דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. הועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...

      הועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      135 פוסטים 41 כותבים 10.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חיים ברזלח חיים ברזל

        @אוטו-גלידה כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

        1. הפקקים הבוקר כרגיל. כלום לא השתנה. אף נתיב לא יתן מענה לכביש של אלפי רכבים מדי יום
          הנתיב אולי יקל אחר הצהריים, ערב על החזרה לעיר. תנמיכו ציפיות. הפקקים האלו איתנו כאן להישאר.

        מה שיעשו - יתלוננו
        קצת לחכות לסוף ואז נראה

        EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
        #93

        @חיים-ברזל כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

        מה שיעשו - יתלוננו

        ברור, כי זה פלסטר על פלסטר במקום לפתוח כביש נוסף, זו כוונת המתלוננים.

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • חיים ברזלח חיים ברזל

          @אוטו-גלידה כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

          1. הפקקים הבוקר כרגיל. כלום לא השתנה. אף נתיב לא יתן מענה לכביש של אלפי רכבים מדי יום
            הנתיב אולי יקל אחר הצהריים, ערב על החזרה לעיר. תנמיכו ציפיות. הפקקים האלו איתנו כאן להישאר.

          מה שיעשו - יתלוננו
          קצת לחכות לסוף ואז נראה

          מוטי 56מ מנותק
          מוטי 56מ מנותק
          מוטי 56
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #94

          @חיים-ברזל אולי כי עושים את זה פשוט לא טוב
          @אוטו-גלידה כל הערות נכונות מלבד זה שמתעלמים ממקטע הכביש הראשון בין מ"ע לחשמונאים שם אתה מרגיש כל הזמן שגלגלי הרכב לא צמודים לכביש והרכב נוחת על הכביש כל כמה מטרים…

          חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מוטי 56מ מוטי 56

            @חיים-ברזל אולי כי עושים את זה פשוט לא טוב
            @אוטו-גלידה כל הערות נכונות מלבד זה שמתעלמים ממקטע הכביש הראשון בין מ"ע לחשמונאים שם אתה מרגיש כל הזמן שגלגלי הרכב לא צמודים לכביש והרכב נוחת על הכביש כל כמה מטרים…

            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #95

            @מוטי-56 כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

            אולי כי עושים את זה פשוט לא טוב

            כשהיה רק נתיב אחד התלוננו למה לא מרחיבים את הכביש, כשמרחיבים אומרים למה אין עוד כביש, כל דבר לוקח זמן, אבל לא להתלונן על זה שהוסיפו נתיבים את זה צריך לברך, ולבקש שיהיה עוד יציאה לעיר בלי קשר לההרחבה של הכביש

            מוטי 56מ טוס לאט סע מהרט 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • חיים ברזלח חיים ברזל

              @מוטי-56 כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

              אולי כי עושים את זה פשוט לא טוב

              כשהיה רק נתיב אחד התלוננו למה לא מרחיבים את הכביש, כשמרחיבים אומרים למה אין עוד כביש, כל דבר לוקח זמן, אבל לא להתלונן על זה שהוסיפו נתיבים את זה צריך לברך, ולבקש שיהיה עוד יציאה לעיר בלי קשר לההרחבה של הכביש

              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #96

              @חיים-ברזל לא הולך פה להיכנס לדיון
              המציאות היא שנתיב אחד אכן לא מספיק, הפתרון אינו לסלול מלא גבישי אספלט לא מחוברים שעולים ויורדים מטרים שלמים
              הסלילה לוקחת המון זמן, אין לזה שום פרופורציה לכמה זמן שזה לוקח במקומות אחרים
              שמחה היינו מברכים על הוספת נתיבים בצורה שתגרום לנסיעה חלקה נוחה ונעימה, צנוע סה"כ…
              אני לא חושב שנכון להפוך את התושבים הסובלים למתלוננים כתחביב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • א מנותק
                א מנותק
                אבו ארבע
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #97

                כביש 446 שנסלל לאחרונה בקטע מודיעין עילית - לפיד נשטף בגשמים ונפערו בו בורות לרוב, עשרות רכבים התפנצ’רו ונתקעו בצד הדרך, הכביש מלא ברכבים תקועים לכל ארכו ממודיעין עילית עד חשמונאים - סעו בזהירות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אבו ארבע
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #98

                  למעלה ממאה רכבים ניזוקו הלילה, בעקבות בורות בכביש 446. הנזק מוערך סביב 50 - 60 אלף ₪. בעלי מוסכים בצומת שילת נשארו לעבוד שעות נוספות בכדי שכולם שיוכלו לחזור לבתיהם בשלום. תושבים מספרים כי הם עדכנו את המשטרה, אך זאת לא הציבה שלטי אזהרה במקום.
                  יצויין כי רק לפני מספר ימים נפתחו נתיבי הכביש לתנועה ויח"צ רב נגרם סביב האירוע, אך כיום מתברר שהחיפזון לפתוח את הכביש גרר ליקויים חמורים שהשביתו את התנועה כמעט לחלוטין.

                  חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • א אבו ארבע

                    למעלה ממאה רכבים ניזוקו הלילה, בעקבות בורות בכביש 446. הנזק מוערך סביב 50 - 60 אלף ₪. בעלי מוסכים בצומת שילת נשארו לעבוד שעות נוספות בכדי שכולם שיוכלו לחזור לבתיהם בשלום. תושבים מספרים כי הם עדכנו את המשטרה, אך זאת לא הציבה שלטי אזהרה במקום.
                    יצויין כי רק לפני מספר ימים נפתחו נתיבי הכביש לתנועה ויח"צ רב נגרם סביב האירוע, אך כיום מתברר שהחיפזון לפתוח את הכביש גרר ליקויים חמורים שהשביתו את התנועה כמעט לחלוטין.

                    חיים ברזלח מנותק
                    חיים ברזלח מנותק
                    חיים ברזל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #99

                    @אבו-ארבע הייתי שם היום, מטורף מטורף מטורף, כ30 רכבים עומדים בצד של הכביש ואין שום משטרה!
                    רק פקח תנועה אחד שהבהב עם הפנס שלו שלא יפלו לבור אבל לכל אורך הכביש קטיעות מטורפות ומסוכנות
                    אנשים עמדו שם בגשם עם משפחות ואין שום משטרה!
                    מישהו צריך לשלם פה פיצויים לאנשים האלה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • חיים ברזלח חיים ברזל

                      @מוטי-56 כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

                      אולי כי עושים את זה פשוט לא טוב

                      כשהיה רק נתיב אחד התלוננו למה לא מרחיבים את הכביש, כשמרחיבים אומרים למה אין עוד כביש, כל דבר לוקח זמן, אבל לא להתלונן על זה שהוסיפו נתיבים את זה צריך לברך, ולבקש שיהיה עוד יציאה לעיר בלי קשר לההרחבה של הכביש

                      טוס לאט סע מהרט מנותק
                      טוס לאט סע מהרט מנותק
                      טוס לאט סע מהר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #100

                      @חיים-ברזל כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

                      , אבל לא להתלונן על זה שהוסיפו נתיבים את זה צריך לברך

                      טוב שלא ברכנו,
                      מי שבירך שידע שזה ברכה לבטלה…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שלמהש מנותק
                        שלמהש מנותק
                        שלמה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #101

                        חבר שלח לי (לא נכנס למה קורה שם בפועל)
                        image.png

                        כאן בשביל לעזור :)

                        חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • שלמהש שלמה

                          חבר שלח לי (לא נכנס למה קורה שם בפועל)
                          image.png

                          חיים ברזלח מנותק
                          חיים ברזלח מנותק
                          חיים ברזל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #102

                          @שלמה זה עלה באחד הצ’אטים של הבדיחות אז זה נחמד לכתוב
                          מעניין מה קורה בערב/מוצאי שבת/חגים

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חיים ברזלח חיים ברזל

                            @שלמה זה עלה באחד הצ’אטים של הבדיחות אז זה נחמד לכתוב
                            מעניין מה קורה בערב/מוצאי שבת/חגים

                            א מנותק
                            א מנותק
                            איציק 1
                            כתב נערך לאחרונה על ידי איציק 1
                            #103

                            @חיים-ברזל אני מודע לצורך להטיח ביקורת בכל מה שאפשר כנגד המכהנים בתפקידים בעיר הנ"ל, אבל זה פשוט עוול, בתור תושב העיר שיוצא יום יום מן העיר בשעות שהיו עד לא מזמן שעות קטסטרופליות הן ביציאה בבוקר והן בחזור בערב, הנסיעה השתנתה בצורה דרמטית!!!, וכן לגבי שעות העומס שהזכרת,
                            לגבי איכות הכביש והעיקולים אני מסכים שנדרשים תיקונים ושיפורים, מקווים שהזמני יהיה זמני.
                            אני לא מתכוון אליך באופן אישי ח"ו, אבל רמת הסקפטיות פה בשרשור מוגזמת.
                            ולא מתים מלהגיד מילה טובה גם לאנשים שהאכילו אותנו מרורות בשנים האחרונות.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • חיים ברזלח חיים ברזל

                              @אוטו-גלידה כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

                              1. הפקקים הבוקר כרגיל. כלום לא השתנה. אף נתיב לא יתן מענה לכביש של אלפי רכבים מדי יום
                                הנתיב אולי יקל אחר הצהריים, ערב על החזרה לעיר. תנמיכו ציפיות. הפקקים האלו איתנו כאן להישאר.

                              מה שיעשו - יתלוננו
                              קצת לחכות לסוף ואז נראה

                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #104

                              @איציק-1 כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

                              @חיים-ברזל אני מודע לצורך להטיח ביקורת בכל מה שאפשר כנגד המכהנים בתפקידים בעיר הנ"ל, אבל זה פשוט עוול, בתור תושב העיר שיוצא יום יום מן העיר בשעות שהיו עד לא מזמן שעות קטסטרופליות הן ביציאה בבוקר והן בחזור בערב, הנסיעה השתנתה בצורה דרמטית!!!, לגבי איכות הכביש והעיקולים אני מסכים שנדרשים תיקונים ושיפורים, מקווים שהזמני יהיה זמני.
                              אני לא מתכוון אליך באופן אישי ח"ו, אבל רמת הסקפטיות פה בשרשור מוגזמת.

                              @חיים-ברזל כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

                              @אוטו-גלידה כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

                              1. הפקקים הבוקר כרגיל. כלום לא השתנה. אף נתיב לא יתן מענה לכביש של אלפי רכבים מדי יום
                                הנתיב אולי יקל אחר הצהריים, ערב על החזרה לעיר. תנמיכו ציפיות. הפקקים האלו איתנו כאן להישאר.

                              מה שיעשו - יתלוננו
                              קצת לחכות לסוף ואז נראה

                              דווקא תראה מה אני כתבתי
                              אני נותן צ’אנס, שאלתי בתמימות מה קורה בערב שבת

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יוניי מנותק
                                יוניי מנותק
                                יוני
                                מגיה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #105

                                אני הגעתי בחנוכה לביקור וגם הייתי בהלם…
                                עוד מילדותי גדלנו על זה שירחיבו את הכביש, איזה נוסטלגיה ככה להרוס

                                רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • יוניי יוני

                                  אני הגעתי בחנוכה לביקור וגם הייתי בהלם…
                                  עוד מילדותי גדלנו על זה שירחיבו את הכביש, איזה נוסטלגיה ככה להרוס

                                  חיים ברזלח מנותק
                                  חיים ברזלח מנותק
                                  חיים ברזל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #106

                                  בירידה בין כפר רות לחשמונאים נפער בור ענק

                                  בסדב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • חיים ברזלח חיים ברזל

                                    בירידה בין כפר רות לחשמונאים נפער בור ענק

                                    בסדב מנותק
                                    בסדב מנותק
                                    בסד
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #107

                                    @חיים-ברזל בדרך הלוך או חזור?
                                    ובאיזה נתיב?
                                    תודה

                                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • בסדב בסד

                                      @חיים-ברזל בדרך הלוך או חזור?
                                      ובאיזה נתיב?
                                      תודה

                                      LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #108
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אבי יםא אבי ים

                                        @אוהב-ספר
                                        תפגינו מול בית המשפט בצורה תיאטרלית
                                        70 מתושבי העיר יחבשו כובע עם קרניים ויסתובבו עם שלטים “גם לנו מגיע לחיות”
                                        זה תקופה טובה להגחיך אנשי שמאל וכד’ שדואגים לכולם חוץ מלאזרחי ישראל

                                        @פתוח-לשמוע כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

                                        תפנה לעו"ד נתן רוזנבלט הוא בטוח מעורב בזה חזק

                                        בהחלט איש יקר שטורח לענות לכל אחד במייל
                                        אבל הוא עסוק ככה"נ בכביש גישה לירוחם

                                        נהג חדש 2נ מנותק
                                        נהג חדש 2נ מנותק
                                        נהג חדש 2
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #109
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אוטו גלידה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי אוטו גלידה
                                          #110

                                          הקבלן פשט רגל והעבודות בכביש למודיעין עילית נעצרו

                                          העבודות להרחבת כביש 446, עורק התחבורה המרכזי המוביל אל מודיעין עילית וממנה, נעצרו בימים האחרונים – ויש חשש כי הפקקים יכבידו על עשרות אלפי נהגים מדי יום. תושבים חוששים: “אם לא יימצא פתרון מהיר – ובראשו החלפת קבלן ויציאה מחודשת למכרז או הסבת ההתקשרות – העומסים החריגים בכניסה לעיר עלולים להימשך עוד זמן רב”

                                          הכתבה המלאה:

                                          העבודות להרחבת כביש 446, עורק התחבורה המרכזי המוביל אל מודיעין עילית וממנה, נעצרו בימים האחרונים – ויש חשש כי הפקקים יכבידו על עשרות אלפי נהגים מדי יום.

                                          גורמים בעיריית מודיעין עילית טוענים כי הסיבה המרכזית לעצירת העבודות היא קריסה כלכלית של הקבלן המבצע, שלפי גורמים בעיר “אינו מסוגל להמשיך בפרויקט”. לדבריהם, אם לא יימצא פתרון מהיר – ובראשו החלפת קבלן ויציאה מחודשת למכרז או הסבת ההתקשרות – העומסים החריגים בכניסה לעיר עלולים להימשך עוד זמן רב.

                                          גורמים בעירייה מציינים כי מדובר בפרויקט תחבורתי קריטי, שנועד להרחיב את הכביש, להסדיר צמתים ולשפר את הבטיחות. בפועל, מאז עצירת העבודות נותרו נתיבים חסומים, תשתיות פתוחות והאטה משמעותית בתנועה – בעיקר בשעות הבוקר והערב.

                                          לטענת העירייה, האחריות להמשך הטיפול נמצאת בידי הגורמים הממשלתיים הממונים על הפרויקט, ובראשם משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל, שצריכים להכריע כיצד להתקדם לאחר קריסת הקבלן.

                                          מתי יחזרו לעבוד?

                                          בשלב זה אין לוח זמנים רשמי לחידוש העבודות. גורמים המעורים בפרטים מעריכים כי החלפת קבלן עלולה להימשך חודשים, במיוחד אם יידרש הליך משפטי או מכרז חדש.

                                          תושבים במודיעין עילית מזהירים: “אם לא יהיה שינוי מיידי – הפקקים בכביש 446 יישארו איתנו לנצח”.

                                          יש לציין כי לאחר הרחבת הנתיבים יש שיפור ניכר, והפקקים כבר פחתו אך יש חשש כי עם ריבוי הרכבים, העומסים שאפיינו את הכביש – יחזרו בשנים הקרובות

                                          ומה אומרים הגורמים הארציים?

                                          נכון לעכשיו, לא נמסרה תגובה רשמית מפורטת מצד הגורמים הממשלתיים לגבי מועד חידוש העבודות או מצבו המשפטי של הקבלן, אך גורמים בענף מציינים כי מקרים של קריסת קבלנים בפרויקטי תשתית גורמים לעיתים לעיכובים ממושכים.

                                          JDN
                                          https://www.jdn.co.il/news/2563498/

                                          טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • א אוטו גלידה

                                            הקבלן פשט רגל והעבודות בכביש למודיעין עילית נעצרו

                                            העבודות להרחבת כביש 446, עורק התחבורה המרכזי המוביל אל מודיעין עילית וממנה, נעצרו בימים האחרונים – ויש חשש כי הפקקים יכבידו על עשרות אלפי נהגים מדי יום. תושבים חוששים: “אם לא יימצא פתרון מהיר – ובראשו החלפת קבלן ויציאה מחודשת למכרז או הסבת ההתקשרות – העומסים החריגים בכניסה לעיר עלולים להימשך עוד זמן רב”

                                            הכתבה המלאה:

                                            העבודות להרחבת כביש 446, עורק התחבורה המרכזי המוביל אל מודיעין עילית וממנה, נעצרו בימים האחרונים – ויש חשש כי הפקקים יכבידו על עשרות אלפי נהגים מדי יום.

                                            גורמים בעיריית מודיעין עילית טוענים כי הסיבה המרכזית לעצירת העבודות היא קריסה כלכלית של הקבלן המבצע, שלפי גורמים בעיר “אינו מסוגל להמשיך בפרויקט”. לדבריהם, אם לא יימצא פתרון מהיר – ובראשו החלפת קבלן ויציאה מחודשת למכרז או הסבת ההתקשרות – העומסים החריגים בכניסה לעיר עלולים להימשך עוד זמן רב.

                                            גורמים בעירייה מציינים כי מדובר בפרויקט תחבורתי קריטי, שנועד להרחיב את הכביש, להסדיר צמתים ולשפר את הבטיחות. בפועל, מאז עצירת העבודות נותרו נתיבים חסומים, תשתיות פתוחות והאטה משמעותית בתנועה – בעיקר בשעות הבוקר והערב.

                                            לטענת העירייה, האחריות להמשך הטיפול נמצאת בידי הגורמים הממשלתיים הממונים על הפרויקט, ובראשם משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל, שצריכים להכריע כיצד להתקדם לאחר קריסת הקבלן.

                                            מתי יחזרו לעבוד?

                                            בשלב זה אין לוח זמנים רשמי לחידוש העבודות. גורמים המעורים בפרטים מעריכים כי החלפת קבלן עלולה להימשך חודשים, במיוחד אם יידרש הליך משפטי או מכרז חדש.

                                            תושבים במודיעין עילית מזהירים: “אם לא יהיה שינוי מיידי – הפקקים בכביש 446 יישארו איתנו לנצח”.

                                            יש לציין כי לאחר הרחבת הנתיבים יש שיפור ניכר, והפקקים כבר פחתו אך יש חשש כי עם ריבוי הרכבים, העומסים שאפיינו את הכביש – יחזרו בשנים הקרובות

                                            ומה אומרים הגורמים הארציים?

                                            נכון לעכשיו, לא נמסרה תגובה רשמית מפורטת מצד הגורמים הממשלתיים לגבי מועד חידוש העבודות או מצבו המשפטי של הקבלן, אך גורמים בענף מציינים כי מקרים של קריסת קבלנים בפרויקטי תשתית גורמים לעיתים לעיכובים ממושכים.

                                            JDN
                                            https://www.jdn.co.il/news/2563498/

                                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                                            טוס לאט סע מהר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #111

                                            @אוטו-גלידה צרות צרורות בצרורות

                                            KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                              @אוטו-גלידה צרות צרורות בצרורות

                                              KlonimoosK מנותק
                                              KlonimoosK מנותק
                                              Klonimoos
                                              מייבין סיירת פיקוח
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #112

                                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

                                              @אוטו-גלידה צרות צרורות בצרורות

                                              מחילה, הייתי חייב לציין להשים לב שעמ’'י עובר צרות גדולות מאלה לצערינו.


                                              ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                              🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                              חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              7

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום