דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 216 כותבים 2.1m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א אלחי

        הי אני מחפש מישהו בבני ברק שמוכר ומתקין מולטימדיה לטיוטה אוריס 2018

        מישהו אמין וזול

        אלוף העולם 1א מנותק
        אלוף העולם 1א מנותק
        אלוף העולם 1
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי אלוף העולם 1
        #1952

        @אלחי -אני מאלעד,
        אתה מוזמן לפנות אליי במייל!

        סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
        התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

        ניתן ליצור קשר:
        ehh3266@gmail.com

        זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלחי

          הי אני מחפש מישהו בבני ברק שמוכר ומתקין מולטימדיה לטיוטה אוריס 2018

          מישהו אמין וזול

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1953

          @אלחי כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

          הי אני מחפש מישהו בבני ברק שמוכר ומתקין מולטימדיה לטיוטא טןריס 2018

          https://rechavimzelaze.ovh/topic/4499/טבלה-של-מתקיני-מולטימדיה-לרכב-מהפורום.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הונדה אינסייט
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1954

            שלום לכולם
            אשמח לקישור למערכת + פאנל לטויוטה אונסיס 2016
            תודה

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • AA11A מנותק
              AA11A מנותק
              AA11
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי AA11
              #1955

              בשביל חבר
              שלום,
              אני רוצה לשים ברנו טראפיק 2 2012 האם יש למישהו את הקישורים של המולטימדיה וכל מה שהולך עם זה
              תודה מראש לכל העוזרים
              Capture d'écran 2026-05-31 190514.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לומדעסל מנותק
                לומדעסל מנותק
                לומדעס
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1956

                מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

                EBAE לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • לומדעסל לומדעס

                  מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1957

                  @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
                  ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • EBAE EBA

                    @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
                    ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

                    לומדעסל מנותק
                    לומדעסל מנותק
                    לומדעס
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                    #1958

                    @EBA תודה חבל שאני לא יכול להצביע לך 👍

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ה הונדה אינסייט

                      שלום לכולם
                      אשמח לקישור למערכת + פאנל לטויוטה אונסיס 2016
                      תודה

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הונדה אינסייט
                      כתב נערך לאחרונה על ידי הונדה אינסייט
                      #1959

                      @הונדה-אינסייט
                      אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה הונדה אינסייט

                        @הונדה-אינסייט
                        אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הונדה אינסייט
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1960

                        @הונדה-אינסייט
                        מה אומרים על זה

                        https://he.aliexpress.com/item/1005009330360505.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.6970bStJbStJVu&algo_pvid=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75&algo_exp_id=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75-2&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!616.76!308.38!!!1445.09!722.54!%402140e67317802048431891329e9b2e!12000048776196541!sea!IL!2172746005!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A32f53b6c%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=RE900ibYpxaS&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009330360505|_p_origin_prod%3A

                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הונדה אינסייט

                          @הונדה-אינסייט
                          מה אומרים על זה

                          https://he.aliexpress.com/item/1005009330360505.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.6970bStJbStJVu&algo_pvid=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75&algo_exp_id=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75-2&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!616.76!308.38!!!1445.09!722.54!%402140e67317802048431891329e9b2e!12000048776196541!sea!IL!2172746005!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A32f53b6c%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=RE900ibYpxaS&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009330360505|_p_origin_prod%3A

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1961

                          @הונדה-אינסייט שמתי עליו עין, הוא נראה מקורי, אבל כמובן שרק הTS18 או 10, לא 100.
                          ושים לב שמאתמול יש גם מס…

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • EBAE EBA

                            @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
                            ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

                            לומדעסל מנותק
                            לומדעסל מנותק
                            לומדעס
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1962

                            @EBA לא מצאתי שם 2015 שלי הייבריד אנגלי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיגשוג
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1963

                              אם יש למישהו להמליץ לי או קישור למולטימדיה למיצובישי אטרז 2015 מסך 7 אינצ’.
                              מספיק לי משהו פשוט אין לי צורך באנדרואיד

                              לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שיגשוג

                                אם יש למישהו להמליץ לי או קישור למולטימדיה למיצובישי אטרז 2015 מסך 7 אינצ’.
                                מספיק לי משהו פשוט אין לי צורך באנדרואיד

                                לומדעסל מנותק
                                לומדעסל מנותק
                                לומדעס
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                                #1964

                                @שיגשוג אם אתה לא רוצה אנדרואיד תישאר עם מה שיש לך 99.9 מהמולטמדיות זה אנדרואיד

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • לומדעסל לומדעס

                                  @שיגשוג אם אתה לא רוצה אנדרואיד תישאר עם מה שיש לך 99.9 מהמולטמדיות זה אנדרואיד

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שיגשוג
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1965

                                  @לומדעס נהרס לי,
                                  אני לא רוצה מידי להשקיע

                                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שיגשוג

                                    @לומדעס נהרס לי,
                                    אני לא רוצה מידי להשקיע

                                    פתוח לשמועפ מנותק
                                    פתוח לשמועפ מנותק
                                    פתוח לשמוע
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1966

                                    @שיגשוג כמה אתה כן מוכן להשקיע? שלח לי בפרטי
                                    בכל מקרה יש מצב שיש לי את המקורי

                                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                    הם אלו שיודעים לשאול
                                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לומדעסל לומדעס

                                      מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

                                      לומדעסל מנותק
                                      לומדעסל מנותק
                                      לומדעס
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1967

                                      אני עדיין מחפש מדובר על הדגם החדש
                                      אם מישהו יכול לכיון אותי במדוייק
                                      תודה מראש.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דני מערכותד דני מערכות

                                        @שלמה-5 כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                        @מיישה שלום,
                                        מערכת לניסן טידה, אפשר?
                                        תודה רבה

                                        פאנל וכבל מפה
                                        מערכת 9 אינצ’ TS10 הכי טובה מפה קרדיט: @מיישה שדאג לנו שזה יהיה בלי מכס
                                        או מערכת יותר בסיסית שמיועדת למי שרוצה בעיקר וויז… עכשיו במבצע עם משלוח לארץ פה

                                        a0548543031A מנותק
                                        a0548543031A מנותק
                                        a0548543031
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1968

                                        @דני-מערכות אשמח מאוד לקבלת קישור למולטימדיה לרכב ניסן טידה 2009, לא צריך משהו מיוחד רק שירים, בלוטוס וכו’ מצלמת רוורס,
                                        תודה רבה

                                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • a0548543031A a0548543031

                                          @דני-מערכות אשמח מאוד לקבלת קישור למולטימדיה לרכב ניסן טידה 2009, לא צריך משהו מיוחד רק שירים, בלוטוס וכו’ מצלמת רוורס,
                                          תודה רבה

                                          EBAE מנותק
                                          EBAE מנותק
                                          EBA
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1969

                                          @a0548543031 יש לך כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                          050-4133851
                                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מיישהמ מיישה התייחס לנושא זה
                                          • A מנותק
                                            A מנותק
                                            aiib
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1970

                                            מה עדיף, T18 6 גיגה או T10 4 גיגה?

                                            מה קורה עם חיובי המס? יש לזה פתרון או שמראש צריך לחשב עוד 18 אחוז +++

                                            כרגע אני רואה מחירים של 486-560 לT10 וT18 בהתאמה (-בערך 65 ש"ח קופון) לא כולל פאנל, זה הסכום הכי נמוך שניתן להשיג?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ליבלהל מנותק
                                              ליבלהל מנותק
                                              ליבלה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #1971

                                              שלום
                                              מערכת עם 8 ליבות ו3 ראם 32 גיגה מומלץ?

                                              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 96
                                              • 97
                                              • 98
                                              • 99
                                              • 100

                                              48

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום