לקראת ניקוי מצערת
-
@אני-אני-אני כתבתי מה עלול להיות, אבל ברגע שאתה פותח את המצערת ביד כדי לנקות המנוע חייב לכבות.
וגם אם לא ייכנסו סמרטוטים עצם זה שחתיכות הפיח שניקית ייכנסו זה כבר נזק ועלול להתקע בממיר. -
@נייטרון-חפשי כתב בלקראת ניקוי מצערת:
שחתיכות הפיח שניקית ייכנסו זה כבר נזק ועלול להתקע בממיר.
אם ראית פעם רכב שעשו לו ניקוי עם רכב דלוק והיית רואה את הפייח שיוצא מהאגזוז…
-
@אני-אני-אני אתה יכול לעשות איך שאתה רוצה ומירב הסיכויים שלא יקרה כלום (חוץ מזה שיכבה המנוע) אבל זאת תהיה דוגמה מצויינת לאיך עובדים חאפר, מה גם שאין בזה שום רווח גם לשיטתך חוץ מבזבוז דלק.
-
@נייטרון-חפשי
אני לא עשיתי כך אבל כך מישהו עשה באוטו של אבא שלי פעם
מבירור שערכתי בזמנו הבנתי שברכב שיש מצערת ידנית לנתק קונקטור של החיישן MAF ואפשר עם מנוע פועל הרכב לא נכבה וזה מנקה, (יוצא כמו פיח אדירה מהאגזוז)
ברכבים עם מצערת חשמלית לפתוח סוויטש ללחוץ על הגז ולהזריק חומר אח"כ להניע
ודאי שהכי מומלץ והכי יסודי זה לנתק ולנקות -
@אני-אני-אני כתב בלקראת ניקוי מצערת:
ודאי שהכי מומלץ והכי יסודי זה לנתק ולנקות
ותכל’ס זה כ"כ פשוט, הרבה יותר ממה שחשבתי לפני.
-
@EBA אני מתכוון שחוץ מהשמן שיש במצערת, ראית גם על בית פילטר אויר, מעט סימנים של שמן שנראים כאילו הגיעו מכיוון צינור קטן נוסף שמתחבר לבית פילטר אויר, ועל זה חשבתי שאולי זה צינור פליטת אויר כל שהוא ואם יש יותר מדי שמן אז זה גורם לאוויר שנפלט לסחוב איתו מעט שמן. ?
-
לא נשמע לי רעיון טוב בכלל לנקות מצערת עם מנוע דלוק [מעבר ללכלוך שנכנס פנימה].
הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .
אם כבר אז עדיף לנתק מינוס ולפתוח אותה עם היד ולנקות ואחר כך לחבר מינוס ולעשות לימוד אם צריך [עדיף עם מחשב אבל אם לא אז בשיטות המוכרות] -
@יצחק-רשטונ כתב בלקראת ניקוי מצערת:
הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .
ממילא אחרי ניקוי היא תצטרך ללמוד את עצמה מחדש.