דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מובילאיי

      מובילאיי

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 7 כותבים 793 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יעקבי מנותק
        יעקבי מנותק
        יעקב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        קניתי רכב חדש ב"ה ואני חושב האם להתקין עליו מובילאיי כיון שאני צריך לעשות לו טסט בזמן הקרוב, ואם אני מקבל את ההנחה בטסט + הנחה בביטוח זה כבר מתחיל להיות רווחי
        חיפשתי מידע על הנושא וראיתי את האתר הזה
        ששם הופיע כך 2db28121-0f4b-4d27-8107-cb3c081431a2-image.png
        וכיון שהטסט שלי הוא עוד פחות מחודשיים חוששני שזה כבר לא יהיה רווחי
        ועתה נפשי בשאלתי האם מישהו יודע אם באמת החודשיים האלו תקפים או שגם בטווח זמן קצר יותר מקבלים את ההנחה

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקבי יעקב

          קניתי רכב חדש ב"ה ואני חושב האם להתקין עליו מובילאיי כיון שאני צריך לעשות לו טסט בזמן הקרוב, ואם אני מקבל את ההנחה בטסט + הנחה בביטוח זה כבר מתחיל להיות רווחי
          חיפשתי מידע על הנושא וראיתי את האתר הזה
          ששם הופיע כך 2db28121-0f4b-4d27-8107-cb3c081431a2-image.png
          וכיון שהטסט שלי הוא עוד פחות מחודשיים חוששני שזה כבר לא יהיה רווחי
          ועתה נפשי בשאלתי האם מישהו יודע אם באמת החודשיים האלו תקפים או שגם בטווח זמן קצר יותר מקבלים את ההנחה

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יעקב החודשיים זה לא מדוייק, אבל לכיוון השני…
          בשביל להיות בטוח במאה אחוז צריך לפחות חצי שנה
          בכל מקרה, פחות מחודשיים אין סיכוי.
          [כך היה לפני שנה בכל אופן].

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • י מנותק
            י מנותק
            ישראל10
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
            #3

            קופץ על המציאה.
            מה עלות ממוצעת של מובילאי.
            וכמה הוזלה יש באגרה וביטוח?

            לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישראל10

              קופץ על המציאה.
              מה עלות ממוצעת של מובילאי.
              וכמה הוזלה יש באגרה וביטוח?

              לך תדעל מנותק
              לך תדעל מנותק
              לך תדע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
              #4

              @ישראל10 כתב במובילאיי:

              קופץ על המציאה.
              מה עלות ממוצעת של מובילאי.

              בסדר גודל של ההנחה (1,500), מעודכן ללפני כמה שנים, יתכן וזה לא מדויק.
              ראה נתון מדויק ועדכני יותר כאן (איזור ה-2,000).

              וכמה הוזלה יש באגרה וביטוח?

              באגרה: 1,500, בפריסה לשלש שנים.
              בביטוח: יכול להגיע לכמה מאות בשנה (סדר גודל של 300, מכמה מקרים שאני מכיר, כמובן שזה משתנה לפי שאר הנתונים…).

              1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

              יוניי EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • לך תדעל לך תדע

                @ישראל10 כתב במובילאיי:

                קופץ על המציאה.
                מה עלות ממוצעת של מובילאי.

                בסדר גודל של ההנחה (1,500), מעודכן ללפני כמה שנים, יתכן וזה לא מדויק.
                ראה נתון מדויק ועדכני יותר כאן (איזור ה-2,000).

                וכמה הוזלה יש באגרה וביטוח?

                באגרה: 1,500, בפריסה לשלש שנים.
                בביטוח: יכול להגיע לכמה מאות בשנה (סדר גודל של 300, מכמה מקרים שאני מכיר, כמובן שזה משתנה לפי שאר הנתונים…).

                יוניי מנותק
                יוניי מנותק
                יוני
                מגיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @לך-תדע כתב במובילאיי:

                באגרה: 1,500, בפריסה לשלש שנים.

                דהיינו שאם אתה לא בטוח במאה אחוז שתחזיק את הרכב הזה לפחות שנתיים מההתקנה אל תלך על זה כי א"א להעביר את זה לרכב אחר(אא"כ אתה רוצה את המובילאיי סתם ככה בלי הנחה)

                רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • לך תדעל לך תדע

                  @ישראל10 כתב במובילאיי:

                  קופץ על המציאה.
                  מה עלות ממוצעת של מובילאי.

                  בסדר גודל של ההנחה (1,500), מעודכן ללפני כמה שנים, יתכן וזה לא מדויק.
                  ראה נתון מדויק ועדכני יותר כאן (איזור ה-2,000).

                  וכמה הוזלה יש באגרה וביטוח?

                  באגרה: 1,500, בפריסה לשלש שנים.
                  בביטוח: יכול להגיע לכמה מאות בשנה (סדר גודל של 300, מכמה מקרים שאני מכיר, כמובן שזה משתנה לפי שאר הנתונים…).

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @לך-תדע כתב במובילאיי:

                  בסדר גודל של ההנחה (1,500), מעודכן ללפני כמה שנים, יתכן וזה לא מדויק.

                  ממש לא. [אם תמצא במחיר הזה תביא לי 5 חתיכות]
                  זה עולה מחיר רגיל 2100, ומחיר מבצע 1990

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    אני עשיתי חודשיים לפני הטסט ולא היה לי הנחה
                    זה 700 הנחה בשנה ראשונה והשניה ו-100 בשלישית
                    ממומלץ מאוד מציל מתאונות
                    להיזהר יש עוד חברות שזה לא מובילאיי
                    (היה לי סוכן של אחד החברות ששאלתי אותו על המובילאיי והא ענה כאילו זה החברה בסוף זה היה חברה אחרת )
                    המובילאיי הכי מומלץ המחיר באזור 2200 שח

                    לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ש שמו

                      אני עשיתי חודשיים לפני הטסט ולא היה לי הנחה
                      זה 700 הנחה בשנה ראשונה והשניה ו-100 בשלישית
                      ממומלץ מאוד מציל מתאונות
                      להיזהר יש עוד חברות שזה לא מובילאיי
                      (היה לי סוכן של אחד החברות ששאלתי אותו על המובילאיי והא ענה כאילו זה החברה בסוף זה היה חברה אחרת )
                      המובילאיי הכי מומלץ המחיר באזור 2200 שח

                      לך תדעל מנותק
                      לך תדעל מנותק
                      לך תדע
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                      #8

                      @שמו כתב במובילאיי:

                      להיזהר יש עוד חברות שזה לא מובילאיי

                      כמו מובאון (ואייוקס), לדוגמה.
                      אבל מה רע? למה להזהר? קיבלת באותו מוצר גם מצלמת דרך…
                      (אני משום מה מניח, שהאיכות/האסטטיקה היא בכל מקרה לא הסיבה היחידה שאנשים מתקינים את המוצר הזה).
                      אין הנחה באגרה?!
                      כיתוב בבעיות טעינה

                      1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        יש לי אייוקס זה לפעמים מתריע סתם
                        זה לפעמים לא מתריע
                        בגדול המכשיר בסדר אבל אין לו את המדוייקות של מובילאיי

                        לך תדעל יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמו

                          יש לי אייוקס זה לפעמים מתריע סתם
                          זה לפעמים לא מתריע
                          בגדול המכשיר בסדר אבל אין לו את המדוייקות של מובילאיי

                          לך תדעל מנותק
                          לך תדעל מנותק
                          לך תדע
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @שמו
                          לא מכיר את איווקס מקרוב (אגב, יש להם כמה דגמים, ביניהם אחד עם רדאר).
                          מה שכן, את אותה ביקורת אפשר לתת גם על מובילאיי, לפחות על דגמי ה-600 שאותם פגשתי.

                          1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שמו

                            יש לי אייוקס זה לפעמים מתריע סתם
                            זה לפעמים לא מתריע
                            בגדול המכשיר בסדר אבל אין לו את המדוייקות של מובילאיי

                            יוניי מנותק
                            יוניי מנותק
                            יוני
                            מגיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @שמו כתב במובילאיי:

                            יש לי אייוקס

                            כמה זה עולה?
                            יותר זול ממובילאיי?

                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוניי יוני

                              @שמו כתב במובילאיי:

                              יש לי אייוקס

                              כמה זה עולה?
                              יותר זול ממובילאיי?

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @יוני
                              1800נכון ללפני כמה חודשים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • לך תדעל לך תדע

                                @שמו כתב במובילאיי:

                                להיזהר יש עוד חברות שזה לא מובילאיי

                                כמו מובאון (ואייוקס), לדוגמה.
                                אבל מה רע? למה להזהר? קיבלת באותו מוצר גם מצלמת דרך…
                                (אני משום מה מניח, שהאיכות/האסטטיקה היא בכל מקרה לא הסיבה היחידה שאנשים מתקינים את המוצר הזה).
                                אין הנחה באגרה?!
                                כיתוב בבעיות טעינה

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @לך-תדע גם לי היה באוטו הקודם מובון
                                עולה 1800 החזקתי את הרכב חמש שנים כך שזה היה לי משתלם
                                מוריד בביטוח חובה לפי אחוזים וזה קצת יותר מ300
                                המובון יותר טוב כי הוא יותר שקט וכן יש לו כרטיס שמצלם בנסיעה שעוזר לתאונות וכו’

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-שאר מכלולי הרכב

                                112

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                131.4k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום