חוות דעת מציבושי לנסר 2010+
-
@יצחק-רשטונ כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
אך הרדיאטור נוטה להתפוצץ בהפתעה בערך אחרי עשר שנים
צודק בכל מילה שכתבת עשית סיכום פצצה ובמיולד הסעיף הזה נכון מאוד מאוד מנסיון אישי…
הייתי מוסיף גם את התקלות לפעמים בממיר קטליטי וכן חיישני חמצן שנוטים לשבוק חיים מוקדם יחסית לרכבים יפנים אחרי (לקורולה אם כבר הבאת…) -
@יצחק-רשטונ כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
מנוע 1500 [ משנת 2008 עד 2012 בסדאן ]
לי יש סדאן 2008 עם 1594 לזה הייתה כוונתך או שזה עוד סוג חוץ משלושתם? (הצורה הישנה)
-
@YOLEVI כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
לי יש סדאן 2008 עם 1594 לזה הייתה כוונתך או שזה עוד סוג חוץ משלושתם? (הצורה הישנה)
ב2008 ותחילת 2009 עוד שווק כאן הדור הישן המכונה “לנסר קלאסיק” ובמקביל שווק הדור החדש , מכיוון שהוא שאל על 2010 פירטתי רק על הצורה החדשה
-
@יצחק-רשטונ כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
@YOLEVI כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
לי יש סדאן 2008 עם 1594 לזה הייתה כוונתך או שזה עוד סוג חוץ משלושתם? (הצורה הישנה)
ב2008 ותחילת 2009 עוד שווק כאן הדור הישן המכונה “לנסר קלאסיק” ובמקביל שווק הדור החדש , מכיוון שהוא שאל על 2010 , פירטתי רק על הצורה החדשה
אגב בצורה הישנה המנוע יותר חזק מה 1500 בצורה החדשה או ששם זה סוג מנוע אחר שהוא יותר חזק אפי’ שהוא 1500
נ.ב. אשמח אם תוכל לומר איזה גיר יש בצורה הישנה ומה רמת האמינות שלו תודה -
@YOLEVI כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
אגב בצורה הישנה המנוע יותר חזק מה 1500 בצורה החדשה או ששם זה סוג מנוע אחר שהוא יותר חזק אפי’ שהוא 1500
ב1.6 הישן 98 כ"ס ב1.5 החדש 109 כ"ס
-
@יצחק-רשטונ וזה אותו גיר?
-
@YOLEVI כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
@יצחק-רשטונ כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
מנוע 1500 [ משנת 2008 עד 2012 בסדאן ]
לי יש סדאן 2008 עם 1594 לזה הייתה כוונתך או שזה עוד סוג חוץ משלושתם? (הצורה הישנה)
מנוע 1594 זה ה-1600