דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 219 כותבים 2.2m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ליבלהל מנותק
        ליבלהל מנותק
        ליבלה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1991

        ESSGOO 7 9 10 רדיו לרכב Android Auto Carplay נגן מולטימדיה סטריאו אוניברסלי WIFI GPS Autoradio מערכות אינטיליגנטיות לרכב
        מישהו יכול להסתכל על זה נראה מאד זול 98 דולר משלוח חינם 4 גיגה ראם 64 גיגה בייט
        תודה לכולם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט מנותק
          ט מנותק
          טידה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1992

          מחפש קישור למולטימדיה ופאנל עבור פריוס 2011
          אני מחפש מערכת זולה, צריך רק בשביל בלוטוס ומצלמה אחורית
          תודה

          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ט טידה

            מחפש קישור למולטימדיה ופאנל עבור פריוס 2011
            אני מחפש מערכת זולה, צריך רק בשביל בלוטוס ומצלמה אחורית
            תודה

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1993

            @טידה יש לך במדריך הנ"ל שבו הגבת קודם בטעות.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ב מנותק
              ב מנותק
              בן ציון 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1994

              מעוניין בקישור למולטימדיה עבור קיה סיד 2018, כולל מצלמת רוורס, וויז, בלוטוס, נגן.
              תודה

              Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב בן ציון 1

                מעוניין בקישור למולטימדיה עבור קיה סיד 2018, כולל מצלמת רוורס, וויז, בלוטוס, נגן.
                תודה

                Israel MeirI מנותק
                Israel MeirI מנותק
                Israel Meir
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1995

                @בן-ציון-1 כאן יש לך פאנל, לגבי מערכת ומצלמת רוורס עיין במדריך https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ט מנותק
                  ט מנותק
                  טד לאסו
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1996

                  אשמח לקישור למערכת לטויוטה פריוס 2008
                  אני משתמש רק לוויז ובלוטוס לא צריך משהו מידי חזק עדיף משהו עם מצלמת רוורס
                  אני רוצה להשאיר את המקורית ולהתקין מתחתיה
                  תודה רבה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • a0533057932A a0533057932

                    ניתן לבקש מערכות מולטימדיה לכל רכב

                    אליהו בן יוסףא מנותק
                    אליהו בן יוסףא מנותק
                    אליהו בן יוסף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1997

                    @a0533057932 התקנה וויז למערת אנדואיד ישנה מתמצא?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ישראל ו.י מנותק
                      ישראל ו.י מנותק
                      ישראל ו.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1998

                      טויוטה קורולה 2016,
                      איזה פאנל צריך?
                      צריך גם קנבס?
                      20260526_175924.jpg

                      EBAE מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ישראל ו.י ישראל ו.

                        טויוטה קורולה 2016,
                        איזה פאנל צריך?
                        צריך גם קנבס?
                        20260526_175924.jpg

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1999

                        @ישראל-ו. פה צריך רק את @מיישה שיודע להבדיל בין שלושת הסוגים.

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ישראל ו.י ישראל ו.

                          טויוטה קורולה 2016,
                          איזה פאנל צריך?
                          צריך גם קנבס?
                          20260526_175924.jpg

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2000

                          @ישראל-ו. כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                          טויוטה קורולה 2016,
                          איזה פאנל צריך?
                          צריך גם קנבס?
                          20260526_175924.jpg

                          מערכת 10 אינץ’ דגם TS18 ומעלה
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_c4chT2En
                          פאנל כבל וקנבס הדגם המדוייק שבתמונה
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_c4oM7Q8h

                          4e133e0b-2639-4d35-a341-0ed2ee5a76ef-image.png

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            משוש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #2001

                            יש צורה לא לשלם את העמלות המופרזות שחברת השילוח דורשת על תשלום המס
                            110 ש"ח רק עמלות מלבד המס

                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ משוש

                              יש צורה לא לשלם את העמלות המופרזות שחברת השילוח דורשת על תשלום המס
                              110 ש"ח רק עמלות מלבד המס

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                              #2002

                              @משוש יש צורה, אבל זה דורש ממך להגיע פיזית לבנין המכס בנתב"ג ולטפל בזה במשך כמה שעות. רק הדמי חניה שתשלם שם יעלו לך יותר.
                              זה מה יש במדינה שלנו.

                              מדברים הרבה על זה שאם יצרו עוד את צעדי לומדי התורה נעבור לחו"ל כדברי הרב שך, כולם מדברים על אמריקה או אוגנדה. אני רוצה לעבור לסין!

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EBAE EBA

                                @משוש יש צורה, אבל זה דורש ממך להגיע פיזית לבנין המכס בנתב"ג ולטפל בזה במשך כמה שעות. רק הדמי חניה שתשלם שם יעלו לך יותר.
                                זה מה יש במדינה שלנו.

                                מדברים הרבה על זה שאם יצרו עוד את צעדי לומדי התורה נעבור לחו"ל כדברי הרב שך, כולם מדברים על אמריקה או אוגנדה. אני רוצה לעבור לסין!

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משוש
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2003

                                אוקי זה מה יש נשרוד
                                אבל רק לידע של מי שהולך להזמין מוטלימדיה, אל תבחרו בשילוח של אליאקספרס עדיף משלוח בכמה שקלים ושל דואר ישראל, (לא הבנתי איך בדיוק אני יודע לבחור, אבל ככה המוכר הסביר לי שאני בחרתי במשלוח הזה), ואז אפשר לשלם את המס ישירות ברשות המיסים בלי עמלות מופרזות
                                אולי מישהו אחר ידע להסביר איך אני יודע דרך איזה חברת שליחויות ישלחו לי את המשלוח

                                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ משוש

                                  אוקי זה מה יש נשרוד
                                  אבל רק לידע של מי שהולך להזמין מוטלימדיה, אל תבחרו בשילוח של אליאקספרס עדיף משלוח בכמה שקלים ושל דואר ישראל, (לא הבנתי איך בדיוק אני יודע לבחור, אבל ככה המוכר הסביר לי שאני בחרתי במשלוח הזה), ואז אפשר לשלם את המס ישירות ברשות המיסים בלי עמלות מופרזות
                                  אולי מישהו אחר ידע להסביר איך אני יודע דרך איזה חברת שליחויות ישלחו לי את המשלוח

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2004

                                  @משוש לא ממש עוזר לך מה שאתה בוחר שם, ואם תאמין לכל הדיבורים של הסיני לא תגיע רחוק בחיים.
                                  ובדואר ישראל בהחלט משלמים עמלות שונות ומשונות כהוגן.

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • EBAE EBA

                                    @משוש לא ממש עוזר לך מה שאתה בוחר שם, ואם תאמין לכל הדיבורים של הסיני לא תגיע רחוק בחיים.
                                    ובדואר ישראל בהחלט משלמים עמלות שונות ומשונות כהוגן.

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משוש
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2005

                                    @EBA אבל בדואר ישראל אפשר לשלם ישירות ברשות המיסים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    • 1
                                    • 2
                                    • 30
                                    • 31
                                    • 32
                                    • 33
                                    • 34
                                    • 100
                                    • 101

                                    63

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.8k

                                    נושאים

                                    132.0k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום