דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 216 כותבים 2.2m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הונדה אינסייט
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1954

        שלום לכולם
        אשמח לקישור למערכת + פאנל לטויוטה אונסיס 2016
        תודה

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • AA11A מנותק
          AA11A מנותק
          AA11
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי AA11
          #1955

          בשביל חבר
          שלום,
          אני רוצה לשים ברנו טראפיק 2 2012 האם יש למישהו את הקישורים של המולטימדיה וכל מה שהולך עם זה
          תודה מראש לכל העוזרים
          Capture d'écran 2026-05-31 190514.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • לומדעסל מנותק
            לומדעסל מנותק
            לומדעס
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1956

            מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

            EBAE לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • לומדעסל לומדעס

              מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1957

              @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
              ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • EBAE EBA

                @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
                ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

                לומדעסל מנותק
                לומדעסל מנותק
                לומדעס
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                #1958

                @EBA תודה חבל שאני לא יכול להצביע לך 👍

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ה הונדה אינסייט

                  שלום לכולם
                  אשמח לקישור למערכת + פאנל לטויוטה אונסיס 2016
                  תודה

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הונדה אינסייט
                  כתב נערך לאחרונה על ידי הונדה אינסייט
                  #1959

                  @הונדה-אינסייט
                  אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הונדה אינסייט

                    @הונדה-אינסייט
                    אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הונדה אינסייט
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1960

                    @הונדה-אינסייט
                    מה אומרים על זה

                    https://he.aliexpress.com/item/1005009330360505.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.6970bStJbStJVu&algo_pvid=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75&algo_exp_id=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75-2&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!616.76!308.38!!!1445.09!722.54!%402140e67317802048431891329e9b2e!12000048776196541!sea!IL!2172746005!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A32f53b6c%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=RE900ibYpxaS&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009330360505|_p_origin_prod%3A

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הונדה אינסייט

                      @הונדה-אינסייט
                      מה אומרים על זה

                      https://he.aliexpress.com/item/1005009330360505.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.6970bStJbStJVu&algo_pvid=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75&algo_exp_id=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75-2&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!616.76!308.38!!!1445.09!722.54!%402140e67317802048431891329e9b2e!12000048776196541!sea!IL!2172746005!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A32f53b6c%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=RE900ibYpxaS&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009330360505|_p_origin_prod%3A

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1961

                      @הונדה-אינסייט שמתי עליו עין, הוא נראה מקורי, אבל כמובן שרק הTS18 או 10, לא 100.
                      ושים לב שמאתמול יש גם מס…

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • EBAE EBA

                        @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
                        ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

                        לומדעסל מנותק
                        לומדעסל מנותק
                        לומדעס
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1962

                        @EBA לא מצאתי שם 2015 שלי הייבריד אנגלי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיגשוג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1963

                          אם יש למישהו להמליץ לי או קישור למולטימדיה למיצובישי אטרז 2015 מסך 7 אינצ’.
                          מספיק לי משהו פשוט אין לי צורך באנדרואיד

                          לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שיגשוג

                            אם יש למישהו להמליץ לי או קישור למולטימדיה למיצובישי אטרז 2015 מסך 7 אינצ’.
                            מספיק לי משהו פשוט אין לי צורך באנדרואיד

                            לומדעסל מנותק
                            לומדעסל מנותק
                            לומדעס
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                            #1964

                            @שיגשוג אם אתה לא רוצה אנדרואיד תישאר עם מה שיש לך 99.9 מהמולטמדיות זה אנדרואיד

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • לומדעסל לומדעס

                              @שיגשוג אם אתה לא רוצה אנדרואיד תישאר עם מה שיש לך 99.9 מהמולטמדיות זה אנדרואיד

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיגשוג
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1965

                              @לומדעס נהרס לי,
                              אני לא רוצה מידי להשקיע

                              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שיגשוג

                                @לומדעס נהרס לי,
                                אני לא רוצה מידי להשקיע

                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמוע
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1966

                                @שיגשוג כמה אתה כן מוכן להשקיע? שלח לי בפרטי
                                בכל מקרה יש מצב שיש לי את המקורי

                                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                הם אלו שיודעים לשאול
                                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • לומדעסל לומדעס

                                  מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

                                  לומדעסל מנותק
                                  לומדעסל מנותק
                                  לומדעס
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1967

                                  אני עדיין מחפש מדובר על הדגם החדש
                                  אם מישהו יכול לכיון אותי במדוייק
                                  תודה מראש.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דני מערכותד דני מערכות

                                    @שלמה-5 כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                    @מיישה שלום,
                                    מערכת לניסן טידה, אפשר?
                                    תודה רבה

                                    פאנל וכבל מפה
                                    מערכת 9 אינצ’ TS10 הכי טובה מפה קרדיט: @מיישה שדאג לנו שזה יהיה בלי מכס
                                    או מערכת יותר בסיסית שמיועדת למי שרוצה בעיקר וויז… עכשיו במבצע עם משלוח לארץ פה

                                    a0548543031A מנותק
                                    a0548543031A מנותק
                                    a0548543031
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1968

                                    @דני-מערכות אשמח מאוד לקבלת קישור למולטימדיה לרכב ניסן טידה 2009, לא צריך משהו מיוחד רק שירים, בלוטוס וכו’ מצלמת רוורס,
                                    תודה רבה

                                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • a0548543031A a0548543031

                                      @דני-מערכות אשמח מאוד לקבלת קישור למולטימדיה לרכב ניסן טידה 2009, לא צריך משהו מיוחד רק שירים, בלוטוס וכו’ מצלמת רוורס,
                                      תודה רבה

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1969

                                      @a0548543031 יש לך כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                      050-4133851
                                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיישהמ מיישה התייחס לנושא זה
                                      • A מנותק
                                        A מנותק
                                        aiib
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1970

                                        מה עדיף, T18 6 גיגה או T10 4 גיגה?

                                        מה קורה עם חיובי המס? יש לזה פתרון או שמראש צריך לחשב עוד 18 אחוז +++

                                        כרגע אני רואה מחירים של 486-560 לT10 וT18 בהתאמה (-בערך 65 ש"ח קופון) לא כולל פאנל, זה הסכום הכי נמוך שניתן להשיג?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ליבלהל מנותק
                                          ליבלהל מנותק
                                          ליבלה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1971

                                          שלום
                                          מערכת עם 8 ליבות ו3 ראם 32 גיגה מומלץ?

                                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ליבלהל ליבלה

                                            שלום
                                            מערכת עם 8 ליבות ו3 ראם 32 גיגה מומלץ?

                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמוע
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1972

                                            @ליבלה בנתונים זה טוב יש G4?
                                            יש קישור?

                                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                            הם אלו שיודעים לשאול
                                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                            ליבלהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • י מנותק
                                              י מנותק
                                              יהושע 2
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #1973

                                              יש לך המלצה לסוזוקי קרוסובאר 2016
                                              תודה רבה

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 96
                                              • 97
                                              • 98
                                              • 99
                                              • 100

                                              23

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום