תקלה מוזרה בקורולה 2008 רובוטית
-
לאחרונה הגיר מכניס באמצע נסיעה מעצמו לניוטרל ולאחר כמה שניות חוזר לעצמו,
בבדיקה במוסך אמרו שהלך גיר וקלאצ’ אבל שאפשר להמשיך לנסוע עד שהוא ייגמר לגמרי, בפועל זה תחושה לא נעימה וגם קצת מלחיצה
מישהו מכיר/יודע מה זה סוג התקלה הזה? ומה רמת הסיכון לנסוע כך?
יצויין שהוחלף גיר (לא קלאצ’) לפני בערך שנה -
כמאסטר (עם כל הצניעות)בתחום הרובוטי גם לי זה קרה וזה יכול לקרות גם אחרי החלפה של קלאצ’ לחצי שניה ולא הרגשתי שהדבר מסוכן (מקסימום האוטו ישייט ללא מנוע).
לפני שהלך לי הקלאצ’ הקודם קודם במשך 3 חודשים היה לי ברילה מידי פעם של הקלאצ’ וידעתי שנזק כספי גדול בדרך אבל סחבתי עד שהוא נגמר סופית והיה צריך לגרור (נדלקת נורה בצורה ‘הגדרות’ בפינה השמאלית תחתונה של לוח השעונים).
הפעם האחרונה הייתי יותר חכם וקצת לפני הקלאץ מת סופית (אחרי שהוא ברח לי אם קצת ניסיתי להאיץ)
אגב המחיר, אחד רצה 3500 סבוף מצאתי מישהו בירושלים ב 3000 ופעם האחרונה החלפתי ליד הבית הטבריה ב 2000 (כולל לימוד). -
@יואלי כתב בתקלה מוזרה בקורולה 2008 רובוטית:
(מקסימום האוטו ישייט ללא מנוע).
וזה בדיוק מה שמסוכן
במצב כזה אין בלימת מנוע בירידות
אין אפשרות להאיץ בשעת חירום
ולקינוח צריכת דלק מוגברת כי המנוע על ניוטרל -
מה כוונתך “באמצע נסיעה” ממש באמצע או בעת העברת ההילוך א"כ האם זה הילוך ספציפי או כל פעם משהו אחר
דבר נוסף האם כשהאוטו קר זה קורה יותר?
ואגב אתה נוסע על המצב ה"ידני" או “אוטומט”? -
@קינג-קומפיוטר כתב בתקלה מוזרה בקורולה 2008 רובוטית:
ולקינוח צריכת דלק מוגברת כי המנוע על ניוטרל
???
-
@אני-אני-אני אם כבר שאלה אז אני לא משתמש בחיים באוטומת ברובוטי שלי אלא אך ורק ידני!
יש לרובוטי מחשב דפוק בטירוף ומשגע בזמני ההעברות שלו. -