb6d-4a02-868a-ec744400f860-image.png

                                          או שזה יותר מסתדר לך בעין
                                          ad44e4d8-4281-462a-be53-510aa7ad9909-image.png

                                          ובכלל יש לטסלה קטע כזה😂
                                          b3192613-2833-4fda-bce1-c7fa7cbf6060-image.png

                                          שלמהש מנותק
                                          שלמהש מנותק
                                          שלמה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                          #18

                                          רוצים עוד??? בבקשה
                                          36cfa898-e84e-4af2-abc5-50603d661817-image.png

                                          ומה חשב לעצמו הבחור הזה???

                                          9cabce80-afbc-4b32-a6c8-bc24ccb42089-image.png
                                          קרדיט

                                          כאן בשביל לעזור :)

                                          יהודה חיים שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6
                                          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                            @מאיר זה לא באמת מוגן ירי
                                            רק הדלתות מוגנות מירי אקדחים, רובים כבר עוברים אותה
                                            גם השמשות והחלונות לא ממוגנים

                                            מאירמ מנותק
                                            מאירמ מנותק
                                            מאיר
                                            מנהל ראשי
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @אושר-מתקרב
                                            עכשיו ראיתי פה שרשויות האכיפה מתכננות לאסור את הרכב

                                            ליצירת קשר לחץ כאן

                                            אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • מאירמ מאיר

                                              @אושר-מתקרב
                                              עכשיו ראיתי פה שרשויות האכיפה מתכננות לאסור את הרכב

                                              אושר מתקרבא מנותק
                                              אושר מתקרבא מנותק
                                              אושר מתקרב
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                                              #20

                                              @מאיר
                                              עדכון: הסייברטראק קיבל רישוי ישראלי

                                              בשבוע האחרון נרשם תקדים מרתק בענף הרכב הישראלי, כאשר טסלה סייברטראק - הרכב העתידני והשנוי במחלוקת של חברת טסלה - קיבל לראשונה מספר רישוי ישראלי. אירוע זה מסמן נקודת מפנה בסאגה מתמשכת בין יבואני רכב, משרד התחבורה, וטכנולוגיות רכב חדשנית

                                              הסייברטראק, שעיצובו והביצועים יוצאי הדופן שלו משכו תשומת לב עולמית, הפך לנושא מורכב עבור הרשויות הישראליות. הסיבה המרכזית לכך היא טענת טסלה כי הרכב עמיד בפני ירי מנשק קל - תכונה שעוררה חששות במשרד התחבורה לגבי שימוש אפשרי של הרכב על ידי גורמים עברייניים, אך כעת מקבל את האישור הרשמי בארץ.

                                              כלכליסט

                                              אם מישהו מתעניין אז הרישוי שלו זה 75310903


                                              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2

                                              76

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום