בעיית חשמל
-
נהיה לי קצר ברכב ויצא עשן מהדשבורד, לקחתי את האוטו לחשמלאי אמר לי שהוא רואה חוטים שרופים והוא לא עושה את העבודות האלה מה עושים
-
בפנסי ערפל יש חוטים גלוים אני לא רואה שהם שרופים, ודרך אגב הזמנתי את יונס והוא ביטל איזה משהו ואמר לי לא לנסוע ברכב רק לגרור אותו בכל זאת נסעתי ולא קרה כלום, נדלקה לי נורה של הא.ב.ס וכן תמונה של החלקה, מצאתי מוסך בחיזמה שמוכן לטפל והגרר לא מוכן להיכנס לכן חשבתי לנסוע בעצמי
