שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
-
@בן-ציון-1 כאן יש לך פאנל, לגבי מערכת ומצלמת רוורס עיין במדריך https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373
-
ניתן לבקש מערכות מולטימדיה לכל רכב
@a0533057932 התקנה וויז למערת אנדואיד ישנה מתמצא?
-
@ישראל-ו. כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:
טויוטה קורולה 2016,
איזה פאנל צריך?
צריך גם קנבס?

מערכת 10 אינץ’ דגם TS18 ומעלה
https://s.click.aliexpress.com/e/_c4chT2En
פאנל כבל וקנבס הדגם המדוייק שבתמונה
https://s.click.aliexpress.com/e/_c4oM7Q8h
-
@משוש יש צורה, אבל זה דורש ממך להגיע פיזית לבנין המכס בנתב"ג ולטפל בזה במשך כמה שעות. רק הדמי חניה שתשלם שם יעלו לך יותר.
זה מה יש במדינה שלנו.מדברים הרבה על זה שאם יצרו עוד את צעדי לומדי התורה נעבור לחו"ל כדברי הרב שך, כולם מדברים על אמריקה או אוגנדה. אני רוצה לעבור לסין!
-
@משוש יש צורה, אבל זה דורש ממך להגיע פיזית לבנין המכס בנתב"ג ולטפל בזה במשך כמה שעות. רק הדמי חניה שתשלם שם יעלו לך יותר.
זה מה יש במדינה שלנו.מדברים הרבה על זה שאם יצרו עוד את צעדי לומדי התורה נעבור לחו"ל כדברי הרב שך, כולם מדברים על אמריקה או אוגנדה. אני רוצה לעבור לסין!
אוקי זה מה יש נשרוד
אבל רק לידע של מי שהולך להזמין מוטלימדיה, אל תבחרו בשילוח של אליאקספרס עדיף משלוח בכמה שקלים ושל דואר ישראל, (לא הבנתי איך בדיוק אני יודע לבחור, אבל ככה המוכר הסביר לי שאני בחרתי במשלוח הזה), ואז אפשר לשלם את המס ישירות ברשות המיסים בלי עמלות מופרזות
אולי מישהו אחר ידע להסביר איך אני יודע דרך איזה חברת שליחויות ישלחו לי את המשלוח -
אוקי זה מה יש נשרוד
אבל רק לידע של מי שהולך להזמין מוטלימדיה, אל תבחרו בשילוח של אליאקספרס עדיף משלוח בכמה שקלים ושל דואר ישראל, (לא הבנתי איך בדיוק אני יודע לבחור, אבל ככה המוכר הסביר לי שאני בחרתי במשלוח הזה), ואז אפשר לשלם את המס ישירות ברשות המיסים בלי עמלות מופרזות
אולי מישהו אחר ידע להסביר איך אני יודע דרך איזה חברת שליחויות ישלחו לי את המשלוח -
@משוש לא ממש עוזר לך מה שאתה בוחר שם, ואם תאמין לכל הדיבורים של הסיני לא תגיע רחוק בחיים.
ובדואר ישראל בהחלט משלמים עמלות שונות ומשונות כהוגן.
