בשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש
-
לראשונה מחר יכנס אוטובוס קומותיים לעיר לנסיעת מבחן, בדיקת פיילוט, לראות האם יתאימו אוטובוסים מסוג זה לנסיעות בינעירוניות מבית שמש ואליה. באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניות
באדיבות הצאט' נייעס בית שמש -
@פתוח-לשמוע
לא חשבתי אחרת.
כנראה מדובר בפליטי קו 190 ז"ל, והם יראו בערך כך:
רק מוזר לי המשפט הזה:
באם נסיעת המבחן תצליח ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים שיקלו ויסייעו לתושבים בנסיעות הבינעירוניות.
כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו (ועוד כמה מהגרסא הירושלמית נטולת הגג - בספוילר), מספריהם הם:
233-34-202
233-34-302
233-34-402
233-34-502 -
@לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
ייכנסו לשירות התחבורה בעיר עשרות אוטובוסים דו קומתיים
כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו
לא מסובך, כתבו, לא כתבו מתי
-
@פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
לראשונה מחר יכנס אוטובוס קומותיים לעיר לנסיעת מבחן
אולי עכשיו הם יכירו בזה שלא יתכן כל מילימטר כיכר, וכיכר בלי שני נתיבים לפחות...
נראה אותו עומד במבחן הסיבובים.... -
@פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
לראות האם יתאימו אוטובוסים מסוג זה לנסיעות בינעירוניות מבית שמש ואליה
גם ככה מפחיד אותי כל פעם שהנוח'בות מסיעים בפראות 50 איש מאנ"ש בכבישים ביעירוניים
עכשיו זה יהיה 100 איש...
מקווה שיהיה להם שכל לתת את זה לנהגים יהודים -
@לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
כנראה מדובר בפליטי קו 190 ז"ל, והם יראו בערך כך:
צדקת
(שימו לב איפה התא מטען, איך אנשים ירימו לשם מזוודות? אני לא יודע)
-
@Klonimoos כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
אולי עכשיו הם יכירו בזה שלא יתכן כל מילימטר כיכר, וכיכר בלי שני נתיבים לפחות...
נראה אותו עומד במבחן הסיבובים....הבעיה בסיבובים זה האורך. לא הגובה.עריכה: מבחינת סיבובים לא צריך 2 נתיבים בכיכר כי האורך אותו הדבר. כן תהיה בעיה עם הכח הצינטפוגלי והנהגים יצטרכו להסתובב לאט במטרה שכל הגלגלים ישארו למטה..
-
@מאיר כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
הבעיה בסיבובים זה האורך. לא הגובה.
ברור שגם הגובה, מרכז הכובד של מפלצת כזו נמצא הרבה יותר למעלה [אא"כ הם יהיו חשמליים עם סוללה למטה...] ואם הם ייקחו סיבוב מדי בהתלהבות זה ייגמר על הצד
מניסיון, נסעתי פעם עם דיההטסו סיריון עם ספה כבדה עם שילדת ברזל על הגג, ובנס נשארתי עם 4 גלגלים על הכביש אחרי כיכר אחת יותר מדי...
-
@לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו
כולנו מייחלים להשמדתו של ציר הרשע, אבל עד שזה ייקרה, סין לא הלכה לשום מקום, אונייה-שתיים ויש לך עוד מאה כאלה בחניון.
אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?
-
@EBA כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
ברור שגם הגובה, מרכז הכובד של מפלצת כזו נמצא הרבה יותר למעלה [אא"כ הם יהיו חשמליים עם סוללה למטה...] ואם הם ייקחו סיבוב מדי בהתלהבות זה ייגמר על הצד
אמנם יש מסה משמעותית במחצית הגובה (-המפלס העליון), אך המפלס התחתון צמוד יותר לכביש, בדומה לאוטובוס עירוני (האוטובוס מונגש לכסאות גלגלים), מה שמאזן מעט את העניין.
נסעתי פעם עם דיהטסו סיריון עם ספה כבדה עם שילדת ברזל על הגג, ובנס נשארתי עם 4 גלגלים על הכביש אחרי כיכר אחת יותר מדי...
הגזמת! מה חשבת כשעשית את זה?!
אונייה-שתיים ויש לך עוד מאה כאלה בחניון.
אם מישהו רק היה חושב על רכישה כזו, היינו זוכים למבול של הודעות יח"צ, החל משלב בחירת צבע הבורג של תושבות המנוע ועד להתלבטות על הפונט שבלוגו...
(-הקצנתי לחלוטין, אך רכישה כזו תיודע לציבור באופן מעט יותר ברור מהאופן בו נוסחה הודעה זו. כך להשערתי)אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?
השאלה כבר נענתה לעיל, אך עיקר התשובה נעוץ בשיטה ולא בפרטים, יעו"ש (תושבי בי"ש: התחילו לעקוב אחר מספר האוטובוס!)
-
-
@EBA כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
||@Lexus כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
אני מדמיין לעצמי אם כן שהמאבק הבא הוא: גברים למטה. נשים למעלה...
הפוך גוטה, הפוווך
נראה לי שזה יראה ככה עוד תקופה
-
פוסט זה נמחק!