האם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?
-
@klopkk כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
קשה לי להאמין שיש רכב שזה כל הזמן נשאר דלוק
תגיד תודה שלא פגשתי 'ואג’ית מקרוב, אצלם זה מקובל להשאיר מתח למצת גם בכיבוי, בלי ניתוק כלל…
(VAG - פולקסוואגן, סקודה, סיאט ואאודי, אה… גם למבורגיני, בנטלי, פורשה ודוקאטי אבל אותם איני מכיר כ"כ) -
@נהג-מתחיל כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
@לך-תדע
בקיצור בהונדה ג’אז זה לא אמור להיות…
נכון?!לא אמרתי זאת - אך זה בהחלט קל לבדיקה.
אחרי שהרכב נכבה, הטלפון ממשיך להיטען או לא?
אם לא, אז אין שום מתח שמתבזבז, והמצבר יצטרך למצוא תירוצים אחרים…
(וגם אם כן, אם המטען תקין, ולא מחובר אליו כלום, הוא אמור לצרוך בערך 0, כך שאין מה לדאוג) -
@לך-תדע כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
@נהג-מתחיל כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
@לך-תדע
בקיצור בהונדה ג’אז זה לא אמור להיות…
נכון?!לא אמרתי זאת - אך זה בהחלט קל לבדיקה.
אחרי שהרכב נכבה, הטלפון ממשיך להיטען או לא?
אם לא, אז אין שום מתח שמתבזבז, והמצבר יצטרך למצוא תירוצים אחרים…
(וגם אם כן, אם המטען תקין, ולא מחובר אליו כלום, הוא אמור לצרוך בערך 0, כך שאין מה לדאוג)הבעיה שזה לא מטען, זה כמו מסך כזה שהפל’ מתחבר אליו בבלוטוס והוא הדיבורית [הוא גם מחובר בכבל אוקס למערכת שמע], ובאמת כל פעם שאני מכבה את האוטו גם זה נכבה, וכשאני מדליק זה נדלק מחדש, השאלה אם יכול להיות שגם כשהוא מכובה הוא עדיין צורך חשמל, נגיד כדי ‘לזכור’ את השעה שתהיה מעודכנת, איך אני יכול לבדוק את זה?
-
@לך-תדע כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
@נהג-מתחיל
איך המוצר הזה מתחבר לחשמל (שקע מצת/חיבור פנימי)?מצת
-
@לך-תדע כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
@נהג-מתחיל
יש לך איפשהו מטען שיכול להתחבר למצת?
אם כן, נסה לבדוק האם הוא מטעין את הטלפון כשהרכב כבוי, ובכך תדע מה באמת זורם שם…
(להשערתי - אין זרם בכיבוי הרכב, זה המצב הקלאסי)יש לו גם אפשרות לחבר את הפל’ כדי שיטען ואני יכול לבדוק אם נטען, רק שאולי יכול להיות שגם אם הפל’ לא לנטען עדיין המסך צורך חשמל?
-
@נהג-מתחיל כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
יש לו גם אפשרות לחבר את הפל’ כדי שיטען ואני יכול לבדוק אם נטען, רק שאולי יכול להיות שגם אם הפל’ לא לנטען עדיין המסך צורך חשמל?
בדיוק לכן הצעתי שתחבר מטען ישירות לשקע המצת, אם הוא לא פולט (…) חשמל כשהרכב כבוי - אין שום חשש…
-
@נהג-מתחיל אם דובר על מקור מתח חיצוני אז כאן גם המקום להזכיר שהיום בחלק מהרכבים שיש להם כפתור התנעה שנשאר מחובר לשקע ברכב מכשיר שיש לו סוללה כמו טלפון מטען ניד ועוד זה מונע מהרכב לסגור סויץ והרכב לא ננעל רק אחרי הניתוק ממקור הכוח
-
@הכל-בעזרת-השם כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
@נהג-מתחיל אם דובר על מקור מתח חיצוני אז כאן גם המקום להזכיר שהיום בחלק מהרכבים שיש להם כפתור התנעה שנשאר מחובר לשקע ברכב מכשיר שיש לו סוללה כמו טלפון מטען ניד ועוד זה מונע מהרכב לסגור סויץ והרכב לא ננעל רק אחרי הניתוק ממקור הכוח
וזה באג או פיצ’ר?
(משער שהאופציה השניה, הגיוני סה"כ, מי משאיר את הטלפון באוטו כמו איכר…) -
@לך-תדע כתב בהאם יש בעיה להשאיר את המטען לפלאפון/מערכת שמע/וייז למצת בזמן שהרכב מכובה? האם זה גומר את המצבר?:
וזה באג
זה סוג של תקלה מישום שהרכב מקבל חזרה 12 V ממקור חיצוני לזרם אחרי סוויץ ואולי כדאי שמישהו יערוך את מה שכתבתי ויניח במקום מתאים לעזרה לאנשים @מאיר