דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 220 כותבים 2.3m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • a0533057932A a0533057932

        ניתן לבקש מערכות מולטימדיה לכל רכב

        אליהו בן יוסףא מנותק
        אליהו בן יוסףא מנותק
        אליהו בן יוסף
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1997

        @a0533057932 התקנה וויז למערת אנדואיד ישנה מתמצא?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ישראל ו.י מנותק
          ישראל ו.י מנותק
          ישראל ו.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1998

          טויוטה קורולה 2016,
          איזה פאנל צריך?
          צריך גם קנבס?
          20260526_175924.jpg

          EBAE מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ישראל ו.י ישראל ו.

            טויוטה קורולה 2016,
            איזה פאנל צריך?
            צריך גם קנבס?
            20260526_175924.jpg

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1999

            @ישראל-ו. פה צריך רק את @מיישה שיודע להבדיל בין שלושת הסוגים.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ישראל ו.י ישראל ו.

              טויוטה קורולה 2016,
              איזה פאנל צריך?
              צריך גם קנבס?
              20260526_175924.jpg

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2000

              @ישראל-ו. כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

              טויוטה קורולה 2016,
              איזה פאנל צריך?
              צריך גם קנבס?
              20260526_175924.jpg

              מערכת 10 אינץ’ דגם TS18 ומעלה
              https://s.click.aliexpress.com/e/_c4chT2En
              פאנל כבל וקנבס הדגם המדוייק שבתמונה
              https://s.click.aliexpress.com/e/_c4oM7Q8h

              4e133e0b-2639-4d35-a341-0ed2ee5a76ef-image.png

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מ מנותק
                מ מנותק
                משוש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #2001

                יש צורה לא לשלם את העמלות המופרזות שחברת השילוח דורשת על תשלום המס
                110 ש"ח רק עמלות מלבד המס

                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משוש

                  יש צורה לא לשלם את העמלות המופרזות שחברת השילוח דורשת על תשלום המס
                  110 ש"ח רק עמלות מלבד המס

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                  #2002

                  @משוש יש צורה, אבל זה דורש ממך להגיע פיזית לבנין המכס בנתב"ג ולטפל בזה במשך כמה שעות. רק הדמי חניה שתשלם שם יעלו לך יותר.
                  זה מה יש במדינה שלנו.

                  מדברים הרבה על זה שאם יצרו עוד את צעדי לומדי התורה נעבור לחו"ל כדברי הרב שך, כולם מדברים על אמריקה או אוגנדה. אני רוצה לעבור לסין!

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • EBAE EBA

                    @משוש יש צורה, אבל זה דורש ממך להגיע פיזית לבנין המכס בנתב"ג ולטפל בזה במשך כמה שעות. רק הדמי חניה שתשלם שם יעלו לך יותר.
                    זה מה יש במדינה שלנו.

                    מדברים הרבה על זה שאם יצרו עוד את צעדי לומדי התורה נעבור לחו"ל כדברי הרב שך, כולם מדברים על אמריקה או אוגנדה. אני רוצה לעבור לסין!

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משוש
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #2003

                    אוקי זה מה יש נשרוד
                    אבל רק לידע של מי שהולך להזמין מוטלימדיה, אל תבחרו בשילוח של אליאקספרס עדיף משלוח בכמה שקלים ושל דואר ישראל, (לא הבנתי איך בדיוק אני יודע לבחור, אבל ככה המוכר הסביר לי שאני בחרתי במשלוח הזה), ואז אפשר לשלם את המס ישירות ברשות המיסים בלי עמלות מופרזות
                    אולי מישהו אחר ידע להסביר איך אני יודע דרך איזה חברת שליחויות ישלחו לי את המשלוח

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משוש

                      אוקי זה מה יש נשרוד
                      אבל רק לידע של מי שהולך להזמין מוטלימדיה, אל תבחרו בשילוח של אליאקספרס עדיף משלוח בכמה שקלים ושל דואר ישראל, (לא הבנתי איך בדיוק אני יודע לבחור, אבל ככה המוכר הסביר לי שאני בחרתי במשלוח הזה), ואז אפשר לשלם את המס ישירות ברשות המיסים בלי עמלות מופרזות
                      אולי מישהו אחר ידע להסביר איך אני יודע דרך איזה חברת שליחויות ישלחו לי את המשלוח

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #2004

                      @משוש לא ממש עוזר לך מה שאתה בוחר שם, ואם תאמין לכל הדיבורים של הסיני לא תגיע רחוק בחיים.
                      ובדואר ישראל בהחלט משלמים עמלות שונות ומשונות כהוגן.

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • EBAE EBA

                        @משוש לא ממש עוזר לך מה שאתה בוחר שם, ואם תאמין לכל הדיבורים של הסיני לא תגיע רחוק בחיים.
                        ובדואר ישראל בהחלט משלמים עמלות שונות ומשונות כהוגן.

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        משוש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2005

                        @EBA אבל בדואר ישראל אפשר לשלם ישירות ברשות המיסים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אורי 1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2006

                          למי יש קישור עבור מולטימדיה לקיה סיד סטיישן 2016?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 97
                          • 98
                          • 99
                          • 100
                          • 101

                          114

                          מחובר

                          3.1k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.5k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום