לתת כבלים מרכב הברידי
-
@נייטרון-חפשי כתב בלתת כבלים מרכב הברידי:
@אלי-2023 כתב בלתת כבלים מרכב הברידי:
בשביל שלא ישרוף את הסוללה עם מכת חשמל לא מבוקרת
איזה סוללה? זה זרם של 12V!
@אלי-2023 כתב בלתת כבלים מרכב הברידי:
יש אפשרות לפתוח ידנית את הפגז' יש ידית מתחת למכסה הפגז'
תפרט איפה. מדבריך נשמע שזה קלי קלות עד שלא ברור למה עשו מקום לכבלים מקדימה.
לגבי הזרם חשמל לא מבוקר אולי בסברה אתה צודק אבל כך אומרים המומחים
לגבי הפגז' היא הנוייתנת שלא עשו את זה בגלל הנוחות אלא בשביל לשמור על הסוללה
וזה לא קלי קלות אבל אפשרי -
בגדול בספר רכב לא כתוב כלום על לתת חשמל לרכב אחר
כתוב שלקבל חשמל אפשרי מקדימה כיון שאי אפשר לפתוח את התא מטען כלומר סתם טכני (עמ' 198-201 )
אבל שאלתי מומחים אחרים וכתבו לי כך ואני מצטט
"לא נותנים לרכב רגיל כי בפריוס אין סטרטר והיא לא נבנתה לעמוד בזרם של סטרטר . התוצאה יכולה להיות נזק של 5 ספרות . לקבל אפשר הן מקדימה והן מאחורה , רק צריך להקפיד ולעשות זאת כמו שצריך"
לשיקולכם -
@אלי-2023 כתב בלתת כבלים מרכב הברידי:
לגבי הפגז' היא הנוייתנת שלא עשו את זה בגלל הנוחות אלא בשביל לשמור על הסוללה
וזה לא קלי קלות אבל אפשריאולי לא הבנת מה התכוונתי אבל כוונתי הייתה שזה ממש לא קלי קלות (עשיתי את זה לא רק פעם אחת) כי צריך להרים את התחתית של תא המטען ולקפל כסאות, ובא נגיד שיש לך גם סלקלים מאחורה ותא מטען עמוס.......
וכפי שכתבת זו גם הסיבה הרשומה בספר הרכב.ואגב בכל רכב יש אופציה כזו השאלה היא כמה זה מסובך.
בקשר למה שכתבת:
אבל שאלתי מומחים אחרים וכתבו לי כך ואני מצטט
"לא נותנים לרכב רגיל כי בפריוס אין סטרטר והיא לא נבנתה לעמוד בזרם של סטרטר . התוצאה יכולה להיות נזק של 5 ספרות . לקבל אפשר הן מקדימה והן מאחורה , רק צריך להקפיד ולעשות זאת כמו שצריך"יישר כח! זו פעם ראשונה שאני שומע הסבר הגיוני לזה.
ואני אוסיף, שאין סטרטר כי המצבר גם נטען ע"י המערכת ההיברידית באמצעות האינוורטר שממיר את המתח ל12V וממילא צריכת יתר פתאומית תיצור עומס על הממיר וממילא זה עלול להשליך גם על יציבות המתח של שאר המערכות האלקטרוניות (אתם יודעים מה זה 'אל פסק'?). -
@נייטרון-חפשי כתב בלתת כבלים מרכב הברידי:
@אלי-2023 כתב בלתת כבלים מרכב הברידי:
לגבי הפגז' היא הנוייתנת שלא עשו את זה בגלל הנוחות אלא בשביל לשמור על הסוללה
וזה לא קלי קלות אבל אפשריאולי לא הבנת מה התכוונתי אבל כוונתי הייתה שזה ממש לא קלי קלות (עשיתי את זה לא רק פעם אחת) כי צריך להרים את התחתית של תא המטען ולקפל כסאות, ובא נגיד שיש לך גם סלקלים מאחורה ותא מטען עמוס.......
וכפי שכתבת זו גם הסיבה הרשומה בספר הרכב.ואגב בכל רכב יש אופציה כזו השאלה היא כמה זה מסובך.
בקשר למה שכתבת:
אבל שאלתי מומחים אחרים וכתבו לי כך ואני מצטט
"לא נותנים לרכב רגיל כי בפריוס אין סטרטר והיא לא נבנתה לעמוד בזרם של סטרטר . התוצאה יכולה להיות נזק של 5 ספרות . לקבל אפשר הן מקדימה והן מאחורה , רק צריך להקפיד ולעשות זאת כמו שצריך"יישר כח! זו פעם ראשונה שאני שומע הסבר הגיוני לזה.
ואני אוסיף, שאין סטרטר כי המצבר גם נטען ע"י המערכת ההיברידית באמצעות האינוורטר שממיר את המתח ל12V וממילא צריכת יתר פתאומית תיצור עומס על הממיר וממילא זה עלול להשליך גם על יציבות המתח של שאר המערכות האלקטרוניות (אתם יודעים מה זה 'אל פסק'?).לא בכל רכב היברידי המצבר נטען מהסוללה
יש כאלו שזה שתי מערכות שונות בעיקר ברכבים ישנים -
@נתן-שפירא אולי תפרט איזה רכב לדוגמה ותסביר ממה המצבר כן נטען אם אין לו אלטרנטור?
(ואגב, לא אמרתי מהסוללה אלא מהמערכת ההיברידית, דהיינו ממה שמטעין את הסוללה, ייתכן אמנם גם שמטעין מהסוללה כמו שאמרת, אבל לא כתבתי מה שאני לא בטוח). -
@נייטרון-חפשי כתב בלתת כבלים מרכב הברידי:
@נתן-שפירא אולי תפרט איזה רכב לדוגמה ותסביר ממה המצבר כן נטען אם אין לו אלטרנטור?
(ואגב, לא אמרתי מהסוללה אלא מהמערכת ההיברידית, דהיינו ממה שמטעין את הסוללה, ייתכן אמנם גם שמטעין מהסוללה כמו שאמרת, אבל לא כתבתי מה שאני לא בטוח).לזה הייה כוונתי
שמעתי שיש רכבים שהמצבר נטען ישר מהסוללה
והסוללה מהאלטרנטור
לא יודע האם זה באמת קיים -
@נתן-שפירא כתב בלתת כבלים מרכב הברידי:
והסוללה מהאלטרנטור
להיברידי אין אלטרנטור.
אמנם פעם מוסך בחולון רצה לחייב אותי 600 שקל על החלפת אלטרנטור בפריוס, נשמע זול, לא? -
-