דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 219 כותבים 2.2m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • לומדעסל מנותק
        לומדעסל מנותק
        לומדעס
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1956

        מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

        EBAE לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • לומדעסל לומדעס

          מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1957

          @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
          ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • EBAE EBA

            @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
            ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

            לומדעסל מנותק
            לומדעסל מנותק
            לומדעס
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
            #1958

            @EBA תודה חבל שאני לא יכול להצביע לך 👍

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ה הונדה אינסייט

              שלום לכולם
              אשמח לקישור למערכת + פאנל לטויוטה אונסיס 2016
              תודה

              ה מחובר
              ה מחובר
              הונדה אינסייט
              כתב נערך לאחרונה על ידי הונדה אינסייט
              #1959

              @הונדה-אינסייט
              אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הונדה אינסייט

                @הונדה-אינסייט
                אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם

                ה מחובר
                ה מחובר
                הונדה אינסייט
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1960

                @הונדה-אינסייט
                מה אומרים על זה

                https://he.aliexpress.com/item/1005009330360505.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.6970bStJbStJVu&algo_pvid=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75&algo_exp_id=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75-2&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!616.76!308.38!!!1445.09!722.54!%402140e67317802048431891329e9b2e!12000048776196541!sea!IL!2172746005!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A32f53b6c%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=RE900ibYpxaS&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009330360505|_p_origin_prod%3A

                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הונדה אינסייט

                  @הונדה-אינסייט
                  מה אומרים על זה

                  https://he.aliexpress.com/item/1005009330360505.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.6970bStJbStJVu&algo_pvid=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75&algo_exp_id=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75-2&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!616.76!308.38!!!1445.09!722.54!%402140e67317802048431891329e9b2e!12000048776196541!sea!IL!2172746005!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A32f53b6c%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=RE900ibYpxaS&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009330360505|_p_origin_prod%3A

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1961

                  @הונדה-אינסייט שמתי עליו עין, הוא נראה מקורי, אבל כמובן שרק הTS18 או 10, לא 100.
                  ושים לב שמאתמול יש גם מס…

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA

                    @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
                    ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

                    לומדעסל מנותק
                    לומדעסל מנותק
                    לומדעס
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1962

                    @EBA לא מצאתי שם 2015 שלי הייבריד אנגלי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שיגשוג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1963

                      אם יש למישהו להמליץ לי או קישור למולטימדיה למיצובישי אטרז 2015 מסך 7 אינצ’.
                      מספיק לי משהו פשוט אין לי צורך באנדרואיד

                      לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שיגשוג

                        אם יש למישהו להמליץ לי או קישור למולטימדיה למיצובישי אטרז 2015 מסך 7 אינצ’.
                        מספיק לי משהו פשוט אין לי צורך באנדרואיד

                        לומדעסל מנותק
                        לומדעסל מנותק
                        לומדעס
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                        #1964

                        @שיגשוג אם אתה לא רוצה אנדרואיד תישאר עם מה שיש לך 99.9 מהמולטמדיות זה אנדרואיד

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לומדעסל לומדעס

                          @שיגשוג אם אתה לא רוצה אנדרואיד תישאר עם מה שיש לך 99.9 מהמולטמדיות זה אנדרואיד

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיגשוג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1965

                          @לומדעס נהרס לי,
                          אני לא רוצה מידי להשקיע

                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שיגשוג

                            @לומדעס נהרס לי,
                            אני לא רוצה מידי להשקיע

                            פתוח לשמועפ מחובר
                            פתוח לשמועפ מחובר
                            פתוח לשמוע
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1966

                            @שיגשוג כמה אתה כן מוכן להשקיע? שלח לי בפרטי
                            בכל מקרה יש מצב שיש לי את המקורי

                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                            הם אלו שיודעים לשאול
                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • לומדעסל לומדעס

                              מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

                              לומדעסל מנותק
                              לומדעסל מנותק
                              לומדעס
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1967

                              אני עדיין מחפש מדובר על הדגם החדש
                              אם מישהו יכול לכיון אותי במדוייק
                              תודה מראש.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דני מערכותד דני מערכות

                                @שלמה-5 כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                @מיישה שלום,
                                מערכת לניסן טידה, אפשר?
                                תודה רבה

                                פאנל וכבל מפה
                                מערכת 9 אינצ’ TS10 הכי טובה מפה קרדיט: @מיישה שדאג לנו שזה יהיה בלי מכס
                                או מערכת יותר בסיסית שמיועדת למי שרוצה בעיקר וויז… עכשיו במבצע עם משלוח לארץ פה

                                a0548543031A מנותק
                                a0548543031A מנותק
                                a0548543031
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1968

                                @דני-מערכות אשמח מאוד לקבלת קישור למולטימדיה לרכב ניסן טידה 2009, לא צריך משהו מיוחד רק שירים, בלוטוס וכו’ מצלמת רוורס,
                                תודה רבה

                                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • a0548543031A a0548543031

                                  @דני-מערכות אשמח מאוד לקבלת קישור למולטימדיה לרכב ניסן טידה 2009, לא צריך משהו מיוחד רק שירים, בלוטוס וכו’ מצלמת רוורס,
                                  תודה רבה

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1969

                                  @a0548543031 יש לך כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה התייחס לנושא זה
                                  • A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1970

                                    מה עדיף, T18 6 גיגה או T10 4 גיגה?

                                    מה קורה עם חיובי המס? יש לזה פתרון או שמראש צריך לחשב עוד 18 אחוז +++

                                    כרגע אני רואה מחירים של 486-560 לT10 וT18 בהתאמה (-בערך 65 ש"ח קופון) לא כולל פאנל, זה הסכום הכי נמוך שניתן להשיג?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ליבלהל מנותק
                                      ליבלהל מנותק
                                      ליבלה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1971

                                      שלום
                                      מערכת עם 8 ליבות ו3 ראם 32 גיגה מומלץ?

                                      פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ליבלהל ליבלה

                                        שלום
                                        מערכת עם 8 ליבות ו3 ראם 32 גיגה מומלץ?

                                        פתוח לשמועפ מחובר
                                        פתוח לשמועפ מחובר
                                        פתוח לשמוע
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1972

                                        @ליבלה בנתונים זה טוב יש G4?
                                        יש קישור?

                                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                        הם אלו שיודעים לשאול
                                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                        ליבלהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יהושע 2
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1973

                                          יש לך המלצה לסוזוקי קרוסובאר 2016
                                          תודה רבה

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י יהושע 2

                                            יש לך המלצה לסוזוקי קרוסובאר 2016
                                            תודה רבה

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1974

                                            @יהושע-2 עודכן במדריך שלי אחד מניסיון https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                              @ליבלה בנתונים זה טוב יש G4?
                                              יש קישור?

                                              ליבלהל מנותק
                                              ליבלהל מנותק
                                              ליבלה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #1975

                                              @פתוח-לשמוע 1000378391 (1).jpg 1000378392 (1).jpg
                                              זה מערכת של חבר שרומה למכור לי.
                                              השאלה האם אפשר להכניס בזה סים או רק עם סטיק
                                              והאם זה מערכת ממולצת?

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 96
                                              • 97
                                              • 98
                                              • 99
                                              • 100

                                              52

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום