דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. תוספות ושיפורים לרכב
  3. עצות ותדריכים
  4. התקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013

התקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עצות ותדריכים
68 פוסטים 20 כותבים 2.1k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אני אני אני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
    #1

    במדריך זה נסקור התקנת בקרת שיוט לטויוטה קורולה 2008 - 2013
    שימו לב אנחנו מתעסקים עם הכרית אויר אז ידיים עדינות!!

    ננתק את מינוס המצבר
    בשני צידי ההגה נראה מכסים נסיר אותם
    כעת נראה שני ברגי כוכב (טורקס) בגודל T30 נסובב אותם עד שהכרית אויר תוכל לצאת (הם לא יוצאים)

    2.jpg

    כעת נראה אם יש חיבור ריק כזה ההתקנה plug & play

    3.jpg

    נוציא קצת את הכרית אויר ונראה שני חיבורים אחד של הכרית אויר (מ 2010 בשינוי צורה יש 2) ואחד של הצופר

    4.jpg

    לניתוק חיבור הכרית אויר נמשוך את הקליפס הצהוב כלפי מעלה ואז לשלוף בעדינות רבה

    5.jpg

    בחיבור הצופר נראה ברזל קטן נלחץ עליו ולשלוף

    6.jpg

    כעת נשחיל את בקרת השיוט מתוך ההגה (בכיוון החץ האדום) נראה שהיא יושבת טוב ונחבר את הברגים

    7.jpg

    כעת נסגור בסדר ההפוך (להכניס את חיבור הצופר, להכניס את חיבור הכרית ולסגור את הקליפס, לסגור את הברגים)
    בערכה שהזמנתם אמור להיות מכסה שיחליף את הקודם אם אין או שזה לא מתאים אפשר לעשות חור ולהכניס
    (יש הבדל בין המכסה בדגמים מ 2010 עם האיתות במראה)

    8.jpg

    הדגמים שקיים בהם החיבור :

    • GLI ומשינוי הצורה ב 2010 (שהאיתות במראה) לכל הדגמים (לא בטוח)
    • בדגמים שלא קיים החיבור או להחליף סליל הגה, או להזמין חיווט ידני ולחבר חוט למינוס וחוט לפיקוד, (אינני יודע היכן)
    • ניתן לוודא עם המוכר באמצעות רישיון הרכב, כמו כן בדר"כ יופיע באלי אקספרס תרשים

    הוראות שימוש:

    • כפתור צד - דורך / מכבה את בקרת השיוט (יש סימון בלוח שעונים)
    • לחיצה קצרה למטה כשאין נעילה - נועלת מהירות
    • לחיצה ארוכה למטה כשיש נעילה - מורידה מהירות
    • לחיצה קצרה למעלה (גם כשאין נעילה) - מאיץ את מהירות הנסיעה עד ללחיצה למטה
    • לחיצה ארוכה למעלה - מאיץ עד לעזיבה
    • לחיצה פנימה (כמו אור גבוה) וברקס - מבטלת את הנעילה (עדין הבקרה תהיה דרוכה)
    • הבקרה עובדת מ 40 קמ"ש ומעלה, ברובוטי מהילוך רביעי ו 60 קמ"ש

    בעיות אפשריות אחרי הוצאת המצבר:

    • האור בלוח שעונים נמוך - הדלק את התאורה ולחץ על הכפתור הימני בלוח שעונים עד שתראה ריבועים כעת לחץ לחיצה ארוכה עד שהאור יגיע לרמה הרצויה

    • התאריך והשעה התאפסו - לחץ על הכפתור השמאלי בלוח השעונים עד שתגיע ל setup, לחץ לחיצה ארוכה ותגיע לרשימה, חפש את clock ו data, לחץ לחיצות קצרות עד שהפס הצהוב יעמוד עליהם, לחץ לחיצה ארוכה לכניסה, לחץ לחיצות קצרות לכיוון השעה, המתן שהצהוב יעבור לדקות, כנ"ל בתאריך (עיין בסרטון)

    • הרכב מניע ומיד נכבה - המצערת שלך מלוכלכת כנראה או שתנקה אותה או שתניע את האוטו עם מזגן דולק (על קור שהמדחס יפעל) ותן גז רציף על כ 3 טורים לכ 10 דקות

    קישורים (לדוגמא, אפשר למצוא יותר זול) :
    בקרת שיוט
    בקרת שיוט עם חיווט
    פלסטיק לדגם לפני שינוי הצורה
    פלסטיק לדגם אחרי שינוי הצורה

    המדריך נכון לעוד רכבים רק צריך לבדוק לפני כן את ההתאמה המדויקת עבור כל דגם, בדגם הזה נעשה ע"י

    כאן המקום להודות ל @מאיר היקר שלקח יוזמה והרים משהו אדיר!!
    ה’ ישלח לו ברכה והצלחה על החיסכון הגדול שיש לבני תורה בזכות הפורום הזה!!

    לך תדע...ל צילפינגיםצ E א דוד 100ד 5 תגובות תגובה אחרונה
    13
    • א אני אני אני

      במדריך זה נסקור התקנת בקרת שיוט לטויוטה קורולה 2008 - 2013
      שימו לב אנחנו מתעסקים עם הכרית אויר אז ידיים עדינות!!

      ננתק את מינוס המצבר
      בשני צידי ההגה נראה מכסים נסיר אותם
      כעת נראה שני ברגי כוכב (טורקס) בגודל T30 נסובב אותם עד שהכרית אויר תוכל לצאת (הם לא יוצאים)

      2.jpg

      כעת נראה אם יש חיבור ריק כזה ההתקנה plug & play

      3.jpg

      נוציא קצת את הכרית אויר ונראה שני חיבורים אחד של הכרית אויר (מ 2010 בשינוי צורה יש 2) ואחד של הצופר

      4.jpg

      לניתוק חיבור הכרית אויר נמשוך את הקליפס הצהוב כלפי מעלה ואז לשלוף בעדינות רבה

      5.jpg

      בחיבור הצופר נראה ברזל קטן נלחץ עליו ולשלוף

      6.jpg

      כעת נשחיל את בקרת השיוט מתוך ההגה (בכיוון החץ האדום) נראה שהיא יושבת טוב ונחבר את הברגים

      7.jpg

      כעת נסגור בסדר ההפוך (להכניס את חיבור הצופר, להכניס את חיבור הכרית ולסגור את הקליפס, לסגור את הברגים)
      בערכה שהזמנתם אמור להיות מכסה שיחליף את הקודם אם אין או שזה לא מתאים אפשר לעשות חור ולהכניס
      (יש הבדל בין המכסה בדגמים מ 2010 עם האיתות במראה)

      8.jpg

      הדגמים שקיים בהם החיבור :

      • GLI ומשינוי הצורה ב 2010 (שהאיתות במראה) לכל הדגמים (לא בטוח)
      • בדגמים שלא קיים החיבור או להחליף סליל הגה, או להזמין חיווט ידני ולחבר חוט למינוס וחוט לפיקוד, (אינני יודע היכן)
      • ניתן לוודא עם המוכר באמצעות רישיון הרכב, כמו כן בדר"כ יופיע באלי אקספרס תרשים

      הוראות שימוש:

      • כפתור צד - דורך / מכבה את בקרת השיוט (יש סימון בלוח שעונים)
      • לחיצה קצרה למטה כשאין נעילה - נועלת מהירות
      • לחיצה ארוכה למטה כשיש נעילה - מורידה מהירות
      • לחיצה קצרה למעלה (גם כשאין נעילה) - מאיץ את מהירות הנסיעה עד ללחיצה למטה
      • לחיצה ארוכה למעלה - מאיץ עד לעזיבה
      • לחיצה פנימה (כמו אור גבוה) וברקס - מבטלת את הנעילה (עדין הבקרה תהיה דרוכה)
      • הבקרה עובדת מ 40 קמ"ש ומעלה, ברובוטי מהילוך רביעי ו 60 קמ"ש

      בעיות אפשריות אחרי הוצאת המצבר:

      • האור בלוח שעונים נמוך - הדלק את התאורה ולחץ על הכפתור הימני בלוח שעונים עד שתראה ריבועים כעת לחץ לחיצה ארוכה עד שהאור יגיע לרמה הרצויה

      • התאריך והשעה התאפסו - לחץ על הכפתור השמאלי בלוח השעונים עד שתגיע ל setup, לחץ לחיצה ארוכה ותגיע לרשימה, חפש את clock ו data, לחץ לחיצות קצרות עד שהפס הצהוב יעמוד עליהם, לחץ לחיצה ארוכה לכניסה, לחץ לחיצות קצרות לכיוון השעה, המתן שהצהוב יעבור לדקות, כנ"ל בתאריך (עיין בסרטון)

      • הרכב מניע ומיד נכבה - המצערת שלך מלוכלכת כנראה או שתנקה אותה או שתניע את האוטו עם מזגן דולק (על קור שהמדחס יפעל) ותן גז רציף על כ 3 טורים לכ 10 דקות

      קישורים (לדוגמא, אפשר למצוא יותר זול) :
      בקרת שיוט
      בקרת שיוט עם חיווט
      פלסטיק לדגם לפני שינוי הצורה
      פלסטיק לדגם אחרי שינוי הצורה

      המדריך נכון לעוד רכבים רק צריך לבדוק לפני כן את ההתאמה המדויקת עבור כל דגם, בדגם הזה נעשה ע"י

      כאן המקום להודות ל @מאיר היקר שלקח יוזמה והרים משהו אדיר!!
      ה’ ישלח לו ברכה והצלחה על החיסכון הגדול שיש לבני תורה בזכות הפורום הזה!!

      לך תדע...ל מנותק
      לך תדע...ל מנותק
      לך תדע...
      מייבין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע...
      #2
      פוסט זה נמחק!
      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • א אני אני אני

        במדריך זה נסקור התקנת בקרת שיוט לטויוטה קורולה 2008 - 2013
        שימו לב אנחנו מתעסקים עם הכרית אויר אז ידיים עדינות!!

        ננתק את מינוס המצבר
        בשני צידי ההגה נראה מכסים נסיר אותם
        כעת נראה שני ברגי כוכב (טורקס) בגודל T30 נסובב אותם עד שהכרית אויר תוכל לצאת (הם לא יוצאים)

        2.jpg

        כעת נראה אם יש חיבור ריק כזה ההתקנה plug & play

        3.jpg

        נוציא קצת את הכרית אויר ונראה שני חיבורים אחד של הכרית אויר (מ 2010 בשינוי צורה יש 2) ואחד של הצופר

        4.jpg

        לניתוק חיבור הכרית אויר נמשוך את הקליפס הצהוב כלפי מעלה ואז לשלוף בעדינות רבה

        5.jpg

        בחיבור הצופר נראה ברזל קטן נלחץ עליו ולשלוף

        6.jpg

        כעת נשחיל את בקרת השיוט מתוך ההגה (בכיוון החץ האדום) נראה שהיא יושבת טוב ונחבר את הברגים

        7.jpg

        כעת נסגור בסדר ההפוך (להכניס את חיבור הצופר, להכניס את חיבור הכרית ולסגור את הקליפס, לסגור את הברגים)
        בערכה שהזמנתם אמור להיות מכסה שיחליף את הקודם אם אין או שזה לא מתאים אפשר לעשות חור ולהכניס
        (יש הבדל בין המכסה בדגמים מ 2010 עם האיתות במראה)

        8.jpg

        הדגמים שקיים בהם החיבור :

        • GLI ומשינוי הצורה ב 2010 (שהאיתות במראה) לכל הדגמים (לא בטוח)
        • בדגמים שלא קיים החיבור או להחליף סליל הגה, או להזמין חיווט ידני ולחבר חוט למינוס וחוט לפיקוד, (אינני יודע היכן)
        • ניתן לוודא עם המוכר באמצעות רישיון הרכב, כמו כן בדר"כ יופיע באלי אקספרס תרשים

        הוראות שימוש:

        • כפתור צד - דורך / מכבה את בקרת השיוט (יש סימון בלוח שעונים)
        • לחיצה קצרה למטה כשאין נעילה - נועלת מהירות
        • לחיצה ארוכה למטה כשיש נעילה - מורידה מהירות
        • לחיצה קצרה למעלה (גם כשאין נעילה) - מאיץ את מהירות הנסיעה עד ללחיצה למטה
        • לחיצה ארוכה למעלה - מאיץ עד לעזיבה
        • לחיצה פנימה (כמו אור גבוה) וברקס - מבטלת את הנעילה (עדין הבקרה תהיה דרוכה)
        • הבקרה עובדת מ 40 קמ"ש ומעלה, ברובוטי מהילוך רביעי ו 60 קמ"ש

        בעיות אפשריות אחרי הוצאת המצבר:

        • האור בלוח שעונים נמוך - הדלק את התאורה ולחץ על הכפתור הימני בלוח שעונים עד שתראה ריבועים כעת לחץ לחיצה ארוכה עד שהאור יגיע לרמה הרצויה

        • התאריך והשעה התאפסו - לחץ על הכפתור השמאלי בלוח השעונים עד שתגיע ל setup, לחץ לחיצה ארוכה ותגיע לרשימה, חפש את clock ו data, לחץ לחיצות קצרות עד שהפס הצהוב יעמוד עליהם, לחץ לחיצה ארוכה לכניסה, לחץ לחיצות קצרות לכיוון השעה, המתן שהצהוב יעבור לדקות, כנ"ל בתאריך (עיין בסרטון)

        • הרכב מניע ומיד נכבה - המצערת שלך מלוכלכת כנראה או שתנקה אותה או שתניע את האוטו עם מזגן דולק (על קור שהמדחס יפעל) ותן גז רציף על כ 3 טורים לכ 10 דקות

        קישורים (לדוגמא, אפשר למצוא יותר זול) :
        בקרת שיוט
        בקרת שיוט עם חיווט
        פלסטיק לדגם לפני שינוי הצורה
        פלסטיק לדגם אחרי שינוי הצורה

        המדריך נכון לעוד רכבים רק צריך לבדוק לפני כן את ההתאמה המדויקת עבור כל דגם, בדגם הזה נעשה ע"י

        כאן המקום להודות ל @מאיר היקר שלקח יוזמה והרים משהו אדיר!!
        ה’ ישלח לו ברכה והצלחה על החיסכון הגדול שיש לבני תורה בזכות הפורום הזה!!

        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגים
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אני-אני-אני אולי לטובת הכלל תביא גם קישור לידית של הבקרת שיוט

        התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • לך תדע...ל לך תדע...

          פוסט זה נמחק!

          א מנותק
          א מנותק
          אני אני אני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
          #4

          הורדתי והעתקתי כמו שאמרת וזה עבד שכויח גדול @לך-תדע
          (@מאיר אם אפשר אולי לנקות את השרשור ולנעול)

          נייטרון חפשינ לך תדע...ל 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • א אני אני אני

            הורדתי והעתקתי כמו שאמרת וזה עבד שכויח גדול @לך-תדע
            (@מאיר אם אפשר אולי לנקות את השרשור ולנעול)

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
            #5

            @אני-אני-אני
            בקרת שיוט פריוס
            זה קישור ישן רק בשביל הדוגמה (פעם חשבתי לעשות את המדריך הזה 👍 אבל עקפת אותי) אבל יש יותר זולים, לפעמים יש ב3 מוצרים ומשלוח חינם ב16 שקל.
            יש גם יותר יקרים עם תאורה וכו’

            מתאים לפריוס 2, פריוס 3, קורולה, וורסו, וכו’

            pikolinou@gmail.com

            נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-תוספות ושיפורים לרכב ב-
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @אני-אני-אני
              בקרת שיוט פריוס
              זה קישור ישן רק בשביל הדוגמה (פעם חשבתי לעשות את המדריך הזה 👍 אבל עקפת אותי) אבל יש יותר זולים, לפעמים יש ב3 מוצרים ומשלוח חינם ב16 שקל.
              יש גם יותר יקרים עם תאורה וכו’

              מתאים לפריוס 2, פריוס 3, קורולה, וורסו, וכו’

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @נייטרון-חפשי והנה קישור מעודכן במחיר טוב עם אפשרות תאורה פנימית לידית

              pikolinou@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אני אני אני

                הורדתי והעתקתי כמו שאמרת וזה עבד שכויח גדול @לך-תדע
                (@מאיר אם אפשר אולי לנקות את השרשור ולנעול)

                לך תדע...ל מנותק
                לך תדע...ל מנותק
                לך תדע...
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע...
                #7
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • דניאלד מנותק
                  דניאלד מנותק
                  דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  משהוא כאן עשה את זה בפריוס 2008 ???

                  ויש לו זמן לעשות גם לאחרים ???

                  נייטרון חפשינ אוריא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • דניאלד דניאל

                    משהוא כאן עשה את זה בפריוס 2008 ???

                    ויש לו זמן לעשות גם לאחרים ???

                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשי
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @דניאל עשיתי את זה הרבה ואתה מוזמן אלי (לצפת)
                    כמדומני יש לי את החלק.

                    pikolinou@gmail.com

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      מישהו יודע אם יש כזה דבר לרכבי יונדאי? i25 במקרה שלי

                      כאן בשביל לעזור :)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אני אני אני

                        במדריך זה נסקור התקנת בקרת שיוט לטויוטה קורולה 2008 - 2013
                        שימו לב אנחנו מתעסקים עם הכרית אויר אז ידיים עדינות!!

                        ננתק את מינוס המצבר
                        בשני צידי ההגה נראה מכסים נסיר אותם
                        כעת נראה שני ברגי כוכב (טורקס) בגודל T30 נסובב אותם עד שהכרית אויר תוכל לצאת (הם לא יוצאים)

                        2.jpg

                        כעת נראה אם יש חיבור ריק כזה ההתקנה plug & play

                        3.jpg

                        נוציא קצת את הכרית אויר ונראה שני חיבורים אחד של הכרית אויר (מ 2010 בשינוי צורה יש 2) ואחד של הצופר

                        4.jpg

                        לניתוק חיבור הכרית אויר נמשוך את הקליפס הצהוב כלפי מעלה ואז לשלוף בעדינות רבה

                        5.jpg

                        בחיבור הצופר נראה ברזל קטן נלחץ עליו ולשלוף

                        6.jpg

                        כעת נשחיל את בקרת השיוט מתוך ההגה (בכיוון החץ האדום) נראה שהיא יושבת טוב ונחבר את הברגים

                        7.jpg

                        כעת נסגור בסדר ההפוך (להכניס את חיבור הצופר, להכניס את חיבור הכרית ולסגור את הקליפס, לסגור את הברגים)
                        בערכה שהזמנתם אמור להיות מכסה שיחליף את הקודם אם אין או שזה לא מתאים אפשר לעשות חור ולהכניס
                        (יש הבדל בין המכסה בדגמים מ 2010 עם האיתות במראה)

                        8.jpg

                        הדגמים שקיים בהם החיבור :

                        • GLI ומשינוי הצורה ב 2010 (שהאיתות במראה) לכל הדגמים (לא בטוח)
                        • בדגמים שלא קיים החיבור או להחליף סליל הגה, או להזמין חיווט ידני ולחבר חוט למינוס וחוט לפיקוד, (אינני יודע היכן)
                        • ניתן לוודא עם המוכר באמצעות רישיון הרכב, כמו כן בדר"כ יופיע באלי אקספרס תרשים

                        הוראות שימוש:

                        • כפתור צד - דורך / מכבה את בקרת השיוט (יש סימון בלוח שעונים)
                        • לחיצה קצרה למטה כשאין נעילה - נועלת מהירות
                        • לחיצה ארוכה למטה כשיש נעילה - מורידה מהירות
                        • לחיצה קצרה למעלה (גם כשאין נעילה) - מאיץ את מהירות הנסיעה עד ללחיצה למטה
                        • לחיצה ארוכה למעלה - מאיץ עד לעזיבה
                        • לחיצה פנימה (כמו אור גבוה) וברקס - מבטלת את הנעילה (עדין הבקרה תהיה דרוכה)
                        • הבקרה עובדת מ 40 קמ"ש ומעלה, ברובוטי מהילוך רביעי ו 60 קמ"ש

                        בעיות אפשריות אחרי הוצאת המצבר:

                        • האור בלוח שעונים נמוך - הדלק את התאורה ולחץ על הכפתור הימני בלוח שעונים עד שתראה ריבועים כעת לחץ לחיצה ארוכה עד שהאור יגיע לרמה הרצויה

                        • התאריך והשעה התאפסו - לחץ על הכפתור השמאלי בלוח השעונים עד שתגיע ל setup, לחץ לחיצה ארוכה ותגיע לרשימה, חפש את clock ו data, לחץ לחיצות קצרות עד שהפס הצהוב יעמוד עליהם, לחץ לחיצה ארוכה לכניסה, לחץ לחיצות קצרות לכיוון השעה, המתן שהצהוב יעבור לדקות, כנ"ל בתאריך (עיין בסרטון)

                        • הרכב מניע ומיד נכבה - המצערת שלך מלוכלכת כנראה או שתנקה אותה או שתניע את האוטו עם מזגן דולק (על קור שהמדחס יפעל) ותן גז רציף על כ 3 טורים לכ 10 דקות

                        קישורים (לדוגמא, אפשר למצוא יותר זול) :
                        בקרת שיוט
                        בקרת שיוט עם חיווט
                        פלסטיק לדגם לפני שינוי הצורה
                        פלסטיק לדגם אחרי שינוי הצורה

                        המדריך נכון לעוד רכבים רק צריך לבדוק לפני כן את ההתאמה המדויקת עבור כל דגם, בדגם הזה נעשה ע"י

                        כאן המקום להודות ל @מאיר היקר שלקח יוזמה והרים משהו אדיר!!
                        ה’ ישלח לו ברכה והצלחה על החיסכון הגדול שיש לבני תורה בזכות הפורום הזה!!

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ez058
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @אני-אני-אני כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                        או שתניע את האוטו עם מזגן דולק (על קור שהמדחס יפעל) ותן גז רציף על כ 3 טורים לכ 10 דקות

                        זה מנקה מצערת?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ז מנותק
                          ז מנותק
                          זלמן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי זלמן
                          #12

                          עשיתי להרבה חברים בקורולה רובוטית ובפריוס. אף פעם לא ניתקתי מצבר ולא כרית אויר וצופר, מניח בעדינות מלמעלה על ההגה וזהו. כמו במדריך בקארספורום.

                          אגב התקנתי גם באוריס רובוטית. העיקרון דומה רק אין מכסה בהגה בצד לידית וחתכנו פתח מתאים.

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ז זלמן

                            עשיתי להרבה חברים בקורולה רובוטית ובפריוס. אף פעם לא ניתקתי מצבר ולא כרית אויר וצופר, מניח בעדינות מלמעלה על ההגה וזהו. כמו במדריך בקארספורום.

                            אגב התקנתי גם באוריס רובוטית. העיקרון דומה רק אין מכסה בהגה בצד לידית וחתכנו פתח מתאים.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אני אני אני
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                            #13

                            @זלמן כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                            לא ניתקתי מצבר ולא כרית אויר וצופר

                            בלי לנתק כרית אויר וצופר יותר קשה / פחות נוח, לנתק מצבר שיקול אישי של כל אחד (אני לא לוקח סיכון בכל מקרה)

                            @זלמן כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                            כמו במדריך בקארספורום

                            איזה מדריך אפשר קישור?
                            עריכה : ראיתי את המדריך שם, (ואגב הוא גם ניתק מצבר, מומלץ מאוד במיוחד אם אתה משאיר את הכרית על ההגה שבתנועה קצת לא נכונה היא יכולה ליפול ואז זה קצת סרט)

                            ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א אני אני אני

                              @זלמן כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                              לא ניתקתי מצבר ולא כרית אויר וצופר

                              בלי לנתק כרית אויר וצופר יותר קשה / פחות נוח, לנתק מצבר שיקול אישי של כל אחד (אני לא לוקח סיכון בכל מקרה)

                              @זלמן כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                              כמו במדריך בקארספורום

                              איזה מדריך אפשר קישור?
                              עריכה : ראיתי את המדריך שם, (ואגב הוא גם ניתק מצבר, מומלץ מאוד במיוחד אם אתה משאיר את הכרית על ההגה שבתנועה קצת לא נכונה היא יכולה ליפול ואז זה קצת סרט)

                              ז מנותק
                              ז מנותק
                              זלמן
                              כתב נערך לאחרונה על ידי זלמן
                              #14

                              @אני-אני-אני כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                              (ואגב הוא גם ניתק מצבר, מומלץ מאוד במיוחד אם אתה משאיר את הכרית על ההגה שבתנועה קצת לא נכונה היא יכולה ליפול ואז זה קצת סרט)

                              שמעת פעם על כרית שהתפוצצה למישהו בעקבות הזזה או נפילה?
                              יש פחד גדול מאוד מכרית אויר שלדעתי לא מבוסס על עובדות או הכרת אופן פעולת הכרית. שום מכה או נפילה של הכרית לא אמור לגרום לפתיחה שלה, היא בנויה טוב מאוד וממש לא רגישה. יש לה דרך מסויימת מאוד להיפתח כשהחיישן מחוץ לרכב חוטף מכה מסויימת.

                              א נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • ז זלמן

                                @אני-אני-אני כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                                (ואגב הוא גם ניתק מצבר, מומלץ מאוד במיוחד אם אתה משאיר את הכרית על ההגה שבתנועה קצת לא נכונה היא יכולה ליפול ואז זה קצת סרט)

                                שמעת פעם על כרית שהתפוצצה למישהו בעקבות הזזה או נפילה?
                                יש פחד גדול מאוד מכרית אויר שלדעתי לא מבוסס על עובדות או הכרת אופן פעולת הכרית. שום מכה או נפילה של הכרית לא אמור לגרום לפתיחה שלה, היא בנויה טוב מאוד וממש לא רגישה. יש לה דרך מסויימת מאוד להיפתח כשהחיישן מחוץ לרכב חוטף מכה מסויימת.

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אני אני אני
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @זלמן
                                או שהרכב יקבל זרם בעקבות מכה לא נכונה,
                                בכל מקרה אפילו על 1% אני מעדיף לבטח את עצמי,
                                (ולשאלתך כן ראיתי פעם סרטון של מישהו שניסה להוציא כרית אויר ממקומה מעט בכוח בלי לנתק מצבר, ובום)

                                ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ז זלמן

                                  @אני-אני-אני כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                                  (ואגב הוא גם ניתק מצבר, מומלץ מאוד במיוחד אם אתה משאיר את הכרית על ההגה שבתנועה קצת לא נכונה היא יכולה ליפול ואז זה קצת סרט)

                                  שמעת פעם על כרית שהתפוצצה למישהו בעקבות הזזה או נפילה?
                                  יש פחד גדול מאוד מכרית אויר שלדעתי לא מבוסס על עובדות או הכרת אופן פעולת הכרית. שום מכה או נפילה של הכרית לא אמור לגרום לפתיחה שלה, היא בנויה טוב מאוד וממש לא רגישה. יש לה דרך מסויימת מאוד להיפתח כשהחיישן מחוץ לרכב חוטף מכה מסויימת.

                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשי
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @זלמן כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

                                  שמעת פעם על כרית שהתפוצצה למישהו בעקבות הזזה או נפילה?

                                  כן!
                                  החשמלאי שלי כשנגע בחשמל של כרית אוויר, למזלו (ולמזלנו, אחרת לא היה לי חשמלאי) הכרית שנפתחה הייתה זאת שהמושב השני ולא איפה שהוא נגע.

                                  סיכוי נמוך אבל סיכון גבוה ומקדם בטיחות מאוד קל לביצוע, תעשה את השיקול שלך בעניין השתדלות/ביטחון, אבל קודם תכיר את המציאות.

                                  pikolinou@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • א אני אני אני

                                    @זלמן
                                    או שהרכב יקבל זרם בעקבות מכה לא נכונה,
                                    בכל מקרה אפילו על 1% אני מעדיף לבטח את עצמי,
                                    (ולשאלתך כן ראיתי פעם סרטון של מישהו שניסה להוציא כרית אויר ממקומה מעט בכוח בלי לנתק מצבר, ובום)

                                    ז מנותק
                                    ז מנותק
                                    זלמן
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי זלמן
                                    #17

                                    @אני-אני-אני @נייטרון-חפשי שניכם מדברים על סיכון לפתיחת הכרית בהתעסקות עם החשמל שלה/ניתוק שלה. בדיוק לכן אני מעדיף לא להתעסק עם ניתוק של הקונקטור של הכרית אלא להשאיר אותה מחוברת ומונחת מלמעלה.

                                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ז זלמן

                                      @אני-אני-אני @נייטרון-חפשי שניכם מדברים על סיכון לפתיחת הכרית בהתעסקות עם החשמל שלה/ניתוק שלה. בדיוק לכן אני מעדיף לא להתעסק עם ניתוק של הקונקטור של הכרית אלא להשאיר אותה מחוברת ומונחת מלמעלה.

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טכנולוג
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                      #18

                                      @זלמן לי יש ניסיון של כמה פעמים ספציפית בקורולה רובוטית וגם אני עשיתי כמו @זלמן ללא ניתוק של מצבר וקונקטור של הכרית אוויר רק להזיז אותה בעדינות ולהרכיב את הידית
                                      גם ההיגיון הפשוט הוא שהחיישן לא נמצא בכרית אלא במקום אחר יותר קרוב לפח הרכב (ששם ניתן להרגיש את המכה)
                                      מה שכן חשוב להזהר לא להתעסק עם החיבור חשמל כאשר המצבר מחובר כי אז עלולות להיות תוצאות בסגנון שהביאו @אני-אני-אני ו @נייטרון-חפשי

                                      כמובן שכתבתי רק את הניסיון שלי אבל אני לא לוקח אחריות וכל אחד שעושה זה על דעת עצמו בלבד

                                      ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                      נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ט טכנולוג

                                        @זלמן לי יש ניסיון של כמה פעמים ספציפית בקורולה רובוטית וגם אני עשיתי כמו @זלמן ללא ניתוק של מצבר וקונקטור של הכרית אוויר רק להזיז אותה בעדינות ולהרכיב את הידית
                                        גם ההיגיון הפשוט הוא שהחיישן לא נמצא בכרית אלא במקום אחר יותר קרוב לפח הרכב (ששם ניתן להרגיש את המכה)
                                        מה שכן חשוב להזהר לא להתעסק עם החיבור חשמל כאשר המצבר מחובר כי אז עלולות להיות תוצאות בסגנון שהביאו @אני-אני-אני ו @נייטרון-חפשי

                                        כמובן שכתבתי רק את הניסיון שלי אבל אני לא לוקח אחריות וכל אחד שעושה זה על דעת עצמו בלבד

                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשי
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @זלמן
                                        לא חשבתי שיש צורך להסביר את זה אבל כל הוזזה של החוטים עלולה לגרום תקלות וכ"ש אם אתה משאיר את הכרית מחוברת (אגב כשכתבתי

                                        החשמלאי שלי כשנגע בחשמל של כרית אוויר

                                        התכוונתי כפשוטו ממש כשהוא רק התחיל לפתוח מתחת להגה…).
                                        ובכלל, אם אתה רוצה לחלק ולומר דאין ראיה לאסור אז מצאת סברא טובה אבל אם אתה רוצה לדעת האם יש סיכון ואפילו קלוש אז עליך לדעת דאפשר דאין לחלק והיא היא
                                        וכמו שכתבתי:

                                        תעשה את השיקול שלך בעניין השתדלות/ביטחון, אבל קודם תכיר את המציאות.

                                        @טכנולוג
                                        גם אני עשיתי את זה ולא קרה כלום וגם עוד 10000 אנשים ולכן אם אתה לא חושש אף אחד לא אמר שאתה לוקח סיכון, אבל אם אתה רוצה לדעת האם יש באמת חשש אפילו רחוק או שזה סתם פייק אז כתבו לך פה 2 אנשים שפגשו דבר כזה, ואת הסברא ההגיונית שלך גם אני חשבתי אבל כיוון ששמעתי שבכל מקום אומרים לנתק מצבר אז הלכתי לברר ושאלתי את החשמלאי והנה תשובתו לפניך.

                                        pikolinou@gmail.com

                                        ט ז 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                          @זלמן
                                          לא חשבתי שיש צורך להסביר את זה אבל כל הוזזה של החוטים עלולה לגרום תקלות וכ"ש אם אתה משאיר את הכרית מחוברת (אגב כשכתבתי

                                          החשמלאי שלי כשנגע בחשמל של כרית אוויר

                                          התכוונתי כפשוטו ממש כשהוא רק התחיל לפתוח מתחת להגה…).
                                          ובכלל, אם אתה רוצה לחלק ולומר דאין ראיה לאסור אז מצאת סברא טובה אבל אם אתה רוצה לדעת האם יש סיכון ואפילו קלוש אז עליך לדעת דאפשר דאין לחלק והיא היא
                                          וכמו שכתבתי:

                                          תעשה את השיקול שלך בעניין השתדלות/ביטחון, אבל קודם תכיר את המציאות.

                                          @טכנולוג
                                          גם אני עשיתי את זה ולא קרה כלום וגם עוד 10000 אנשים ולכן אם אתה לא חושש אף אחד לא אמר שאתה לוקח סיכון, אבל אם אתה רוצה לדעת האם יש באמת חשש אפילו רחוק או שזה סתם פייק אז כתבו לך פה 2 אנשים שפגשו דבר כזה, ואת הסברא ההגיונית שלך גם אני חשבתי אבל כיוון ששמעתי שבכל מקום אומרים לנתק מצבר אז הלכתי לברר ושאלתי את החשמלאי והנה תשובתו לפניך.

                                          ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טכנולוג
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @נייטרון-חפשי אם באמת החשמלאי רק פתח והתפוצצה לו הכרית אוויר אז אני חוזר בי וכנראה שבניגוד למה שחשבתי יש מצבים שהחיבור של הכרית קצת רופף וכל תזוזה שלה עלול לגרום לה להפתח ואם כן אז יש כאן סיכון (אמנם נמוך אבל עדיין סיכון) ועדיף לנתק את המצבר אבל בכ"ז אין צורך לפרק את הכרית וכו’ אפשר לחבר את ידית הבקרת שיוט גם בלי לנתק שם כלום רק להזיז את הכרית אוויר קצת

                                          ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4

                                          6

                                          מחובר

                                          1.4k

                                          משתמשים

                                          4.7k

                                          נושאים

                                          63.8k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום