דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. בקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב

      בקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      30 פוסטים 7 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y YOLEVI

        לאחר שנתיים עם הלנסר הגעתי למסקנה שצריך להמשיך הלאה בעז"ה עם 3 ילדים עם עגלה ומזוודה כך שממש צפוף…

        למרות שהאפשרויות לא יותר מדי גבוהות דעתי היא שעדיף להידחק ברכישה ולסבול פחות מתקלות בהמשך

        כרגע אני עדיין מסתפק אם ללכת על פרייבט מרווח או 7 מקומות וזהו
        אם זה 7 מקומות אז כנראה זה יהיה אאוטלנדר/ורסו אבל התקציב הוא סביב 30 אז צריך לראות מה אני יכול למצוא במחירים האלה

        אשמח לעזרת הציבור האם זאת טעות ללכת על שבע מקומות למרות שלכאו’ בשנה וחצי הקרובות אני לא באמת יצטרך את זה? ואם כן 7 אז מה עדיף ורסו או אאוטלנדר או שיש עוד אופציה?

        בתודה מראש

        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגים
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @YOLEVI בוודאי שאאוטלנדר עדיף

        התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
        ירושלים והסביבה
        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • Y YOLEVI

          לאחר שנתיים עם הלנסר הגעתי למסקנה שצריך להמשיך הלאה בעז"ה עם 3 ילדים עם עגלה ומזוודה כך שממש צפוף…

          למרות שהאפשרויות לא יותר מדי גבוהות דעתי היא שעדיף להידחק ברכישה ולסבול פחות מתקלות בהמשך

          כרגע אני עדיין מסתפק אם ללכת על פרייבט מרווח או 7 מקומות וזהו
          אם זה 7 מקומות אז כנראה זה יהיה אאוטלנדר/ורסו אבל התקציב הוא סביב 30 אז צריך לראות מה אני יכול למצוא במחירים האלה

          אשמח לעזרת הציבור האם זאת טעות ללכת על שבע מקומות למרות שלכאו’ בשנה וחצי הקרובות אני לא באמת יצטרך את זה? ואם כן 7 אז מה עדיף ורסו או אאוטלנדר או שיש עוד אופציה?

          בתודה מראש

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר מגיה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @YOLEVI כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

          או שיש עוד אופציה?

          תנחש מה התשובה שלי…


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ג גיל

            @YOLEVI כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

            או שיש עוד אופציה?

            תנחש מה התשובה שלי…

            יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @גיל כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

            תנחש מה התשובה שלי…

            קשקאי קשקאי +2?
            @YOLEVI אולי אם תאמר למה אתה משתמש יעזור להתאים בצורה יותר מדויקת
            אגב אני לא זוכר יש לך רישיון לידני?

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יוניי יוני

              @גיל כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

              תנחש מה התשובה שלי…

              קשקאי קשקאי +2?
              @YOLEVI אולי אם תאמר למה אתה משתמש יעזור להתאים בצורה יותר מדויקת
              אגב אני לא זוכר יש לך רישיון לידני?

              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגים
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @יוני כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

              אגב אני לא זוכר יש לך רישיון לידני?

              למיטב זכרוני יש לו ידני

              התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
              ירושלים והסביבה
              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

              יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צילפינגיםצ צילפינגים

                @יוני כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                אגב אני לא זוכר יש לך רישיון לידני?

                למיטב זכרוני יש לו ידני

                יוניי מנותק
                יוניי מנותק
                יוני
                מגיה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @צילפינגים כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                למיטב זכרוני יש לו ידני

                אם ככה למה לא…?

                דאצי’ה דיזל (לא זוכר כרגע את הדגם

                רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                צילפינגיםצ LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • יוניי יוני

                  @צילפינגים כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                  למיטב זכרוני יש לו ידני

                  אם ככה למה לא…?

                  דאצי’ה דיזל (לא זוכר כרגע את הדגם

                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @יוני נכון אבל הוא כבר פתח נושא בעניין לפני תקופה והגענו למסקנא שזה לא הכי טוב בשבילו הוא גר באופקים ולא נוסע הרבה

                  התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                  ירושלים והסביבה
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יוניי יוני

                    @צילפינגים כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                    למיטב זכרוני יש לו ידני

                    אם ככה למה לא…?

                    דאצי’ה דיזל (לא זוכר כרגע את הדגם

                    LexusL מנותק
                    LexusL מנותק
                    Lexus
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @יוני לודג’י

                    שיפור החיפוש ביד2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                      @יוני נכון אבל הוא כבר פתח נושא בעניין לפני תקופה והגענו למסקנא שזה לא הכי טוב בשבילו הוא גר באופקים ולא נוסע הרבה

                      יוניי מנותק
                      יוניי מנותק
                      יוני
                      מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #9

                      @צילפינגים כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                      נכון אבל הוא כבר פתח נושא בעניין לפני תקופה והגענו למסקנא שזה לא הכי טוב בשבילו הוא גר באופקים ולא נוסע הרבה

                      אז @YOLEVI כדאי שתעשה איחוד בין הנושאים או תכתוב כאן מה אתה צריך מהרכב
                      ואם זה רק העגלה אפשר לקשור על הגג

                      רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                      גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • Y מנותק
                        Y מנותק
                        YOLEVI
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                        #10

                        ייש"כ לכל העונים
                        יש לי ידני ודיזל פחות מתאים כי רוב הנסיעה בעיר (למרות שאיכשהוא יוצא שאני עושה מעל 20 בשנה)

                        דפדפתי קצת ביד 2 וקיבלתי סחרור מהמחירים של אאוטלנדר, לא ידעתי שעד כדי כך יקר חשבתי שב30 פלוס אני ימצא משהוא סביר…

                        @צילפינגים למה כל כך ברור אאוטלנדר? רק מבחינת נוחות וגודל או גם אמינות

                        @גיל אשמח אם תאמר מה רמת האמינות של הניסן וסביב איזה מחיר אפשר להביא משהוא סביר

                        @יוני הסיבה העיקרית היא שמתי שאני עובר בכביש לידך אני רוצה לנופף לך מלמעלה ולא מאותו גובה😆
                        אבל באמת כבר נמאס לי עם הלנסר, צפוף גם בלי מזוודה ובלי עגלה

                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                        3276568@gmail.com
                        0583276568

                        צילפינגיםצ ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YOLEVI

                          ייש"כ לכל העונים
                          יש לי ידני ודיזל פחות מתאים כי רוב הנסיעה בעיר (למרות שאיכשהוא יוצא שאני עושה מעל 20 בשנה)

                          דפדפתי קצת ביד 2 וקיבלתי סחרור מהמחירים של אאוטלנדר, לא ידעתי שעד כדי כך יקר חשבתי שב30 פלוס אני ימצא משהוא סביר…

                          @צילפינגים למה כל כך ברור אאוטלנדר? רק מבחינת נוחות וגודל או גם אמינות

                          @גיל אשמח אם תאמר מה רמת האמינות של הניסן וסביב איזה מחיר אפשר להביא משהוא סביר

                          @יוני הסיבה העיקרית היא שמתי שאני עובר בכביש לידך אני רוצה לנופף לך מלמעלה ולא מאותו גובה😆
                          אבל באמת כבר נמאס לי עם הלנסר, צפוף גם בלי מזוודה ובלי עגלה

                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגים
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                          #11

                          @YOLEVI כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                          למה כל כך ברור אאוטלנדר? רק מבחינת נוחות וגודל או גם אמינות

                          בעיקר אמינות הגיר של הוורסו בעייתי
                          מה עם אווטלנדר ידני מעניין אותך שם יש דברים ממש נחמדים בתקציב שלך…

                          התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                          ירושלים והסביבה
                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צילפינגיםצ צילפינגים

                            @YOLEVI כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                            למה כל כך ברור אאוטלנדר? רק מבחינת נוחות וגודל או גם אמינות

                            בעיקר אמינות הגיר של הוורסו בעייתי
                            מה עם אווטלנדר ידני מעניין אותך שם יש דברים ממש נחמדים בתקציב שלך…

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YOLEVI
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @צילפינגים מעניין אבל 7 מקומות לא 5

                            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                            3276568@gmail.com
                            0583276568

                            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y YOLEVI

                              @צילפינגים מעניין אבל 7 מקומות לא 5

                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגים
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @YOLEVI נראה לי שיש אם אני לא טועה שאל את @מאיר

                              התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                              ירושלים והסביבה
                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                              Y טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • צילפינגיםצ צילפינגים

                                @YOLEVI נראה לי שיש אם אני לא טועה שאל את @מאיר

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YOLEVI
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                                #14

                                @צילפינגים כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                @YOLEVI נראה לי שיש אם אני לא טועה שאל את @מאיר

                                נחכה לתשובתו אבל סיננתי לפי ידני עד 35000₪ ולא היה תוצאות

                                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                3276568@gmail.com
                                0583276568

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב
                                • צילפינגיםצ צילפינגים

                                  @YOLEVI נראה לי שיש אם אני לא טועה שאל את @מאיר

                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @צילפינגים כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                  @YOLEVI נראה לי שיש אם אני לא טועה שאל את @מאיר

                                  אין ידני 7 מקומות

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)

                                  נחייה ולא…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • Y YOLEVI

                                    ייש"כ לכל העונים
                                    יש לי ידני ודיזל פחות מתאים כי רוב הנסיעה בעיר (למרות שאיכשהוא יוצא שאני עושה מעל 20 בשנה)

                                    דפדפתי קצת ביד 2 וקיבלתי סחרור מהמחירים של אאוטלנדר, לא ידעתי שעד כדי כך יקר חשבתי שב30 פלוס אני ימצא משהוא סביר…

                                    @צילפינגים למה כל כך ברור אאוטלנדר? רק מבחינת נוחות וגודל או גם אמינות

                                    @גיל אשמח אם תאמר מה רמת האמינות של הניסן וסביב איזה מחיר אפשר להביא משהוא סביר

                                    @יוני הסיבה העיקרית היא שמתי שאני עובר בכביש לידך אני רוצה לנופף לך מלמעלה ולא מאותו גובה😆
                                    אבל באמת כבר נמאס לי עם הלנסר, צפוף גם בלי מזוודה ובלי עגלה

                                    ג מנותק
                                    ג מנותק
                                    גיל
                                    מאסטר מגיה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @YOLEVI כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                    @גיל אשמח אם תאמר מה רמת האמינות של הניסן וסביב איזה מחיר אפשר להביא משהוא סביר

                                    אמין מאוד, מאוד.
                                    אני קצר בזמן כרגע מלהאריך. בלנ"ד בהמשך.


                                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • יצחק רשטוני מחובר
                                      יצחק רשטוני מחובר
                                      יצחק רשטונ
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                      #17

                                      תכלס’ אין מה לחדש לך , אתה בגדול יודע הכל
                                      אולי תחכה לאיזה וורסו ידנית
                                      או אוטלאנדר או הקשקאי +2 כמו של ר’ @גיל

                                      למיטב ידיעתי האוטלאנדר והקשקאי לא מגיעות ידני בשבע מקומות

                                      ג Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                        תכלס’ אין מה לחדש לך , אתה בגדול יודע הכל
                                        אולי תחכה לאיזה וורסו ידנית
                                        או אוטלאנדר או הקשקאי +2 כמו של ר’ @גיל

                                        למיטב ידיעתי האוטלאנדר והקשקאי לא מגיעות ידני בשבע מקומות

                                        ג מנותק
                                        ג מנותק
                                        גיל
                                        מאסטר מגיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                        #18

                                        @יצחק-רשטונ כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                        למיטב ידיעתי האוטלאנדר והקשקאי לא מגיעות ידני בשבע מקומות

                                        קשקאי+2 קיים בידני בשנתונים המומלצים ע"י. בוודאות.
                                        עריכה: @יצחק-רשטונ אני מסייג את הדברים, בכמה מקומות ראיתי שאין קשקאי +2 בידני, אבל אני יודע בוודאות על 2 כאלו. אולי לא מהיבואן הרשמי? אני לא יודע. ידית ההילוכים הייתה מקורית, זהה לחלוטין לידית שהייתה לי בקשקאי הידנית.


                                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                        יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ג גיל

                                          @יצחק-רשטונ כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                          למיטב ידיעתי האוטלאנדר והקשקאי לא מגיעות ידני בשבע מקומות

                                          קשקאי+2 קיים בידני בשנתונים המומלצים ע"י. בוודאות.
                                          עריכה: @יצחק-רשטונ אני מסייג את הדברים, בכמה מקומות ראיתי שאין קשקאי +2 בידני, אבל אני יודע בוודאות על 2 כאלו. אולי לא מהיבואן הרשמי? אני לא יודע. ידית ההילוכים הייתה מקורית, זהה לחלוטין לידית שהייתה לי בקשקאי הידנית.

                                          יצחק רשטוני מחובר
                                          יצחק רשטוני מחובר
                                          יצחק רשטונ
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                          #19

                                          @גיל כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                          קשקאי+2 קיים בידני בשנתונים המומלצים ע"י. בוודאוות

                                          תותח , חידשת לי

                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                            @גיל כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                            קשקאי+2 קיים בידני בשנתונים המומלצים ע"י. בוודאוות

                                            תותח , חידשת לי

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @יצחק-רשטונ אין ביד2

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ג גיל

                                              @YOLEVI כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                              @גיל אשמח אם תאמר מה רמת האמינות של הניסן וסביב איזה מחיר אפשר להביא משהוא סביר

                                              אמין מאוד, מאוד.
                                              אני קצר בזמן כרגע מלהאריך. בלנ"ד בהמשך.

                                              Y מנותק
                                              Y מנותק
                                              YOLEVI
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @גיל כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                              @YOLEVI כתב בבקשת עזרה/המלצה לרכישת רכב:

                                              @גיל אשמח אם תאמר מה רמת האמינות של הניסן וסביב איזה מחיר אפשר להביא משהוא סביר

                                              אמין מאוד, מאוד.
                                              אני קצר בזמן כרגע מלהאריך. בלנ"ד בהמשך.

                                              מחכה להמשך אם תוכל כמובן
                                              אגב שלך ידני או אוטומט?

                                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                              3276568@gmail.com
                                              0583276568

                                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              65

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום