מיצובישי אטראז'
-
@ציפור-דרור כתב במיצובישי אטראז':
רציתי לשאול מה עדיף:
125000 קמ"ש יד שלישית שנת 2014
או 145000 יד שניה שנת 2016הרכב השני עולה 2,500 ש"ח יותר
אני חושב שהתשובה האמיתית נמצאת יותר ב:
- מצבו המכאני של הרכב. המספרים (ידיים, ק"מ) הם לא המילה האחרונה ברכב.
- ספר הטיפולים. אם נעשו הטיפולים בזמן ובאיזה שמן וכו’.
- איזור מגורים של המוכר. איזור הררי כמו צפת/ירושלים וכו’ טוחן את מרת האמא של הרכב ובמיוחד ברכב עם מנוע קטן. (תוכל גם לשאול את המוכר ממי קנה ומאיפה)
-
@ציפור-דרור
השמועות אומרות שאטרז’ 2014 עם בעיות בגיר.
ופוק חזי שכל יד שתיים מלאה ב2014. אח’'כ קופץ קצת המחיר.
ואין לי שום מקור מוסמך לעניין.
@שמואל-קליין בוודאות גמורה, אין שום הבדל גם במציאות? -
@ציפור-דרור מותר לשאול אותך סדר גודל של מחיר?
פחות מ20? -
@Klonimoos כתב במיצובישי אטראז':
@ציפור-דרור
השמועות אומרות שאטרז’ 2014 עם בעיות בגיר.
ופוק חזי שכל יד שתיים מלאה ב2014. אח’'כ קופץ קצת המחיר.
ואין לי שום מקור מוסמך לעניין.זה אותו גיר לאורך כל השנים ומה שמעניין…
שבניסן יש את אותו גיר ועושה מלא צרות ובמיצובישי אין תקלות -
@ציפור-דרור כתב במיצובישי אטראז':
אולי זה מעצבן להסביר
אבל לא הבנתי מה זה “מרת האמא של הרכב”לא מעצבן בכלל, זה דווקא כיף
מרת האמא זה בלשון נקיה “האמאמאמא של האוטו אחי” -
@ציפור-דרור כתב במיצובישי אטראז':
איך ניתן להשוות מצב מכני של רכב?
רק אם אני אקח את שניהם למכון בדיקה,
או שיש דרך אחרת לדעת?תתחיל בבדיקות בטלפון כגון טיפולים ע"פ הספר, מנורות תקלה וכו’ אולי @טכנולוג יביא לך קישור למדריך. תקרא גם את התגובות של שאר התותחים.
לאחר מכן תצא לבדיקה פיזית לרכב שנשמע לך תקין ביותר.
-
@מאיר טוב מספיק לקרוא כאן קצת הודעות וכבר להחכים יש כאן שפע של מידע מועיל אבל המדריך הוא של מנהלינו היקר
יש עוד אחד כאן
יש גם סרטון
והעצה האישית שלי היא קודם לבדוק מי האדם שמוכר לך האם הוא מהאנשים ששומרים על הרכוש שלהם אחר כך לבדוק עבר ביטוחי במרכז הסליקה של חברות הביטוח (תרשום כך בגוגל ותגיע)
ולאחר מכן היסטוריית טיפולים -
@שמואל-קליין ההבדל הוא בגלל שרוב האטרז’ים היו של הצבא בליסינג וטיפלו בהם כמו שעון שווצרי והגיר הרציף שלהם שמטפלים בזמן מחזיק יפה וגם שבניסאן גוק יש משקל יותר מהאטרז’
-
@הכל-בעז-ה כתב במיצובישי אטראז':
@שמואל-קליין ההבדל הוא בגלל שרוב האטרז’ים היו של הצבא בליסינג וטיפלו בהם כמו שעון שווצרי והגיר הרציף שלהם שמטפלים בזמן מחזיק יפה וגם שבניסאן גוק יש משקל יותר מהאטרז’
@הכל-בעז-ה
בטוח?
דווקא ישבתי באלדן כשהם נכנסו מליסניג וההיסטוריה שלהם לא היתה משהו מבחינת טיפולים לא היה שום טיפול בגיר רק שמנים וברקסים