ניסן קשקאי, מכירים?
-
עקב כך שהנושא הזה נעול משום מה, אני שואל כאן:
מה יש לכם לומר על קשקאי? הציעו לי אחת [5 מקומות, לא 7] שנת 2018 105 אלף ק"מ
במחיר פחות מ50 [כנראה בהחלפה על הרכב שלי פלוס]
שווה? מנוע 1.2 טורבו עושה את העבודה בגודל מרכבה הזה? והטורבו לא עושה בעיות?
@שמואל-קליין -
-
@מוטי-ברנד כתב בניסן קשקאי, מכירים?:
לא נוגעים במנוע 1.2 של רנו סיטרואן פגו
זה נכון אך לרנו וניסאן זה מנוע אחד עם בעיות מסויימות (כמו שמפורט בקישורים שהבאת) ולסיטרואן ופיג’ו זה מנוע אחר עם בעיות אחרות
הצד השווה שבהם ששניהם אינם מומלצים (אם כי הסיטרואן ופיג’ו דווקא יכולים להיות אופציה במנוע דיזל - מדובר ברכבים חסכוניים, מרווחים, בטיחותיים, ונוחים במיוחד - במידה ומקבלים עליהם מחיר זול משמעותית ומחליפים שמן כל 5000 ק"מ ומעקב צמוד אחר רצועת התזמון) -
לא מציע להתקרב בכלל למנועים האלו
רק לדיזל -
@שמואל-קליין גם לדיזל לא. אין שום רכב רנו שיצא מוצלח בשנים האחרונות יש להסתפק על הפלואנס
-
@הכל-בעז-ה באתר אוטו המליצו על רנו מגאן דיזל כרכב יד שניה אמין (נדמה לי באחד הסרטונים האחרונים). גם זה לא מומלץ?
-
@sandstorm כשתקבל כסף מקרסו מוטורס אתה תמליץ גם על פרה וסוס
-
@הכל-בעז-ה בקיצער שניהם גם הרכב וגם ה’אוטו’ לא מומלץ…
-
@הכל-בעז-ה כתב בניסן קשקאי, מכירים?:
@שמואל-קליין גם לדיזל לא אין שום רכב רנו שיצא מוצלח בשנים האחרונות יש להסתפק על הפלואנס
ברור
אמרתי שאם מישהו כבר נעול על ניסן אז רק דיזל -
אז אחרי שהבנו שהרכב הזה הוא רנו אני יספר לכם סיפור קטן ,
אבא שלי חיפש רכב תקופה מסויימת ולבסוף קנה רנו קנגו בנזין אוטומט [רובם דיזל ידני] עם קמ ממש נמוך[40K] ומטופל בחברה וגם שנתון דיי מתקדם .
ידענו שרנו מיצרים רכבים גרועים אבל חשבנו לתומנו שרכב שאמור להיות רכב מסחרי שלהם ובפרט עם קמ נמוך ובפרט שטופל בחברה ובפרך שאבי נוהג רגוע בטח יתן כמה שנים טובות של שקט אלא שתוך תקופה קצרה התחילו בעיות מכיוון הגיר, בהתחלה הרוורס התקשה להכנס אחר כך היה נתקע על הילוך מסויים ולבסוף מת ,
כדרכם של הצרפתים הם החליטו להפוך את הגיר לחכמולוג שיודע ללמוד את האופי של הנהג ובכך להתאים את עצמו וכדרכם של צרפתים הרעיון לא יצא כל כך מוצלח ועוד לפני מאה אלף קמ הגיר שווק חיים לכל חי … בזמן שיפניות נוסעות חצי מיליון קמ על גיר מקורי ללא כל תחזוקה מיוחדת .
מסקנה - כל עוד ולא מדובר בבושם אל תקנה תוצרת צרפת -
@הכל-בעז-ה כתב בניסן קשקאי, מכירים?:
@שמואל-קליין גם לדיזל לא. אין שום רכב רנו שיצא מוצלח בשנים האחרונות יש להסתפק על הפלואנס
פגשתי אדם שעובד בתחום משלוחים והפצה הרבה שנים, ולפליאתי הוא ממש המליץ לי מנסיונו האישי על רנו טראפיק כרכב אמין ונוח, לא הצלחתי להאמין לו, אבל בכל זאת אני כותב זאת כאן.
-
@simon כתב בניסן קשקאי, מכירים?:
@הכל-בעז-ה כתב בניסן קשקאי, מכירים?:
@שמואל-קליין גם לדיזל לא. אין שום רכב רנו שיצא מוצלח בשנים האחרונות יש להסתפק על הפלואנס
פגשתי אדם שעובד בתחום משלוחים והפצה הרבה שנים, ולפליאתי הוא ממש המליץ לי מנסיונו האישי על רנו טראפיק כרכב אמין ונוח, לא הצלחתי להאמין לו, אבל בכל זאת אני כותב זאת כאן.
כנראה מדובר ברכב עם גיר ידני. בצרפתיות יש אמינות מסויימת בדיזל ידני. מנועי הדיזל הצרפתיים בד"כ אמינים. לא משהו בשמים אבל הם מחזיקים קילומטראז’ רב.
גיר ידני כמעט ולא מתקלקל פרט להחלפת קלאצ’ פעם בכ100,000 ק"מ (תלוי באופי הנהיגה) כך שרכב צרפתי טורבו דיזל ידני הוא נחשב לאמין פרט לתקלות חשמל האופייניות לצרפתים. הפתרון הוא - דאצ’יה שמערכת החשמל שלה פשוטה ולא משוכללת יותר מדאי.
-
@simon כתב בניסן קשקאי, מכירים?:
רנו טראפיק כרכב אמין ונוח
ברכבים הגדולים אין בזה רכב אמין יותר או פחות
יש רכב גרוע מאוד וגרוע פחות -
@מאיר ישנם רכבי דיזל עם גיר אוטומט של אייסן (יפני חברת בת של טויוטה כמדומני נמצא כמעט בכל רכבי טויוטה ואמין מאוד) ועליהם דיברתי למעלה וכך מרוויחים את שני העולמות גם נוחות צרפתית וגם מחיר זול וגם רכב שלא עושה יותר מידי בעיות למרות שהוא אוטומט (כמובן שכל זה שווה בעיקר ברכבים 7 מקומות ומעלה שאז יש הפרש משמעותי בכסף אבל ב5 זה כבר פחות אטרקטיבי ותלוי כמה חשוב לקונה נוחות וביצועים)
-
-
-