בעיית חשמל
-
נהיה לי קצר ברכב ויצא עשן מהדשבורד, לקחתי את האוטו לחשמלאי אמר לי שהוא רואה חוטים שרופים והוא לא עושה את העבודות האלה מה עושים
-
בפנסי ערפל יש חוטים גלויים ואני לא רואה שהם שרופים, ודרך אגב הזמנתי את יונס והוא ביטל איזה משהו ואמר לי לא לנסוע ברכב, רק לגרור אותו. בכל זאת נסעתי ולא קרה כלום. נדלקה לי נורה של ה-ABS וכן תמונה של החלקה, מצאתי מוסך בחיזמה שמוכן לטפל והגרר לא מוכן להיכנס ולכן חשבתי לנסוע בעצמי.
