דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גיר (תיבת הילוכים)
  3. עצות ותדריכים
  4. מה זה גיר רציף? התשובות בפנים:

מה זה גיר רציף? התשובות בפנים:

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עצות ותדריכים
14 פוסטים 8 כותבים 668 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יצחק רשטוני מנותק
    יצחק רשטוני מנותק
    יצחק רשטונ
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
    #1

    גיר cvt הוא גיר אוטמטי אך בשונה מגיר אוט’ רגיל הוא בנוי בצורה של שני קונוסים זה מול זה שאחד מחובר למניע [מנוע] ואחד למונע [גלגלים] וביניהם רצועה כאשר הרכב בוחר בהילוך נמוך הרצועה תזוז לצד הצר של הקונוס המניע ולצד הרחב של הקונוס המונע ככה שכל סיבוב של המנוע יסובב רק חצי סיבוב של המונע גלגלים ובהילוך גבוה זה הפוך, הרעיון בדיוק כמו באופניים שיש כמה גלגל שיניים במניע [פדאלים] וכמה גלגלי שיניים במונע [גלגל אחורי] וביניהם שרשרת והיחס ביניהם יקבע כמה מתוך הסיבוב של הפדאלים יסובב את הגלגל רק שברכב זה עובד בצורת קונוסים שעליהם רצועת מתכת חלקה שמוחזקת רק באמצעות הלחץ על הקונוסים , ולכן זה מערכת רגישה שעלולה לסבול משחיקה ולכן מאד חשוב להלחילף לה שמן בזמן, כדאי מאד להחליף לשמן מקורי ולא לשמן תחליפי אפילו שיש שמנים של חברות רציניות שעומדים בכל התקנים והדרישות של היצרן ואפילו שהיצרן גם לא מייצר את השמן בעצמו אלא אצל יצרן שמנים מקובל בקרב המתמחים בתחום ששמן תחליפי מכיוון שהוא בא להחליף שמנים של המון סוגי יצרנים התכונות שלו מעט שונות משמן לרכב ספציפי , עלות השמן עצמו קצת גבוהה ולפעמים יוצא יותר זול להחליף אותו במוסך רשמי של החברה מכיוון שהם מחליפים אותו בתדירות גבוהה הם קונים גלונים של 20 ליטר במחיר זול מה שמאפשר להם להשוות מחיר עם מוסך מורשה אחר במקרה הזה , בדבר הזה לא חוסכים .
    סוג הגיר הזה נמצא בכמעט כל רכב יפני חדש ובחלק מהיפניות היותר וותיקות כמו למשל הונדה הינסייט, מיצובישי לנסר 1.8 ואוטלנדר , טויוטה אוונסיס וורסו , סובארו b4 ואאוטבק בערך משנת 2010 ,תדירות החלפת השמן משתנה בין יצרן ליצרן וניתן למצוא אותה בספר רכב

    לגבי הגיר שנמצא בהיברידיות של טויוטה: המערכת ההיברידית של טויוטה היא חכמה ומורכבת מאד ולמעשה אי אפשר כל כך להסביר אותה בכתב, אך בליבה של המערכת יש שתי רכיבים מרכזיים אחד הוא הגנרטור שמשמש להטענת הסוללות ולהפעלת המנוע החשמלי וגם כסטרטר [מתניע] של המנוע הבנזין והוא מקבל את הסיבוב מהמנוע ומהגלגלים בבלימה , והשני הוא המפצל כח שמשמש כסוג של גיר אבל למעשה הוא משמש בתפקיד מורכב יותר שבו הוא מפצל את הכח בין המנוע בנזין והמנוע החשמלי ובעצם מסנכרן בין שני המערכות והוא בנוי קצת כמו דפרנציאל מכני , האמת שאין באמת קשר בינו לבין גיר רציף חוץ מהתחושה שלהם בנסיעה שהסלד נשאר קבוע ולא עולה ויורד בין ההילוכים.

    טויוטה 0ט A מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
    13
    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

      גיר cvt הוא גיר אוטמטי אך בשונה מגיר אוט’ רגיל הוא בנוי בצורה של שני קונוסים זה מול זה שאחד מחובר למניע [מנוע] ואחד למונע [גלגלים] וביניהם רצועה כאשר הרכב בוחר בהילוך נמוך הרצועה תזוז לצד הצר של הקונוס המניע ולצד הרחב של הקונוס המונע ככה שכל סיבוב של המנוע יסובב רק חצי סיבוב של המונע גלגלים ובהילוך גבוה זה הפוך, הרעיון בדיוק כמו באופניים שיש כמה גלגל שיניים במניע [פדאלים] וכמה גלגלי שיניים במונע [גלגל אחורי] וביניהם שרשרת והיחס ביניהם יקבע כמה מתוך הסיבוב של הפדאלים יסובב את הגלגל רק שברכב זה עובד בצורת קונוסים שעליהם רצועת מתכת חלקה שמוחזקת רק באמצעות הלחץ על הקונוסים , ולכן זה מערכת רגישה שעלולה לסבול משחיקה ולכן מאד חשוב להלחילף לה שמן בזמן, כדאי מאד להחליף לשמן מקורי ולא לשמן תחליפי אפילו שיש שמנים של חברות רציניות שעומדים בכל התקנים והדרישות של היצרן ואפילו שהיצרן גם לא מייצר את השמן בעצמו אלא אצל יצרן שמנים מקובל בקרב המתמחים בתחום ששמן תחליפי מכיוון שהוא בא להחליף שמנים של המון סוגי יצרנים התכונות שלו מעט שונות משמן לרכב ספציפי , עלות השמן עצמו קצת גבוהה ולפעמים יוצא יותר זול להחליף אותו במוסך רשמי של החברה מכיוון שהם מחליפים אותו בתדירות גבוהה הם קונים גלונים של 20 ליטר במחיר זול מה שמאפשר להם להשוות מחיר עם מוסך מורשה אחר במקרה הזה , בדבר הזה לא חוסכים .
      סוג הגיר הזה נמצא בכמעט כל רכב יפני חדש ובחלק מהיפניות היותר וותיקות כמו למשל הונדה הינסייט, מיצובישי לנסר 1.8 ואוטלנדר , טויוטה אוונסיס וורסו , סובארו b4 ואאוטבק בערך משנת 2010 ,תדירות החלפת השמן משתנה בין יצרן ליצרן וניתן למצוא אותה בספר רכב

      לגבי הגיר שנמצא בהיברידיות של טויוטה: המערכת ההיברידית של טויוטה היא חכמה ומורכבת מאד ולמעשה אי אפשר כל כך להסביר אותה בכתב, אך בליבה של המערכת יש שתי רכיבים מרכזיים אחד הוא הגנרטור שמשמש להטענת הסוללות ולהפעלת המנוע החשמלי וגם כסטרטר [מתניע] של המנוע הבנזין והוא מקבל את הסיבוב מהמנוע ומהגלגלים בבלימה , והשני הוא המפצל כח שמשמש כסוג של גיר אבל למעשה הוא משמש בתפקיד מורכב יותר שבו הוא מפצל את הכח בין המנוע בנזין והמנוע החשמלי ובעצם מסנכרן בין שני המערכות והוא בנוי קצת כמו דפרנציאל מכני , האמת שאין באמת קשר בינו לבין גיר רציף חוץ מהתחושה שלהם בנסיעה שהסלד נשאר קבוע ולא עולה ויורד בין ההילוכים.

      טויוטה 0ט מנותק
      טויוטה 0ט מנותק
      טויוטה 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יצחק-רשטונ כתב ב[מה זה גיר רציף? התשובות בפנים:](/post/182
      תודה רבה נפלא!!
      אוסיף את התובנות שלי.
      בטויוטה ורסו על פי הוראות יצרן בתחזוקה רגילה אין צורך בהחלפת שמן גיר,
      ובתחזוקה מחמירה צריך להחליף כל 60000 ק"מ.
      למעשה המוסכניקים טוענים שהחלפת השמן בזמן מאריכה את חיי הגיר.
      בתנאי שהחליפו כל הזמן גם ב60000 הראשונים, אם לא החליפו גם בהתחלה זה סיכון לגיר שהחלפת השמן עצמה תקצר את חייו.
      אני החלפתי כשקניתי ב170 ק"מ (לא ידעתי אם החליפו לפני) ועוד פעם ב210 ק"מ בינתיים עובד טוב

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • טויוטה 0ט טויוטה 0

        @יצחק-רשטונ כתב ב[מה זה גיר רציף? התשובות בפנים:](/post/182
        תודה רבה נפלא!!
        אוסיף את התובנות שלי.
        בטויוטה ורסו על פי הוראות יצרן בתחזוקה רגילה אין צורך בהחלפת שמן גיר,
        ובתחזוקה מחמירה צריך להחליף כל 60000 ק"מ.
        למעשה המוסכניקים טוענים שהחלפת השמן בזמן מאריכה את חיי הגיר.
        בתנאי שהחליפו כל הזמן גם ב60000 הראשונים, אם לא החליפו גם בהתחלה זה סיכון לגיר שהחלפת השמן עצמה תקצר את חייו.
        אני החלפתי כשקניתי ב170 ק"מ (לא ידעתי אם החליפו לפני) ועוד פעם ב210 ק"מ בינתיים עובד טוב

        א מנותק
        א מנותק
        אריאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @טויוטה-0 יש לי טויוטה ורסו 2018 שכנראה לא החליפו לה שמן גיר ועכשיו לפעמים האוטו מתנדנד כתוצאה מהחלפה של הילוך והוא לא עובר חלק אם אני אחליף לו שמן גיר זה יפתור את הבעיה?

        א הכל בעזרת השםה טויוטה 0ט 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אריאל

          @טויוטה-0 יש לי טויוטה ורסו 2018 שכנראה לא החליפו לה שמן גיר ועכשיו לפעמים האוטו מתנדנד כתוצאה מהחלפה של הילוך והוא לא עובר חלק אם אני אחליף לו שמן גיר זה יפתור את הבעיה?

          א מנותק
          א מנותק
          אינטרקום
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אריאל כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::

          @טויוטה-0 יש לי טויוטה ורסו 2018 שכנראה לא החליפו לה שמן גיר ועכשיו לפעמים האוטו מתנדנד כתוצאה מהחלפה של הילוך והוא לא עובר חלק אם אני אחליף לו שמן גיר זה יפתור את הבעיה?

          אני לא יודע אם זה שהרכב מתנדנד זה אומר שהבעיה היא בגיר,
          אבל ברור שכדאי לך לבדוק.
          יש לי ורסו 2011 והרגשתי שהגיר לא עובר חלק, והתעכבתי עם זה, ועד שהגעתי למוסך - הלך הגיר (נזק של אלפי שקל בורסו, עלה לי 6.5K).

          בהצלחה רבה

          ליצירת קשר netfree119@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אריאל

            @טויוטה-0 יש לי טויוטה ורסו 2018 שכנראה לא החליפו לה שמן גיר ועכשיו לפעמים האוטו מתנדנד כתוצאה מהחלפה של הילוך והוא לא עובר חלק אם אני אחליף לו שמן גיר זה יפתור את הבעיה?

            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אריאל אם לא החליפו לו שמן גיר יש מצב שזה יזרז את המוות של הגיר

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

              גיר cvt הוא גיר אוטמטי אך בשונה מגיר אוט’ רגיל הוא בנוי בצורה של שני קונוסים זה מול זה שאחד מחובר למניע [מנוע] ואחד למונע [גלגלים] וביניהם רצועה כאשר הרכב בוחר בהילוך נמוך הרצועה תזוז לצד הצר של הקונוס המניע ולצד הרחב של הקונוס המונע ככה שכל סיבוב של המנוע יסובב רק חצי סיבוב של המונע גלגלים ובהילוך גבוה זה הפוך, הרעיון בדיוק כמו באופניים שיש כמה גלגל שיניים במניע [פדאלים] וכמה גלגלי שיניים במונע [גלגל אחורי] וביניהם שרשרת והיחס ביניהם יקבע כמה מתוך הסיבוב של הפדאלים יסובב את הגלגל רק שברכב זה עובד בצורת קונוסים שעליהם רצועת מתכת חלקה שמוחזקת רק באמצעות הלחץ על הקונוסים , ולכן זה מערכת רגישה שעלולה לסבול משחיקה ולכן מאד חשוב להלחילף לה שמן בזמן, כדאי מאד להחליף לשמן מקורי ולא לשמן תחליפי אפילו שיש שמנים של חברות רציניות שעומדים בכל התקנים והדרישות של היצרן ואפילו שהיצרן גם לא מייצר את השמן בעצמו אלא אצל יצרן שמנים מקובל בקרב המתמחים בתחום ששמן תחליפי מכיוון שהוא בא להחליף שמנים של המון סוגי יצרנים התכונות שלו מעט שונות משמן לרכב ספציפי , עלות השמן עצמו קצת גבוהה ולפעמים יוצא יותר זול להחליף אותו במוסך רשמי של החברה מכיוון שהם מחליפים אותו בתדירות גבוהה הם קונים גלונים של 20 ליטר במחיר זול מה שמאפשר להם להשוות מחיר עם מוסך מורשה אחר במקרה הזה , בדבר הזה לא חוסכים .
              סוג הגיר הזה נמצא בכמעט כל רכב יפני חדש ובחלק מהיפניות היותר וותיקות כמו למשל הונדה הינסייט, מיצובישי לנסר 1.8 ואוטלנדר , טויוטה אוונסיס וורסו , סובארו b4 ואאוטבק בערך משנת 2010 ,תדירות החלפת השמן משתנה בין יצרן ליצרן וניתן למצוא אותה בספר רכב

              לגבי הגיר שנמצא בהיברידיות של טויוטה: המערכת ההיברידית של טויוטה היא חכמה ומורכבת מאד ולמעשה אי אפשר כל כך להסביר אותה בכתב, אך בליבה של המערכת יש שתי רכיבים מרכזיים אחד הוא הגנרטור שמשמש להטענת הסוללות ולהפעלת המנוע החשמלי וגם כסטרטר [מתניע] של המנוע הבנזין והוא מקבל את הסיבוב מהמנוע ומהגלגלים בבלימה , והשני הוא המפצל כח שמשמש כסוג של גיר אבל למעשה הוא משמש בתפקיד מורכב יותר שבו הוא מפצל את הכח בין המנוע בנזין והמנוע החשמלי ובעצם מסנכרן בין שני המערכות והוא בנוי קצת כמו דפרנציאל מכני , האמת שאין באמת קשר בינו לבין גיר רציף חוץ מהתחושה שלהם בנסיעה שהסלד נשאר קבוע ולא עולה ויורד בין ההילוכים.

              A מנותק
              A מנותק
              ARIE516
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              תודה על הפירוט
              יש לי סובארו B4 2010 עם גיר רציף
              הא יותר חסכוני מהפלנטרי
              אבל בעייתי מאוד בחלק שמחזיר את הגיר להילוך ראשון
              אפי’ היה עליו תביעה יצוגית והם החליפו בחינם עד 10 שנים או 160K, שלי לא זכה לתיקון הנ"ל מחוסר ידע שיש בעיה כזו[ לא נכנס למוסך החברה בד"כ]
              למעשה בספר רכב כתוב שלא צריך להחליף שמן בכלל לעולם
              במוסך המליצו ב300K אולי מסברא,
              משהו אמר לי גם כל 11 שנים, אני לא החלפתי גם כי זה יקר 400 רק השמן
              בינתים יש בעיה בעצירה פתאומית הגיר מתקשה להחזיר לראשון והמנוע נכבה,
              אני כבר התרגלתי להעביר לN כל עצירה בצומת או ברמזור …מעצבן אמנם
              אבל זה כמו בגיר רגיל… עדיף מאשר לשלם 3500 ש"ח לתיקון במוסך ערבי שהמוסך טען שזה הרבה עבודה כי צריך לפרק את הגיר ולהרכיב אחרי תיקון החלק,
              על גיר חדש הוא רצה 4000 לא כולל פירוק והרכבה שזה עוד 2000
              מסקנה בדגמי סובארו לבדוק אם הגיר טופל בחלק הזה,
              אגב המחשב לא רושם תקלה בכה"ג צריך לנסוע ולהרגיש בעיקר במנוע קר
              העברת ההילוכים בנסיעה מצויינת ,
              אני שומע מחברים שהגיר בוורסו גם לא מחזיק לאורך זמן 250K גג.
              אשמח להחכים מבעלי סובארו .

              יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                גיר cvt הוא גיר אוטמטי אך בשונה מגיר אוט’ רגיל הוא בנוי בצורה של שני קונוסים זה מול זה שאחד מחובר למניע [מנוע] ואחד למונע [גלגלים] וביניהם רצועה כאשר הרכב בוחר בהילוך נמוך הרצועה תזוז לצד הצר של הקונוס המניע ולצד הרחב של הקונוס המונע ככה שכל סיבוב של המנוע יסובב רק חצי סיבוב של המונע גלגלים ובהילוך גבוה זה הפוך, הרעיון בדיוק כמו באופניים שיש כמה גלגל שיניים במניע [פדאלים] וכמה גלגלי שיניים במונע [גלגל אחורי] וביניהם שרשרת והיחס ביניהם יקבע כמה מתוך הסיבוב של הפדאלים יסובב את הגלגל רק שברכב זה עובד בצורת קונוסים שעליהם רצועת מתכת חלקה שמוחזקת רק באמצעות הלחץ על הקונוסים , ולכן זה מערכת רגישה שעלולה לסבול משחיקה ולכן מאד חשוב להלחילף לה שמן בזמן, כדאי מאד להחליף לשמן מקורי ולא לשמן תחליפי אפילו שיש שמנים של חברות רציניות שעומדים בכל התקנים והדרישות של היצרן ואפילו שהיצרן גם לא מייצר את השמן בעצמו אלא אצל יצרן שמנים מקובל בקרב המתמחים בתחום ששמן תחליפי מכיוון שהוא בא להחליף שמנים של המון סוגי יצרנים התכונות שלו מעט שונות משמן לרכב ספציפי , עלות השמן עצמו קצת גבוהה ולפעמים יוצא יותר זול להחליף אותו במוסך רשמי של החברה מכיוון שהם מחליפים אותו בתדירות גבוהה הם קונים גלונים של 20 ליטר במחיר זול מה שמאפשר להם להשוות מחיר עם מוסך מורשה אחר במקרה הזה , בדבר הזה לא חוסכים .
                סוג הגיר הזה נמצא בכמעט כל רכב יפני חדש ובחלק מהיפניות היותר וותיקות כמו למשל הונדה הינסייט, מיצובישי לנסר 1.8 ואוטלנדר , טויוטה אוונסיס וורסו , סובארו b4 ואאוטבק בערך משנת 2010 ,תדירות החלפת השמן משתנה בין יצרן ליצרן וניתן למצוא אותה בספר רכב

                לגבי הגיר שנמצא בהיברידיות של טויוטה: המערכת ההיברידית של טויוטה היא חכמה ומורכבת מאד ולמעשה אי אפשר כל כך להסביר אותה בכתב, אך בליבה של המערכת יש שתי רכיבים מרכזיים אחד הוא הגנרטור שמשמש להטענת הסוללות ולהפעלת המנוע החשמלי וגם כסטרטר [מתניע] של המנוע הבנזין והוא מקבל את הסיבוב מהמנוע ומהגלגלים בבלימה , והשני הוא המפצל כח שמשמש כסוג של גיר אבל למעשה הוא משמש בתפקיד מורכב יותר שבו הוא מפצל את הכח בין המנוע בנזין והמנוע החשמלי ובעצם מסנכרן בין שני המערכות והוא בנוי קצת כמו דפרנציאל מכני , האמת שאין באמת קשר בינו לבין גיר רציף חוץ מהתחושה שלהם בנסיעה שהסלד נשאר קבוע ולא עולה ויורד בין ההילוכים.

                מאירמ מנותק
                מאירמ מנותק
                מאיר
                מנהל ראשי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יצחק-רשטונ כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::

                לגבי הגיר שנמצא בהיברידיות העממיות של טויוטה

                ידוע לך האם צריך להחליף שמן גיר? והאם כדאי להחליף אם בעבר לא החליפו?

                ליצירת קשר לחץ כאן

                הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאירמ מאיר

                  @יצחק-רשטונ כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::

                  לגבי הגיר שנמצא בהיברידיות העממיות של טויוטה

                  ידוע לך האם צריך להחליף שמן גיר? והאם כדאי להחליף אם בעבר לא החליפו?

                  הכל בעזרת השםה מנותק
                  הכל בעזרת השםה מנותק
                  הכל בעזרת השם
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מאיר בעיקרון אם לא החליפו אף פעם לא הייתי נוגע אבל רצוי להחליף כל 80 או 90 אלף

                  טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                  מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                    @מאיר בעיקרון אם לא החליפו אף פעם לא הייתי נוגע אבל רצוי להחליף כל 80 או 90 אלף

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @הכל-בעז-ה כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::

                    @מאיר בעיקרון אם לא החליפו אף פעם לא הייתי נוגע אבל רצוי להחליף כל 80 או 90 אלף

                    אתה מתכוון ספציפית על הגיר של ההיברידיות של טויוטה? הוא לא רציף רגיל.

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאירמ מאיר

                      @הכל-בעז-ה כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::

                      @מאיר בעיקרון אם לא החליפו אף פעם לא הייתי נוגע אבל רצוי להחליף כל 80 או 90 אלף

                      אתה מתכוון ספציפית על הגיר של ההיברידיות של טויוטה? הוא לא רציף רגיל.

                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השם
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מאיר כן

                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • A ARIE516

                        תודה על הפירוט
                        יש לי סובארו B4 2010 עם גיר רציף
                        הא יותר חסכוני מהפלנטרי
                        אבל בעייתי מאוד בחלק שמחזיר את הגיר להילוך ראשון
                        אפי’ היה עליו תביעה יצוגית והם החליפו בחינם עד 10 שנים או 160K, שלי לא זכה לתיקון הנ"ל מחוסר ידע שיש בעיה כזו[ לא נכנס למוסך החברה בד"כ]
                        למעשה בספר רכב כתוב שלא צריך להחליף שמן בכלל לעולם
                        במוסך המליצו ב300K אולי מסברא,
                        משהו אמר לי גם כל 11 שנים, אני לא החלפתי גם כי זה יקר 400 רק השמן
                        בינתים יש בעיה בעצירה פתאומית הגיר מתקשה להחזיר לראשון והמנוע נכבה,
                        אני כבר התרגלתי להעביר לN כל עצירה בצומת או ברמזור …מעצבן אמנם
                        אבל זה כמו בגיר רגיל… עדיף מאשר לשלם 3500 ש"ח לתיקון במוסך ערבי שהמוסך טען שזה הרבה עבודה כי צריך לפרק את הגיר ולהרכיב אחרי תיקון החלק,
                        על גיר חדש הוא רצה 4000 לא כולל פירוק והרכבה שזה עוד 2000
                        מסקנה בדגמי סובארו לבדוק אם הגיר טופל בחלק הזה,
                        אגב המחשב לא רושם תקלה בכה"ג צריך לנסוע ולהרגיש בעיקר במנוע קר
                        העברת ההילוכים בנסיעה מצויינת ,
                        אני שומע מחברים שהגיר בוורסו גם לא מחזיק לאורך זמן 250K גג.
                        אשמח להחכים מבעלי סובארו .

                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטונ
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                        #11

                        @ARIE516 כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::

                        אבל בעייתי מאוד בחלק שמחזיר את הגיר להילוך ראשון

                        כנראה סולונואיד , בכל אופן הייתי ממליץ לך לאבחן ולטפל במוסך שמתמחה בגירים או במוסך שמתמחה בסובארו ואפילו לא הייתי שולל טיפול בחברה , בדברים האלו הזול יצא לך יקר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אריאל

                          @טויוטה-0 יש לי טויוטה ורסו 2018 שכנראה לא החליפו לה שמן גיר ועכשיו לפעמים האוטו מתנדנד כתוצאה מהחלפה של הילוך והוא לא עובר חלק אם אני אחליף לו שמן גיר זה יפתור את הבעיה?

                          טויוטה 0ט מנותק
                          טויוטה 0ט מנותק
                          טויוטה 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @אריאל
                          זה תלוי כמה קילומטר הרכב נסע
                          לדעתי אם זה באזור 100,000 כדאי להחליף יותר מזה יש כבר סיכון.

                          @אריאל כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::

                          ועכשיו לפעמים האוטו מתנדנד כתוצאה מהחלפה של הילוך והוא לא עובר חלק

                          בגיר רציף אין הילוכים כמו שהסביר @יצחק-רשטונ
                          או שאתה מתכוון מרוורס לדרייב? ואז מאד יתכן שזה עניין של תושבת גיר כדאי לבדוק שהיא כבר לא קרועה.

                          הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טויוטה 0ט טויוטה 0

                            @אריאל
                            זה תלוי כמה קילומטר הרכב נסע
                            לדעתי אם זה באזור 100,000 כדאי להחליף יותר מזה יש כבר סיכון.

                            @אריאל כתב במה זה גיר רציף? התשובות בפנים::

                            ועכשיו לפעמים האוטו מתנדנד כתוצאה מהחלפה של הילוך והוא לא עובר חלק

                            בגיר רציף אין הילוכים כמו שהסביר @יצחק-רשטונ
                            או שאתה מתכוון מרוורס לדרייב? ואז מאד יתכן שזה עניין של תושבת גיר כדאי לבדוק שהיא כבר לא קרועה.

                            הכל בעזרת השםה מנותק
                            הכל בעזרת השםה מנותק
                            הכל בעזרת השם
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                            #13

                            @טויוטה-0 יכול להיות מפלגים או EGR אז תסביר יותר מה התקלה אני אנסה לעזור לך

                            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                            לך תדע...ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                              @טויוטה-0 יכול להיות מפלגים או EGR אז תסביר יותר מה התקלה אני אנסה לעזור לך

                              לך תדע...ל מנותק
                              לך תדע...ל מנותק
                              לך תדע...
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי לך תדע...
                              #14
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😷
                              1
                              • מאירמ מאיר הצמיד את נושא זה

                              6

                              מחובר

                              1.4k

                              משתמשים

                              4.7k

                              נושאים

                              63.8k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום