חוות דעת מציבושי לנסר 2010+
-
ראשית מיצובישי לנסר אחלה של רכב
אמין , צריכת דלק סבירה (כמו כל הרכבים.... שאף אחד לא יספר סיפורים..)- אל תמהר להסיק מסקנות השנתון שלך לא נקרא ישן ובפרט למיצובישי
- הייתה לי בעייה דומה אבל עליתי עליה ב"ה - פשוט צריך לשים שמן איכותי מאוד ולא השמנים הזולים אני לדוגמא שם שמן matol ובעברית מטול שהוא שמן גרמני והבעיה נפתרה לחלוטין.
- בקשר לכבדות של הרכב אולי תנסה לנקות ממיר ע"י אינפוזיה דרך מערכת האויר או ספריי ניקוי ממיר דרך חיישן החמצן הקדמי
מקווה שהסברתי והועלתי
-
@צילפינגים כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
@יוסי-0 כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
צריכת דלק סבירה
1ל 10 זה לא חסכוני...
הוא כתב סבירה ולענ''ד הוא צודק, זה צריכה ממוצעת של קורולה מאזדה ושאר הרכבים בסיגנון ובשנתון.
@צילפינגים כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:ב1.5 הוא אוכל 1ל 10 וזה סביר אבל במנוע 1.8 הוא אוכל יותר ולכן גם שאלתי אותו איזה מנוע יש לו
אה''נ, אבל כתבת ''1 ל 10 לא חסכוני'' וממ''נ ב- 1.5 זה סביר וב- 1.8 זה אבו חסכוני''
אחרי הפעילות המרובה שלך בפורום, המושג חסכוני קיבל משמעות אחרת, וד''ל, אבל הכא לא היה כ''כ מדוייק.
😉 -
לי יש מיצובישי לנסר 2008 1500 רכב מצוין לא עשה לי תקלות בכלל לא נוגע בשמן אפי' לא זז לי כלום מהטיפול עשרת אלפים (עשה בערך 3000 ק"מ) רכב מאד נפוץ לכן המחיר שלו והמחיר של החלקי חילוף ברצפה אני נהנה ממנו הפתיחות שלו בסדר גמור יש לו מנוע בסדר לוקח לי בד"כ אחד לעשר וחצי משולב (נסעתי פעם מהדרום למירון הלו"ש עם לנסר אחר כולל כביש שש לקח לי אחד ל-14) כך החוו"ד שלי
כמובן שיש רכבים טובים יותר אבל בכזה מחיר קניה ומחיר אחזקה (מבחינת תיקונים) לא נראה לי שיש משהו
יש לי חבר שמשכיר רכבים שאמר לי הוא מחזיק רק מיצובישי ובעיקר לנסר כי זה אפס הוצאות רוב החלקי חילוף והתיקונים אפשר לעשות לבד
בהצלחהאני לא מקבל מהם אחוזים -
@צילפינגים
לי יש 1.5
אתה צודק שבעליות הוא עגלה אבל עושה את העבודה
המנוע לא מתרגש גם מלחיצות קצת על הגז
המנוע בנוי ללחיצות ולנסיעות ארוכות
ובקשר לחסכוני זה נקרא חסכוני, תראה לי רכבים מהסוג הזה שלוקחים פחות
פשוט אין........ אלא"כ מדובר ברכבים קטנים (וגם לא משמעותי.... )
בהצלחה -
א. הרכב הזה מגיע בשלש גירסאות עיקריות ושונות
- מנוע 1500 [ משנת 2008 עד 2012 בסדאן ]
- מנוע 1800 [משנת 2008 עד 2012 בסדאן או באצ'באק ומ2012 עד2017 רק באצ'באק]
- מנוע 1600 [משנת 2012 עד 2015 בסדאן]
לגירסת ה1.5 וה1.6 מוצמד גיר פלנטרי 4 הילוכים מיושן שמגיע עוד מהלנסר קלאסיק אבל אמין מאד [החלפת הילוכים איטית וסלד עולה כשעוברים את המאה קמש]
לגירסת ה1.8 מוצמד גיר רציף [cvt] עם כעין 6 הילוכים שהוא מודרני בהרבה וגם נחשב לאחד הרציפים האמינים בשוק , אפילו שתמיד רציף מעט רגיש יותר [החלפת הילוכים מהירה אך תחושה של סלד תקוע שיש כאלה שלא אוהבים ]ב.הרכב הגיע בכמה רמות גימור יחסית קיצוניות שנעות מגירסת ליסינג עם טסות פלסטיק , ועד רמת לימיטד עם סלון עור, חלון בגג, מערכת 8 רמקולים וסאב מובנה, גאנטים 18 ועוד ]
ג.לגבי הצריכת דלק , באופן עקרוני כל רכב יפני אטומוספרי שהוא לא היברידי לא יהיה חסכוני במיוחד והצריכת דלק תהייה באיזור ה1 ל 10 ועם מחירי הדלק של היום זה לא כייף וגם לנסר נמצאת איפשהוא באיזור הזה ובעניין הזה כל הגירסאות נמצאות פחות או יותר על אותו רעיון אם כי ה1800 תהייה בזבזנית במיוחד בנהיה לחוצה, בקיצור לגבי צריכת דלק קצת אבל ממש קצת יותר בזבזנית מקורולה ,
ד. לגבי החווית נסיעה גם כן המצב די דומה לשאר בנות מינה אך ה1.5 תהייה מעט חלשה יותר מקורולה למשל וה1.8 מעט חזקה יותר , מעבר לזה הרכב מרעיש קצת יותר מהרגיל וגם סוג הצליל לא כל כך מפתה
ה.לגבי האמינות , באופן כללי אחד הרכבים הכי "יפנים" שיש [גם מיוצר שם]
אך הרדיאטור נוטה להתפוצץ בהפתעה בערך אחרי עשר שנים , אם לא נסעו על הרכב במצב הזה העלות לא תהייה גבוהה וזה תקלה חד פעמית לאורך חיי הרכב ,
מעבר לזה כמו כל רכב בהתאם לגיל ולקילומטר יכולים לצוץ עוד הפתעות לעיתים רחוקות כמו מדחס מזגן , או משאבת abs וכדו'[ו. יש גם גירסה עם מנוע 2000 טורבו 4*4 עם 300 כוחות סוס וגיר דאבל קלאץ או ידני שנקראת "לנסר איבולושן" אך מכיוון שיש ממנה רק 9 יחידות בארץ הקודש והמחיר הוא 150 אלף וצפונה לכאו' אין בזה כל כך נפק"מ להלכה לחברי הפורום ]
-
@יצחק-רשטונ תודה רבה על חוות דעת החכמתי אותי על עוד רכב בחיים
נרכש כבר רכב לא מציבושי, אלא טיוטה קורולה
2007, 240 ק"מ
נשלח לבדיקה לפני קנייה והתוצאות היו תקינות
והמחיר היה די בסדר 11,500 ש"ח -
@יצחק-רשטונ כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
אך הרדיאטור נוטה להתפוצץ בהפתעה בערך אחרי עשר שנים
צודק בכל מילה שכתבת עשית סיכום פצצה ובמיולד הסעיף הזה נכון מאוד מאוד מנסיון אישי...
הייתי מוסיף גם את התקלות לפעמים בממיר קטליטי וכן חיישני חמצן שנוטים לשבוק חיים מוקדם יחסית לרכבים יפנים אחרי (לקורולה אם כבר הבאת..) -
@יצחק-רשטונ כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
מנוע 1500 [ משנת 2008 עד 2012 בסדאן ]
לי יש סדאן 2008 עם 1594 לזה הייתה כוונתך או שזה עוד סוג חוץ משלושתם? (הצורה הישנה)
-
@YOLEVI כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
לי יש סדאן 2008 עם 1594 לזה הייתה כוונתך או שזה עוד סוג חוץ משלושתם? (הצורה הישנה)
ב2008 ותחילת 2009 עוד שווק כאן הדור הישן המכונה "לנסר קלאסיק" ובמקביל שווק הדור החדש , מכיוון שהוא שאל על 2010 פירטתי רק על הצורה החדשה
-
@יצחק-רשטונ כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
@YOLEVI כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
לי יש סדאן 2008 עם 1594 לזה הייתה כוונתך או שזה עוד סוג חוץ משלושתם? (הצורה הישנה)
ב2008 ותחילת 2009 עוד שווק כאן הדור הישן המכונה "לנסר קלאסיק" ובמקביל שווק הדור החדש , מכיוון שהוא שאל על 2010 , פירטתי רק על הצורה החדשה
אגב בצורה הישנה המנוע יותר חזק מה 1500 בצורה החדשה או ששם זה סוג מנוע אחר שהוא יותר חזק אפי' שהוא 1500
נ.ב. אשמח אם תוכל לומר איזה גיר יש בצורה הישנה ומה רמת האמינות שלו תודה -
@YOLEVI כתב בחוות דעת מציבושי לנסר 2010+:
אגב בצורה הישנה המנוע יותר חזק מה 1500 בצורה החדשה או ששם זה סוג מנוע אחר שהוא יותר חזק אפי' שהוא 1500
ב1.6 הישן 98 כ"ס ב1.5 החדש 109 כ"ס
-
@יצחק-רשטונ וזה אותו גיר?