דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. בשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש

      בשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      20 פוסטים 9 כותבים 840 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
        #1

        לראשונה מחר יכנס אוטובוס קומותיים לעיר לנסיעת מבחן, בדיקת פיילוט, לראות האם יתאימו אוטובוסים מסוג זה לנסיעות בינעירוניות מבית שמש ואליה. באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניותunnamed (2).png
        באדיבות הצאט’ נייעס בית שמש 👍

        לך תדעל KlonimoosK אבי יםא 3 תגובות תגובה אחרונה
        4
        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

          לראשונה מחר יכנס אוטובוס קומותיים לעיר לנסיעת מבחן, בדיקת פיילוט, לראות האם יתאימו אוטובוסים מסוג זה לנסיעות בינעירוניות מבית שמש ואליה. באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניותunnamed (2).png
          באדיבות הצאט’ נייעס בית שמש 👍

          לך תדעל מנותק
          לך תדעל מנותק
          לך תדע
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
          #2

          אני מקוה שרק התמונה להמחשה בלבד…

          1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

          אושר מתקרבא פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • לך תדעל לך תדע

            אני מקוה שרק התמונה להמחשה בלבד…

            אושר מתקרבא מנותק
            אושר מתקרבא מנותק
            אושר מתקרב
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @לך-תדע נראה כמו האוטובוסים הישנים של אגד עם רכבת קלה מעליו


            מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • לך תדעל לך תדע

              אני מקוה שרק התמונה להמחשה בלבד…

              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @לך-תדע זה התמונה שהיה בידיעה

              לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                @לך-תדע זה התמונה שהיה בידיעה

                לך תדעל מנותק
                לך תדעל מנותק
                לך תדע
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                #5

                @פתוח-לשמוע
                לא חשבתי אחרת.
                כנראה מדובר בפליטי קו 190 ז"ל, והם יראו בערך כך:
                כיתוב בבעיות טעינה

                רק מוזר לי המשפט הזה:

                באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניות.

                כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו (ועוד כמה מהגרסא הירושלמית נטולת הגג - בספוילר), מספריהם הם:
                233-34-202
                233-34-302
                233-34-402
                233-34-502

                dc0f2cbd-36bd-41eb-992a-f323dad6b37e-Group-11843-1024x705.png

                1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                אושר מתקרבא EBAE 3 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • לך תדעל לך תדע

                  @פתוח-לשמוע
                  לא חשבתי אחרת.
                  כנראה מדובר בפליטי קו 190 ז"ל, והם יראו בערך כך:
                  כיתוב בבעיות טעינה

                  רק מוזר לי המשפט הזה:

                  באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניות.

                  כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו (ועוד כמה מהגרסא הירושלמית נטולת הגג - בספוילר), מספריהם הם:
                  233-34-202
                  233-34-302
                  233-34-402
                  233-34-502

                  dc0f2cbd-36bd-41eb-992a-f323dad6b37e-Group-11843-1024x705.png

                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרב
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                  ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים

                  כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו

                  לא מסובך, כתבו, לא כתבו מתי


                  מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                    לראשונה מחר יכנס אוטובוס קומותיים לעיר לנסיעת מבחן, בדיקת פיילוט, לראות האם יתאימו אוטובוסים מסוג זה לנסיעות בינעירוניות מבית שמש ואליה. באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניותunnamed (2).png
                    באדיבות הצאט’ נייעס בית שמש 👍

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                    #7

                    @פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                    לראשונה מחר יכנס אוטובוס קומותיים לעיר לנסיעת מבחן

                    אולי עכשיו הם יכירו בזה שלא יתכן כל מילימטר כיכר, וכיכר בלי שני נתיבים לפחות…
                    נראה אותו עומד במבחן הסיבובים…


                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                    מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                      לראשונה מחר יכנס אוטובוס קומותיים לעיר לנסיעת מבחן, בדיקת פיילוט, לראות האם יתאימו אוטובוסים מסוג זה לנסיעות בינעירוניות מבית שמש ואליה. באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניותunnamed (2).png
                      באדיבות הצאט’ נייעס בית שמש 👍

                      אבי יםא מנותק
                      אבי יםא מנותק
                      אבי ים
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                      לראות האם יתאימו אוטובוסים מסוג זה לנסיעות בינעירוניות מבית שמש ואליה

                      גם ככה מפחיד אותי כל פעם שהנוח’בות מסיעים בפראות 50 איש מאנ"ש בכבישים ביעירוניים
                      עכשיו זה יהיה 100 איש…
                      מקווה שיהיה להם שכל לתת את זה לנהגים יהודים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • לך תדעל לך תדע

                        @פתוח-לשמוע
                        לא חשבתי אחרת.
                        כנראה מדובר בפליטי קו 190 ז"ל, והם יראו בערך כך:
                        כיתוב בבעיות טעינה

                        רק מוזר לי המשפט הזה:

                        באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניות.

                        כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו (ועוד כמה מהגרסא הירושלמית נטולת הגג - בספוילר), מספריהם הם:
                        233-34-202
                        233-34-302
                        233-34-402
                        233-34-502

                        dc0f2cbd-36bd-41eb-992a-f323dad6b37e-Group-11843-1024x705.png

                        אושר מתקרבא מנותק
                        אושר מתקרבא מנותק
                        אושר מתקרב
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                        #9

                        @לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                        כנראה מדובר בפליטי קו 190 ז"ל, והם יראו בערך כך:

                        צדקת
                        (שימו לב איפה התא מטען, איך אנשים ירימו לשם מזוודות? אני לא יודע)
                        a123bb8c-74e6-4019-bc38-4a2c9b755e56-image.png


                        מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • KlonimoosK Klonimoos

                          @פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                          לראשונה מחר יכנס אוטובוס קומותיים לעיר לנסיעת מבחן

                          אולי עכשיו הם יכירו בזה שלא יתכן כל מילימטר כיכר, וכיכר בלי שני נתיבים לפחות…
                          נראה אותו עומד במבחן הסיבובים…

                          מאירמ מנותק
                          מאירמ מנותק
                          מאיר
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                          #10

                          @Klonimoos כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                          אולי עכשיו הם יכירו בזה שלא יתכן כל מילימטר כיכר, וכיכר בלי שני נתיבים לפחות…
                          נראה אותו עומד במבחן הסיבובים…

                          הבעיה בסיבובים זה האורך. לא הגובה.

                          עריכה: מבחינת סיבובים לא צריך 2 נתיבים בכיכר כי האורך אותו הדבר. כן תהיה בעיה עם הכח הצינטפוגלי והנהגים יצטרכו להסתובב לאט במטרה שכל הגלגלים ישארו למטה…

                          ליצירת קשר לחץ כאן

                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LexusL מנותק
                            LexusL מנותק
                            Lexus
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                            #11

                            אני מדמיין לעצמי אם כן שהמאבק הבא הוא: גברים למטה. נשים למעלה…

                            שיפור החיפוש ביד2

                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • LexusL Lexus

                              אני מדמיין לעצמי אם כן שהמאבק הבא הוא: גברים למטה. נשים למעלה…

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                              #12

                              @Lexus כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                              ||אני מדמיין לעצמי אם כן שהמאבק הבא הוא: גברים למטה. נשים למעלה…

                              הפוך גוטה, הפוווך

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              מאירמ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • מאירמ מאיר

                                @Klonimoos כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                אולי עכשיו הם יכירו בזה שלא יתכן כל מילימטר כיכר, וכיכר בלי שני נתיבים לפחות…
                                נראה אותו עומד במבחן הסיבובים…

                                הבעיה בסיבובים זה האורך. לא הגובה.

                                עריכה: מבחינת סיבובים לא צריך 2 נתיבים בכיכר כי האורך אותו הדבר. כן תהיה בעיה עם הכח הצינטפוגלי והנהגים יצטרכו להסתובב לאט במטרה שכל הגלגלים ישארו למטה…

                                EBAE מנותק
                                EBAE מנותק
                                EBA
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מאיר כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                הבעיה בסיבובים זה האורך. לא הגובה.

                                ברור שגם הגובה, מרכז הכובד של מפלצת כזו נמצא הרבה יותר למעלה [אא"כ הם יהיו חשמליים עם סוללה למטה…] ואם הם ייקחו סיבוב מדי בהתלהבות זה ייגמר על הצד

                                מניסיון, נסעתי פעם עם דיההטסו סיריון עם ספה כבדה עם שילדת ברזל על הגג, ובנס נשארתי עם 4 גלגלים על הכביש אחרי כיכר אחת יותר מדי…

                                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                050-4133851
                                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • לך תדעל לך תדע

                                  @פתוח-לשמוע
                                  לא חשבתי אחרת.
                                  כנראה מדובר בפליטי קו 190 ז"ל, והם יראו בערך כך:
                                  כיתוב בבעיות טעינה

                                  רק מוזר לי המשפט הזה:

                                  באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניות.

                                  כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו (ועוד כמה מהגרסא הירושלמית נטולת הגג - בספוילר), מספריהם הם:
                                  233-34-202
                                  233-34-302
                                  233-34-402
                                  233-34-502

                                  dc0f2cbd-36bd-41eb-992a-f323dad6b37e-Group-11843-1024x705.png

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                                  #14

                                  @לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                  כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו

                                  כולנו מייחלים להשמדתו של ציר הרשע, אבל עד שזה ייקרה, סין לא הלכה לשום מקום, אונייה-שתיים ויש לך עוד מאה כאלה בחניון.

                                  אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • EBAE EBA

                                    @לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                    כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו

                                    כולנו מייחלים להשמדתו של ציר הרשע, אבל עד שזה ייקרה, סין לא הלכה לשום מקום, אונייה-שתיים ויש לך עוד מאה כאלה בחניון.

                                    אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?

                                    אבי יםא מנותק
                                    אבי יםא מנותק
                                    אבי ים
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @EBA כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                    אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?

                                    אולי מכאן

                                    לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אבי יםא אבי ים

                                      @EBA כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                      אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?

                                      אולי מכאן

                                      לך תדעל מנותק
                                      לך תדעל מנותק
                                      לך תדע
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @אבי-ים
                                      אכן.
                                      הקרדיט ל@יצחק למפרט.

                                      1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • EBAE EBA

                                        @מאיר כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                        הבעיה בסיבובים זה האורך. לא הגובה.

                                        ברור שגם הגובה, מרכז הכובד של מפלצת כזו נמצא הרבה יותר למעלה [אא"כ הם יהיו חשמליים עם סוללה למטה…] ואם הם ייקחו סיבוב מדי בהתלהבות זה ייגמר על הצד

                                        מניסיון, נסעתי פעם עם דיההטסו סיריון עם ספה כבדה עם שילדת ברזל על הגג, ובנס נשארתי עם 4 גלגלים על הכביש אחרי כיכר אחת יותר מדי…

                                        לך תדעל מנותק
                                        לך תדעל מנותק
                                        לך תדע
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                                        #17

                                        @EBA כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                        ברור שגם הגובה, מרכז הכובד של מפלצת כזו נמצא הרבה יותר למעלה [אא"כ הם יהיו חשמליים עם סוללה למטה…] ואם הם ייקחו סיבוב מדי בהתלהבות זה ייגמר על הצד

                                        אמנם יש מסה משמעותית במחצית הגובה (-המפלס העליון), אך המפלס התחתון צמוד יותר לכביש, בדומה לאוטובוס עירוני (האוטובוס מונגש לכסאות גלגלים), מה שמאזן מעט את העניין.

                                        נסעתי פעם עם דיהטסו סיריון עם ספה כבדה עם שילדת ברזל על הגג, ובנס נשארתי עם 4 גלגלים על הכביש אחרי כיכר אחת יותר מדי…

                                        הגזמת! מה חשבת כשעשית את זה?!
                                        😉🙃

                                        אונייה-שתיים ויש לך עוד מאה כאלה בחניון.

                                        אם מישהו רק היה חושב על רכישה כזו, היינו זוכים למבול של הודעות יח"צ, החל משלב בחירת צבע הבורג של תושבות המנוע ועד להתלבטות על הפונט שבלוגו…
                                        (-הקצנתי לחלוטין, אך רכישה כזו תיודע לציבור באופן מעט יותר ברור מהאופן בו נוסחה הודעה זו. כך להשערתי)

                                        אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?

                                        השאלה כבר נענתה לעיל, אך עיקר התשובה נעוץ בשיטה ולא בפרטים, יעו"ש (תושבי בי"ש: התחילו לעקוב אחר מספר האוטובוס!)

                                        1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • EBAE EBA

                                          @Lexus כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                          ||אני מדמיין לעצמי אם כן שהמאבק הבא הוא: גברים למטה. נשים למעלה…

                                          הפוך גוטה, הפוווך

                                          מאירמ מנותק
                                          מאירמ מנותק
                                          מאיר
                                          מנהל ראשי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @EBA כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                          ברור שגם הגובה

                                          כמובן. אתה צודק. תיקנתי.

                                          @EBA כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                          הפוך גוטה, הפוווך

                                          הנה התחיל המאבק.

                                          ליצירת קשר לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • EBAE EBA

                                            @Lexus כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                            ||אני מדמיין לעצמי אם כן שהמאבק הבא הוא: גברים למטה. נשים למעלה…

                                            הפוך גוטה, הפוווך

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @EBA כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                            ||@Lexus כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

                                            אני מדמיין לעצמי אם כן שהמאבק הבא הוא: גברים למטה. נשים למעלה…

                                            הפוך גוטה, הפוווך

                                            נראה לי שזה יראה ככה עוד תקופה😂

                                            צילום מסך 2024-07-15 085536.png

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • פתוח לשמועפ מנותק
                                              פתוח לשמועפ מנותק
                                              פתוח לשמוע
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0
                                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מדברים רכב
                                              • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב

                                              39

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום