מה זה גיר רציף? התשובות בפנים:
-
תודה על הפירוט
יש לי סובארו B4 2010 עם גיר רציף
הא יותר חסכוני מהפלנטרי
אבל בעייתי מאוד בחלק שמחזיר את הגיר להילוך ראשון
אפי' היה עליו תביעה יצוגית והם החליפו בחינם עד 10 שנים או 160K, שלי לא זכה לתיקון הנ"ל מחוסר ידע שיש בעיה כזו[ לא נכנס למוסך החברה בד"כ]
למעשה בספר רכב כתוב שלא צריך להחליף שמן בכלל לעולם
במוסך המליצו ב300K אולי מסברא,
משהו אמר לי גם כל 11 שנים, אני לא החלפתי גם כי זה יקר 400 רק השמן
בינתים יש בעיה בעצירה פתאומית הגיר מתקשה להחזיר לראשון והמנוע נכבה,
אני כבר התרגלתי להעביר לN כל עצירה בצומת או ברמזור ...מעצבן אמנם
אבל זה כמו בגיר רגיל.... עדיף מאשר לשלם 3500 ש"ח לתיקון במוסך ערבי שהמוסך טען שזה הרבה עבודה כי צריך לפרק את הגיר ולהרכיב אחרי תיקון החלק,
על גיר חדש הוא רצה 4000 לא כולל פירוק והרכבה שזה עוד 2000
מסקנה בדגמי סובארו לבדוק אם הגיר טופל בחלק הזה,
אגב המחשב לא רושם תקלה בכה"ג צריך לנסוע ולהרגיש בעיקר במנוע קר
העברת ההילוכים בנסיעה מצויינת ,
אני שומע מחברים שהגיר בוורסו גם לא מחזיק לאורך זמן 250K גג.
אשמח להחכים מבעלי סובארו . -
@יצחק-רשטונ כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::
לגבי הגיר שנמצא בהיברידיות העממיות של טויוטה
ידוע לך האם צריך להחליף שמן גיר? והאם כדאי להחליף אם בעבר לא החליפו?
-
@הכל-בעז-ה כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::
@מאיר בעיקרון אם לא החליפו אף פעם לא הייתי נוגע אבל רצוי להחליף כל 80 או 90 אלף
אתה מתכוון ספציפית על הגיר של ההיברידיות של טויוטה? הוא לא רציף רגיל.
-
@ARIE516 כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::
אבל בעייתי מאוד בחלק שמחזיר את הגיר להילוך ראשון
כנראה סולונואיד , בכל אופן הייתי ממליץ לך לאבחן ולטפל במוסך שמתמחה בגירים או במוסך שמתמחה בסובארו ואפילו לא הייתי שולל טיפול בחברה , בדברים האלו הזול יצא לך יקר
-
@אריאל
זה תלוי כמה קילומטר הרכב נסע
לדעתי אם זה באזור 100,000 כדאי להחליף יותר מזה יש כבר סיכון.@אריאל כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::
ועכשיו לפעמים האוטו מתנדנד כתוצאה מהחלפה של הילוך והוא לא עובר חלק
בגיר רציף אין הילוכים כמו שהסביר @יצחק-רשטונ
או שאתה מתכוון מרוורס לדרייב? ואז מאד יתכן שזה עניין של תושבת גיר כדאי לבדוק שהיא כבר לא קרועה.