דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. איך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?

      איך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      מולטימדיה
      34 פוסטים 11 כותבים 1.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        איש אחד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום וברכה

        אני רוצה לאפס לחלוטין את המולטימדיה איך ניתן לעשות זאת? כמה זמן צריך ללחוץ על הכפתור בחור של הריסט? זה מחזיר את זה למצב חדש כמו בהתקנה?

        תודה

        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א איש אחד

          שלום וברכה

          אני רוצה לאפס לחלוטין את המולטימדיה איך ניתן לעשות זאת? כמה זמן צריך ללחוץ על הכפתור בחור של הריסט? זה מחזיר את זה למצב חדש כמו בהתקנה?

          תודה

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @איש-אחד כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

          כמה זמן צריך ללחוץ על הכפתור בחור של הריסט? זה מחזיר את זה למצב חדש כמו בהתקנה?

          לא אמור
          כנס להגדרות ושם יש איפוס הגדרות יצרן
          אין לי את זה מול העיניים להגיד לך בדיוק
          אבל יש שם דבר כזה
          צריך קוד נראה לי 7890 או 1234

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @איש-אחד כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

            כמה זמן צריך ללחוץ על הכפתור בחור של הריסט? זה מחזיר את זה למצב חדש כמו בהתקנה?

            לא אמור
            כנס להגדרות ושם יש איפוס הגדרות יצרן
            אין לי את זה מול העיניים להגיד לך בדיוק
            אבל יש שם דבר כזה
            צריך קוד נראה לי 7890 או 1234

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @ראובן-שבתי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

            צריך קוד נראה לי 7890 או 1234

            7890

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            EBAE יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • מיישהמ מיישה

              @ראובן-שבתי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

              צריך קוד נראה לי 7890 או 1234

              7890

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה זה לא מחזיר הכל לגמרי למצב המקורי.
              למשל, זה נשאר על עברית, אבל עוד ברבה דברים.
              בקיצור, זה בד"כ לא פותר בעיות.

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • מיישהמ מיישה

                @ראובן-שבתי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                צריך קוד נראה לי 7890 או 1234

                7890

                יוסי לויי מנותק
                יוסי לויי מנותק
                יוסי לוי
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                שמח לעזור

                EBAE מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                3
                • יוסי לויי יוסי לוי

                  @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יוסי-לוי אוהו, זה חדש. זה בטוח בT10??
                  @מיישה ידעת על זה?

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסי לויי יוסי לוי

                    @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @יוסי-לוי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                    @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                    ממש חידוש!!
                    מנין לך?

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • EBAE EBA

                      @יוסי-לוי אוהו, זה חדש. זה בטוח בT10??
                      @מיישה ידעת על זה?

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @EBA כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                      אוהו, זה חדש. זה בטוח בT10??

                      בטוח שיש קוד כזה לגבי הT10 נחכה לפות"ש שיעדכן אם עשה לו משהו
                      (כמובן אם @יוסי-לוי בטוח זה מספיק אמין)

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מיישה

                        @יוסי-לוי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                        @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                        ממש חידוש!!
                        מנין לך?

                        יוסי לויי מנותק
                        יוסי לויי מנותק
                        יוסי לוי
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מיישה עשיתי את זה ב TS18 כיון שזו אותה מערכת הפעלה מסתבר שזה יעבוד
                        אפשר לנסות, אם הקוד נכון זה יתקדם, ואם לא אז לא קרה כלום

                        שמח לעזור

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          איש אחד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                          #10

                          עשיתי את הקוד 7890 והוא רק מחק לי את האפליקציות שהוספתי אבל לא איפס לגמרי, למשל ההגדרות כפתורי הגה נשארו.

                          @יוסי-לוי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                          @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                          אנסה מחר בעז"ה ואעדכן בל"נ

                          תודה רבה לכולם

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איש אחד

                            עשיתי את הקוד 7890 והוא רק מחק לי את האפליקציות שהוספתי אבל לא איפס לגמרי, למשל ההגדרות כפתורי הגה נשארו.

                            @יוסי-לוי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                            @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                            אנסה מחר בעז"ה ואעדכן בל"נ

                            תודה רבה לכולם

                            א מנותק
                            א מנותק
                            איש אחד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            רק מעדכן שהבעיה [הודעה activate ui] שבגללה רציתי לאפס את המולטימדיה הסתדרה פתאום ב"ה כך שאני לא מאפס את בסוף ולא יודע להגיד מה הקוד שמאפס קומפלט את המערכת.

                            תודה לכולם

                            EBAE רווחר 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • א איש אחד

                              רק מעדכן שהבעיה [הודעה activate ui] שבגללה רציתי לאפס את המולטימדיה הסתדרה פתאום ב"ה כך שאני לא מאפס את בסוף ולא יודע להגיד מה הקוד שמאפס קומפלט את המערכת.

                              תודה לכולם

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @איש-אחד נו נו, מאחד לך שלא תחווה עוד בעיות, אבל הבעיה הספציפית הזו ידועה כ"משלחה והיא חוזרת"

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                איש אחד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                מעדכן שהבעיה חזרה היום לצערי
                                כנראה אחרי שהמערכת הופעלה מחדש ולא עלתה מתוך מצב שינה.

                                ניסיתי את הקוד הזה אבל גם לא עשה לי איפוס לחלוטין.

                                @יוסי-לוי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                                @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                                יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א איש אחד

                                  מעדכן שהבעיה חזרה היום לצערי
                                  כנראה אחרי שהמערכת הופעלה מחדש ולא עלתה מתוך מצב שינה.

                                  ניסיתי את הקוד הזה אבל גם לא עשה לי איפוס לחלוטין.

                                  @יוסי-לוי כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                                  @מיישה אם אני לא טועה הקוד 61808683 מאפס לגמרי

                                  יוסי לויי מנותק
                                  יוסי לויי מנותק
                                  יוסי לוי
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @איש-אחד כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                                  ניסיתי את הקוד הזה אבל גם לא עשה לי איפוס לחלוטין.

                                  מה אתה מתכוון? נשארו אפליקציות חיצוניות? הגדרות אישיות?

                                  שמח לעזור

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוסי לויי יוסי לוי

                                    @איש-אחד כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                                    ניסיתי את הקוד הזה אבל גם לא עשה לי איפוס לחלוטין.

                                    מה אתה מתכוון? נשארו אפליקציות חיצוניות? הגדרות אישיות?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איש אחד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @יוסי-לוי אפליקציות חיצוניות נמחקו
                                    אבל הגדרות כפתורי הגה שהגדרתי נשארו.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א איש אחד

                                      רק מעדכן שהבעיה [הודעה activate ui] שבגללה רציתי לאפס את המולטימדיה הסתדרה פתאום ב"ה כך שאני לא מאפס את בסוף ולא יודע להגיד מה הקוד שמאפס קומפלט את המערכת.

                                      תודה לכולם

                                      רווחר מנותק
                                      רווחר מנותק
                                      רווח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @איש-אחד איך פתרת את ההודעה המעצבנת

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רווחר רווח

                                        @איש-אחד איך פתרת את ההודעה המעצבנת

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איש אחד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                                        #17

                                        @רווח אני עדיין בדרך לפתור אותה
                                        מקווה שיסתדר בקרוב בעז"ה

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א איש אחד

                                          @רווח אני עדיין בדרך לפתור אותה
                                          מקווה שיסתדר בקרוב בעז"ה

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חנינא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @איש-אחד איך פתרת בסוף כי גם לי נהיה כזו הודעה
                                          תודה

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ח חנינא

                                            @איש-אחד איך פתרת בסוף כי גם לי נהיה כזו הודעה
                                            תודה

                                            א מנותק
                                            א מנותק
                                            איש אחד
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @חנינא כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                                            @איש-אחד איך פתרת בסוף כי גם לי נהיה כזו הודעה
                                            תודה

                                            עדיין לא הצלחתי אני מנסה הרבה כיוונים מקווה שאצליח בעז"ה

                                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • א איש אחד

                                              @חנינא כתב באיך לאפס מולטימדיה T10 למצב כמו שהגיעה מהיצרן?:

                                              @איש-אחד איך פתרת בסוף כי גם לי נהיה כזו הודעה
                                              תודה

                                              עדיין לא הצלחתי אני מנסה הרבה כיוונים מקווה שאצליח בעז"ה

                                              ח מנותק
                                              ח מנותק
                                              חנינא
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @איש-אחד כתבת למוכר באלי אקספרס?

                                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              101

                                              מחובר

                                              3.1k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום